Skocz do zawartości

DOOM: The Dark Ages

Featured Replies

Opublikowano

Jestem po 6 etapach, w tym ten z robotem i smokiem. Poki co rzeczywiscie mozna do smietnika wrzucic wszystkie swoje nalecialosci z Eternala, bo tu gra sie kompletnie inaczej. Tam latalismy samolotem, tutaj biegamy czolgiem. Przypomina to te klasyczne doomy, gdzie chodzilo sie lewo/prawo. Troche feeling tez przypomina mi Warhammera 40k Boltguna.

Narazie nie chce deklarowac czy gra lepsza/gorsza, latwiejsza/trudniejsza, bo w kazdym Doomie trzeba bylo naprawde daleko zajsc zeby zobaczyc wszystko i tutaj jest podobnie.

  • Odpowiedzi 496
  • Wyświetleń 40,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Czezare
    Czezare

    Dla mnie strzelanka arcade pozbawiona segmentu multiplayer nie powinna zasługiwać na ocenę wyższą niż 7/10. Zrozumiałbym, gdyby Multi chcieli stworzyć kolesie od Metro czy Stalkera, którzy nie potrafi

  • Ten Doom jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier tego roku dla mnie. Uwielbiam szybki gameplay Eternala, dlatego troszkę się obawiam o spowolnienie rozgrywki i dodanie warstwy fabularnej w formie c

  • Jukka Sarasti
    Jukka Sarasti

    Zmian jest sporo, choć niekoniecznie jestem ich fanem - na pewno jednak gra się inaczej, niż w poprzednie dwa Doomy. Więcej napiszę, jak przejdę, niemniej to dobra gra, choć wolałem poprzedniczki. Po

Opublikowano
18 godzin temu, GearsUp napisał(a):
  18 godzin temu, messer88 napisał(a):

Jakie jest lore porównywania metroida z doomem?

  W dniu 15.04.2025 o 16:40, Wieslaw napisał(a):

Jak już zrobią jakąś fajną grę pod ten sprzęt to spokojnie przymknie się oko na za duży rozmiar, biedaekran dla fanów granatowo-szarej czerni i potencjalnie trzeszczące w portach joycony.

Miałem na myśli rozmach i budżet produkcji.

Edytowane przez Wieslaw

Opublikowano

Ja jestem właśnie po pierwszym etapie no i co no, gra się inaczej to na pewno. Na ten moment nie jestem fanem tych kontr, ale licze że jak się z tym troche oswoję to będzie dobrze. Ale z tym pokazywaniem sekretów na mapie od startu i brak glory kills to dajcie spokój reggie

Opublikowano

U mnie też kompletnie bez podjarki póki co. Muza zdecydowanie słabsza, a walka taka se. Sam jestem ogromnym fanem Eternala i jednak tamten movement siedział mi zdecydowanie bardziej. Samo strzelanie natomiast... no cóż, do Witchfire nie ma podjazdu (tak samo jak wygląd, udźwiękowienie i feeling broniek). Ogrywam w GP więc brnę dalej.

Opublikowano

A tak muzyka rzeczywiście słaba, a może nawet nie słaba co nijaka to jeszcze gorzej xD nigdy nie byłem fanem takiej muzyki, ale ta Gordona z 2016 i eternala to zwyczajnie arycydzieło muzyczek do mordowania demonów a tutaj jakieś metaluszki z generatora

Opublikowano

Brakuje też punktów szybkiej podróży, kiedy chcemy wrócić do poziomu i pozbierać z niego sekrety (XD), co było już w Eternalu.

Opublikowano

nie no gra się miodnie, ale brak tych wykończeń to minimum -2pkt do oceny końcowej. Gra straciła na klimacie brutalności jak dla mnie!

Opublikowano

Jak spowalniają, jak trwają maksymalnie 3 sekundy xd A w tej "powolniejszej" części pasowałyby jak ulał. Nie ma już momentów "o ja pierdole" przez ich brak.

Opublikowano
53 minuty temu, Ukukuki napisał(a):

Wykończenia były spoko przez parę pierwszych godzin, później się nudzą i spowolniają tylko grę. Mi tam ta zmiana pasuje.

Też mi się to podoba. Finisherow nie robiło się żeby dostawać amunicję ? Nie pamiętam ale chyba wpadało coś do ekwipunku czyli trzeba było je robić. Teraz nie tracisz kontroli i wiesz co się dzieje na polu walki.

Niektórzy piszą jakby gra była przez to gorsza...jeszcze bym was zrozumiał jakbyście mieli 5 lat i pierwszy raz widzieli animacje wyrywania oka. Na początku może i fajnie ale później? 100 razy oglądaj ta sama animację...nuda.

Opublikowano

2 sekundy animacji nuda, to powolne i słabe lanie pięścią żeby zdobyć ammo super. :)

Tyle dobrze że rzucanie tarczą mocno dostarcza

Opublikowano

Ale nogi to już w tej części wyjebali. W 2016 i Eternal były.

Opublikowano
6 minutes ago, Faka said:

Ale nogi to już w tej części wyjebali. W 2016 i Eternal były.

W 2016 nie było bo robiłem replay ostatnio, w Eternal nie pamiętam.

Opublikowano

W 2016 są widoczne podczas zabójstw chwały ale jak patrzysz w dół to nie ma, chyba, że mi się coś pojebało ale chyba sprawdzałem właśnie ten element.

Opublikowano

W Eternalu to było normalnie jak w dół patrzyłeś. Dobrze to pamiętam, bo przez sekcje platformowe często patrzyłem i czy dobrze trafiałem w te latające platformy.

Opublikowano
4 minutes ago, Faka said:

W Eternalu to było normalnie jak w dół patrzyłeś. Dobrze to pamiętam, bo przez sekcje platformowe często patrzyłem i czy dobrze trafiałem w te latające platformy.

Pewnie w Eternalu dodali bo przydaje się przy skakaniu po platformach

Opublikowano

A ten kompas na górze to tak dla jaj dali, nie? I tak na znacznikach polegasz, chociaż wolałbym, żeby to było w kompasie.

Opublikowano

A jak oceniacie grafikę, bo moim zdaniem jest gorzej niż w poprzedniej części. XSX

i

Opublikowano

Ja ogrywam na RTX 4070 Ti Super, gra na Ultra w rozdzielczości 2k daje 120 fpsów - idealne doświadczenie gry. Podbijając na generatorze klatek do okolice 200 mogę grać na swoich 165hz bez żadnego stutteringu i innych problemów, które widoczne są w reszcie gier.

Gra świetna i obecnie dałbym 9/10, co zresztą weterani gatunku, którzy przechodzili 2016 i Eternala na Ultra Nightmare potwierdzają. Te suwaki do zmiany szybkości robią robotę. Replayability gry będzie fajne.

Edytowane przez KrossOver

Opublikowano

Wkurza mnie cały czas, że wrogowie się ciągle respią gdzieś tam z tyłu i ciągle ginę od ich strzałów, przez to ciężko walczyć na bliskim dystansie z jakimś bossem, strzelba tutaj mało efektywna, póki co, nie wiem jakoś tak nie siadł mi ten combat ogólnie, więcej funu miałem w eternalu, tutaj natomiast mapy są ogromne i nie chce mi się ich dokładnie ekplorować, mam nadzieję, że w następnej części zrezygnują z tego.

Edytowane przez Rotevil

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.