Opublikowano 9 lutego9 lut Autor Gdzieś widziałem dłuższy gameplay i niestety śmierdzi bardziej Niohowato
Opublikowano 9 lutego9 lut Nie wiem, może, mogliby dać demo aby człowiek sam sprawdził. Potwierdzili, że gra jest na ostatniej prostej i premiera w tym roku.
Opublikowano 16 lutego16 lut "Edge" jako pierwsi zachodni ludzie grał w grę. Mówią o etapie przechodzenia z alphy na betę. Nic więc w grze się już nie zmieni, zostaje dokończenie. - chociaż prawie wszystkie obrazki w materiale są mhroczne, gra podobno... wcale nie jest taka soulsowa z klimatu. Podobno pierwsze godziny mijają bardzo spokojnie, a wyjście na teren wygląda raczej jak w Zeldzie, gra ma sporo ładnych jasnych lokacji w dzień. "Chińscy gracze nie przepadają za takim mhrocznym settingiem, chcemy dać im coś bardziej przyjaznego" - wręcz zaczynamy grę jako potwór wchodzący na spokojny teren, bo jesteśmy widocznie dotknięci piórzastą przemianą i okoliczni mieszkańcy mogą rozsądnie reagować strachem i nas atakować - wiele lokacji przypomina typowe lasy z filmów wuxia. Jednak feeling w demie jest inny, bo nasza postać nosi ogromny, soulsowy miecz. Nie ma też przycisku skoku, ruchy są dość sążniste - konstrukcja świata jest dość klasycznie soulsowa. To metroidowe, połączone, nawracające na siebie lokacje, nie liniowe ścieżki jak w małpie - o ile początek sugerował dziennikarzowi, że może gra ma być bardziej przystępna, wybaczająca, to pierwszy boss pozbawił go tej myśli. Bossowie są trudni, a ponadto łatwo podczas gry spaść w dziurę i mieć tego typu losowe soulsowe zgony - przy założonym pierwszym mieczu, gra nie ma opcji blokowania ani parowania. Jedyna obrona to unik, który oczywiście daje nam specjalne możliwości, gdy go idealnie wymierzymy. - jednak blokowanie i parowanie ogólnie jest - pojawiają się w skillach innych broni, w drzewku umiejętności. Wygląda na to, że build ma tutaj ogromny wpływ nie tylko na moc postaci, ale cały styl gry. Jeśli np. weźmiemy do ręki topór, i dojdziemy do takiego skilla, że nie tylko mamy blok, ale też idealnie wymierzony blok kompletnie niweluje obrażenia... - każda broń ma swój skill, i ogólnie ma być niby bardzo różnorodnie w kwestii buildów. Chociaż zobaczyli dużą część gry, to nie widzieli wiele co do magii i broni palnej, które widzimy na razie tylko na obrazkach - śmierć, ech, brzmi boleśnie - musimy nie tylko wrócić na miejsce śmierci, ale też pokonać specjalnego demona, który się tam panoszy. Demon ten nie jest do końca zły dla nas, będzie miał większą rolę w grze, w skrócie mówić. Jest jednak i łaska - dusze możemy zawsze od razu wymienić na skill pointy. Nadal możemy je łatwo stracić na amen do kupowania rzeczy itp., ale przynajmniej to jedno można odłożyć bez ogniska. Reset skilli też można wykonać w każdym momencie - oczywiście mamy wskaźnik, który rośnie z każdą śmiercią, tutaj "szału". Szał zwiększa i zadawane, i ponoszone obrażenia. Zapewne lepiej jest iść na bossa z wysokim poziomem szału, zdaniem twórców - jeden z NPC pomaga w walce z bossem. Jednak poza tym jednym przypadkiem, nie widać żadnego systemu przyzywania. Co-opa ani nic takiego nie ma, gra jest czysto singlowa - chociaż opcje online mogą być dodane po premierze - gra opiera się na historii regionu Sichuan, którą twórcy dobrze znają całe życie. Wiele inspiracji faktyczną epoką dynastii Ming, XVII wiek, w kwestii kostiumów itd. Strefa fantasy - plaga piór, która jest głównym motywem gry, itd. - odnosi się w dużej mierze do dalszej historii, do królestwa Shu, czy do kultury Sanxingdui znanej tylko z okolicznych wykopalisk, jak np. znalezionych masek. Piórzaste postaci z tych wykopalisk być może przedstawiały xian, nieśmiertelne istoty taoizmu, trochę na wzór skrzydlatych aniołów w Europie. Nie jest to więc do końca taka plaga, że tylko niszczy, w pewien sposób przemiana piórzasta też daje rózne rzeczy. Ogólnie gra wypełniona jest buddyjskimi treściami - studio ma za sobą wiele lat pracy na Unrealu, od 2016 r. pracując nad grami VR. Wydany w 2021 roku AD 2047 (tylko PC VR) nie odniósł wielkiego sukcesu, na Zachodzie prawie nie widziałem nikogo, kto by w to grał. Chociaż studio chce być chińskim Naughty Dogiem, to przy rynku VR zawodzącym oczekiwania wzrostu, musieli też wtedy parać się pracą wykonawczą dla zachodnich projektów Nie ma co, relacja nie jest wypełniona jakąś podjarą. Każdy element wydaje się opisany w kontekście tego, czy się wyróżnia od soulsowego standardu czy nie, a poza tym nie ma typowych wielkich słów o tym, co konkretnie jakoś wyjątkowo dobrze działa. Niemniej, formuła powtarzania soulsowania wydaje się nadal wiecznie popularna. Czy będzie kolejny hicior na sto milionów, zobaczymy.
