Opublikowano wczoraj o 12:27 1 dzień No całkiem fajne te animacje z tpp, ale i tak raczej pierwsze granko tak jak pan capgods chce. A poza tym narazie raczej jestem zadowolony z tego co widze. Stary dobry residencik
Opublikowano wczoraj o 12:27 1 dzień ten zły gościu wygląda jakby wyszedł z evil within, nudny design
Opublikowano wczoraj o 12:33 1 dzień Odbicia w lustrze, który mamy rok 1997?edit: oczywiście to będzie tylko na kompie za 22k + może na PRO w jakimś trybie.9 minut temu, Pupcio napisał(a):No całkiem fajne te animacje z tpp, ale i tak raczej pierwsze granko tak jak pan capgods chce. A poza tym narazie raczej jestem zadowolony z tego co widze. Stary dobry residencikNo i widać mordę, a nie to co w RE8.
Opublikowano wczoraj o 12:40 1 dzień Szkoda sobie psuć zabawę, ja kupię w ciemno i nic nie oglądam tak jak przy okazji innych Residentów.
Opublikowano wczoraj o 12:41 1 dzień 6 minut temu, KrYcHu_89 napisał(a):No i widać mordę, a nie to co w RE8.Właśnie przez to nigdy nie moglem polubić Ethana, dla mnie koleś zawsze był noname'em i noname'em już dla mnie pozostanie. Dwie części zmarnowane na gościa bez twarzy i charakteru. Też nie wiem co chcieli nim osiągnąć, bo: a) do kanonu nie wniósł nic b) przez te jego momentami głupie odzywki i przesadną pewność siebie mimo wszystko psuł klimat
Opublikowano wczoraj o 12:43 1 dzień 1 minutę temu, Josh napisał(a):Właśnie przez to nigdy nie moglem polubić Ethana, dla mnie koleś zawsze był noname'em i noname'em już dla mnie pozostanie. Dwie części zmarnowane na gościa bez twarzy i charakteru. Też nie wiem co chcieli nim osiągnąć, bo: a) do kanonu nie wniósł nic b) przez te jego momentami głupie odzywki i przesadną pewność siebie mimo wszystko psuł klimatSi, dwie części dobrych Residentów, a typ dalej pozostał nonamem, dobrze, że umarł i to dwa razy.
Opublikowano wczoraj o 12:43 1 dzień no taki tam chłopek. Do spinoffa by sie od biedy nadał, ale gdzie do main gry
Opublikowano wczoraj o 13:04 1 dzień Do mnie demo nie trafia, zdecydowanie wolę residenty 1-4, a to co pokazali zdecydowanie to re 7/8. No cóż, będzie kupione day-one i sprzedane day-seven. Cała nadzieja w racoon city i w to że strzelanie będzie wyważone.
Opublikowano wczoraj o 13:14 1 dzień Autor Dzięki pan Capcom za TPP. Tylko gdzie rozjebane Raccoon City? Mam nadzieje, że to nie będzie tylko rezydencja przez całą grę.
Opublikowano wczoraj o 13:40 1 dzień Pewnie bedzie jak w 7. Horror w rezydencji i coraz wiekszy shooter w kolejnych lokacjach (tutaj w ruinach Raccoon City).
Opublikowano wczoraj o 14:09 1 dzień Fajny motyw z tym światłem palącym stworka. W końcu motyw sejw roomu ma jakiś sens a nie jak w dwójce mr.x stojący przed drzwiami xD No i w demku był pusty ink ribbon więc licze że w fullu będzie właśnie taki system zapisu a nie że to tylko jakiś easter egg.Wklejam czysty gameplay z tpp bo w sumie wszędzie tylko z bajdurzeniem wszędzie widziałem
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Pierwsze granie tylko w TPP, widok z oczu niezbyt dobrze sprawdza się przy chowaniu. Obada się przy znajomości lokacji przy drugim podejściu.
Opublikowano 22 godziny temu22 godz. Przecież w tej serii chowanie to zawsze były totalne skrypty, albo umowne chowanie się za stołem. Trzeba chyba się postarać by mieć tam problemy.Ale ja oczywiście wybieram TPP.
Opublikowano 21 godzin temu21 godz. Podoba mi się to co pokazali. Oczywiście przejście w widoku TPP.Fajny efekt oświetlenia włosów Grace.
Opublikowano 20 godzin temu20 godz. Mnie kupili tym gamepleyem. Klimacik swietnie podany, wylewa sie z gara. Do tego Pani-X przebija swoja postacia lady Dimitrescu czy innych olbrzymow. W sumie przypomina mi Lise z P.T. Grafa jest ok bo najwieksza robote robi oswietlenie. Jest dreszczyk i to mi sie podoba.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Dla mnie to i tak oczywisty day1, więc nawet nie oglądam żadnych gameplayów, dem i innych takich. Po co
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Spojrzałem na to demo, znowu to samo, a może i nawet uwstecznienie. Że wszystko będzie betonowe - trudno, po prostu trzeba przyjąć że to już idealne przeniesienie prerenderowanych teł w trójwymiar. Zero fizyki, fotela nie ruszysz. Beton.Ale nowa generacja a bohaterka biega z nakrochmaloną bluzką. Zdefiniowane pofałdowania w 8k. Nie pamiętam, ale to już chyba uncharted 3, a na pewno 4 miał animowane ubrania. No ale to Capcom i resident, im wszystko wolno. Zresztą graficznie to chyba wygląda jak RE8, przepiękne mebelki i fajny design. Edytowane 19 godzin temu19 godz. przez Rtooj
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. Wiesz... jak by wprowadzili mechanike niszczacych sie stropow i scian rodem z Battlefielda to nie trzeba by bylo juz zbierac zadnych kluczowych rzeczy. Ja do tego juz przywyklem. To ma robic groza wiec kiedy udaje im sie to osiagnac to mozna przymknac oczy na inne rzeczy. Design jest dosc dobry.
Opublikowano 19 godzin temu19 godz. 3 minuty temu, MEVEK napisał(a):Wiesz... jak by wprowadzili mechanike niszczacych sie stropow i scian rodem z Battlefielda to nie trzeba by bylo juz zbierac zadnych kluczowych rzeczy. Ja do tego juz przywyklem. To ma robic groza wiec kiedy udaje im sie to osiagnac to mozna przymknac oczy na inne rzeczy. Design jest dosc dobry.Ale głupiutki wpis.Nikt nie żąda przesunięcia paska fizyki z 0 na 100. Zróbmy chociaż 10, wprowadźmy serię w 7 generację. Edytowane 19 godzin temu19 godz. przez Rtooj
Opublikowano 18 godzin temu18 godz. Zartobliwy bym napisal. Sam widzisz jak to wyglada. Nawet z odbiciem w lustrze maja problem a tu jeszcze fizyka miala by wejsc w zycie. Widocznie ciecia, bo jak wiemy REengine bardzo daje rade co pokazal RE2. Ale czy kiedys go rozbuduja do wiekszej destrukcji otoczenia jak skrzynki i zarowki to ci nie powiem. Bardzo bym chial to zobaczyc jeszcza za swoch lat
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.