Skocz do zawartości

Death Stranding 2 On The Beach

Featured Replies

Opublikowano
10 minut temu, DarkStar napisał(a):

Nie wiem czy mi się tylko wydaje czy rzeczywiście tak jest, ale wymóg lajków dla 4 i 5 gwiazdki (zwłaszcza dla ostatniej) chyba jest nieproporcjonalnie wyższy niż dla trzech pierwszych gwiazdek? Ja niektóre robię, ale max na 4 i sprawdzam w opisie czy potencjalna nagroda mnie interesuje. Wczoraj szedłem trzeci raz tą samą trasą z wynurzonymi i mnie to nie bawi. Uwielbiam odkrywać w tej grze NOWE miejscówki, zawsze tam gdzie się idzie pierwszy raz, to jest wspaniałe doświadczenie. Potem to już jest albo praca albo marnowanie czasu na szybką jazdę pojazdem. Ja zwyczajnie nie jestem targetem takich gier, super, że te mechanizmy są opcjonalne. U mnie nadal dopiero czwarty rozdział i zamierzam kontynuować wątek główny teraz.

Tak, jest wyzszy, a nawet mi sie wydawało w pewnym momencie, że trzeba po.prostu dostarczyć odpowiednią ilość rzeczy ustalonych z góry i te like to dla picu w sumie. No , ale nie sprawdzałem czy rzeczywiście.

  • Odpowiedzi 1,2 tys.
  • Wyświetleń 89,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szacunek dla Kojimy za kreatywność i po prostu za to, że próbuje zrobić coś innego. Szkoda, że tym czymś innym jest najnudniejszy gameplay w grach wideo od czasu powstania walking simulatorów. Spokojn

  • Niech każdy wydaje na co chce swoje pieniądze, ale moim zdaniem płacenie prawie stówy za to, żeby zagrać w giereczkę dla dzieci 2 dni wcześniej to kolejny rak branży. Rockstar obserwuje na ile pozwala

  • Przeczytałem w końcu relację z 4-dniowego "obozu Death Stranding", zorganizowanego w siedzibie w Shinagawie (której wystrój jest mocno inspirowany "Odyseją kosmiczną"). Kurde, nawet to było częścią PR

Opublikowano

Niektóre trzeba dobić do 5 braniem już wcześniej porobionych na LLL dostaw, najszybsza opcja no albo można czekać czy coś się pojawi nowego w kolejnych chapterach.

Opublikowano
11 minut temu, DarkStar napisał(a):

Nie wiem czy mi się tylko wydaje czy rzeczywiście tak jest, ale wymóg lajków dla 4 i 5 gwiazdki (zwłaszcza dla ostatniej) chyba jest nieproporcjonalnie wyższy niż dla trzech pierwszych gwiazdek? Ja niektóre robię, ale max na 4 i sprawdzam w opisie czy potencjalna nagroda mnie interesuje. Wczoraj szedłem trzeci raz tą samą trasą z wynurzonymi i mnie to nie bawi. Uwielbiam odkrywać w tej grze NOWE miejscówki, zawsze tam gdzie się idzie pierwszy raz, to jest wspaniałe doświadczenie. Potem to już jest albo praca albo marnowanie czasu na szybką jazdę pojazdem. Ja zwyczajnie nie jestem targetem takich gier, super, że te mechanizmy są opcjonalne. U mnie nadal dopiero czwarty rozdział i zamierzam kontynuować wątek główny teraz.

Tutaj się trochę pewnie Hideo broni, bo ja mam już możliwość zrobienia z 20 przedmiotów które moga urozmaicić takie łażenie, ale nie miałem kiedy ich sprawdzić, dron, mechaniczny pies, pukawka na smołę, działko, wystrzeliwanie pojemników z paczkami, obstrzał z tego pojemnika z powietrza, samemu wejście do pojemnika, a wszędzie mam około 2-3 gwiazdki, więc tego jest pewnie więcej.

Czy ktoś wie czy te paczki które leżą w terenie się odnawiają, czy jak wyczyszczę teren to już mam spokój?

