Opublikowano 14 maja14 maj Jestem po 6 etapach, w tym ten z robotem i smokiem. Poki co rzeczywiscie mozna do smietnika wrzucic wszystkie swoje nalecialosci z Eternala, bo tu gra sie kompletnie inaczej. Tam latalismy samolotem, tutaj biegamy czolgiem. Przypomina to te klasyczne doomy, gdzie chodzilo sie lewo/prawo. Troche feeling tez przypomina mi Warhammera 40k Boltguna.Narazie nie chce deklarowac czy gra lepsza/gorsza, latwiejsza/trudniejsza, bo w kazdym Doomie trzeba bylo naprawde daleko zajsc zeby zobaczyc wszystko i tutaj jest podobnie.
Opublikowano 15 maja15 maj 18 godzin temu, GearsUp napisał(a): 18 godzin temu, messer88 napisał(a): Jakie jest lore porównywania metroida z doomem? W dniu 15.04.2025 o 16:40, Wieslaw napisał(a): Jak już zrobią jakąś fajną grę pod ten sprzęt to spokojnie przymknie się oko na za duży rozmiar, biedaekran dla fanów granatowo-szarej czerni i potencjalnie trzeszczące w portach joycony.Miałem na myśli rozmach i budżet produkcji. Edytowane 15 maja15 maj przez Wieslaw
Opublikowano 15 maja15 maj Ja jestem właśnie po pierwszym etapie no i co no, gra się inaczej to na pewno. Na ten moment nie jestem fanem tych kontr, ale licze że jak się z tym troche oswoję to będzie dobrze. Ale z tym pokazywaniem sekretów na mapie od startu i brak glory kills to dajcie spokój
Opublikowano 15 maja15 maj U mnie też kompletnie bez podjarki póki co. Muza zdecydowanie słabsza, a walka taka se. Sam jestem ogromnym fanem Eternala i jednak tamten movement siedział mi zdecydowanie bardziej. Samo strzelanie natomiast... no cóż, do Witchfire nie ma podjazdu (tak samo jak wygląd, udźwiękowienie i feeling broniek). Ogrywam w GP więc brnę dalej.
Opublikowano 15 maja15 maj A tak muzyka rzeczywiście słaba, a może nawet nie słaba co nijaka to jeszcze gorzej xD nigdy nie byłem fanem takiej muzyki, ale ta Gordona z 2016 i eternala to zwyczajnie arycydzieło muzyczek do mordowania demonów a tutaj jakieś metaluszki z generatora
Opublikowano 15 maja15 maj Brakuje też punktów szybkiej podróży, kiedy chcemy wrócić do poziomu i pozbierać z niego sekrety (XD), co było już w Eternalu.
Opublikowano 15 maja15 maj nie no gra się miodnie, ale brak tych wykończeń to minimum -2pkt do oceny końcowej. Gra straciła na klimacie brutalności jak dla mnie!
Opublikowano 15 maja15 maj Wykończenia były spoko przez parę pierwszych godzin, później się nudzą i spowolniają tylko grę. Mi tam ta zmiana pasuje.
Opublikowano 15 maja15 maj Jak spowalniają, jak trwają maksymalnie 3 sekundy xd A w tej "powolniejszej" części pasowałyby jak ulał. Nie ma już momentów "o ja pierdole" przez ich brak.
Opublikowano 15 maja15 maj Po prostu zabijały tempo w eternalu. Tutaj je zabija co najwyżej miernie fabuła. Cała reszta topka.
Opublikowano 15 maja15 maj 53 minuty temu, Ukukuki napisał(a):Wykończenia były spoko przez parę pierwszych godzin, później się nudzą i spowolniają tylko grę. Mi tam ta zmiana pasuje.Też mi się to podoba. Finisherow nie robiło się żeby dostawać amunicję ? Nie pamiętam ale chyba wpadało coś do ekwipunku czyli trzeba było je robić. Teraz nie tracisz kontroli i wiesz co się dzieje na polu walki. Niektórzy piszą jakby gra była przez to gorsza...jeszcze bym was zrozumiał jakbyście mieli 5 lat i pierwszy raz widzieli animacje wyrywania oka. Na początku może i fajnie ale później? 100 razy oglądaj ta sama animację...nuda.
Opublikowano 15 maja15 maj Mały tip. Jak sie potworek zaświeci to skaczcie w jego kierunku z tarczą to też będzie finiszer.
Opublikowano 15 maja15 maj 2 sekundy animacji nuda, to powolne i słabe lanie pięścią żeby zdobyć ammo super. :)Tyle dobrze że rzucanie tarczą mocno dostarcza
Opublikowano 15 maja15 maj Tez sobie pykam w GP i jedno mnie meczy, twarze u postaci w cut scenkach, no litosci.
Opublikowano 15 maja15 maj 6 minutes ago, Faka said:Ale nogi to już w tej części wyjebali. W 2016 i Eternal były.W 2016 nie było bo robiłem replay ostatnio, w Eternal nie pamiętam.
Opublikowano 15 maja15 maj W 2016 są widoczne podczas zabójstw chwały ale jak patrzysz w dół to nie ma, chyba, że mi się coś pojebało ale chyba sprawdzałem właśnie ten element.
Opublikowano 15 maja15 maj W Eternalu to było normalnie jak w dół patrzyłeś. Dobrze to pamiętam, bo przez sekcje platformowe często patrzyłem i czy dobrze trafiałem w te latające platformy.
Opublikowano 15 maja15 maj 4 minutes ago, Faka said:W Eternalu to było normalnie jak w dół patrzyłeś. Dobrze to pamiętam, bo przez sekcje platformowe często patrzyłem i czy dobrze trafiałem w te latające platformy.Pewnie w Eternalu dodali bo przydaje się przy skakaniu po platformach
Opublikowano 15 maja15 maj A ten kompas na górze to tak dla jaj dali, nie? I tak na znacznikach polegasz, chociaż wolałbym, żeby to było w kompasie.
Opublikowano 15 maja15 maj A jak oceniacie grafikę, bo moim zdaniem jest gorzej niż w poprzedniej części. XSXi
Opublikowano 15 maja15 maj Ja ogrywam na RTX 4070 Ti Super, gra na Ultra w rozdzielczości 2k daje 120 fpsów - idealne doświadczenie gry. Podbijając na generatorze klatek do okolice 200 mogę grać na swoich 165hz bez żadnego stutteringu i innych problemów, które widoczne są w reszcie gier. Gra świetna i obecnie dałbym 9/10, co zresztą weterani gatunku, którzy przechodzili 2016 i Eternala na Ultra Nightmare potwierdzają. Te suwaki do zmiany szybkości robią robotę. Replayability gry będzie fajne. Edytowane 15 maja15 maj przez KrossOver
Opublikowano 15 maja15 maj Wkurza mnie cały czas, że wrogowie się ciągle respią gdzieś tam z tyłu i ciągle ginę od ich strzałów, przez to ciężko walczyć na bliskim dystansie z jakimś bossem, strzelba tutaj mało efektywna, póki co, nie wiem jakoś tak nie siadł mi ten combat ogólnie, więcej funu miałem w eternalu, tutaj natomiast mapy są ogromne i nie chce mi się ich dokładnie ekplorować, mam nadzieję, że w następnej części zrezygnują z tego. Edytowane 15 maja15 maj przez Rotevil
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.