Opublikowano 29 kwietnia29 kwi Na kolejną bombę z ocenami 90+ jak 33 już nie liczę, ale zapowiada się na solidną grę OC 8/10 jak Stellar czy Khazan i do tego znowu w miłej cenie.
Opublikowano 30 maja30 maj https://blog.playstation.com/2025/05/29/wuchang-fallen-feathers-a-closer-look-at-the-soulslike-combat/
Opublikowano 11 czerwca11 cze Leenzee Games has revealed new details about Wuchang: Fallen Feathers, its Soulslike action RPG. The studio confirms that the game will feature three different endings and may take over 60 hours to complete — and that's just for a single playthrough.However, like its “cousins,” Wuchang: Fallen Feathers will feature side quests that impact the final scenes and various other in-game events. This makes it one of the longest Soulslike games ever developed.According to data from How Long to Beat, its playtime is comparable to that of Dark Souls, which also offers a main campaign estimated at around 40 hours — and just over 60 hours for those aiming to fully explore the game in a single run.
Opublikowano 11 czerwca11 cze Nie wiem, czy będę miał siły na kolejnego Soulslike, ale jak dowiezie to pewnie kupię.
Opublikowano środa o 04:502 dni 27 minut temu, GearsUp napisał(a):Średnie te oceny z recek, liczyłem na więcej po WukonguJa tam nie wiem skąd te oceny dla Wukonga. Jestem co prawda dopiero w drugim rozdziale, no ale nie.Wuchang w sumie od początku mnie zaciekawił, ale nie podoba mi się chyba mocne skupienie na staminie, więc się waham.
Opublikowano środa o 06:142 dni 1 godzinę temu, GearsUp napisał(a):Średnie te oceny z recek, liczyłem na więcej po WukonguNaprawdę chcesz się sugerować opiniami laików, którzy nie mogą przejść pierwszego bosa, a co dopiero calą grę?"Wuchang: Fallen Feathers had such interesting promise, only to lose itself to building a game on frustration rather than learning and fun""Wuchang: Fallen Feathers is encumbered by a few too many mechanics, sluggish animations, boss fights that need a tune up and slow progression"
Opublikowano środa o 08:162 dni O popatrz Bożenko, kolejny hack'n'slash od Chińczyków, którzy nie potrafią robić innych gier... a nie, sorry, jeszcze jakieś mangozjebowe Genshiny. Obudźcie mnie jak wypuszczą kiedyś jakąś dobrą przygodówkę, wyścigi albo shootera, bo od soullikeów to już mi się zbiera na rzygi. Jeszcze ta oklepana feudalno-fantasy stylistyka, która po dwóch Niohah, Wukongu, Sekiro, First Berserker i Wo Long wychodzi mi bokiem. Ta gra wygląda totalnie jak nic ciekawego czy oryginalnego, zarówno stylistycznie, jak i gameplayowo. Jestem w szoku, że chce Wam się w to jeszcze grać. Edytowane środa o 08:212 dni przez Josh
Opublikowano środa o 10:432 dni Ogromny natłok gier mi się zrobił i miałem po Banishers zabierać się za The First Berserker: Khazan ale wpierw ogra się chińczyka, wiadomo czy już po północy można sprawdzać?
Opublikowano środa o 10:492 dni You can get through fights just by dodging, but mixing in parries and clashes gives you a much bigger advantage. Also, like in Bloodborne, you can land a backstab with a charged heavy attack. Using dodgeable magic seems like a good option too. trochę stoi
Opublikowano środa o 10:522 dni 8 minut temu, SpacierShark123 napisał(a):wiadomo czy już po północy można sprawdzać?
Opublikowano środa o 11:152 dni 22 minuty temu, Square napisał(a):Nie rozumiem tych durnych godzin startu, 4 rano... kto normalny będzie czekał do 4 na grę. Mogli dać od północy to by się dziś sprawdziło.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.