Edytowane przez Rtooj

Opublikowano

Odnawiają się ale inne oczywiście, pojawiają się też dodatkowe przeznaczone do nowszych lokacji odblokowanych wraz z postępem w fabule.

Jak nie zbierzesz to leży ta sama przez 2 chaptery sprawdzałem z ciekawości.

Opublikowano

Gra na pewno wydaje się separować to tak, że z każdą wizytą robisz tylko jedną gwiazdkę, nawet jak dostarczysz 5 dużych zamówień, i ma jakiś ukryty system liczenia, bo ten postęp gwiazdek ewidentnie nie jest proporcjonalny do liczby lajków (która to sama w sobie jest raczej intuicyjna - dostarczasz dużo, i bez zniszczeń, to więcej lajków).

Zapewne gra mocno chce, żebyśmy zrobili konkretne rzeczy odpowiednią liczbę razy. Ogólnie tak jak w jedynce (i Phantom Pain... i Peace Walker...) robi się z tego całkiem niezły grindfest, jak ktoś chce dobić we wszystkich kilkudziesięciu placówkach do 5 gwiazdek. Te kolejne dostawy zazwyczaj nie mają powodu różnić się jakoś od poprzednich w to samo miejsce.

Raczej polecam nie cisnąć jednej miejscówki naraz aż do 5 gwiazdek. Pójdziesz gdzie indziej, minie czas w grze i będą kolejne rozdziały, pojawi się więcej nowych zamówień do danego miejsca, dobijesz do 5 gwiazdek w imo ciekawszy sposób.

Opublikowano

Też nie wiem czy jest sens bo sensowne rzeczy dają przy 4 a 5 to z tego co do tej pory widziałem to generalnie kosmetyka. Jeszcze czasem coś można dostać już przy następnej dostawie po 5* np. Artystka

Spoiler

Dała jakieś buty inne

Babka w czapeczce z F1 mam już chyba 11k like i dalej wisi gdzieś w 3/4 5*

A kogo warto robić na 5 gwiazdek? Lone commandera. Trochę upierdliwe z jego lokalizacją ale od niego jest akurat dobra nagroda.

Opublikowano

5 gwiazdek co u niektórych pod koniec gry to katorga. Przyrost minimalny no i trzeba czekać aż misje się odnowią bo jest ich za mało ale raczej to troll Kojima specjalnie przydzielił śmieszny przyrost. Trzeba też mieć szczęście, żeby odnaleźć zagubione przesyłki dla odpowiedniego centra. Dla takiego Ryzykanta znalazłem tylko jedną przez całą grę i to on zajął mi najwięcej czasu.

Do zobaczenia Kojima na PS6

20250709_153357_HDR~2.jpg

Opublikowano

Jak macie problemy z nowymi zleceniami to zalecam wykupienie Perka: "ulepszenia APAS" > "szybsze przygotowywanie zlecen standardowych". A jak nie macie wystarczajaca ilosc pamieci to mozna zrezygnowac z jakiegos innego perka ktorego aktualnie nie uzywacie i podmienic go wlasnie na ordery lapka

Opublikowano
2 godziny temu, KrYcHu_89 napisał(a):

To prawda, ale też MGS4 to był specyficzny moment gier, gdzie można było osiągnąć nową jakość scenek.

W tamtej generacji ogólnie okazało się, że gracze nie chcą jednak już oglądać wstawionych filmów, i nie muszą, i się skończył ten pomysł. Kurde, nawet taki Last of Us, który się kojarzy mi jako bardzo filmowa gra że idziesz do przodu i opowieść, jednak zazwyczaj to robił "w grze", czystych scenek jest tylko półtorej godziny. RDR 2 czy Xenoblade mają w chuj scenek, ale też dodają do tego 150 godzin gameplayu.

