Opublikowano 9 listopada9 lis Ale ta kampania to była żałosna bryndza. Jedyne ciekawe monety, to gdzie korzystaliśmy z ciężkiego sprzętu.Wojna na boku, a oni wymyślają jakieś prywatne armieZamiast dawać same misje na pierwszej linii frontu oni wymyślają jakieś nierealne ataki na Nowy Jork i tupanie po parku za dronami. Dym i efekty cząsteczkowe zajebiste, ale zamiast skupić się bitwach pancernych z czego są tacy dumni w rozgrywkach internetowych dostajemy dziwne misje na otwartych terenach.
Opublikowano 10 listopada10 lis Ktoś może polecić jakiś film dot. ustawień pod pada na PS5? Jest tego strasznie dużo w necie i już obejrzałem z 15, niektóre rzeczy się powtarzają jednak może Wam jakieś siadło najbardziej. Pełno tego jest
Opublikowano 10 listopada10 lis 4 minuty temu, Moldar napisał(a):Zmienić l1 z r1, tyle Dzięki, pomogłeś. A coś nie dla mańkutów?
Opublikowano 10 listopada10 lis od tygodnia probuje zagrac eskalacje na xboxie i dupa... festiwal botow..
Opublikowano 10 listopada10 lis 8 godzin temu, michu86- napisał(a):Ktoś może polecić jakiś film dot. ustawień pod pada na PS5? Jest tego strasznie dużo w necie i już obejrzałem z 15, niektóre rzeczy się powtarzają jednak może Wam jakieś siadło najbardziej. Pełno tego jest Stronę albo dwie wcześniej wrzuciłem linka na YouTube z rewelacyjnymi ustawieniami pada. Te "fabryczne" są słabe.
Opublikowano 10 listopada10 lis W ramach eksperymentu pograłem ten tryb uproszczone przełamaniem, gdzie większa część serwera to boty i gra wtedy działa znakomicie, płynniutko, strzały wchodzą jak trzeba. Odpalam normalny tryb na 64 żywych graczy i jest sraczka jak tylko się większa zadyma dzieje. I nie, gra trzyma stabilnie 90+ fps, ale zaczynają sie lagi. No ale widać to trzeba usiąść na spokojnie, żeby poprawić.
Opublikowano 10 listopada10 lis Wkurwia mnie ten grind już, 2 tygodnie grania, a nadal nie moge optymalnej snajperki zmontować.
Opublikowano piątek o 09:564 dni Zmiany w moim ulubionym trybie Eskalacji - średnio o 20% zwiększony czas potrzebny na przejęcie punktu. Chcą aby było bardziej "taktycznie" zamiast run&gun. Pytanie czy na mniejszych mapach (np.Iberian Offensive)przejęcie będzie w ogóle teraz możliwe przy jednej mocno dominującej stronie. Zmiana wejdzie w życie wraz z nową mapą i łatką, w przyszłym tygodniu. https://x.com/BattlefieldComm/status/1989056578218291275?s=20
Opublikowano piątek o 17:563 dni Wreszcie Przełamanie tylko na 48 osób (poza Mirak Valley i chyba Operation Firestorm). Prośby zostały wysłuchane. Od razu lepiej się gra.
Opublikowano piątek o 22:343 dni Na Twitterze prosili o uwagi odnośnie map a dokładniej rozmieszczenia punktów i hq. Przydałby się poprawki żeby nie było tak że po tym jak atakujesz nikt bezkarnie nie właził ci za plecy. Zobaczymy czy będą słuchać ale inicjatywa zacna bo za poprzednich części nie byli tak otwarci a na uwagi krytyczne odpowiadali pyskowaniem. No ale to nie te samo Dice i nie te czasy pychy.
Opublikowano niedziela o 12:582 dni Nie wiem po co, po prostu pytali o uwagi.A tak propos ostatniego pacza to gra się jakoś gorzej, chaotyczniej. Zobaczymy co przyniesie 18.11 Edytowane niedziela o 12:592 dni przez addhoc
Opublikowano niedziela o 17:181 dzień 4 godziny temu, addhoc napisał(a):Nie wiem po co, po prostu pytali o uwagi.A tak propos ostatniego pacza to gra się jakoś gorzej, chaotyczniej. Zobaczymy co przyniesie 18.11Chaotycznej? Gra codziennie i nie widzę różnicy.
Opublikowano niedziela o 20:591 dzień Też gram codziennie i jakoś tak mam wrażenie że przy tym ttk coś dłubali
Opublikowano wczoraj o 01:08 1 dzień 4 godziny temu, addhoc napisał(a):Też gram codziennie i jakoś tak mam wrażenie że przy tym ttk coś dłubaliJa gram prawie non stop GRT z tymi samymi dodatkami i nie widzę różnicy ¯\_(ツ)_/¯
Opublikowano 6 godzin temu6 godz. https://www.reddit.com/r/Battlefield/s/Y0jh56M4CCWidzę że jednak nie obyło się bez typowo pecetowych problemów na kartach rtx 3xxx i 4xxx jest wyciek pamięci podczas używania DLSS i po paru meczach fpsy spadają do krytycznych wartości. U mnie zaczyna się od 120fps, a potem z meczu na mecz spada wpierw do 80, potem do 50 a ostatecznie 30 paru z czego już przy 80 jest takie stutter że nie da się grać. Użycie vramu na początku jest około 8,5gb a potem przekracza maksymalną ilość 16gb xD oczywiście w becie nic takiego nie miało miejsca. Na ten moment jedynym stałym rozwiązaniem jest restartowanie gry po meczu.
Opublikowano 29 minut temu29 min Te delesesy nie zwiększają input laga przypadkiem? Ja bym tego raczej nie używał w competitive shooterze
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.