Opublikowano 27 czerwca 200816 l Na jakiej zasadzie działa ten cały exceed? Za cholere nie moge skminić kiedy go ładować podczas combo. Raz mi wyjdzie a raz nie. Dopiero zacząłem gre i już mnie to frustruje.
Opublikowano 27 czerwca 200816 l Poprostu musisz klepac exceed po kazdym ciosie z dobrym timingiem trudna sprawa zwlaszcza zeby lv 3 ladowac ale obczaj jakies filmiki a klepanie to juz kwestia praktyki
Opublikowano 19 lipca 200816 l Mam pytanie. Ktoś wcześniej napisał że najtrudniejszym poziomem trudności jest Dante must die , a 2 następne są łatwiejsze. Jakim cudem?? Czy nie powinno być że każdy następny jest trudniejszy??(Nie wiem bo na razie ich nie odblolowałm)
Opublikowano 19 lipca 200816 l Oo Po Dante Must Die pewnie juz masz tak skilla wyrobionego, ze nastepne poziomy to juz wlasciwie tylko formalnosc.
Opublikowano 19 lipca 200816 l Jest jeszcze Heaven or Hell i Hell and Hell. Pierwszy o ile mnie pamięć nie myli to każdy monster na 1 hit( można całą grę przejść uzywająć br//e&i, nie pamiętam czy nero//dante też tam są na 1hit),a w HaH hero jest na 1hita monstery normalne ale zachowują się jak na devil hunterze więc to pestka (jeśli się myle to mnie poprawcie). Uogólniając DMD jest najtrudniejszy a te 2 tryby przechodzi się bardzo szybko i "nudno".
Opublikowano 4 sierpnia 200816 l to mój pierwszy poważny kontakt z serią i to jak najbardziej pozytywny. piękna grafa, świetnie wyreżyserowane scenki (czasami przesadzone, ale niektóre mocarne, a do tego niekiedy całkiem zabawane, zwłaszcza te z dante w roli głównej - mój faworyt to przedstawie w świątyni dante vs. agnus), ale przedewszystkim znakomity system walki. klepanie w tej grze to czysta przyjemność, podoba mi się chyba jeszcze bardziej niż w ng. co prawda w ogolnym rozrachunku lepiej mi się gra nero, ale dante oferuje o wiele większe skomplikowany system i stanowi to dobre wyzwanie dla takiego laika jak ja i z całą pewnością posiedze trochę nad rozgryzieniem tej postaci. wkurza jedynie backtracking bo od połowy w sumie przechodzimy te same, jedynie lekko zmodyfikowane poziomy. do tego gra jest wybitnie nastawiona na stylową rozwałkę, zmusza do szlifowania skilla i wynagradza coraz większym funem wyniesionym z rozgrywki. na bank sporo przy niej posiedze chociażby żeby dobić troche achievów (a nie są proste i wymagają trochę czasu). Mógł by ktos cyknąc fotkę z rankingu Bloody Palace(pierwsza 10)? aktualne nadal? orientuje się ktoś ile mniej więcej zajmuje przejście całego bloody palace? Edytowane 4 sierpnia 200816 l przez tk
Opublikowano 4 sierpnia 200816 l Scenka z Angusem wpisała się złotymi literami na mojej liście najlepszych filmów w grach Agnus: It was my assumption that those demons would prove far inferior ...In the face of your tactics. Dante: You summon and kill... Summon and kill... I fail to see the logic here. Is sanity the price to pay... For power?! Agnus: Humans...They are but stubborn and foolish. It takes a journey to Hell for them to accept and praise their God ...A fact that tickles irony's judgement. Dante: And your judgements interest me not. For I'm here... To reclaim... What is rightfully mine! Agnus: Yamato! That is what you seek! And that is why I wait in your path! Dante: You will fumble in your opposition of my quest. Though I encourage! For an opportunity to battle a being of such grand delusions as you... Is a sweet fortune! Lub jak kto woli w formie filmu And the rest is silence Edytowane 4 sierpnia 200816 l przez Sandking
Opublikowano 7 sierpnia 200816 l Mógł by ktos cyknąc fotkę z rankingu Bloody Palace(pierwsza 10)? aktualne nadal? orientuje się ktoś ile mniej więcej zajmuje przejście całego bloody palace? Plus-minus 3 godziny, grając na super Nero/super Dante pewnie ze dwie. Niech ktoś w końcu cyknie tą fote. Gram na ps3, a ciekaw jestem jak tam wygląda sprawa z rekordami na iksie.
