Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Assetto Corsa Rally

Featured Replies

Opublikowano

Dobra, ostatnio to było tak na szybko. Teraz mocno pograne.

Najlepsza gra rajdowa? Na pewno. Jedyne co to może zmienić to content, jak będzie za mało lokalizacji i odcinków, chociaż nawet te 4 odcinki w dwóch krajach dają więcej funu niż wszystkie gry rajdowe razem wzięte.

Jak się grało całe życie w gry rajdowe, od colinów i wrc na padzie, do nowych wrc, dirt rally 1 i 2, Sebastana Loeba i kończąc na RBR na rigu, to żadna z tych gier nie ma nawet podjazdu. Począwszy od fizyki jazdy, ciężkości auta, przerzucania masy, nawierzchni, ZAWIESZENIA, do oddania różnicy w prowadzeniu różnych aut. Hjundajek z nowej generacji, Xsara z 2003, Peżot z WRC2, Delta, E37, Lancia Stratos, Mini z 64. Dawałem cały czas jedną trasę i kurwa, jak te auta się różnią. Nie tak jak w innych grach rajdowych, a to szybsze, a to wolniejsze, tu trochę bardziej rzuca a tu nie. Miałem zamiar tu się rozpisać, ale w sumie już dziś nie mam siły. Polecam sprawdzić samemu. Powiem, tylko jedno, odczucie jak E 37 z tą mocą mieli tyłem jak dasz full gaz na gravelu to jest coś pięknego.

Każde z tych aut ma inne FFB, np. jak ciśniesz Mini z 64 na kołach od roweru to kierownica jest mega luźna, bo mała przyczepność. Huj tam taka różnica, nowy Hyundai a Xsara z 2003 to dwa inne światy, przyczepność, droga hamowania, coś pięknego.

Co do hamowania i tego co darkos pisał to chyba pierwszy raz się zderzył z normalną symulacją hamowania na asfalcie, czyli jak lecisz 140 i jebniesz hebel w podłogę to masz sanki bez ABSu. W każdej innej grze rajdowej, włącznie z RBRem nie ma tak tego dobrze oddanego. Tzn. poza RBRem (który robi to ułomnie) to nawet żadna gra nie próbuje symulować tego, lecisz maks i na ostatnią chwilę hebel bez abs i jest git.

Misja teraz dostać się na górę stawki w czasach. Ale łatwo nie jest, jak ciśniesz to jeden mały błąd i nara. Jak ktoś lubi rajdy to z miejsca kupować za te siedem dych. Te kilka odcinków i paręnaście aut są lepsze niż całe gry, które do tej pory wyszły.

Najgorsze jest to, że ta gierka niszczy fun z innych gier, tzn. cały czas lubię sobie pośmigać na gravelu w EA WRC, te 30+ km gravelowe odcinki, to cały czas jest fun, ale po pograniu w to, to jednak już nie to samo. Niszczyciel zabawy.

Edytowane przez tjery

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 2,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • To tutaj się odnajdziesz doskonale. Demo oferuje asysty dzięki którym dojedziesz do mety bez rozbijania się. Zresztą tak samo można ukończyć odcinek nie szalejąc bez rozbijania się słuchając tylko pil

  • Dobra, ostatnio to było tak na szybko. Teraz mocno pograne. Najlepsza gra rajdowa? Na pewno. Jedyne co to może zmienić to content, jak będzie za mało lokalizacji i odcinków, chociaż nawet te 4 odcinki

  • Więcej wrażeń Jezu, rajdy z fizyką od Kunos Jak tu zawieszenie pracuje, coś pięknego. Oby wyszedł z tego ulepszony RBR w nowych szatach.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tutaj chłop trochę analiz nt. jeżdżenia daje

Ja tu czuje mocny vibe Dirt rally 1. Nie ma cofania czasu, auto zachowuje się często nieprzewidywalnie (jakieś hopki, korzenie wystające i inne przeszkadzajki).

Może będzie w końcu jakieś wyzwanie w maksowaniu gierki rajdowej.

Opublikowano
35 minut temu, oFi napisał(a):

Tutaj chłop trochę analiz nt. jeżdżenia daje

Ja tu czuje mocny vibe Dirt rally 1. Nie ma cofania czasu, auto zachowuje się często nieprzewidywalnie (jakieś hopki, korzenie wystające i inne przeszkadzajki).

Może będzie w końcu jakieś wyzwanie w maksowaniu gierki rajdowej.

To odczucie prędkości, o którym mówi to przez FOV, ten standardowy jest ciulowy, wydaje się jakbyś ledwo co jechał, przez to też hamowanie wydaje się dziwne, bo niby na oko jedziesz wolno, a auto ma długą drogę hamowania. Ale jak spojrzysz na budzik to jedziesz 140 km/h. Od razu trzeba dać FOV prawie na maksa, tu się on fajnie skaluje, nie ma efektu rybiego oka, wtedy bardzo dobrze czuć prędkość wzrokowo, adekwatnie do prędkości, którą jedziesz. Wtedy o wiele lepiej można wyczuć kiedy hamować.

Opublikowano

W pierwszym dircie nawet jak nauczysz się tras to pozniej jedzie się na przysłowiowy "docisk", bo czasy A.I są wyśrubowane.

Restarty w tamtej grze byly jak solsy od ogniska przez przypadkowe przeszkody (czasem nawet ich dobrze nie widac) i drobne błędy, gra nie wybaczala absolutnie nic. Ale satysfakcja dojechania na podium była wysoka.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 1

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.