Skocz do zawartości

GT5 Prologue i GT5 (do dnia premiery)


LiSoQuan

Rekomendowane odpowiedzi

Narzekania odnoszą się do zawartości gry - do faktów. Nie ma znaczenia, że gra jeszcze nie wyszła. Faktem jest, że jest mało tras,a część z nich widzieliśmy w Prologu, a jeszcze inne w GT4, faktem jest, że tras jest mniej niż w GT4!

 

Faktem jest, że sporą część aut Premium ograliśmy już w Prologu - tak więc nowych samochodów tej klasy poznamy około 130. Reszta to auta z GT4 i GT PSP. Faktem jest, że zmienna pogoda i pory dnia pojawią się tylko na garstce tras.

 

Do tego zniszczenia - tylko w Premium, widział ktoś zniszczenia aut Standard? Skoro to podciągnięte samochody z z GT4 i GT PSP to siła rzeczy nie mają nowego szkieletu z zaimplementowanym systemem zniszczeń.

 

Oceniać po premierze będziemy mogli fizykę, czy gra jest nużąca, jak sprawuje się online, czy wciąga czy nie, i ogólnie co sobą jeszcze reprezentuje. Ale na potwierdzone informacje odnośnie zawartości gry można narzekać. Zagranie samemu nic nie zmieni w tej kwestii :)

 

Dlatego się pytam - nad czym oni pracowali tyle lat skoro duża część gry pochodzi z innych części?

 

Jak ktoś to czyta, to pewnie sobie pomyśli, że gra jest to kitu, ale fenomen GT swój posiada i trudno go opisać słowami. Dlatego dla mnie gra będzie świetna. :) Klimat i online dla 16 osób na Nurburing w deszczu zmiażdży.

Odnośnik do komentarza

DLC będzie na 100%. Bo niby dlaczego z pełnej wersji wyleciała trasa Twin Ring Motegi, która była w japońskim demie chyba. Pytanie tylko, ile to będzie kosztować... Gracze pokazali, że są gotowi płacić nawet za demo GT, więc niech nikt się teraz nie spodziewa, że coś dostaniemy za darmo. Dopóki gracze nie zaczną głosować portfelami, olewając płatne dema, onlinepassy, kiepskie DLC za kupę kasy i tego typu paranoje co GT5 to nic na lepsze się nie zmieni. Będzie drożej i gorzej! Ja tak jak już wcześniej pisałem: NIE KUPIĘ NOWEGO GT5 tak samo jak olewam gry z online pass. Wolę poczekać i ewentualnie kupić używaną niż dać zarobić obibokom ulewającym klienta. Przypominam Wam, że to oni powinni zabiegać o nasze względy (pieniądze), wydając porządne gry zamiast półproduktów, a tymczasem to wygląda tak, że gracze dostąpili wielkiego aktu łaski ze strony Kaza. Dostaną niedorobione GT5, którego czas produkcji został spędzony na nie wiadomo czym, a i tak rzucają się na preordery a potem do sklepów jak na jakieś objawienie... Smutne.

Odnośnik do komentarza

Ja tam nie grałem w demo a jedyny GT jakie grałem to na psx i jeśli fizyka będzie stała na wysokim poziomie a wasze recenzje będą mimo wszystko pochlebne to pójdę do sklepu i kupię ją. I będę bardzo heapy i mam gdzieś że samochodów będzie tak na prawdę sto ileś a nie te 1000. Bo i tak będę tylko jeżdził kilkoma tylko niech matoły się nie chwalą tyloma samochodami bo to żenada.

 

A gdzie na tej liście mój ukochany FORD MUSTANG 65 FASTBACK

 

Właśnie oglądnełem filmik z Hondą w czasie deszczu i wszystko by było ok gdyby nie złudzenie że to trasa się porusza a nie samochód WTF ??? chyba że za dużo piw strzeliłem i to złudzenie

Edytowane przez marekjw2523
Odnośnik do komentarza

Czytam tych wszystkich fachowców z tematu i śmiać mi się chcę ;)

 

Kornelia tak trzymaj,Twoje posty podobają mi się najbardziej są realne i trzeźwe w stosunku do sytuacji....ja wychodzę z tego samego założenia.

Mógłbym narzekać ale co mi to da? skoro na rynku jest Forza 3 na X-a i GT:P na PS3?

Przełożenie 1000 samochodów z graficznego GT4 czy GT na PSP na silnik GT5 musi zająć troszkę czasu,to nie są te same tekstury,samochody te w normalnym gameplay-u nie będą nawet się zbytnio różnić od samochodów premium poza ciemniejszymi szybami,owszem ktoś mi da zaraz screena porównawczego swiftów,gdzie w przyoadku premium widać wystające klamki a w przypadku standardu nie widać wystających klamek,a ktoś widział gameplay z tego wyścigu z którego był zrobiony screen?nie? to już pokazuję

http://www.youtube.com/watch?v=ZOLGqyO4j1wktoś widzi aż tak kolosalną różnicę ? myślę że jak by się ktoś nie przyjrzał specjalnie to nawet by nie zauważył.

Nie każdy śmiga wszystkimi wozami w wnętrza,ta kamera do czasówek nie nadaje się po prostu,a jak mu nie pasuje to musi to przeboleć i tyle,nie zmieni jego płakanie.

 

Zniszczenia?

