Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Procedura serwisowa X360

Featured Replies

Opublikowano

zadajesz pytania, jakby tu ktos byl z UPS i na to mogl odpowiedziec <_<

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Wyświetleń 115,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Hej ,   moja konsola dotarła do serwisu w piatek 5 czerwca a już we wtorek 9 czerwca została wysłana spowrotem. Czy to możliwe że tylko 2 dni robocze leżała w serwisie??? Czy coś jest nie tak...??

  • Jasnowidzów nie szukam, może Tobie kolego by się przydał. Zapytałem żeby się dowiedzieć czy inni też mieli konsole tak szybko naprawione. Na infolinie już wcześniej zadzwoniłem ale powiedzieli że nic

  • Bardzo dziekuje:)

Opublikowano

No wiesz, może ktoś pracuje (sam pracowałem ale na magazynie, bajzel jak w Szalonym Maksie :)).. A jak nie to może też się z takim "statusem" spotkać i wtedy przeczyta mój wątek który już pewnie będzie wyjaśniony :P Skoro to procedura serwisowa, można napisać.

btw znów mi w UPS Katowice zeskanowali konsolę na export (drugi raz). Może jutro wreszcie zawita do Czech.

Opublikowano

UPS w Katowicach to najgorszy oddział firmy w PL. Juz nie raz sie do nich zraziłem dlatego też teraz gdy miałaby mi sie znów zwalić konsola to wole ją osobiście oddać ją do UPS w Opolu przynajmniej nie robią problemów.

Opublikowano

No ja właśnie oddałem do Opola. Paka pojechała do Krośniewic potem do Katowic i wczoraj w nocy do Czech :) dziś została dostarczona, uff. Najwięcej bo 3 dni spędziła właśnie w Katowicach ale nareszcie jest w serwisie.

Opublikowano

dzisiaj przyszła mi paczka na xboxa.Paczka przyszła tak jak pani z infolinii mówiła - po 4-ech dniach roboczych...jest niestety jedno ale...Konsole kazano mi wysłac wraz z zasilaczem (wymaga tego właśnie nowa procedura serwisowa).Wszystko ładnie pięknie, tylko pudełko mieści samą konsole - na zasilacz nie ma już niestety miejsca.Z racji tego że wyjeżdżam jutro za granice na stałe nie miałem czasu wydzwaniać do microsoftu i robić im awantury o to.Upchnąłem wiec zasilacz na siłe, pudełko pyło rozpęczniałe i ledwo co je skleiłem - musiłem zrobić to na siłe!!!To jest naprawde przegięcie, tym bardziej że mój brat jak wysyłał ok. 2 miesięcy temu konsole do naprawy, dostał i dentyczne pudełko na xboxa - za małe na zapakowanie w nie konsoli i zasilacza.Ja dzwoniąc do microsoftu specjalnie opowiedziałem miłej pani przypadek z jakim spotkał się mój brat, na co pani odpowiedziała żebym się nie martwił, bo teraz wysyłają duże pudełka specjalne na konsole i zasilacz...Naprawde ten je.ba.ny microsoft doprowadza mnie do szału, tym bardziej że miesiąc temu przysłali mi konsole z naprawy i teraz z(pipi)ał0o się to samo...po miesiącu!!!Gdyby nie super gry na 360tke to pewnie kupiłbym ps3, no ale na plejaku nie ma w co grać...

Opublikowano

Witam, studiując kolejne posty pisane przez uzytkownikow tegoz forum natknalem sie na dosyc duza liczbe sprzecznosci(stad byc moze glupie pytania. Z gory przepraszam)

 

Konsola byla kupiona w Anglii - dostalem w prezencie(nie byla regowana w MS)

 

Data produkcji wrzesien 2006(*) - paragonu nie mam

*-ta data oznacza naped hitachi i z tym (prawdopodobnie)powiazany jest moj problem.

