Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

no ogólnie jestem ciekaw ile faktycznie będzie tras z dniem/nocą i pogodą bo Kaz uczciwie przyznaje,że nie wszystkie doczekają się tych bajerów.

 

Ogólnie prawdopodobnie każda nowa trasa w GT będzie miała te bajery, a ze starymi trasami będzie różnie - jest to spowodowane tym,że nie mieli czasu ich przemodelować - jak wiemy we wcześniejszych częściach chociażby cienie rzucane przez otoczenie były zwykłymi teksturami

Odnośnik do komentarza

Musimy spokojnie poczekać na nowe info z dzisiejszej konfy dla parsy, później na TGS, a później na premierę. Wtedy wszystko wyjdzie na jaw. :turned:

 

imagegranturismo5134891.jpg

 

fks6x0.gif

 

Efekty cząsteczkowe na prawdę teraz robią wrażenie.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza

tu więcej screenów z photo mode, żaden z nich to nie fejk :) wszystko w 100% realtime z konsoli :)

 

http://gthq.nl/home/nieuws/333-nieuwe-screenshots-gran-turismo-5

 

Nie wiem jak się będzie miało photo mode w GT5 do modeli aut w grze ale wiem jak było w GT4 - w tamtej grze była widoczna różnica między modelami z tego trybu a z wyścigu (między innymi po wymodelowaniu felg itp). Do tego dochodził mega wielki AA, wyższa rozdzielczość i pełno przeróżnych filtrów i zmiękczaczy obrazów niemożliwych do osiągnięcia podczas gameplayu.

 

Pewnie w GT5 będzie to samo co nie zmienia faktu,że te obrazki przelicza PS3 i choć podczas wyścigu ta gra tak nie będzie wyglądać to w photo mode mamy fotorealizm.

 

Ogółem praktycznie każda oficjalna fota GT5 pochodzi z trybu photo mode(tak samo bylo z GT4) - widzimy tu zarówno tryb robienia zdjęć na specjalnych planszach( tu ta grafa taka kosmiczna) jak i podczas wyścigu

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Z tym photomode to jest najprawdziwszy cargazm. Po GT5Prologu widziałem na żywca 3 najnowsze Ferrari i powiem szczerze, że lepsze wrażenie robiły właśnie w dziele Polyphony. To chyba jedyny przypadek, że coś w grze jest ładniejsze i bardziej realne niż na żywo o_O.

Screeny są prawdziwie oczo(pipi)ne. Pewnie to zasługa dobrego LOD.

Odnośnik do komentarza

Tylko szkoda trochę, że PD prezentuje wszystkie screeny właśnie z trybu photo.

Pamiętam jakie było moje rozczarowanie, gdy dorwałem prologa... jak zobaczyłem te poszarpane krawędzie, to omal z kanapy nie spadłem.

Fakt - szybko się można do tego przyzwyczaić i nie rzuca się to potem tak w oczy, jednak różnica między gameplay'em a trybem photo jest ogromna.

Odnośnik do komentarza

http://eu.gran-turismo.com/gb/news/d14247.html

 

Nowe info z Kolonii, więcej we wrześniu na TGS.

 

Tylko szkoda trochę, że PD prezentuje wszystkie screeny właśnie z trybu photo.

 

 

Chyba każdy dev tak robi, ale i tak nic nie przebije Codemasters.

Edytowane przez MajorZero64
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...