Ale w poprzednich MGS-ach, takie wyliczenia długości scenek nie obejmują wszystkiego, co wymaga klikania X, czyli zwłaszcza rozmów przez codec. Ale to po prostu były takie scenki, jakie się dało przy tamtej technologii. Przed erą PS3, gry filmowe były nie do zrobienia, zawsze się klikało dialogi. Jakby dodać same codeki, to wielka trylogia na pewno nie byłaby daleko od 40%.

Opublikowano
20 minut temu, MEVEK napisał(a):

Jak macie problemy z nowymi zleceniami to zalecam wykupienie Perka: "ulepszenia APAS" > "szybsze przygotowywanie zlecen standardowych". A jak nie macie wystarczajaca ilosc pamieci to mozna zrezygnowac z jakiegos innego perka ktorego aktualnie nie uzywacie i podmienic go wlasnie na ordery lapka

Generowanie tych samych orderów jeszcze raz to może szybka metoda na nabicie 5 gwiazdek, ale no nudna, o to mi chodzi.

Gra jest tak długa, że można nieraz wrócić i tak i porobić, a jest fast travel, nie trwa to długo. Wolę i tak to sobie dozować jednak.

Tylko że ten system ewidentnie rozciąga pewne aktywności.

Już z chuj chodzeniem, ale mnoży on oglądanie tych wszystkich ekranów, trzymanie kwadratu, nawalanie X, postać w bazie opowiadającą nam kwieciście niesamowity fakt, że zwiększyli ilość dostępnych surowców... 42 paczkomaty do podbicia, 5 gwiazdek, czyli co, 200 razy mamy słuchać że ktoś zwiększył ilość surowców w bazie.

Opublikowano
25 minut temu, ogqozo napisał(a):

Generowanie tych samych orderów jeszcze raz to może szybka metoda na nabicie 5 gwiazdek, ale no nudna, o to mi chodzi.

Gra jest tak długa, że można nieraz wrócić i tak i porobić, a jest fast travel, nie trwa to długo. Wolę i tak to sobie dozować jednak.

Tylko że ten system ewidentnie rozciąga pewne aktywności.

Już z chuj chodzeniem, ale mnoży on oglądanie tych wszystkich ekranów, trzymanie kwadratu, nawalanie X, postać w bazie opowiadającą nam kwieciście niesamowity fakt, że zwiększyli ilość dostępnych surowców... 42 paczkomaty do podbicia, 5 gwiazdek, czyli co, 200 razy mamy słuchać że ktoś zwiększył ilość surowców w bazie.

Nie zwróciłem uwagi ze chodzi o te same zlecenia. Zazwyczaj biorę te interesujące, gdzie jest cos do znalezienia, odbicia z bazy wroga niz sama dostawa. Jest ich tyle ze sie gubię i nie zwracam uwagi. Tez zauważyłem ze przytrzymując PS_x nie skippuje sie wszystkich przerywników jak to było w czesci 1, tylko jakiś etap. Teraz mimo wszystko trzeba naduszać x po kilka razy, co faktycznie jest meczące. Co do dubbingu PL to ja zawsze sprawdzam bo lubię grać w ojczystym języku mimo to tutaj gram w oryginale z napisami.
Co oryginał to oryginał. Kiedyś sie ogra kolejny raz dla fabułki DS1 > DS2 wiec dla lepszego zrozumienia całej tej historii zrobię wyjątek i dam szanse.

40 minut temu, messer88 napisał(a):

ile h?

Mnie tez to zastanawia. Mam zaliczone może 2/3 postępów gry, 50% dzbanów i tylko 69h za sobą dance

Opublikowano
2 godziny temu, messer88 napisał(a):

ile h?

Na liczniku 90 ale to nic Ci nie powie bo przez ostatnie 3 dni zostawiałem konsolę uruchomioną po kilka godzin, żeby zlecenia się poodnawiały. Później brałem tyle zleceń ile wlazło na ciężarówę i szybka podróż Magellanem.

Tip: Niektórym, żeby nabić 5 gwiazdek to trzeba wykonać specjalne zlecenie, które pojawi się po zapełnieniu około 4,80 z 5 gwiazdek w danej placówce.