 

Mianowicie moj x0 rysuje plyty. Przez pierwszy miech bawilem sie na demkach. Wszystko gralo, super zabawa. Stwierdzilem ze nie bede piracil konsoli i postanowilem kupic 2 gry. DoA 4 i PGR 3. Mineły moze ze 2 tygodnie od pierwszego uzycia plyty, patrze na tyl tej z doa i mnie zszokowalo. Byla ona dosc pozrysowana!! A ja dbam o takie rzeczy. No dobra mysle sobie(bo gra byla uzywana) i moze poprostu nie zauwazylem ich.Postanowilem zrobic test na pgr3, ktory byl jeszcze w folii. Po mniejwiecej godzinie gry wyciagam plyte i oczywiscie kilka rys juz jest. Pocieszalem sie i toczylem kolejne walki w doa4:

-na poczatku grajac przez neta zero lagów(pozniej stopniwo bylo ich wiecej-wina rys?)

-postanowilem olac ten fakt. Grajac dalej przez moze tydzien rys doszlo mustwo.

Wczoraj tocząc partie uslyszalem jakies zgrzyty z napedu czympredzej wyjalem plyte bedac pewnym, ze znajduja sie juz na niej okragle i glebokie rysy. Zawiodlem sie odziwo, ale od tej pory naped wydaje dziwne dzwieki.

 

WAZNE: Konsola lezy w pozycji poziomej, NIGDY nie byla poruszana w trakcie czytania plyty. Jestem w 100% pewien ze winna jest konsola a nie ja, a jezeli ktos twierdzi inaczej to jest w bledzie.

 

Chce tylko wiedziec czy w takiej sytuacji moge dzwonic na polski helpline i ewentualnie spodziewac sie rozpatrzenia mojego problemu, dzieki.

Edytowane przez vegatron

Opublikowano

No i po sprawie, mój klocek wrócił już do mnie. Miałem jedynie problemy na infolini, gdyż nie dochodził do mnie email z listem przewozowym, po 1,5 tygodniowej "walce" pani wystawiła sama zlecenie UPS'owi. Kurier zabrał paczkę we wtorek, konsola trafiła do mnie dziś ;) - 3dni, ostro. Sprzęt chodzi z decydowanie ciszej, czyli domyślam się, że oprócz płyty wymienili także chłodzenie. Po 3h sesji giercowania sprzęt się tak nie grzeje jak wcześniej, jest dobrze. Ogólnie z serwisu "M" jestem zadowolony :P

Opublikowano

Jak to jest,oni przysylaja kuriera z PUDLEM w ktore sie wklada czy pudlo sobie samy zalatwiamy?bo raz widze tak a raz tak,dzwonilem na infolinie to mi powiedzieli ze pudlo zalatwiam sam a zasilacza mam nie pakowac.

Opublikowano
Jak to jest,oni przysylaja kuriera z PUDLEM w ktore sie wklada czy pudlo sobie samy zalatwiamy?bo raz widze tak a raz tak,dzwonilem na infolinie to mi powiedzieli ze pudlo zalatwiam sam a zasilacza mam nie pakowac.

Pudło łatwisz sam jeżeli pierwszy raz ten numer seryjny X'a Ci padł. Jeżeli konsola o tym samym numerze seryjnym padła drugi raz to pudło dostajesz kurierem i wysyłasz razem z zasilaczem. Ot i cała tajemnica.

Opublikowano

Moja konsola właśnie dziś wróciła z naprawy.

Wymieniona płyta główna i faceplate (klapka od usb była uszkodzona to mi wymienili przy okazji)

Konsola chodzi ciszej i co najważniejsze działa (póki co ;))

Wysłałem ją w czwartek 13 marca a dostałem dziś 22 marca w sobotę. Byłem miło zaskoczony że na święta do mnie wróciła.

W sumie wszystko przebiegło bez zarzutu, szybko i sprawnie.

życzę udanych sesji z naprawionymi konsolami i żeby liczba postów w tym temacie się nie powiększała.. (taa..)

