Opublikowano wczoraj o 12:16 1 dzień 2 minuty temu, messer88 napisał(a):Dodge nie używam bo nie ma z tego korzyści.Timing jest mniej upierdliwy więc łatwiej uniknąć ataku, a nagrodą jest to, że nie dostajesz żadnych obrażeń. Czasami się przydaje, bo niektóre okienka na parry są bezlitosne i dodge jest bezpieczniejszy.
Opublikowano wczoraj o 12:16 1 dzień Ktoś się orientuje jaka muzyka przygrywa podczas (kto nie skończył 2 aktu nie otwierać!!!)Spoilerdrugiej walki z Renoir?
Opublikowano wczoraj o 12:17 1 dzień Nintendo LifeOpinion: Clair Obscur: Expedition 33's Best Gameplay Feat...QTE in the place to be
Opublikowano wczoraj o 12:29 1 dzień Na oko to po opiniach widać, że sam tytuł zaciął Japończyków lol. Nie znają żadnego z tych słów w tytule i nie mogą ich zapamiętać, więc najwięcej zobaczymy wpisując na serwisach "なんとか33" ("Cośtam 33"), albo różne warianty "gra z 33 w tytule". Są nawet artykuły tłumaczące, jaki jest tytuł gry lol.大ヒット中ゲーム『Clair Obscur: Expedition 33』の“読み方分からない問題”、諦めて「なんとか33」とも呼ばれ始める。公式日本語読みは - AUTOMATONWidać w sieci sporo komentarzy przewidywalnie japońskich. Gra nie ma tego klimatu i tych fajnych japońskich rzeczy, które lubią. Trudno się zorientować w lokacjach, gdzie się jest. Walki ciężkie, według niektórych, nie każdy fan turowych jRPG lubi te QTE.Widać jakąś tam kontrowersję, "czy to japońskie czy nie", nawet ci, co chwalą, czuję potrzebę podkreślić, że są przeciwko jakiemuś trendowi. Niektórzy się obawiają, że sukces zachodniej gry turowej sprawi, że jeszcze więcej turowych jRPG-ów zacznie być robionych pod zachodniego odbiorcę, i będą mieć mniej tradycyjnych jRPG-ów z japońską estetyką i scenariuszem. Jest też pewna narracja, "czy porównywać to do FF", Na pewno nie jest to typowy mainstreamowy jRPG (i na pewno nie "najlepszy ostatnich lat" lol, nawet nie licząc nowej edycji Xenoblade'a, ledwo co wyszedł FF7 Rebirth), ale na oko, gra zebrała wiele uwagi i ogólnie jest dobrze oceniana, ludzie czują, że muszą w to zagrać bo wszyscy grają. I w sumie chyba tyle, na moje oko... większość ludzi mówi podobne rzeczy, co w każdym innym kraju. Hiciory na Zachodzie ogólnie już od lat mają dość regularną klientelę w Japonii, zwłaszcza Steamowcy dość często grają po prostu w zachodnie gierki, te same co cały świat, więc i piszą z grubsza to samo.
Opublikowano wczoraj o 12:32 1 dzień 2 minuty temu, ogqozo napisał(a):Widać w sieci sporo komentarzy przewidywalnie japońskich. Gra nie ma tego klimatu i tych fajnych japońskich rzeczy, które lubią. Trudno się zorientować w lokacjach, gdzie się jest.Zabawne, bo tu mocno czuć soulsy, masa sekretów, brak mapy.
Opublikowano wczoraj o 12:40 1 dzień Jak oni to zrobili to ja nie mam pojecia o_O te cutscenki bez dialogow tylko z muzyka dzieki tej genialnej mimice twarzy przekazuja wiecej niz milion slow ( albo Ogor ) Skonczylem 2 akt i nie wiem do czego rece wlozyc od kiedy odblokowalem latanie gdzie nie wejde to wpierdol jak wiffne 1 parry czy dodge lol.
Opublikowano wczoraj o 12:50 1 dzień 11 minut temu, Shen napisał(a):Zabawne, bo tu mocno czuć soulsy, masa sekretów, brak mapy.Dlatego no piszę, że kontekstem tutaj są bardziej porównania do "klasycznych jRPG-ów", więc raczej przewidywalne, że ludzie słysząc taki tekst, zwracają uwagę na różnice wobec nich. Dark Soulsów nikt nie reklamował takimi słowami. Ale ogólnie nie jest tak, że nie ma masy osób w necie przyjmujących grę bez specjalnych "ale" i piszących w sumie to samo, co zachodni użytkownicy o grze.