Opublikowano 8 sierpnia 200816 l A jednak japońce ostro szaleją także na X'ie. Dzięki, mógłbyś jeszcze strzelić foto polskiej pierwszej dziesiątki ?
Opublikowano 10 sierpnia 200816 l Nic mi o tym nie wiadomo, ja gram na peesie. Arigato gozaimasu tk ^_^ .
Opublikowano 14 sierpnia 200816 l kurde xD 7 jestem ale daaaaawno nie gralem, trzeba bedzie pograc i do top 3 sie wbic ajjjjj i calaka zrobic wreszcie tk kup se vga kabel a nie sie na zwyklej bance meczysz dmc ma piekna grafe
Opublikowano 11 października 200816 l tk kup se vga kabel a nie sie na zwyklej bance meczysz dmc ma piekna grafe na zwykłej bańce ta gra też jest ładna... dopóki nie podłączy się xkloca do monitora/TV LCD. Potem już bańka leci przez okno na śmietnik Naprawdę szkoda tracić tyle śczegółow z gry.
Opublikowano 11 października 200816 l tk kup se vga kabel a nie sie na zwyklej bance meczysz dmc ma piekna grafe na zwykłej bańce ta gra też jest ładna... dopóki nie podłączy się xkloca do monitora/TV LCD. Potem już bańka leci przez okno na śmietnik Naprawdę szkoda tracić tyle śczegółow z gry. tiaa... na zwykłym TV to akurat zobaczysz masę szczegółów
Opublikowano 13 listopada 200816 l calak siedzi 8) do farmowania PROUD MILIONAIRE polecam 20 misje na DMD na NO ITEM , NO DAMAGE mozna spokojnie 6000 PS dostac
Opublikowano 14 listopada 200816 l calak siedzi 8) do farmowania PROUD MILIONAIRE polecam 20 misje na DMD na NO ITEM , NO DAMAGE mozna spokojnie 6000 PS dostac Ile godzin ci zeszlo? Maxuje teraz z kumplami Ace Combat (40h single + jakies dwa razy tyle na online) i chyba kolejnej gry z chorymi osiagnieciami nie przezyje xD
Opublikowano 14 listopada 200816 l 120 h prawie ale pewnie da sie o wiele szybciej imo acziwy w dmc sa w miare normalne, bez zadnych udziwnien jedna z moich ulubionych gier na x360, ciesze sie ze calaka udalo mi sie pocisnac, jak gra wyszla to nawet nie myslalem ze bede w stanie xD
Opublikowano 14 grudnia 200816 l 10 minut temu grałem w Bloody Palace i (niestety) poległem na 85 Rundzie. Ale cieszę się, jestem 21 (praktycznie pierwszy z tych co miliona nie mają, bo od 20 miejsca zaczynają się goście z milionami) Mimo że nie udało mi się osiągnąc zamierzonego celu to i tak po trochu go osiągnąłem.
Opublikowano 13 stycznia 200916 l Mam pytanie - czy to norma, że cienie w tej grze, rzucane przez postaci/elementy otoczenia, wyglądają jakby je robił pijany Japończyk w Paint'cie? Są momenty, że jestem w stanie policzyć ilość pixeli na cieniu Nero, siedząc 2-3 metry od TV, ale nie wiem czy to gra, czy mój indywidualny problem. Edytowane 13 stycznia 200916 l przez Ryofu Housen
Opublikowano 13 stycznia 200916 l Bo japońce mają problem z tworzeniem gier na obecną generację. Taka prawda. Jeszcze żaden japoński tytuł od czasów PS2 mną nie zawładnął. Lipa, po prostu.
Opublikowano 17 stycznia 200916 l Bo japońce mają problem z tworzeniem gier na obecną generację. Taka prawda. Jeszcze żaden japoński tytuł od czasów PS2 mną nie zawładnął. Lipa, po prostu. On mówi o preblemach technicznych z grą a ty mu, że japońce dobrych gier na ta generację konsol nie umieją robić? Dobre, dobre. Edytowane 17 stycznia 200916 l przez Gooralesko
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.