Opublikowano

Ktoś wie czy oni dzisiaj pracują? Bo dzwonie non-stop od 9 rano i caly czas niby zajęte... Dzwonie z domowego czyli połączenia są bezpłatne?

Opublikowano
...Chce tylko wiedziec czy w takiej sytuacji moge dzwonic na polski helpline i ewentualnie spodziewac sie rozpatrzenia mojego problemu, dzieki.

gwara w UK jest tylko na 1 rok, wiec jesli miesci sie to mozna reklamowac...

Opublikowano
Ktoś wie czy oni dzisiaj pracują? Bo dzwonie non-stop od 9 rano i caly czas niby zajęte... Dzwonie z domowego czyli połączenia są bezpłatne?

 

Pracuję na infolinii, więc jeżeli masz sygnał że jest zajęte leci muzyczka itp, to po prostu wszyscy konsultanci są zajęci rozmową, a ty musisz poczekać w kolejce aż któryś się zwolni. Jeżeli się rozłączysz i zadzwonisz ponownie to automatycznie skazujesz się na ostatnie miejsce w tej kolejce. Połącz się i czekaj. Ja dzisiaj czekałem 3 minuty. To i tak szybko.

Opublikowano

Witam wszystkich,to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc ;)

 

No i od razu mam pytania ;)

 

Przegladalem skarbnice google i natknalem sie na wiele wersji,przeszukalem takze wasze forum ale jest tyle stron, ze nie mam na to sil juz ;/ a zostaly mi 2h na decyzje.

 

Ogolnie chodzi mi o gwarancje w klocku,wiele przejrzalem ale nie dostalem nigdzie zadawalajacej odpowiedzi ;d..Mam okazje kupic od jednego kolesia premium falcona ale on niezbyt sie na tym zna wiec kieruje do Was pytanie :P ..Facet daje paragon i zapewnia ze konsola nie byla rejestrowana w ms,wszystko cacy..jednakze konsolka ma juz te pare miesiecy a zalezy mi na tej 3 letniej gwarancji,stad pytanie..Czy gwarncja jest liczona od dnia w ktorym rejestrujemy konsole w ms ( czyli pewnie wtedy gdy padnie ;) ) czy od daty zakupy x'klocka ? i drugie pytanie,jesli konsolke rejestrujemy w ms'ie to czy gwarancja bedzie trwala te 3 lata od dnia rejestracji czy tez moze beda pytac o date zakupu (Sierpien 2007) i nalicza mi pare miesiecy mniej?

 

Potrzebuje pewnosci bo nie chce inwestowac nie majac pewnosci :) z gory dzieki za wyrozumialosc i odpowiedz :) .

 

Pozdrawiam

Edytowane przez fish512

Opublikowano
Witam wszystkich,to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc ;)

 

No i od razu mam pytania ;)

 

Przegladalem skarbnice google i natknalem sie na wiele wersji,przeszukalem takze wasze forum ale jest tyle stron, ze nie mam na to sil juz ;/ a zostaly mi 2h na decyzje.

 

Ogolnie chodzi mi o gwarancje w klocku,wiele przejrzalem ale nie dostalem nigdzie zadawalajacej odpowiedzi ;d..Mam okazje kupic od jednego kolesia premium falcona ale on niezbyt sie na tym zna wiec kieruje do Was pytanie :P ..Facet daje paragon i zapewnia ze konsola nie byla rejestrowana w ms,wszystko cacy..jednakze konsolka ma juz te pare miesiecy a zalezy mi na tej 3 letniej gwarancji,stad pytanie..Czy gwarncja jest liczona od dnia w ktorym rejestrujemy konsole w ms ( czyli pewnie wtedy gdy padnie ;) ) czy od daty zakupy x'klocka ? i drugie pytanie,jesli konsolke rejestrujemy w ms'ie to czy gwarancja bedzie trwala te 3 lata od dnia rejestracji czy tez moze beda pytac o date zakupu (Sierpien 2007) i nalicza mi pare miesiecy mniej?