Opublikowano wczoraj o 12:53 1 dzień 11 minut temu, wet_willy napisał(a):Skonczylem 2 akt i nie wiem do czego rece wlozyc od kiedy odblokowalem latanie gdzie nie wejde to wpierdol jak wiffne 1 parry czy dodge lol.Ja już z 10h latam po mapie, rozjebałem tego gigantycznego, latającego węża, ale musialem z 20lvl podbić, bo mnie składał, plus ma jedna, irytującą mechanike.Dark Shore polecam do levelowania, milion expa za walke i lecą kamienie którymi mozna podbic broń do 32lvlOstatnia rozmowa Sciel z Esquie Spoilernie spodziewałem się, że to on jej uratował życie jak chciała się zabićno nie warto olewać tych scenek w obozie
Opublikowano wczoraj o 13:12 1 dzień Ma ktos sposob na latajacych przeciwnikow czy tylko strzelanie, jestem przed drugim Axtonem I juz mnie zaczynaja wkurzac latajace lalki.
Opublikowano wczoraj o 13:17 1 dzień Nie znalazłem, można wzmocnic aim pictosami i tyle. Zwykłe ataki i skille czasem trafiają, ale rzadko i się to nie opłaca.
Opublikowano wczoraj o 13:21 1 dzień Godzinę temu, Bzduras napisał(a):Czasami się przydaje, bo niektóre okienka na parry są bezlitosne i dodge jest bezpieczniejszy. GIT GUD OR DIE TRYIN
Opublikowano wczoraj o 13:23 1 dzień Im dalej w grze tym łatwiej nawet jak sie nie unika ataków, mam taki build, że po prostu w kazdej turze lecze się na max atakując, jedynie jakieś ataki co sciągają na hita moga być problemem, ale jest auto revive.
Opublikowano wczoraj o 13:32 1 dzień Wreszcie gra, które nie stutteruje na Unrealu, przynajmniej u mnie.9 minut temu, messer88 napisał(a):GIT GUD OR DIE TRYINMuszę przyznać, że okno parry jest tutaj dosyć brutalne, podobno 0.15s. na Normal i Hard, 0.22s na Dodge.Janusz/Normik/GitGudDodge: 0.35/0.22/0.22Parry: 0.25/0.15/0.15
Opublikowano wczoraj o 13:33 1 dzień W ogóle to jest masa opcji na build, np pikto że dostajemy AP dając się trafić. A taki jeden ma skille co np zadają więcej obrażeń im mniej ma HP. Tutaj można siedzieć grube godzinki i rozkminiać buildy co też będę robił tylko wpierw eksploracja i fabułka.
Opublikowano wczoraj o 13:42 1 dzień Jestem w stone wave cliffs I mam level 16. Chyba troche za niski bo mnie bija I walki traja dlugo. Cos polecacie zeby obbadac zanim ta lokacje przejde? Poki co to raczej z fabula lecialemPodbilem do 20 I lece dalej poki co Edytowane wczoraj o 14:13 1 dzień przez Killabien
Opublikowano wczoraj o 14:32 1 dzień 49 minut temu, Killabien napisał(a):Jestem w stone wave cliffs I mam level 16. Chyba troche za niski bo mnie bija I walki traja dlugo. Cos polecacie zeby obbadac zanim ta lokacje przejde? Poki co to raczej z fabula lecialemPodbilem do 20 I lece dalej poki coNie pamiętam już, ale ważne jest levelowanie broni, duzego boosta to daje, duzo wiekszego niz wbijanie poziomow. Jak widzisz, ze jakis mobek dropi materialy na upgrade, to warto chwile posiedziec i pofarmic.
Opublikowano wczoraj o 14:36 1 dzień 2 godziny temu, messer88 napisał(a):Dźwiękowe tipy są na parry dobre, jak ktoś nie łapie to polecam słuchawki ewentualnie jeszcze delikatnie przyciszyć muzykę. Ale są ataki co się odbija wizualnie. Dodge nie używam bo nie ma z tego korzyści.Dzieki za tip bo nawet nie zwrocilem na to uwagi :x
Opublikowano 23 godziny temu23 godz. Jakiś patch wleciał 400mb.Hity już za 2 bańki wpadaja, ale miliard nadal abstrakcja, pewnie na ng+ trzeba wejść
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Doszedłem do MalarkiOczekuję solidnego rozerwania odbytu, jak na domówce u Figaro
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Ja pierdole, z pół godziny męczyłem się z jednym bossem, który mimo tego, że mam prawie 10k hp, ściągał mnie na hita. W końcu się nauczyłem jego ruchów, ujebałem go bez zgona, bo nie można się wskrzeszać, po śmierci boss usuwa postać z pola walki. No i co? Druga faza, nakurwia jeszcze szybciej i jeszcze mocniej
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Jaki poziom trudności? Ja mam wrażenie, że bez opanowania parry może być ciężko nawet na normalu. Tak w ogóle jeśli miałbym wskazać obecnie jedną jedyną wadę tego sztosa - to mega nieczytelny system pikto.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Spoko pograsz chwilę dłużej i wszystko będziesz ogarniał z pikto i luminami. Na początku faktycznie trzeba się przystosować do tych menusów.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Powiedzie mi, ta gra ma HDR/DV czy tylko SDR? Bo mam wrażenie, że coś mam zjebane z obrazem.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. Macie gdzieś na youtubie sam prolog po polsku bez komentarza? Chciałbym to komuś pokazać, kto nie gra w gry Edytowane 17 godzin temu17 godz. przez Rotevil
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.