Skocz do zawartości

Procedura serwisowa X360


Rekomendowane odpowiedzi

Coś czuję, że dni napędu w moim klocku są policzone. Trybiki warczą coraz bardziej. I mam tutaj pytanie. Jeżeli już mam serwisować klocka, a gwarancja dwuletnia mija mi za pół roku, to czy nie warto wspomnieć na infolinii, że są też inne uszkodzenia? Pomimo ich braku, tak na wszelki wypadek. Bo domyślam się, że w serwisie w Czechach nie sprawdzają uszkodzeń każdego klocka, tylko czytają zlecenie i automatycznie te rzeczy wymieniają. Jeżeli tak, to co powiedzieć pani na infolinii?

Padł napęd i....... i co?

Odnośnik do komentarza

No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny). Zadzwoniłem w czwartek znowu do Microsoftu - powiedzieli mi tym razem, że sami załatwią kuriera, ale jeśli do poniedziałku do 12.00 owy kurier się nie zgłosi do mnie, to mam znowu dzwonić do Microsoftu. Normalnie porażka - ciekawe kiedy będę mieć sprawną konsolę...

Odnośnik do komentarza
Coś czuję, że dni napędu w moim klocku są policzone. Trybiki warczą coraz bardziej. I mam tutaj pytanie. Jeżeli już mam serwisować klocka, a gwarancja dwuletnia mija mi za pół roku, to czy nie warto wspomnieć na infolinii, że są też inne uszkodzenia? Pomimo ich braku, tak na wszelki wypadek. Bo domyślam się, że w serwisie w Czechach nie sprawdzają uszkodzeń każdego klocka, tylko czytają zlecenie i automatycznie te rzeczy wymieniają. Jeżeli tak, to co powiedzieć pani na infolinii?

Padł napęd i....... i co?

mi powiedzieli, ze tam w serwisie sami przeprowadza diagnoze co jest zwalone i co maja naprawic. jednak poprosilem ta babke z infolini, zeby zwrocili szczegolna uwage na naped, bo rysuje plyty i sie nie otwiera, to powiedziala mi, ze dopisze to do swojej dokumentacji

 

No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny).

u mnie podobnie, konsola lezy padnieta juz 2 tygodnie, dzwonilem do msu i mi powiedzieli, ze wysla mi emaila z tym calym labelem co mam go na karton przykleic... czekalem tydzien, nic nie dostalem, zadzwonilem drugi raz, powiedzieli, ze dostane go w ciagu 24h, co oczywiscie nie bylo prawda. dwa dni temu znowu do nich zadzwonilem i powiedzialem, ze skoro nie potrafia mi glupiego emaila wyslac, to niech mi kuriera pod drzwi przysla. no i przyslali... wczoraj, jak mnie w domu nie bylo...

Edytowane przez bountyhunter
Odnośnik do komentarza

Ja na szczęście takiego problemu nie miałem. E-mail dostałem po jakieś godzine od zgłoszenia RoD do MS. Może macie konta pocztowe na jakiś zje.banych serverach bo jak podałem mój który kończył się na poczta.onet.pl to powiedziała, że z tym są problemy i dodała, że najepiej gmail.com, więc podałem gmail :). Potem konsolkę zapakowałem, zadzwoniłem, na drugi dzień przyszedł kurier i zabrał konsolkę (czyli wczoraj). Teraz gdy piszę te słowa, sprawdziałem przez monitorowanie paczek gdzie jest x0 i wyjechał z Katowic, chyba już prosto to Czech (?).

 

Najbardziej wkur... zdenerwowało mnie to, że to się stało przed premiera GTA :(

Odnośnik do komentarza
Coś czuję, że dni napędu w moim klocku są policzone. Trybiki warczą coraz bardziej. I mam tutaj pytanie. Jeżeli już mam serwisować klocka, a gwarancja dwuletnia mija mi za pół roku, to czy nie warto wspomnieć na infolinii, że są też inne uszkodzenia? Pomimo ich braku, tak na wszelki wypadek. Bo domyślam się, że w serwisie w Czechach nie sprawdzają uszkodzeń każdego klocka, tylko czytają zlecenie i automatycznie te rzeczy wymieniają. Jeżeli tak, to co powiedzieć pani na infolinii?

