Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Moja najlepsza żona na świecie (wiem, że to czytasz Kochanie) kupiła mi właśnie preorder, trzeba wymyślić jakieś dobre L4 na piątek i będzie srogie oranie
Opublikowano 4 godziny temu4 godz. Autor Mi sie nie podoba ta linia wokół przeciwnika przy jego zaznaczaniu. To po prostu nie pasuje do SH.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 34 minuty temu, Szermac napisał(a):Trochę wątpie, jak już mam 5 godzin na konsoli i nawet nie mam 15% Zobaczymy. Gra śmiesznie liczy czas na sejwie, nie podlicza powtórek po zgonie, nie liczy czasu w menusach itp:.To albo w reckach kłamali albo ty strasznie dużo liżesz ściany i podziwiasz widoczki
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 3 minuty temu, Pix napisał(a):To albo w reckach kłamali albo ty strasznie dużo liżesz ściany i podziwiasz widoczki W reckach na pewno nie grali we hardmode.
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 20 minut temu, Pix napisał(a):To albo w reckach kłamali albo ty strasznie dużo liżesz ściany i podziwiasz widoczki No to też, ale myślę, że te 12-14 godzin to z sejwa podawali, a to inaczej liczy ;)
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. 17 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):W reckach na pewno nie grali we hardmode.A no w sumie nie pomyślałem, że recenzenci pewnie w większości na story grali
Opublikowano 3 godziny temu3 godz. A no i w sumie ludziki znające twórczość Ryukishiego będą czuć się jak w domu w papciach
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. A to spowolnienie przy trafieniu to co to ma być? Pewnie w opcjach nie można tego wyłączyć i będzie trzeba czekać na mody.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. To ich sposób na oddanie uderzeń, nie chciało się robić jak w rimejku dwójki animacji odbijania uderzeń od cielsk to poradzili sobie tak.Akurat inputy i te uderzenia z padem w ręce siadają inaczej niż się widzi na filmikach jak coś. Też się tego obawiałem xDA z modami co? Broń po prostu będzie przelatywać przez wrogów od razu jak w soulslikach?
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. No nie wiem, na filmiku wygląda to gorzej niż w SH2 od Polaków, może faktycznie grając po jakimś czasie idzie się do tego przyzwyczaić.
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 29 minutes ago, Szermac said:A no i w sumie ludziki znające twórczość Ryukishiego będą czuć się jak w domu w papciach Ostatnie anime jakie oglądałem to Hellsing i Pokemony. Gdzie można obejrzeć jakąś twórczość tego pana?
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. 2 minuty temu, Czoperrr napisał(a):Ostatnie anime jakie oglądałem to Hellsing i Pokemony. Gdzie można obejrzeć jakąś twórczość tego pana?Higurashi: When They Cry na crunchyroll lub torrentach.Lub visual novele na platformie stem pod tym samym tytułem
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. Jeszcze jedno pytanko bo nie czytam recenzji i nie oglądam filmików. Jest radio??
Opublikowano 2 godziny temu2 godz. W sensie w Silent Hill f? Nie ma, twórcy w wywiadach tłumaczyli, że nie chcieli, żeby gracz był ostrzegany przed zagrożeniem.
Opublikowano 1 godzinę temu1 godz. Na dobrą sprawę to skończyłem dopiero teraz fragment oddany do previewsów z bossem na końcu. Co za bossfight fantastyczny W ogóle design maszkar to jest top, a dźwięki jakie z siebie wydają, zawodzenie, krzyki, coś pięknego. Kilka prób do bossa było, nauka ciosów, bo trochę ich ma, wykorzystanie kontrataków, perfekcyjne uniki. Wszystko tu dobrze siedzi. Walka z bossami jest zdecydowanie bardziej angażująca.. Trzeba już nauczone mechaniki na zwykłych potworach wprowadzić w życie bez zbędnych popełnianych przez siebie błędów Na tym poziomie "We mgle" co się odblokuje po przejściu to dopiero będzie zabawa Dochodzą do tego też trochę inne rzeczy, które można ogarniać sobie przy kapliczkach, rzutujących na walke w jakimś tam stopniu, ale to już sobie zobaczycie Patenty Higurashiowe się zagęszczają, klimat nie puszcza, pytania się piętrzą. Jakieś szybkie spaghetti trzeba zrobić i lecimy dalej Panie @Rotevil tam trzeba do komiksu z Donaldem kilka kadrów dorobić z przebijaniem sufitu, albo lotem w kosmos czy coś xD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.