Opublikowano 31 maja 202431 maj 7 minut temu, giger_andrus napisał(a): Masz wyżej tweeta od Wario64 z oficjalnym pudełkiem, pod koniec trailera także jest pokazane. Tak tak, to widziałem, zaprezentowali pudełko, więc raczej nie ma co liczyć na EK, ew. jakieś małe bonusiki, może steelbook. Więcej 7 czerwca, wtedy odpalą preordery. Spoiler Edytowane 31 maja 202431 maj przez KrYcHu_89
Opublikowano 31 maja 202431 maj 1 godzinę temu, Nyu napisał(a): Ja mam dobrą wiadomość. Astro pierwsze jest plynniutkie, ma super movement i pacing, wszystko tam bangla, wciąga, genialnie się zbiera i szuka, i to była moja ulubiona gierka a'la Mario. +1 Dokładnie jako fan platformówek (w tym ofc Mario) potwierdzam mega pacing i płynność oraz masę funu w poprzednich dwóch częściach Astro. Jedynie co brakowało to jakiegoś wyzwania przy maksowaniu albo jakiegoś trudnego endgame dla szukających wyzwań.
Opublikowano 31 maja 202431 maj 50 minut temu, balon napisał(a): Jedynie co brakowało to jakiegoś wyzwania przy maksowaniu albo jakiegoś trudnego endgame dla szukających wyzwań. No Playroom nie był trudny, ale od czego są wyzwania i pobijanie czasów znajomych? Tutaj pewnie podkręcą trochę poziom, ale prawdziwe wyzwanie to i tak w czasówkach. Na poziom trudności Crasha 4 raczej nie ma co liczyć, ale chciałbym się mylić.
Opublikowano 31 maja 202431 maj 11 minut temu, Square napisał(a): No Playroom nie był trudny, ale od czego są wyzwania i pobijanie czasów znajomych? Tutaj pewnie podkręcą trochę poziom, ale prawdziwe wyzwanie to i tak w czasówkach. Na poziom trudności Crasha 4 raczej nie ma co liczyć, ale chciałbym się mylić. Nie wiem, nie mam znajomych graczy A tak serio, to mało czego nie trawięn w grach, ale jedną z takich rzeczy są wszelkiego rodzaju czasówki i granie na czas/pod presją czasu. No chyba że to racer to wiadomo, że czas to rdzeń rozgrywki. Osobiście jestem fanem „platformówkowego” stylu Nintendo. Easy to play (robi sprzedaż) i hard do master/100% (dla szukających wyzwań). Ofc nawet w gierkach Nintendo wszelkie czasówki omijam jak tylko mogę. Trudny endgame to fajny patent.
Opublikowano 31 maja 202431 maj 6 minut temu, Square napisał(a): No Playroom nie był trudny, ale od czego są wyzwania i pobijanie czasów znajomych? Tutaj pewnie podkręcą trochę poziom, ale prawdziwe wyzwanie to i tak w czasówkach. Na poziom trudności Crasha 4 raczej nie ma co liczyć, ale chciałbym się mylić. Dla mnie Crash 4 był leciutko za trudny, dla laika platformersów. Teraz, balon napisał(a): Nie wiem nie mam znajomych graczy A tak serio, to mało czego nie trawięn w grach, ale jedną z takich rzeczy są wszelkiego rodzaju czasówki i granie na czas/pod presją czasu. No chyba że to racer to wiadomo, że czas to rdzeń rozgrywkowe. Osobiście jestem fanem „platformówkowego” stylu Nintendo. Easy to play (robi sprzedaż) i hard do master/100% (dla szukających wyzwań). Ofc nawet w gierkach Nintendo wszelkie czasówki omijam jak tylko mogę. Trudny endgame to fajny patent. Mario był idealnie ogarnięty, ale wiadomo, dla fanów można było robić cuda wianki przy masterowaniu. 7 minut temu, Square napisał(a): No Playroom nie był trudny, ale od czego są wyzwania i pobijanie czasów znajomych? Tutaj pewnie podkręcą trochę poziom, ale prawdziwe wyzwanie to i tak w czasówkach. Na poziom trudności Crasha 4 raczej nie ma co liczyć, ale chciałbym się mylić. Podejrzewam, że takie zwykłe granie to będzie poziom trudności Sackboya, ale na platynę pewnie będzie można pada połamać.
Opublikowano 31 maja 202431 maj Fajnie, że Astro. Szkoda, że nic o wersji VR - jedno z moich lepszych doświadczeń growych ever.
Opublikowano 31 maja 202431 maj Asto na VR było mega ale dobrze, że nie jest to na VR2, bo trzeba byłoby kupić tego trupa, aby ograć tego Astro wariata.
Opublikowano 31 maja 202431 maj Świetnie się prezentuje, jestem kupiony - zakup w dzień premiery obowiązkowy. Będzie cudowny wrzesień.
