Opublikowano wczoraj o 07:02 1 dzień No zajebisty ten Battlefield. Nie pamiętam kiedy ostatnio tak przesiedziałem z jakąś gierką cały weekend. Nie jest to może nowa jakość, ale więcej niż powrót do normalnego BFa naprawdę nie było potrzeba. Oby tylko wsparcie w przyszłości było porządne. Zgadzam się, że obecnie największą bolączką są mapy.
Opublikowano wczoraj o 07:11 1 dzień Ja podobnie, nie pamiętam kiedy ostatnio tak bardzo nie chciało mi się wyłączać konsoli i tak bardzo żałowałem, że nie mogę w poniedziałek zostać w domu i grać. Piękne, że twórcy po prostu zrobili o co wszyscy prosili i mamy święto graczy.
Opublikowano wczoraj o 07:38 1 dzień Pograłem z 15 godzin i nie chce mi się wracać do tej gry Tragiczne mapy (ciasne, małe, codowe), okropnie powolne odblokowywanie wszystkiego, tragicznie głupie wyzwania z tym związane (niektóre praktycznie niemożliwe do wykonania w zwykłych grach), wybijające z immersji krzyki bab (brak wyboru płci), i kurwa nie wiem, niby wszystko wygląda na powierzchni spoko, ale jakoś to nie to. A może po prostu takie "bezcelowe" multi już nie jest dla mnie? Pójście serii w stronę otwartych klas to już w ogóle dramat, a playlista z zamkniętymi obejmuje tylko Podbój i Eskalacje. Edytowane wczoraj o 07:44 1 dzień przez Rozi
Opublikowano wczoraj o 07:46 1 dzień To jest przykład właśnie, co CoD zrobił z shooterami multi. Jeśli w każdym meczu nie wpada 17 unlocków do broni i kamuflaż, to granie jest bezcelowe.
Opublikowano wczoraj o 07:54 1 dzień Można też znaleźć złoty środek pomiędzy, prawda? Wbicie najwyższego poziomu w M433 wymaga 1600 zabójstw. Dla jednego karabinu. Takie wyzwania też są cool:Albo 30 headshotów w jednym meczu. Albo 30 zabójstw podczas bronienia punktu w jednym meczu. Albo zniszczenie 4 M-Commów w jednym meczu. Jakby to było dla elementów kosmetycznych, to pal licho. Ale to są wyzwania do odblokowania broni i wyposażenia. Doskonale przemyślane!Mój faworyt - 4 headshoty bronią boczną bez przeładowywania Edytowane wczoraj o 07:59 1 dzień przez Rozi
Opublikowano wczoraj o 08:01 1 dzień Dodanie takich wyzwań też ma wpływ na to, że potem nikt nie gra pod objective, tylko ludzie kampią po rogach i robią bzdurne wyzwania.
Opublikowano wczoraj o 08:08 1 dzień 12 minutes ago, Rozi said:Można też znaleźć złoty środek pomiędzy, prawda? Wbicie najwyższego poziomu w M433 wymaga 1600 zabójstw. Dla jednego karabinu. Takie wyzwania też są cool:Albo 30 headshotów w jednym meczu. Albo 30 zabójstw podczas bronienia punktu w jednym meczu. Albo zniszczenie 4 M-Commów w jednym meczu. Jakby to było dla elementów kosmetycznych, to pal licho. Ale to są wyzwania do odblokowania broni i wyposażenia. Doskonale przemyślane!Mój faworyt - 4 headshoty bronią boczną bez przeładowywania Zgadzam się to jest przegiętę w drugą stronę i mam nadzieje poprawią, ale też mam nadzieję nie będzie systemu z CoDa, gdzie co chwila grasz na podwójnym XP i XP broni i unlocki wpadają jak z karabinu maszynowego.
Opublikowano wczoraj o 08:09 1 dzień Wyzwania do broni to zawsze był rak tych gier. Pewnie są badania, że to dłużej trzyma gracza przy produkcji ale jakim kosztem?Jak gra dobra to obroni się sama, nie trzeba idiotycznej marchewy na kiju trzymać dla małp. Nigdy tego systemu nie zrozumiem.
