Skocz do zawartości

Clair Obscur: Expedition 33

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,1 tys.
  • Wyświetleń 42,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • A tu całość ekipy - sami zwyczajni ludzie, żadnych ulańców i kolorowłosych they/themów - tamto zostało w Ubisofcie.

  • Patrzcie co znalazłem :)

  • Mniej więcej dwie godzinki za mną i o ile z początku podchodziłem do tych "9/10" i Waszych spustów z lekką rezerwą, tak teraz nie mam już żadnych wątpliwości co do tej gry: to naprawdę będzie konkretn

Opublikowano

koniec.

Spoiler (zakonczenie itd)

wybralem wariant z Verso, uznalem, ze tak bedzie lepiej. jestem bardzo usatysfakcjonowany zakonczeniem. w ogole cala historia - kozak jak skurwysyn.

10/10. co tu pisac. kapitalny tytul. klasyczny jrpg przeniesiony w dzisiejsze czasy. mapa swiata, turowa walka, buildy. wszystko co lubimy.

muzyka wiadomo, grafika sliczna (chociaz te wlosy...), fabula swietna. pelny pakiet.

chyba sie biore za trofea, troche mi zostalo. mam 71 level, jakies tipy gdzie najlepiej pogrindowac?

Opublikowano
5 minut temu, Ölschmitz napisał(a):

chyba sie biore za trofea, troche mi zostalo. mam 71 level, jakies tipy gdzie najlepiej pogrindowac?

Renoir's Drafts, szukasz tam merchanta, jest przed jedną flagą, trzeba linką wskoczyć na dach. Możesz z nim walczyć dowolną ilość razy, 2 miliony expa i dropi lumine.

Opublikowano
45 minutes ago, ogqozo said:

Ktoś w ogóle znalazł ostatnią butelkę lol? Wiem, że pewnie nie ma za to technicznie trofeum, ale kurde, co oni zrobili z tymi butelkami.

Ja mam 5 Healujacych 6 do AP i 10 Revive upgrade na maxa. Ile mieliscie kamieni na zrobienie broni na 33? Ja mialem 9

Opublikowano

A tych wszystkich małych gestrali znaleźliście? Mam 6 i nie wiem gdzie reszta się ukryła ohmy

Opublikowano

Oki, czas chyba powoli lecieć na finał gry, zanim ppe czy inny portal growy zdecyduje się wysrać artykuł o zakończeniu kekw

Opublikowano
15 minutes ago, Rotevil said:

Oki, czas chyba powoli lecieć na finał gry, zanim ppe czy inny portal growy zdecyduje się wysrać artykuł o zakończeniu kekw

Chciales napisac zajebac I wrzucic do google translate

Opublikowano
1 godzinę temu, Ölschmitz napisał(a):

koniec.

Spoiler (zakonczenie itd)

wybralem wariant z Verso, uznalem, ze tak bedzie lepiej. jestem bardzo usatysfakcjonowany zakonczeniem. w ogole cala historia - kozak jak skurwysyn.

10/10. co tu pisac. kapitalny tytul. klasyczny jrpg przeniesiony w dzisiejsze czasy. mapa swiata, turowa walka, buildy. wszystko co lubimy.

muzyka wiadomo, grafika sliczna (chociaz te wlosy...), fabula swietna. pelny pakiet.

chyba sie biore za trofea, troche mi zostalo. mam 71 level, jakies tipy gdzie najlepiej pogrindowac?

Dokładnie tak samo wybrałem. Według mnie to jedyny słuszny wybór.

Edytowane przez GwynBleidd_79

Opublikowano

Nie wiem, ile jest użyć max w sumie, bo gra tego nie podaje, ale na pewno możemy ulepszać te butelki, w menu "upgrade resources" cały czas od początku gry pół ekranu zajmują te trzy butelki, 0/2, 1/2... i kurde, gdzie jest ostatnia zielona?

Skoro 0/2 bodaj wskrzeszało postać na 1/3 życia, po jednym ulepszeniu wskrzesza na 2/3 życia, to zakładam, że to jest ulepszenie by butelka wskrzeszała na pełne HP, tylko gdzie to drugie ulepszenie jest.

Opublikowano
6 minutes ago, ogqozo said:

Nie wiem, ile jest użyć max w sumie, bo gra tego nie podaje, ale na pewno możemy ulepszać te butelki, w menu "upgrade resources" cały czas od początku gry pół ekranu zajmują te trzy butelki, 0/2, 1/2... i kurde, gdzie jest ostatnia zielona?

Skoro 0/2 bodaj wskrzeszało postać na 1/3 życia, po jednym ulepszeniu wskrzesza na 2/3 życia, to zakładam, że to jest ulepszenie by butelka wskrzeszała na pełne HP, tylko gdzie to drugie ulepszenie jest.

Za Lustrem/Obrazem w Doggo Roomie w Manor

W Manor od Save na gore i po lewej bedzie beda wieksze obrazy lustra wkakuj w nie. Masz zaplacic plusika jak tej ci brakuje. Ciezko dokladnie wytlumaczyc ktore ale jak je zobaczysz to bedziesz wiedzial ktore.

Opublikowano

Heh, trochę przedobrzyłem z "lizaniem ścian". Odblokowałem (zakładam) ostatnią grywalną postać i jest ona 10 poziomów za resztą drużyny. Nic dziwnego, że poprzedzający ją boss padł po trzech atakach...

Ale jednocześnie przyznam, że dawno mi się nie zdarzyło mi się głośno, tj. wokalnie zaśmiać przy grze. A na pewno nie spodziewałem się takiego humoru po E33. Ogólnie "feelsy" są mocne, a gra bardzo fajnie balansuje między powagą, humorem, dramą, tragedią i innymi nastrojami.