Kilka godzin bym zbił jakbym nie olał skanowania terenu podczas podróży ciężarówką i za każdym razem opróżniał magazyny wrogów ale o tym uświadomiłem sobie dopiero pod koniec gry.

Opublikowano

A stamtąd to wyciągam zawsze podkradzione paczki ale z 60-70h to już mam a kończę dopiero 7ch więc u mnie to pewnie spokojnie zejdzie więcej jakbym chciał wbijać.

Opublikowano

Liczę ze będzie ponad 100h co najmniej u mnie. Codziennie sobie wracam z uśmiechem na twarzy. Pierwsze co robię to zapuszczam radio music co do tego nie mam wątpliwości. Soundtracki sa tutaj wyczesane i praktycznie każdy mi wpada w ucho. Nie przytłaczają mnie tez liczby dostępnych zleceń. Wszystko ma swój czas i cenę. Nie gram tutaj dla samej platyny a dla przyjemności i obcowania ze światem. Ciekawe czy DS3 kiedyś powstanie ? Kojima cos ględzi o filmie jezeli czas mu na to pozwoli. Pozostaje nam trzymać kciuki ohboy

Opublikowano

Największa wada gry dla mnie? Niestety totalnie obniżony poziom trudności, nawet na Brutalu. A co na to wpływa? Przesadne, ale to przesadne dzielenie się konstrukcjami z graczami; nie trzeba tak naprawdę planować drogi, bo dostajemy wszystko pod nos. To jest cena za próbę dotarcia do większej liczby graczy, co pewnie wymusiło Sony. Jak Was to wkurwia, to zmieńcie sobie ustawienia share'owania na Only Some:

Shared Content: Everything

You get access to everything other players have to offer.

Shared Content: Only Some

**What you** ***don’t*** get:

* Random structures from other players will not appear in your game.

* Signs left by other players are disabled.

* Lost vehicles from other players won’t appear in the field or in garages.

* Aid request orders from yourself and other players are disabled.

**What you** ***still*** get:

* You can still find lost cargo from other players in the field.

* Road-building progress is still shared across players.

* You can access the shared locker at bases, along with its contents.

* Paths frequently used by other players will still alter the landscape.

* Your own structures can appear in the games of players who have “Shared Content: Everything” enabled.

That’s everything I’ve found so far—hope it helps!

Note: Switching from "Everything" to "Only Some" won’t remove any previously spawned structures, garage vehicles, or aid request orders.

Nie tracicie "połączenia", a gra staje się bardziej wymagająca i mniej zaśmiecona.

Opublikowano
Godzinę temu, Patapon napisał(a):

Muzyka sztosik.

Sztosik! Mimo to do mnie bardziej uderza..

Kiedy to slysze ziemia pode mna drzy a na niebie zbieraja sie chmury aby nastepnie jeb.nac mnie tysiacem woltow. Tyle wlasnie emocji wyzwala we mnie ta jedna gra. Naprawde... ile tu jest dobra: swietnych pomyslow, cutscenek utworow muzycznych, mechanik gamepleyowych ?! I pomyslec ze gdyby nie DS to w zyciu bym ich nie doswiadczyl cray

Kojima San, I love you manhi

Opublikowano
7 godzin temu, MEVEK napisał(a):

Sztosik! Mimo to do mnie bardziej uderza..

Kiedy to slysze ziemia pode mna drzy a na niebie zbieraja sie chmury aby nastepnie jeb.nac mnie tysiacem woltow. Tyle wlasnie emocji wyzwala we mnie ta jedna gra. Naprawde... ile tu jest dobra: swietnych pomyslow, cutscenek utworow muzycznych, mechanik gamepleyowych ?! I pomyslec ze gdyby nie DS to w zyciu bym ich nie doswiadczyl cray

Kojima San, I love you manhi

Dla mnie zdecydowanie

Nie mogę uwierzyć, że to ma 4 lata, dzięki Hideo za takie wykopy, które normalnie ciężko znaleźć. W ogóle całe intro wskakuje do mojego top 5 otwarć w grach. Arcydzieło.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 4