Opublikowano wczoraj o 15:10 1 dzień Tak, poczekaj do premiery bo jutubery będą teraz generować miliony filmików z informacjami, które możesz przeczytać we wklejonym przez samego siebie twycie tylko rozciągając je do 10+ minut żeby pieniążek wpadł
Opublikowano wczoraj o 15:30 1 dzień Żonka 2 tryby widoku (do wyboru z menu więc trochę jak w lesie, nawet bethesda umie to zmieniać w trakcie gry) i 2 postacie czyli się potwierdziłoale będzie luks
Opublikowano wczoraj o 15:31 1 dzień Z ostatniego Residenta pamiętam że była draka o brak języka polskiego. Ciekawe jak będzie tym razem
Opublikowano wczoraj o 15:35 1 dzień -Demko to prawdopodobnie poczatek gry.-Bardziej alien isolation niz re na tym etapie gry.-Dwa tryby wyboru kamery z tym, ze wyskakuje rekomendacja, ze ten etap lepiej przejsc w fpp czyli mozna sie domyslec, ze beda tez etapy w stylu re4byc moze weteranami serii i bardziej nastawione na akcje.
Opublikowano wczoraj o 15:42 1 dzień hmm no jestem ciekawy rozłożenia akcji bo szczerze to nie chce żeby połowa gry to był walking sim z sekcją typu domek z lalkami z village. Zagadki i błądzenie w poszukiwaniu kluczy luks, ale chce mieć się czym bronić a nie jak lamus sie kryć przed stworkami
Opublikowano wczoraj o 15:48 1 dzień 12 minut temu, smallv86 napisał(a):-Bardziej alien isolation niz re na tym etapie gry.Eeeee.... oby nie było tego za dużo.
Opublikowano wczoraj o 15:49 1 dzień Tez mam taka nadzieje ale wszystko wskazuje, ze gra raczej bedzie podzielona 50-50 :/Obym sie mylil.
Opublikowano wczoraj o 15:59 1 dzień Nie no nie chce źle prognozować, ale bez żadnego kurwa walking simu - mam nadzieję, że to tylko demko na zasadzie tego z 7 i chodzenia.
Opublikowano wczoraj o 16:12 1 dzień 14 minut temu, Rtooj napisał(a):Wszystko, dosłownie wszystko :DMysle, ze nie dali tej walking sim sekcji z rekomendacja zeby to ograc w fpp zeby 15min pozniej i juz do konca gry pojsc w full re4 style. Na 99% bedzie przeplatanka.
Opublikowano wczoraj o 16:16 1 dzień IMO taki mix najlepszych rzeczy z poprzednich części i remaków to będzie bysior zmasowany nie lekko.
Opublikowano wczoraj o 16:30 1 dzień Mimo wszystko ufam dla chinoli. Robi to ten sam chłop co 7mke a były obawy 1:1 i to chyba nawet jeszcze przy demku że będzie walking sim a wyszedł z tego normalny i jeden z lepszych residentów
Opublikowano wczoraj o 16:36 1 dzień Autor Jak można wątpić w Capcom, kiedy oni ostatnio wydali słabą gre
Opublikowano wczoraj o 16:38 1 dzień Mnie to akurat martwi, że on robi RE9, bo było widać już po Siódemce, że kolo ma mocno filmowe aspiracje, gdzie straszenie jest dla niego ważniejsze niż gameplay (ostatecznie ktoś go tam chyba hamował). Pierwsza godzina RE7, sekwencja z tortem urodzinowym, nagrania, łażenie po statku jako Mia, sama końcówka = tam było mnóstwo typowo spacerniakowych momentów. I najgorsze, że nie dało się skipować dialogów :/ Ale Capcomowi i tak ufam, po tylu świetnych remakach i Village chyba dobrze wiedzą czego oczekują gracze.
Opublikowano wczoraj o 17:10 1 dzień 33 minuty temu, Shen napisał(a):Jak można wątpić w Capcom, kiedy oni ostatnio wydali słabą greDokładnie to samo było przed premierą RE4 - łeeee, jakieś bez klimatu, jakieś bez DUSZY A potem wszyscy wrócą i przeproszą pana chinola za niewiarę jak święty Yokohama z Akwinu.