Zapowiedziano OST na winylu. W takiej czy innej postaci na pewno zakupię fizyczne wydanie, bo muzyka nie przestaje zadziwiać. Muszę to mieć na półce.

Opublikowano

Dobra trochę mi już mina zrzedła kiedy trafiłem na bossa, w którym twórcy nie przewidzieli, że ktoś woli grać postacią solo i jest nie do przejścia, chodzi o Nevrona, który zjada postać i koniec gry, może to kiedyś zmienią [

Opublikowano

Ale w sumie po co grać jedną postacią? Jest kilka pikto, które buffują samotnego zawodnika, ale to i tak raczej średnio opłacalne i gra na pewno nie była projektowana pod taki styl walki (pomijając kilku bossów). No chyba, że lubisz się tak katować.

Opublikowano

Czy ja wiem, czy średnio opłacalne, zabijam niektóre bossy na hita lub dwa, nie nazwałbym tego katowaniem, tylko szybkim czyszczeniem lokacji, tylko teraz trafiłem na takiego co zawsze mnie zjada jak jest prawie przy śmierci. Nie chce mi się już robić buildów dla pozostałych postaci żeby też zadawały po 5 mln obrażeń. Czuję się trochę karany za to, że nie zbudowałem tak każdej postaci z milionowymi obrażeniami, bo boss leczy się po nieudanym parowaniu po kilkaset tyś hp, chyba najgorszy design przeciwnika w całej grze down

Edytowane przez Rotevil

Opublikowano
2 godziny temu, wet_willy napisał(a):

Za Lustrem/Obrazem w Doggo Roomie w Manor

W Manor od Save na gore i po lewej bedzie beda wieksze obrazy lustra wkakuj w nie. Masz zaplacic plusika jak tej ci brakuje. Ciezko dokladnie wytlumaczyc ktore ale jak je zobaczysz to bedziesz wiedzial ktore.

Ja nie mogę. Jaki doggo room, myślę, łażę po tym Manorze.


Przy okazji odkryłem kilka innych sekretów w tym miejscu lol, klikając po wszystkim aż trafiłem. Mój ulubiony: bodajże JEDNO lustro można zbić. A nawet jak zobaczyłem takie jakieś lustro z innego materiału, to próbowałem, ale że się nie dało - następnych pewnie już nie próbowałem. Próbowałem też grać każdą postacią na fortepianie... trochę dziwne, że Lune, będąc niby muzyczką według scenariusza, należy do najcieńszych grajków w ekipie.

Ciekawe, ile jeszcze rzeczy nadal ominąłem w tej dużej grze.

Swoją drogą, to te zdjęcia ekipy w Manorze... No tak, wchodzisz na stronę i tam oni wszyscy są, właśnie tak wyglądają. I staje się jasna inspiracja dla wszystkiego w tej postaci.

image.png

Opublikowano
20 minut temu, Josh napisał(a):

Ale w sumie po co grać jedną postacią? Jest kilka pikto, które buffują samotnego zawodnika, ale to i tak raczej średnio opłacalne i gra na pewno nie była projektowana pod taki styl walki (pomijając kilku bossów). No chyba, że lubisz się tak katować.

dodałbym jeszcze że dużo się traci nie sprawdzając innych postaci a mega jest zrobione że każda jest unikalna ze swoimi mechanikami no i każda jest bardzo silna, ja sobie rotuję co chwilę żeby korzystać ze wszystkiego.

Opublikowano

Ale ci fabularni bossowie to jest mistrzostwo, coś pięknego ta gra. Granie w inne jrpgi to będzie dla mnie koszmar bez tych mechanik, droga bez powrotu dla tego gatunku ta ekspedycja 33

Opublikowano

Tak jak wyszło RE4 i wszystkie horrory zaczęły rypać od niego kamerkę, tak teraz joterpegi będą kraść od Sekspedycji motyw ze skillowymi walkami.

Opublikowano

Ja skończyłem drugi akt - kilka rzeczy dotyczące fabuły się domyślałem, ale inne to spore WOW.

Pora porobić poboczne lokacje dostępne tylko z lataniem P

Pod wieloma względami w tym roku nie wyjdzie raczej nic lepszego, dla mnie jedna z gier generacji.

Opublikowano

Chyba tylko starym, mało dynamicznym zagrajmerom może się to nie podobać

Opublikowano

Ale w sumie jakby się zastanowić to Sea of Stars zrobiło to pierwsze, tak mi teraz przyszło do głowy. Tam też mieliśmy turówkę, w której dało się unikać ataków albo wzmacniać własne poprzez skillowe granko we_need_to_go_deeper Po prostu Clair zrobiło to lepiej i na większą skalę.

Opublikowano
3 minuty temu, Josh napisał(a):

Tam też mieliśmy turówkę, w której dało się unikać ataków albo wzmacniać własne poprzez skillowe granko we_need_to_go_deeper Po prostu Clair zrobiło to lepiej i na większą skalę.

Było to już w Vagrant Story czy Legend of Dragoon 25 lat temu, nawet Mario rpg miało podobny system. System uczenia się skilli z pictosów? FF9 miało praktycznie to samo, tylko nauka skilli była z ekwipunku. Gra nie jest odkrywcza, czerpie garściami z gier jrpg, o czym sami twórcy mówili i wyszło im to świetnie, ale to żaden przełom.

Opublikowano

Girsy też nie wymyśliły cover systemu, ale dopiero one go spopularyzowały, więc licze na podobną akcje w tym przypadku

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 2