Ktoś sika po gaciach bo zobaczył Gallardo rozbijające się w trybie Arcade z ustawieniami zniszczeń na LOW ;)

 

Jakoś tutaj Audi R8 z ustawieniami na (REAL) nie odbija się od ściany i zniszczenia powstają zdecydowanie szybciej....a to że czasem się w jakiś sposób odbije to co źle? no przecież jak by samochody nie dachowały to też byście narzekali ;)

http://www.youtube.com/watch?v=SH623PTEE5U

 

W Filmie mojego autorstwa gdzie grałem w GT5 na wczesnym buildzie też w pełnych ustawieniach samochód tak się nie zachowywał tak jak w przypadku Gallardo o którym piszczyczycie

http://www.youtube.com/watch?v=IDQjXO9TYFQ

 

Co do fizyki,jeżeli komuś odpowiadała taka jaka była w GT:A to będzie zadowolony bo takowa jest w GT5

 

 

ps. musiałem tak posty napisać bo za dużo mediów ;)

Odnośnik do komentarza

Też myślałem od początku że wszystkie auta będą miały kokpit tylko że standardsy będą miały gorsze wykonanie, bezsensem było by że tylko te 200 by je miało :teehee: Nawet w takim GT na PSP był widok z kokpitu(wiem że wszystko było czarne) ale to tym bardziej w GT5 można było sie spodziewać ze też takie widoki się znajdą.

Edytowane przez Merson
Odnośnik do komentarza

Też myślałem od początku że wszystkie auta będą miały kokpit tylko że standardsy będą miały gorsze wykonanie, bezsensem było by że tylko te 200 by je miało :teehee: Nawet w takim GT na PSP był widok z kokpitu(wiem że wszystko było czarne) ale to tym bardziej w GT5 można było sie spodziewać ze też takie widoki się znajdą.

moje info skasowałem,bo podobno Czechy stwierdziły że kokpitów nie ma ;) więc kto tam wie gdzie jest prawda....

Odnośnik do komentarza

"a z ciekawostek Official PlayStation Magazine (francuskie wydanie,dość stare chyba...tutaj skan) podaje że wszystkie samochody będą miały kokpit (domyślać się w tym miejscu mogę że będą różnić się jedynie detale i wykonanie tych kokpitów...) " gdyby okazalo sie to prawda bylbym wniebowziety

 

Ludze sie ze ten pepik od filmikow ma jakas bete i byc moze nie moze w niej wybierac aut standard , tras w nocy i w deszczu itp. To by tez wyjasnialo czemu nie nakrecil jak dotad zadnego wideo z autem standard.

Odnośnik do komentarza

@ Merson

Zrozum, że po TYLU latach można (trzeba) oczekiwać czegoś więcej. Mi tak naprawdę zależy tylko na większej liczbie tras i na tym aby wszystkie auta były premiumami. Zniszczeń moze nie być w ogóle.

 

btw. Jest filmik ze standardem. Stary Civic na SSR7

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

2 nowe filmiki

http://ps3youtube.com/?go=http://www.youtube.com/watch?v=AmKyzQbYsQA

http://ps3youtube.com/?go=http://www.youtube.com/watch?v=piQdLrVE0UA

Niestety filmiki te trochę mnie zaniepokoiły. 4 rzeczy:

1. Nie ma wyboru między fizyką standard a professional. Co to może oznaczać? Oby nie downgrade fizyki ani na sztywno przypisana fizyka w zależności od tego czy gramy na padzie czy na kierze. Którakolwiek z tych opcji to epic fail..

2. Zniszczenia - albo znowu zależne od trybu gry czy jakichś ustawień, albo są zbugowane i nie zawsze "załapują" albo zostały przetemperowane w pełnej wersji (jak pamietacie chyba, w demku z Best Buy zniszczenia były dużo większe).

3. Edytor tras to jakaś lipa... Każda zmiana w jakimś sektorze powoduje, że cała trasa się nam znowu randomowo generuje. Totalny bezsens <_< Dodatkow (może zależy to od "tła") godziny tylko w zakresie 6-12. Nie da się ustawić popłudnia ani nocy.

4. Znowu tylko 12 samochodów na trasie. Nawet w wyścigu nascar. wtf?

 

btw. Loadingi... x_x

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

2 nowe filmiki

http://ps3youtube.com/?go=http://www.youtube.com/watch?v=AmKyzQbYsQA

http://ps3youtube.com/?go=http://www.youtube.com/watch?v=piQdLrVE0UA

Niestety filmiki te trochę mnie zaniepokoiły. 4 rzeczy:

1. Nie ma wyboru między fizyką standard a professional. Co to może oznaczać? Oby nie downgrade fizyki ani na sztywno przypisana fizyka w zależności od tego czy gramy na padzie czy na kierze. Którakolwiek z tych opcji to epic fail..

2. Zniszczenia - albo znowu zależne od trybu gry czy jakichś ustawień, albo są zbugowane i nie zawsze "załapują" albo zostały przetemperowane w pełnej wersji (jak pamietacie chyba, w demku z Best Buy zniszczenia były dużo większe).

3. Edytor tras to jakaś lipa... Każda zmiana w jakimś sektorze powoduje, że cała trasa się nam znowu randomowo generuje. Totalny bezsens <_< Dodatkow (może zależy to od "tła") godziny tylko w zakresie 6-12. Nie da się ustawić popłudnia ani nocy.

4. Znowu tylko 12 samochodów na trasie. Nawet w wyścigu nascar. wtf?

 

btw. Loadingi... x_x

 

pisać potrafisz ale z czytaniem już gorzej...

propo 2 pierwszych podpunktów to jest tryb ARCADE

Odnośnik do komentarza

No coś ty yeti? O_O Widzisz w tym jakis zwiazek? Bo ja nie... Tryb arcade w serii GT nie zmienia gry w Ridge Racera.

Ostatecznie zobaczy się samemu ale do tej pory żaden gameplay nie pokazał 16 aut na trasie.

A i dla ścisłości - wszystkie dotychczasowe demka (też to z Best Buy) także działały w trybie arcade a jednak posiadały wybór fizyki oraz miały dużo lepsze zniszczenia (te demka, w których były włączone).

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...