Padł napęd i....... i co?

mi powiedzieli, ze tam w serwisie sami przeprowadza diagnoze co jest zwalone i co maja naprawic. jednak poprosilem ta babke z infolini, zeby zwrocili szczegolna uwage na naped, bo rysuje plyty i sie nie otwiera, to powiedziala mi, ze dopisze to do swojej dokumentacji

 

No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny).

u mnie podobnie, konsola lezy padnieta juz 2 tygodnie, dzwonilem do msu i mi powiedzieli, ze wysla mi emaila z tym calym labelem co mam go na karton przykleic... czekalem tydzien, nic nie dostalem, zadzwonilem drugi raz, powiedzieli, ze dostane go w ciagu 24h, co oczywiscie nie bylo prawda. dwa dni temu znowu do nich zadzwonilem i powiedzialem, ze skoro nie potrafia mi glupiego emaila wyslac, to niech mi kuriera pod drzwi przysla. no i przyslali... wczoraj, jak mnie w domu nie bylo...

 

Aha, a czy to pewniak, że oni analizują każdego klocka? Nie zmieniają z automatu, z protokołu, który im podsyła infolinia?

 

Odnośnik do komentarza

napedu nie sprawdza czy rysuje czy nie, bo to jest nierealne zeby takie testy ktos prowadzil wiec jak sie powie ze rysuje i chce sie wymiany napedu to bez zadnego szemrania musza zrobic

jak sa problemy z plyta glowna to i tak zawsze konczy sie to wymiana jej calej wiec tez watpie by cokolwiek sprawdzali, chyba ze usterka jest widoczna od reki to tak ale sa usterki ze konsola np moze pokazac 3 diody i np uszkdozenie lutow pod ukladami BGA, kopnie sie ja w zadek czy potrzęsie i zaczyna chodzic dobrze, nie raz nawet kilka dni, wiec w takich przypadkach wymeinia tez plyte mimo iz nie ma usterki

 

moznaby zareklamowac sprawna konsole i powymyslac jej usterki np. wiesza sie na niektorych grach po 3-4h nieraz po 10 itp. i dodatkowo dac, rysuje nieraz plyty, po tygodniu pojawiaja sie rysy okregi

i jestem pewien ze calosc wymienia bo jest to mozliwe ze tak konsola sie zachowuje, a diagnoza jest nierealna, ktos zapomnial ze oni maja tam setki tysiecy reklamacji, jak nie miliony...

Edytowane przez Juchy
Odnośnik do komentarza
No u mnie nieciekawie - w poniedziałek zadzwoniłem do Microsoftu, mieli mi przysłać maila z listem przewozowym i do czwartku nic nie doszło (tylko jakiś mail informacyjny). Zadzwoniłem w czwartek znowu do Microsoftu - powiedzieli mi tym razem, że sami załatwią kuriera, ale jeśli do poniedziałku do 12.00 owy kurier się nie zgłosi do mnie, to mam znowu dzwonić do Microsoftu. Normalnie porażka - ciekawe kiedy będę mieć sprawną konsolę...

 

 

Ciąg dalszy koszmaru :mellow: Jest godzina 12.30 dzwonię do Microsoftu i mówię, że żaden kurier się nie pojawił, więc proszą mnie, abym zadzwonił do UPS w Warszawie podając przy okazji numer zlecenia. Dowiedziałem się również, że email z listem przewozowym do mnie nie dotarł, bo podałem adres pocztowy "tlenu", a rzekomo na adresy z tlenu listy przewozowe nie docierają - tylko czemu wcześniej przyjęli moje zlecenie????

W centrali UPS kierują mnie do UPS Wrocław (umówienie się z kurierem) - tu odbiera jakaś niekumata babka i mówi, że skoro nie mam u siebie listu przewozowego to ona nie może mi wysłać kuriera i nakazuje mi dzwonić do Microsoftu.

