Opublikowano 4 lutego 200916 l wwal USBD.IRX do folderu z USBLOADERem teraz mam tylko czarny ekran i nic. w folderze SWAPMAGIC NA KARCIE MAM ---- /media/disk/SWAPMAGIC/SMBOOT0.elf /media/disk/SWAPMAGIC/SMBOOT1.elf /media/disk/SWAPMAGIC/Changelog /media/disk/SWAPMAGIC/USBD.IRX CZEGOŚ BRAKUJE ?? Oczywiscie nazwy pozamienialem zgodnie ze wzorem w tutku (uLE = SMBOOT0.elf USBLD_0.2 = SMBOOT1.elf) POMOCY Edytowane 4 lutego 200916 l przez Kronos33
Opublikowano 4 lutego 200916 l wywal wszystk z kart, a USBD.IRX wwal do folderu BEDATA-SYSTEM i ten folder wwal na karte pamieci (wirtualna). Sam program uruchamiaj z pen drive czy z czego tam chcesz, bo z wirtualnej nie dziala. juz chyba o tym pisalem.
Opublikowano 5 lutego 200916 l wywal wszystk z kart, a USBD.IRX wwal do folderu BEDATA-SYSTEM i ten folder wwal na karte pamieci (wirtualna). Sam program uruchamiaj z pen drive czy z czego tam chcesz, bo z wirtualnej nie dziala. juz chyba o tym pisalem. Mam tak: BEDATA-SYSTEM(folder główny na pendrive)---wewnątrz niego są pliki: BEDATA.icn icon.sys kl.icn KL.DAT USBD.IRX Odpalam SWAP MAGIC 3,6+ ---------kombinacja przycisków na padzie i............nic nawet nie mrugnie (chyba ze chwilowo dioda w penie :co: coś pewnie pominąłem ,ale co? Edytowane 5 lutego 200916 l przez Kronos33
Opublikowano 5 lutego 200916 l PENDRIVE: tworzymy folder SWAPMAGIC do tego folderu: wwalamy usbloader i zmieniamy mu nazwę na SMBOOT0.elf wwalamy launchELF i zmieniamy jego nazwę na SMBOOT1.elf tworzymy folder BEDATA-SYSTEM do tego folderu: wwalamy plik USBD.IRX Teraz wkładamy PENDRIVE do portu USB w PS3 i odpalamy SWAPMAGIC'a (opisze tu sposób odpalenia dla SWAPMAGIC 3.6+) 1. Jeśli nazwaliśmy launchELF SMBOOT1.elf to teraz musimy nacisnąć STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L2. Jeśli SWAPMAGIC.elf to program odpali się sam. 2. Teraz przy pomocy tego programiku kopiujemy folder BEDATA-SYSTEM na wirtualną kartę pamięci. Całość ma wyglądać tal: mc0:\BEDATA-SYSTEM\USBD.IRX 3. Teraz przy pomocy lounchELF'a odpalamy plik z pendrive SMBOOT0.elf lub odpalamy jeszcze raz swapmagic i naciskamy STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L1 Jeśli wszystko działa możemy SMBOOT0.elf zmienić na SWAPMAGIC.elf, aby program sam się odpalał po uruchomieniu SWAPMAGIC'a, ale odradzam tą opcje, ponieważ czasami launchELF może się przydać. Parę uwag: 1. USBLOADER w wersji 0.2b nie wymaga folderu BEDATA-SYSTEM z plikiem USBD.IRX, ale proponuje go mieć. 2. W zagranicznych tutorialach piszą, że programy te można odpalić z wirtualnej karty pamięci. Mi osobiście się to nie udało dlatego zalecam uruchamiać te programy z PENDRIVE. 3: Najprawdopodobniej programy można uruchomić z tej samej pamięci USB (PENDRIVE, zaw. HDD) na której trzymamy gry. 4. Nazwy i kombinacje : GÓRA + L1 uruchamia SMBOOT0.elf GÓRA + L2 uruchamia SMBOOT1.elf GÓRA + R1 uruchamia SMBOOT2.elf GÓRA + R2 uruchamia SMBOOT3.elf Plik o nazwie SWAPMAGIC.elf odpala się automatycznie po uruchomieniu SWAPMAGIC'a To chyba tyle. Życzę powodzenia Edytowane 6 lutego 200916 l przez konrado0905
Opublikowano 5 lutego 200916 l ehh dysk jest, pendriveow masa....ale brak swap magica ;p wielka szkoda, bo z checia bym sprawdzil te xenosagi