Opublikowano 31 maja 202431 maj 6 godzin temu, Homelander napisał(a): https://gear.playstation.com/Product/1541291-ASTRO_Plush
Opublikowano 31 maja 202431 maj 1 minute ago, oFi said: O Bogowie, pokazałem, że coś takiego istnieje. Poszukaj se sam sklepu gdzie jest to dostępne. O masz tutaj https://www.fangamer.com/products/astro-bot-plush a tutaj europejski https://www.fangamer.eu/products/astro-bot-plush?utm_source=fangamer&utm_campaign=descriptionlink Nie no, serio Ofi? Krócej by Ci zajęło poszukanie w googlach niż robienie edycji obrazka
Opublikowano 31 maja 202431 maj Nendoroid chyba lepszy https://www.goodsmile.info/en/product/12682/Nendoroid+Astro.html
Opublikowano 31 maja 202431 maj Godzinę temu, Homelander napisał(a): O Bogowie, pokazałem, że coś takiego istnieje. Poszukaj se sam sklepu gdzie jest to dostępne. O masz tutaj https://www.fangamer.com/products/astro-bot-plush a tutaj europejski https://www.fangamer.eu/products/astro-bot-plush?utm_source=fangamer&utm_campaign=descriptionlink Nie no, serio Ofi? Krócej by Ci zajęło poszukanie w googlach niż robienie edycji obrazka Jestem zmęczony po oglądaniu wczorajszej gali ok? Dzięki za linki
Opublikowano 31 maja 202431 maj Nawet skorki bedzie mozna zmieniac, zupelnia jak w S.Blejdzie wysoko zawieszona ta poprzeczka
Opublikowano 31 maja 202431 maj W tym roku takie bomby od Sony, ze mi urlopu nie wystarczy na premiery tych goty pozycji
Opublikowano 31 maja 202431 maj Obejrzałem jeszcze raz trailer i jedno mnie zastanawia, ilu bossów na świat będzie przypadało, jak po jednym to już wszystkich pokazali, jak więcej to paru można się domyślić (bo jest dużo powrotów z Rescue Mission). Rzucił mi się też w oczy jeden babol z dorysowującymi się górami w 2:15 ale to pewnie naprawią. Rescue Mission ma 90 na MC mam nadzieję że tutaj będzie podobnie albo i lepiej.
Opublikowano 31 maja 202431 maj Ciekawe czy bedzie konsola PS5 Pro w tej czesci Astro? W wersji na konsole PS5 jest cala masa konsol do eksploracji. Ciekawe czy podobna sytuacja bedzie w nowej czesci i tym samym nowy model. Pewnie do tego czasu juz bedzie oficjalne info
Opublikowano 31 maja 202431 maj 1 minutę temu, MEVEK napisał(a): Ciekawe czy bedzie konsola PS5 Pro w tej czesci Astro? W wersji na konsole PS5 jest cala masa konsol do eksploracji. Ciekawe czy podobna sytuacja bedzie w nowej czesci i tym samym nowy model. Pewnie do tego czasu juz bedzie oficjalne info To by było świetne zagranie marketingowe, jakby finalny level był związany z PS5 Pro xD.
Opublikowano 31 maja 202431 maj 9 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a): To by było świetne zagranie marketingowe, jakby finalny level był związany z PS5 Pro xD. Możliwe że coś takiego będzie bo Spoiler ostatni boss w Rescue Mission miał na głowie PSVR
Opublikowano 1 czerwca 20241 cze Na stronie PlayStation jest już dział poświęcony nowemu Astro. Jest tam też kilka screenów i króciutka sekcja Q&A. Pod tym linkiem: https://www.playstation.com/en-us/games/astro-bot/ Cytat Are there in-game purchases in ASTRO BOT? No, each planet already has plenty of coins to find and spend in the Gatcha Lab! Asobi
Opublikowano 1 czerwca 20241 cze Po trailerze miałem że aż odpaliłem Astro's Playroom i zbieram wszystko od nowa. Masa nawiązań do historii PlayStation cały czas automatycznie wrzuca banana i tutaj pewnie będzie tak samo, skoro mamy zbierać drużynę z postaci PS. Sam Astrobot jest tak sympatyczny, że nie da się go nie lubić.
Opublikowano 1 czerwca 20241 cze Ja na myśl o tym, że Grześ powróci do robienia wyzwań czasowych i pobije jedyny mój, z wielkim trudem osiągnięty wynik, w którym zdołałem pokonać jego czasówkę:
Opublikowano 1 czerwca 20241 cze Cytat Rescue over 150 iconic VIP Bots inspired by legendary characters from 30 years of PlayStation history. ASTRO BOT is a standalone, full-sized adventure that offers over four times more worlds, 300 bots to rescue and dozens of new powers and features to discover. Z sekcji Q&A. Jaram się bardziej niż jakimiś kolejnymi Horizonami czy innymi open worldami.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.