Opublikowano wczoraj o 08:12 1 dzień 3 minuty temu, Bartg napisał(a):Zgadzam się to jest przegiętę w drugą stronę i mam nadzieje poprawią, ale też mam nadzieję nie będzie systemu z CoDa, gdzie co chwila grasz na podwójnym XP i XP broni i unlocki wpadają jak z karabinu maszynowego.Też tego nie chciałbym. Ale to obecne jest po prostu przegięte w drugą stronę i pewnie szykowane są shortcuty do kupienia :)
Opublikowano wczoraj o 08:14 1 dzień W CoDzie to jeszcze pół biedy, tam i tak w większości trybów biegasz i strzelasz bez opamiętania to mogą sobie być takie wyzwania, ale tutaj to faktycznie będą powodować granie pod wyzwania z olewaniem jakichkolwiek celów danego trybu rozgrywki.
Opublikowano wczoraj o 08:30 1 dzień Akurat to, że nie wpada co chwilę coś nowego mi nie przeszkadza, ale trochę jednak przegięli w drugą stronę. Niby można sobie te naprawdę głupie rzeczy na botach w Portalu po prostu zrobić, ale nie o to przecież chodzi.
Opublikowano wczoraj o 08:36 1 dzień 16 godzin temu, Bartg napisał(a):Też ani razu nie widziałem, żeby udało się przejść dalej.Grałem dwa razy breakthrough na Mirak Valley jako atakujacy i oba razy przeszliśmy dalej. Myślę że jak za jakiś czas ludzie odblokują moździerz to w ogóle będzie lepiej, a większość ludzi nie rozumie że nie ma co się pchać srodkiem pod lufę tylko flankować.Co do unlocków to ja lubię ten system, ale niektóre rzeczywiście są głupie np. 30 headów w meczu to trzeba wejść chyba na Portal i znaleźć mecz który ma 2x ilość ticketów, odblokowanie ostatniej snajpy to 150 headów ponad 200metrów mimo że snajpi się o wiele fajniej i przyjemniej niż w poprzednich BFach bo opad kuli nie jest taki śmieszny no to gdzie to wbić skoro rzadko która mapa oferuje takie odległości? Jestem pewien że szybko to zoptymalizują bo już gracze dają feedback.Co do reszty to mnie się również zajebiście gra, Mirak Valley i Kair to dla mnie już klasyczki, a i Operation Firestorm gra się o wiele przyjemniej niż w poprzednich BF. No nie mówiąc już o tym, że nie pamiętam kiedy ostatni raz BF działał tak dobrze i bez bugów od początku, może 15 lat temu jak wyszedł BC2.
Opublikowano wczoraj o 08:50 1 dzień 12 minutes ago, MaZZeo said:Grałem dwa razy breakthrough na Mirak Valley jako atakujacy i oba razy przeszliśmy dalej. Myślę że jak za jakiś czas ludzie odblokują moździerz to w ogóle będzie lepiej, a większość ludzi nie rozumie że nie ma co się pchać srodkiem pod lufę tylko flankować.Właśnie flankowanie, liczę też, że na niektórych mapach (zwłaszcza nieszczęsny Sobek) jest szansa na poszerzenie obszaru działań, bo aż prosi się o przyjebanie flanką, ale się nie da, bo od razu jesteś poza obszarem.
Opublikowano wczoraj o 09:15 1 dzień Ja się przyznam, że na razie w ogóle nie patrzyłem na jakiekolwiek wyzwania. Wiem, że są trofea za level i po prostu sobie gram, mam frajdę z fajnych akcji, testuję bronie, klasy, pojazdy i tyle. Może później się pobawię w czyszczenie pozostałości do platyny albo wbijanie jakiś camo do ulubionej broni. A btw te wyzwania są akurat najprostszą rzeczą do korekty. Marudźcie na oficjalnych forach, serio, bo jeśli pójdzie wystarczający feedback, na pewno coś zmienią.
Opublikowano wczoraj o 09:15 1 dzień Można na PC (Steam) ustawić angielski dubbing i polskie napisy? Straszny cringe mam słuchając te odzywki po polsku jak gram w multi. Edytowane wczoraj o 09:16 1 dzień przez GwynBleidd_79
Opublikowano wczoraj o 09:17 1 dzień Teraz, Mustang napisał(a):Może później się pobawię w czyszczenie pozostałości do platyny albo wbijanie jakiś camo do ulubionej broniAle tu chodzi o odblokowywanie broni, a nie platynę, czy kamuflaż. A próbowaliście latać helikopterem na Moście manhattańskim? Fajna ta strefa, taka nie za duża. I 5 sekund na powrótvXD
Opublikowano wczoraj o 09:20 1 dzień 1 minute ago, Rozi said:Ale tu chodzi o odblokowywanie broni, a nie platynę, czy kamuflaż.Ok, po prostu satysfakcjonują mnie na razie te podstawowe i nawet nie patrzyłem co się tam odblokowuje. Jeśli wyzwania są takie przegięte jak 30 headshotów, to pewnie je zmienią.