Dzwonię więc do Microsoftu i tu z kolei dostaję informację, że na 100% w UPS Wrocław mają "mój" list przewozowy i każą mi się skontaktować z kims kompetentynym, jeśli ktoś będzie próbował mnie "spławić".

No to dzwonię do UPS Wrocław - bo streszczeniu im rozmowy z Microsoftem zaczynają coś chyba działać. Po około 15 minutowym oczekiwaniu, pani w słuchawce prosi mnie o podanie numeru telefonu i mówi, że jak coś się wyjaśni to zadzwoni...Jest 13.10 a ja jak głupi nadal czekam na telefon...

 

I bądź tu mądry?? Idzie się powiesić...

Odnośnik do komentarza

Miałem podobnie :) posłużyła rok i 2 miesiące praktycznie bez zwiech ;/ ale padła i to przed premierą GTA :(. Gta leży sobie na półeczce i gdy tak spojrzę to mi się smutno robi :(.

 

Wie ktoś czy serwis (w Czechach) w ten długi weekend majowy pracuje ? Czy te święta obowiązują tylko w Polsce ? Ma to dość duże znaczenie, bo jeśli pracują to konsolka wróci mi szybciej :) Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dzięki :P

Edytowane przez wolek92
Odnośnik do komentarza

Moja konsola wylądowała w czechach 24 kwietnia z rana, to już tydzień u nich jest. Dziś dostałem automatycznego maila z serwisu że konsola u nich jest bla bla bla, i że poinformują mnie mailowo jak naprawią( zaznaczam, od tygodnia jest w serwisie !!) Niestety nie wiem jak idzie naprawa, czy może już wysłali itd. Racjonalnie myśląc, wróci do mnie pewnie dopiero w przyszłym tygodniu. :/

 

No a GTA się kurzy na półeczce.

Odnośnik do komentarza

Spoko, też pewnie dostaniesz go z tygodniowym opóznieniem !?

 

Oto on:

Z przyjemnością informujemy Państwa, że konsola XBOX 360 dotarła do naszego Serwisu.

 

W każdej chwili macie Państwo możliwość sprawdzenia statusu naprawy przechodząc do witryny http://service.xbox.com/servicesignin.aspx. W celu zalogowania prosimy o wpisanie numeru referencjnego sprawy oraz kodu pocztowego.

 

Gdy naprawa konsoli zostanie zakończona, powiadomimy o tym Państwa drogą mailową.

PS: Zarejestrować i tak się chyba nie da, a po drugie numeru seryjnego nie spisałem.

Edytowane przez .:marioo:.
Odnośnik do komentarza

Moja konsola dotarła do nich poniedziałek rano i do tej pory miałem status:

 

Po przetworzeniu zlecenia naprawy jego stan zmieni się na Oczekiwanie na urządzenie w centrum serwisowym. Ostateczna długość całego procesu zależy od Ciebie! Wyślemy do Ciebie puste opakowanie (usługi lotnicze są wyłączone). Kiedy otrzymasz opakowanie, spakuj konsolę zgodnie z załączonymi instrukcjami. Wyślij ją do nas bezpłatnie (usługi lotnicze wyłączone).

 

Nie wiedziałem, że wogóle mozna sprawdzac co sie z konsola dzieje, wiec wczoraj zadzwonilem na infolinie i Pani powiedziala, ze czeka na przyjecie do serwisu, czyli zgodnie z tym co bylo na stronce. Dodala jeszcze, ze mysli ze jeszcze w tym tygodniu zacznal naprawiac konsole (wiec moze jednak pracuja) i dzisiaj sprawdzam co sie dzieje z x'em i wyswietla mi sie:

 

Kiedy otrzymamy Twoją konsolę, stan zmieni się na Urządzenie odebrane w centrum serwisowym. Naprawa lub wymiana konsoli zajmuje do dwóch dni roboczych.

 

CZYLI RUSZYŁO SIĘ :D :D :D

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...