 

Potrzebuje pewnosci bo nie chce inwestowac nie majac pewnosci :) z gory dzieki za wyrozumialosc i odpowiedz :) .

 

Pozdrawiam

Gwarancja tyczy się od dnia zakupu konsoli, czyli konsola kupiona w sierpniu 2007, ma gware do sierpnia 2010, ale tylko na 3 czerwone diody, na reszte usterek jest 2 lata

Opublikowano

No niestwty... Moją konsole tez trafił szlak...

 

Dzis, gdy przyszli znajomi zaczelismy gre.

 

Po chwili zwiecha i szachownica na ekranie.

Wiec ja rest. Czasem u mnie wywalalo 3RoD ale to zawsze z zasilaniem.

No ale proboje wlaczyc... 3 diody. Kod bledu 102

 

 

a teraz sedno..

 

Kupilem konsole na allegro, lecz kupiona w anglii.

Nie mam pudla, papierow itd:/

Wie ktos jak bedzie z reklamacja

Opublikowano

ale jesli wygralem konsole w jakims konkurse to oni mi przeciez nie daja paragonu czy czegos podobnego

Opublikowano

Paragon jest nie potrzebny, podajecie tylko "serial number" konsoli

Opublikowano
ale jesli wygralem konsole w jakims konkurse to oni mi przeciez nie daja paragonu czy czegos podobnego

 

 

no nie dokonca :/ w moim przypadku ( konsole kupilem od kumpla kumpla co wygral na jakis zawodach w fife ) otrzymalem karte gwarancyjna/dowod zakupu.

Opublikowano
Paragon jest nie potrzebny, podajecie tylko "serial number" konsoli

 

zalozmy ze idziesz do Media o widzisz konsole premium/core - rozpakowujesz, grasz pare miechow, nagle pada, dzwonisz a infolinie, obok numerku widzisz date produkcji - 2005 - 10-12 i co wtedy? Po numerku oni rozpoznaja konsole jaki to jest model (prem,itp) i zapewnie date produkcji,itp i co wtedy ze okazuje sie ze po gwarancji?

Opublikowano
Paragon jest nie potrzebny, podajecie tylko "serial number" konsoli

 

zalozmy ze idziesz do Media o widzisz konsole premium/core - rozpakowujesz, grasz pare miechow, nagle pada, dzwonisz a infolinie, obok numerku widzisz date produkcji - 2005 - 10-12 i co wtedy? Po numerku oni rozpoznaja konsole jaki to jest model (prem,itp) i zapewnie date produkcji,itp i co wtedy ze okazuje sie ze po gwarancji?

To w tym momencie jest inna rozmowa, musisz zrobić skan/ksero paragonu zakupu sprzętu.

Opublikowano

nvm

zadzwonilem wlasnie do centrum obslugi,odebrala bardzo mila pani i o dziwo obeznana w tym co sie dzieje.Razem doszlismy do sedna problemu,i nie powiem,obsluga pierwsza klasa.Teraz czekam na kod i wysylam moja konsole...

Edytowane przez Velius

Opublikowano

Konsola wysłana w poniedziałek tydzień temu, wczoraj wróciła spowrotem. Bardzo miła obsługa zarówno w M$ jak i samym UPSie.

Po wymianie napędu konsola w czasie pobytu w dashboardzie chodzi tak cicho jak wcześniej chodziła w czasie ściągania w tle (konsola niby wyłączona ale rzeczy na liscie pobieran się sciągają), gdy gram to chodzi jak poprzednio w dashu. Ogólnie mega plus dla M$ (żeby jeszcze zwrócili mi kase za porysowane przez napęd płyty...).

Opublikowano

Poprawcie mnie jeśli sie mylę. Gwarancja jest na 2 lata w przypadku jakiejkolwiek usterki? Tak? Natomiast na ROD, to 3 lata?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.