Opublikowano wczoraj o 09:26 1 dzień Ale nie o to chodzi. Znowu widoczne jest, że oni nie grają w swoją grę. To samo było przy BF V.
Opublikowano wczoraj o 09:27 1 dzień Ja kiedyś już chyba pisałem o tym. Dla mnie jest za dużo rzeczy do odblokowania. Wszystkie bronie powinny być dostępne od poziomu 10, dodatkowe wyposażenie od 15. Reszta typu kosmetyka niech sobie będzie za wyzwaniami. Tak jak pisał @bartiz - ludzie starają się wbić durne wyzwania i połowa nie jest zainteresowana faktyczną grą. A dla ludzi takich jak ja, z małą ilością czasu, to niektóre rzeczy są praktycznie niedozdobycia.
Opublikowano wczoraj o 09:29 1 dzień 2 minutes ago, Rozi said:Ale nie o to chodzi. Znowu widoczne jest, że oni nie grają w swoją grę. To samo było przy BF V.Nie zdziwię się, jak większość tych wyzwań wygenerowało AI.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Mnie się sam gameplay podoba, gunplay jest przyjemny i w sumie największym problemem są mapy, a te 2 z konstrukcjami budynków na środku to imo jedne z najgorszych map w całej serii, same kamperstwo na dachach. Samych map mogłoby być też troszkę więcej ale liczę na to, że wsparcie będzie tutaj konkretne i regularnie będą się pojawiać nowe mapy.
Opublikowano 13 godzin temu13 godz. Przełamania to nie testowali zbytnio, polecam atakować na Ognistej Burzy, pierwszy sektor na samym środku ulicy xd W ostatnim sektorze na moście manhattańskim to samo - punkt na na środku ulicy, otoczony budynkami i otwartą przestrzenią, powodzenia w przejmowaniu. Oczywiście nikt nie używa granatów dymnych, które są jedynie u Wsparcia. Ogólnie mapy w tym trybie są mocno ukierunkowane na obrońców, dodatkowo w grze jest bug, gdzie nie spawnują się dobrze pojazdy i tak np. jedna strona nie dostaje helikoptera (który swoją drogą wiele pomógłby we flankowaniu, bo zwykłe flankowanie jest ograniczone mapą). Najlepiej testowany Battlefield w historii, chuja tam.Chciałem sobie odblokować urządzenie do respów u Szturmowca - muszę tylko zabić 30 chłopów pod wpływem zastrzyku. Którego efekt trwa tak z 3 sekundy, piękny kawalerze :) Niby gameplay i strzelanie jest przyjemne, movement jest super (zaraz pewnie spierdolą, żeby codomitów jebanych posmyrać), ale nie chce mi się do tego wracać. New Sobek City to chyba najgorsza mapa w historii serii. Wszystko wygląda jak Ground War w CODzie, napierdalają z każdej strony, nie ma miejsca na taktyczne podejście, zrobienie fajnej akcji, wejście na flankę, bo trzeba wbiegać w korytarze i NAPIERDALAĆ.
Opublikowano 12 godzin temu12 godz. Przełamanie i Rush to esencja tej gry. Fantastyczne i intensywne rozgrywki przypominają najlepsze czasy BF3, BF4 a może i nawet Bad Company 2. Podstawowe bronie w tym snajperka czy LKM są super, da się używać i grać bez zająknięcia. No i fantastyczny TTK który pewnie zmienią bo jęczą ludzie którzy chcą CODa w BFie. Naprawdę zajebisty Battlefield od niepamiętnych czasów. Można ponarzekać, że nie łączy z serwerami po uruchomieniu po uśpieniu konsoli, te wszelakie rakiety niby wybuchają na pół ekranu ale krok w bok i chłopkowi nic się nie dzieje. W porównaniu do poprzedniej części mapy mogą wydawać się klaustrofobiczne ale to kwestia przyzwyczajenia i nie trzeba biec 5 minut do drugiego punktu. Mi ciężko narzekać, gra daje niesamowitą radochę. Oby tego nie zepsuli
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.