Opublikowano 6 lutego 200916 l PENDRIVE: tworzymy folder SWAPMAGIC do tego folderu: wwalamy usbloader i zmieniamy mu nazwę na SMBOOT0.elf wwalamy launchELF i zmieniamy jego nazwę na SMBOOT1.elf tworzymy folder BEDATA-SYSTEM do tego folderu: wwalamy plik USBD.IRX Teraz wkładamy PENDRIVE do portu USB w PS3 i odpalamy SWAPMAGIC'a (opisze tu sposób odpalenia dla SWAPMAGIC 3.6+) 1. Jeśli nazwaliśmy launchELF SMBOOT1.elf to teraz musimy nacisnąć STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L2. Jeśli SWAPMAGIC.elf to program odpali się sam. 2. Teraz przy pomocy tego programiku kopiujemy folder BEDATA-SYSTEM na wirtualną kartę pamięci. Całość ma wyglądać tal: mc0:\BEDATA-SYSTEM\USBD.IRX 3. Teraz przy pomocy lounchELF'a odpalamy plik z pendrive SMBOOT0.elf lub odpalamy jeszcze raz swapmagic i naciskamy STRZAŁKĘ W GÓRĘ + L1 Jeśli wszystko działa możemy SMBOOT0.elf zmienić na SWAPMAGIC.elf, aby program sam się odpalał po uruchomieniu SWAPMAGIC'a, ale odradzam tą opcje, ponieważ czasami launchELF może się przydać. Parę uwag: 1. USBLOADER w wersji 0.2b nie wymaga folderu BEDATA-SYSTEM z plikiem USBD.IRX, ale proponuje go mieć. 2. W zagranicznych tutorialach piszą, że programy te można odpalić z wirtualnej karty pamięci. Mi osobiście się to nie udało dlatego zalecam uruchamiać gry z PENDRIVE. 3: Najprawdopodobniej programy można uruchomić z tej samej pamięci USB (PENDRIVE, zaw. HDD) na której trzymamy gry. 4. Nazwy i kombinacje : GÓRA + L1 uruchamia SMBOOT0.elf GÓRA + L2 uruchamia SMBOOT1.elf GÓRA + R1 uruchamia SMBOOT2.elf GÓRA + R2 uruchamia SMBOOT3.elf Plik o nazwie SWAPMAGIC.elf odpala się automatycznie po uruchomieniu SWAPMAGIC'a To chyba tyle. Życzę powodzenia Nadal nic -może problem tkwi w pobranych folderach? przed zamiana nazw mam takie:uLE v4.21(2,3 MB)--usbloaderv0.2b(672,2 KB)---USBD.IRX(24176 bajtów) próbowałem z dwóch rożnych pendr. odpalić i nic --próbowałem tez z PSP(a może?) i także klops wskoczył czarny ekran i tyle .
Opublikowano 6 lutego 200916 l U mnie np. bez problemu odpala z iPOD VIDEO, a pendrive KINGSTONE już nie chce. Potem sprawdzę jak sprawa wygląda z PSP. Sprawdzę na karcie 2GB SAN-DISK.
Opublikowano 6 lutego 200916 l Ja też mam taki sam komunikat jak Kronos, kuna nie wiem co robie źle Dobra udało się, ale jak teraz zapisać stan gry, wie ktoś? Edytowane 6 lutego 200916 l przez pafcio
Opublikowano 6 lutego 200916 l Normalnie, tak jak w grach na PS2, tylko wirtualna kartę pamięci musisz podpiąć do wirtualnego slotu;P
Opublikowano 6 lutego 200916 l USBLOADER w wersji 0.2b nie wymaga folderu BEDATA-SYSTEM z plikiem USBD.IRX, ale proponuje go mieć. Rozumiem, że całe halo jest o nowy interface USB (USBD.IRX) dla PS3, tak aby można było wykorzystać 2.0, a nie 1.1, tak? Idąc tym tokiem rozumowania, nowa wersja ma już stary zastąpiony obecnym (jak rozumiem, to USB Advance, więc stary wywalili). Idąc dalej tym tokiem rozumowania mc0:/BEDATA-SYSTEM/USBD.IRX jest zbędny. Czy może ten USBLOADER to jakaś zupełnie nowa aplikacja, a nie USB Advance? W zagranicznych tutorialach piszą, że programy te można odpalić z wirtualnej karty pamięci. Mi osobiście się to nie udało dlatego zalecam uruchamiać gry z PENDRIVE. Powyższy cytat wprowadza chaos bo wynika z tego tak jakby to gry można było uruchomić z tej wirtualnej karty, a tak to się nigdy nie będzie dało (chyba, że na wzór emu MCSIO, tyle, że dla CDVDMANa co byłoby bez sensowne). W każdym razie: nie widzę powodu dlaczego nie miałbyś uruchamiać programów z wirtualnej karty za pomocą uLE. SM ma kiepski loader, i właśnie uLE powinien być bardziej kompatybilny. Przytocz jakiś przykład.