Opublikowano 17 godzin temu17 godz. 14 godzin temu, Szermac napisał(a):Jakieś streszczonko ktoś coś kurna ten ?Pisałem na FB - Resident Evil Fani ;)Resident Evil Requiem: Szczegóły z Zamkniętego Pokazu na Summer Game Fest ⤵️Na zamkniętym pokazie podczas SGF wybrani dziennikarze i goście mieli okazję zobaczyć blisko 30-minutowy fragment rozgrywki.Demo prezentowane było na konsoli PlayStation 5 Pro, a jego zawartość ujawnia kilka istotnych elementów fabularnych oraz mechanicznych.👁️🗨️ Mroczne korytarze i atmosfera grozyFragment rozgrywki rozpoczynał się sceną uwolnienia się głównej bohaterki - Grace Ashcroft, z pasów – zawieszonej głową w dół, co znamy już z pierwszego zwiastuna. Akcja rozgrywa się w budynku przypominającym hotel Wrenwood, choć wiele jego elementów sugeruje, że może to być dawna placówka medyczna. Przemierzając jego zrujnowane wnętrza, Grace napotyka opustoszałe korytarze, zacinające się światła i opuszczone pokoje z łóżkami szpitalnymi, dokumentacją medyczną i zwłokami lekarzy.👁️🗨️ Nowa perspektywa strachuZaskakującym elementem była możliwość swobodnego przełączania się pomiędzy widokiem pierwszo i trzecioosobowym. Capcom zaznaczył, że w demie zalecaną perspektywą była pierwszoosobowa, ze względu na większe napięcie i immersję. Nie oznacza to jednak, że druga opcja oferuje mniej intensywne doświadczenia – obie mają swoje zalety.Co ciekawe, dźwięki otoczenia oraz odgłosy wydawane przez Grace różniły się w zależności od wybranej perspektywy. W trybie trzecioosobowym dźwięki były delikatnie wyciszone, co wpłynęło na odbiór emocji bohaterki.👁️🗨️ Obecność „potwora” i inspiracje Alien: IsolationW demie pojawia się także tajemnicza kobieta, porównywana przez uczestników do takich ikon serii jak Mr. X, Lady Dimitrescu czy Nemesis’a. GameInformer opisał ją jako „wysoką, humanoidalną postać z siwymi włosami, wyłupiastym okiem i obdrapanym ubraniem”. Jej sposób poruszania się, wykorzystujący luki w sufitach oraz towarzyszące mu dźwięki – trzęsące się lampy, skrzypienie – wyraźnie nawiązuje do stylu grozy znanego z Alien: Isolation.Stwór ten nie tylko ściga Grace, ale potrafi też zaskoczyć gracza w najmniej oczekiwanym momencie. Suzi Hunter, która uczestniczyła w pokazie, zauważyła, że jego głos przypomina Lisę Trevor.👁️🗨️Rozgrywka i mechanikiRozgrywka nie odbiega od korzeni serii. Znajdziemy tu elementy eksploracyjne – przeszukiwanie szuflad w poszukiwaniu lekarstw, ziół czy zapalniczki, a także zadania takie jak zdobycie klucza i bezpiecznika niezbędnych do dalszego postępu. Jeden z przedmiotów – bezpiecznik – został ukryty, a jego lokalizację wskazuje notatka znaleziona w jednym z pokoi.Walka i przetrwanie są równie istotne – Grace może korzystać z broni, choć podobnie jak Ethan Winters, brakuje jej doświadczenia bojowego. Często musi się ratować ucieczką. W pewnym momencie leczy ranę przy pomocy strzykawki, zamiast typowego sprayu lub zielonego zioła, co może wskazywać na nowy system leczenia. Dodatkowo, gracz może używać przedmiotów takich jak butelka do odwracania uwagi przeciwnika.👁️🗨️Realizm i oprawa audiowizualnaUczestnicy testów chwalili realistyczne udźwiękowienie – od jęków przerażenia po ciężki oddech Grace. Wszystko to doskonale współgrało z graficzną warstwą gry. Tytuł korzysta z RE Engine, oferując niezwykle szczegółowe tekstury i klimat, który – według relacji – budził autentyczne napięcie.👁️🗨️Premiera i plany na przyszłośćResident Evil Requiem zadebiutuje już 27 lutego 2026 roku na konsolach PlayStation 5, Xbox Series X|S oraz PC, również w polskiej wersji językowej. Demo gry zostanie również udostępnione szerszemu gronu podczas Gamescomu 2025.https://www.residentevil.com/requiem/en-uk/Oficjalna strona Edytowane 17 godzin temu17 godz. przez Whisker
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. No pooglądałem trochę Re wariacików i zajebiście mi się podoba to co słyszę i czytam
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Mam nadzieje ze to demko pozniej wyladuje na Steam i konsolach jak poprzednie oraz ze to demko to specjalnie przygotowany fragment ktory finalnie w pelnej grze bedzie wygladal inaczej.
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Też na to liczę, capcomik jedna z ostatnich dużych firm która zawsze dostarcza demka a w przypadku residencika często zmienione względem fulla więc bardziej pytanie kiedy a nie czy
Opublikowano 16 godzin temu16 godz. Cudownie się to wszystko zapowiada i jaram się jak samolot prezydenta.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.