Opublikowano 14 maja14 maj Autor Największa wygrana to ten customowy file decompression engine, którym na innych urządzeniach zajmuje się CPU (np na Steam Decku)
Opublikowano 14 maja14 maj 3gb ramu na system by podczas game chatu strimować obraz od innych graczy w 5fps
Opublikowano 14 maja14 maj Autor Przecież i tak nie będziesz z tego korzystał. Pierdolenie dla pierdolenia. 9GB na gry w zupełności wystarczające. Switch 1 ma 4GB i gry śmigają Edytowane 14 maja14 maj przez GearsUp
Opublikowano 14 maja14 maj Z 4gb ramu system korzysta z 800mb, tutaj z 12gb system zjada 3gb. Efektem jest game chat w 5fps i daj boże szybszy eShop. Niestety nawet jak nie będę używać game chatu to Nintendo mi ramu do gry nie dorzuci. Brzmi to wszystko niepokojąco.
Opublikowano 14 maja14 maj Autor Mam wątpliwości kto próbuje w tym temacie podgryzać. Kto ci powiedział, że te 3GB będzie zjadał GameChat a nie inne systemowe funkcje? DF napomknęło, że według ich "informacji" będzie miał impact on system resources. Przecież to już przy premierze może być poprawione łatką systemową a ty się przejmujesz jakby to miało wpływ na działanie gier.
Opublikowano 14 maja14 maj Jak się kocha to się przejmuje i troszczy, mam nadzieję że starczy ramu na inne tapety niż biały i szary
Opublikowano 14 maja14 maj Autor Jak kochasz to się cieszysz jasnymi stronami a nie chodzisz jak zgorzkniały cep. Aż dziwię się, że jeszcze nie krzyczysz o braku VRR w tybie docked
Opublikowano 14 maja14 maj Teraz, GearsUp napisał(a):Jak kochasz to się cieszysz jasnymi stronami a nie chodzisz jak zgorzkniały cep. Aż dziwię się, że jeszcze nie krzyczysz o braku VRR w tybie dockedNie piszę bo jeszcze nie doszedłem do siebie po tej skandalicznej informacji gdzie kochane Nintendo mnie oszukało
Opublikowano 14 maja14 maj PC nie ma sztywnego podziału. Natomiast w konsoli można to zmienić potem, ms zrobił to z xboxem. Stawiam że rezerwują żeby nie było różnicy czy odpalasz te goovniany czat czy grasz bez niego
Opublikowano 14 maja14 maj 1 hour ago, GearsUp said:Największa wygrana to ten customowy file decompression engine, którym na innych urządzeniach zajmuje się CPU (np na Steam Decku)Ale kogo to obchodzi? Na pewno nie target Nintendo. Tutaj liczy się, że małpa albo wąsacz skaczą i tyle.
Opublikowano 14 maja14 maj Autor Teraz, Czoperrr napisał(a):Ale kogo to obchodzi? Na pewno nie target Nintendo. Tutaj liczy się, że małpa albo wąsacz skaczą i tyle.Wjechał filmik DF więc komentujemy.Ogólnie jeżeli chodzi o ten RAM to Xbox One X jest idealną konsolą do porównania. 12GB ogólnej 9GB na gry więc identycznie i nie ma w tym nic nadzwycajnego.
Opublikowano 14 maja14 maj Trochę jednak ten os Xboxa jest bardziej rozbudowany niż klon os z switcha1 z game chatem
Opublikowano 14 maja14 maj Autor Xbox One X jest konsolą stacjonarną a nie hybrydą. Właśnie tym filmiku DF podkreśliło, że tryb docked jest oznaczany jako Performance mode, samo to powoduje, że nie masz do czynienia z czymś oczywistym jak na Xboxie. Edytowane 14 maja14 maj przez GearsUp
Opublikowano 15 maja15 maj Nintendo potrafi zrobić bardzo wypasiony sprzęt graficznie, przecież Nintendo 64 miażdzyło rozpikselowane gry z playstationnie ma za bardzo do czego porównać GPU bo to custom ampere, sparsity , optical flow, dlss, tensory 3 gen a w konsolach siedzi zen 2zobaczymy, mnie w s1 meczyło okrutnie low performance a tu wreszcie będzie przestrzeń na zabawę
Opublikowano 15 maja15 maj Teraz, Alpha Trion napisał(a):Nintendo potrafi zrobić bardzo wypasiony sprzęt graficznie, przecież Nintendo 64 miażdzyło rozpikselowane gry z playstationnie ma za bardzo do czego porównać GPU bo to custom ampere, sparsity , optical flow, dlss, tensory 3 gen a w konsolach siedzi zen 2zobaczymy, mnie w s1 meczyło okrutnie low performance a tu wreszcie będzie przestrzeń na zabawęKonfiguracje z NVIDIA ustalali w 2021, jakby do max 2 lat wypuścili switcha2 do sklepów to bebechy byłyby całkowicie inaczej odbierane. A tak te co najmniej dwa lata przeleżało to wszystko w szafie. Jedynie jak Nemo pisał...jeśli uparli się na nvidie to za dużo by teraz i tak specyfikacji nie poprawili, w przypadku AMD byłoby inaczej.
