Opublikowano 19 sierpnia19 sie Wiadomo co. Sakurai powraca z sequelem bardzo cienkiej kultowej gry. Gra jest podobna do oryginału, ale robią to chyba głównie ludzie od Smasha, czyli niby jakość by mogła być. Widać też podobieństwa stylu i założeń gry do Smasha.
Opublikowano 19 sierpnia19 sie Pamiętam, że na początku generacji Gamecube zapowiedzieli jakąś ścigałkę z Donkey Kongiem, no to mają kolejny pomysł na grę na Switcha 2 jak już wypuszczą odgrzewanego Kirby Air Ride.
Opublikowano 19 sierpnia19 sie Nie dla mnie, wole jednak klasyczne karty jak mario czy crash team racing. Ta trawa ma tak wyskakiwać nam przed samym nosem? To taki zabieg artystyczny?
Opublikowano 19 sierpnia19 sie Dla mnie się podobało. Pewnie będzie dużo zawartości do singla, a i multi wygląda na dużo bardziej skillowe niż mario kart, więc będzie spoko gierka do tryhardowania pod kocykiem.
Opublikowano 19 sierpnia19 sie Autor Donkey Kong Racing miał być generalnie następcą Diddy, no ale Rare się zesrało z dostarczaniem gier na GC, skupili się na StarFox Adventures i odstawili resztę, to było jednak za mało i za późno by uratować ich relację z N.Projekt w pewnym sensie "przeniesiono" wtedy na własne IP i Rare próbowało zrobić wyścigi pt. Sabreman Stampede (Sabreman jak ktoś nie pamięta to były gierki w latach 80. na Spectruma itp., kiedy jeszcze Rare nie nazywało się Rare - Sabreman to był stary dziadzio explorer, też była dżungla i nosorożce). Jednak nie umieli jej też zrobić, a jedynym śladem po tej grze dzisiaj jest jeden kawałek muzyczny, który można sobie puścić w Rare Replay (tak przynajmniej sądzę, że miał być użyty w tej grze, bo ma za dobrą jakość na N64 albo GBA, chociaż ostatecznie ten motyw posłużył, w adekwatnej jakości, do gry Sabre Wulf na GBA).Podobny los czekał zresztą Donkey Kong: Coconut Crackers (zapowiadany też wcześniej jako DK: Puzzle Paint), grę logiczną na GBA, której nie zrobili na 2001, anulowali z DK, próbowali zrobić na Xboksa, ale ostatecznie po wielu wersjach skończyła jako gra pt. It's Mr. Pants na GBA.
Opublikowano 21 października21 paź Autor Wszyscy myśleliśmy to samo "kurde, Sakurai za mało gada o swoich gierkach". Na szczęście już za dwa dni kolejny Direct o Kirby Air Riders.Kirby Air Riders Direct #2 10.23.2025 - Nintendo Official Site
Opublikowano 23 października23 paź Absurdalna jest ilość trybów i contentu w tej grze, ale Sakurai dobry chłop, więc nie chce lipy jak z MKW, gdzie poza multikiem to nie ma co robić.
Opublikowano 23 października23 paź MKW ewidentnie puszczone na szybko żeby coś było na premierę i Nintendo dobrze wiedziało co robi ładując to do bundli których było więcej niż golasów.
Opublikowano 7 listopada7 lis Można ściągać betę multi, jutro start serwerów, a offline można już teraz porobić tutoriale. Podoba mi się gierka
Opublikowano 8 listopada8 lis Beta już śmiga. Trasy prościutkie ale wizualnie fest. Troszkę taki samograj, tzn. takie jest moje pierwsze wrażenie, choć przypuszczam że po wgryzieniu się w niuanse i na wyższych poziomach trudności może być naprawdę fajnie.
Opublikowano 8 listopada8 lis Stadion online to dla mnie na razie niezrozumiały tryb ale same prawilne trasy w pytę, szkoda że w becie mozna się na nich ścigać tylko z botami ale online będzie miód Do tego super to wszystko wygląda i działa i czuć ducha smasha
Opublikowano 8 listopada8 lis Dzisiaj się załapałem na ostatnie kilka minut testu, zagrałem tylko jeden wyścig z botami + tutorial już po zamknięciu, i nawet fajne to. Sakurai mówił że to niby podobne do Mario Kart, ale jak dla mnie to są kompletnie inne gry.
Opublikowano 58 minut temu58 min Odpaliłem stadion online, i fajne to. W rzeczywistości jest lepsze niż na filmikach. Nawet trafił mi się w lobby ktoś z IGN xd
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.