Opublikowano 15 maja15 maj 9 minut temu, Alpha Trion napisał(a):przecież Nintendo 64 miażdzyło rozpikselowane gry z playstationCzy ja wiem? Teraz jak przez emu można wyeliminować bolączki oryginałów to gry z PS1 z detalami w teksturach wyglądają dla mnie lepiej niż rozmyte z N64. Nawet te 25+ lat temu jak grało się w gralniach to nie czułem przepaści między np. Mario Kart a CTR czy Mario 64 a Spyro tym bardziej grając na CRT 21 cali.19 minut temu, Alpha Trion napisał(a):zobaczymy, mnie w s1 meczyło okrutnie low performance a tu wreszcie będzie przestrzeń na zabawęW grach dedykowanych na pewno, w multiplatformach nie bardzo.
Opublikowano 15 maja15 maj 6 godzin temu, Daffy napisał(a):Konfiguracje z NVIDIA ustalali w 2021, jakby do max 2 lat wypuścili switcha2 do sklepów to bebechy byłyby całkowicie inaczej odbierane. A tak te co najmniej dwa lata przeleżało to wszystko w szafie. Jedynie jak Nemo pisał...jeśli uparli się na nvidie to za dużo by teraz i tak specyfikacji nie poprawili, w przypadku AMD byłoby inaczej.Tylko że AMD nie robi ARM. Musieliby iść w rozwiązania 2 firm, cpu projektuje inna, GPU inna ale może to byłoby sensowne. Tylko ze my tu pitu pitu a switch wyszedł 8 lat temu, był projektowany też jakiś czas, załóżmy 2 lata dla uproszczenia to daje nam 10 lat temu musieli podjąć decyzje. AMD nie miało wtedy nic sensownego i ta Nvidia wydawała się najsensowniejsza. Patrząc na rynek handheld PC to GPD Win 3 wydane w 2021 korzystało z chipów Intela jeszcze. Potem pandemia, boom na Ai i zupełnie inny krajobraz teraz
Opublikowano 15 maja15 maj 6 godzin temu, łom napisał(a):Nawet te 25+ lat temu jak grało się w gralniach to nie czułem przepaści między np. Mario Kart a CTR czy Mario 64 a Spyro tym bardziej grając na CRT 21 cali.Ja tak samo, a dzięki pojemności płyty to te gry z n64 wyglądały nawet słabo - np powstał tylko Tony hawk 1 z okrojonym soundtrackiem. A na psxie mielismy 4 części. No ale nius odnośnie Star wars racer mocno mnie wkurzył, że niby psx jest za słaby na taką grę! A na Nintendo 64 wyszło!!!
Opublikowano 15 maja15 maj 52 minutes ago, grzybiarz said:Ja tak samo, a dzięki pojemności płyty to te gry z n64 wyglądały nawet słabo - np powstał tylko Tony hawk 1 z okrojonym soundtrackiem. A na psxie mielismy 4 części.No ale nius odnośnie Star wars racer mocno mnie wkurzył, że niby psx jest za słaby na taką grę! A na Nintendo 64 wyszło!!!Na N64 wyszły 3 części THPS, trójka tylko w USA i była ostatnią grą na nią.Dwójkę nawet mam w kolekcji.
Opublikowano 15 maja15 maj O kurde o tej trójce nie wiedziałem, ciekawe. Co do grafiki N64 vs PSX, to złożona sprawa, bo na "papierze" konsola N miała trochę przewagi (szczególnie po podpięciu Expansion Paka), ale w praktyce? O ile filtrowanie tekstur to ważna rzecz i przydałoby się na szaraku, który oprócz słynnych wielkich pikseli miał też problemy z geometrią obiektów 3D, tak ich rozdzielczość i różnorodność z racji na ograniczenia kartridża była mocno ograniczona. Sporo gier działało w niższych rozdzielczościach (strzelam, że więcej tytułów działało w "hi res", czyli okolicach 640x480, na PS1) i niskich fpsach, nie mówiąc nawet o tym, że N64 podłącza się do TV kablem kompozytowym, przez który nawet gry z PS2 wyglądają jak kupa.
Opublikowano 16 maja16 maj Nintendo podało listę co dana gra dostanie w ramach free updatehttps://www.nintendo.com/us/gaming-systems/switch-2/transfer-guide/games-with-free-updates/
Opublikowano 16 maja16 maj No i za to brawo, ale coś mało tych gier. Myślałem, że dużo więcej exów dostanie takie mini boosty.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.