Opublikowano 6 lutego 200916 l Możliwe, ale nawet launchELF'a nie udało mi się uruchomić z WKP. Jeszcze dzisiaj po testuję. Edytowane 6 lutego 200916 l przez konrado0905
Opublikowano 6 lutego 200916 l Normalnie, tak jak w grach na PS2, tylko wirtualna kartę pamięci musisz podpiąć do wirtualnego slotu;P he he bardzo śmieszne, a na poważnie to da się jakoś?
Opublikowano 7 lutego 200916 l @pafcio W instrukcji obsługi masz napisane jak robić i "załączać" daną vmc w XMB...
Opublikowano 7 lutego 200916 l @pafcio W instrukcji obsługi masz napisane jak robić i "załączać" daną vmc w XMB... Macie rację panowie da się, jak się trochę poczyta instrukcję. Sorki konrado moja wina.
Opublikowano 9 lutego 200916 l Mam trochę dziwny problem teraz,a mianowicie nie mogę utworzy folderu BEDATA -SYSTEM na vmc -sadze ze USBD.IRX ktory posiadam jest starszej wersji(może ktoś jakiś link wrzuci?) USBLoader się załącza ,lecz mimo wszystko na vmc wskakuje Corrupted data . Ps.Dzieki za pomoc (nie mam niestety Eye Toy a tam jest ponoć potrzebna ver.0.17) -szukałem w googlach .
Opublikowano 9 lutego 200916 l USBD to interface usb dla programu. Nie ma to nic wspólnego z kartą pamięci, za której obsługę odpowiadają m.in MCMAN. Podejrzewam, że nie wiesz jak używać uLE... C-D z kolei to w Twoim przypadku pewnie brak icon.sys i ikonki do której sie odnosi w tymże folderze. PS: "USB Loader" to nic innego jak USB Advance tyle, że z podmienioną grafiką i modułem dla usb. Na cholerę zmieniać było nazwę temu progsowi to nie wiem. Chyba na złość developerowi. ;]
Opublikowano 9 lutego 200916 l USBD to interface usb dla programu. Nie ma to nic wspólnego z kartą pamięci, za której obsługę odpowiadają m.in MCMAN. Podejrzewam, że nie wiesz jak używać uLE... C-D z kolei to w Twoim przypadku pewnie brak icon.sys i ikonki do której sie odnosi w tymże folderze. PS: "USB Loader" to nic innego jak USB Advance tyle, że z podmienioną grafiką i modułem dla usb. Na cholerę zmieniać było nazwę temu progsowi to nie wiem. Chyba na złość developerowi. ;] racja nie mam tej ikony,sprawdzę czy po dodaniu braków będzie ok bo tak to podczas próby odpalenia gierki żądała by wsunąć kartę MC do slot1.dzięki za odp. działa Podziękowania za pomoc dla :konrado0905 ,Berion Edytowane 9 lutego 200916 l przez Kronos33
Opublikowano 29 kwietnia 200915 l http://www.haxnetwork.net/2009/04/ps3-remo...rse-engineered/ Fajna sprawa, oby wypaliło.
Opublikowano 29 kwietnia 200915 l Tak, świetny pomysł, szczególnie żeby się tym chwalić już teraz... nowy update i po zabawie. Tak czy siak, ciekawe kiedy wyjdzie stosowny aps... Edytowane 29 kwietnia 200915 l przez Berion
Opublikowano 9 maja 200915 l Właśnie wyszedł: http://www.haxnetwork.net/2009/05/open-rem...a-mac-released/ MACa mam ale PSP już nie. ;/ Edytowane 9 maja 200915 l przez ATG
Opublikowano 9 maja 200915 l U mnie na OSX Tiger 10.4.11 nie chce się uruchomić. Ktoś wie czy to może jest tylko dla OSX Leopard?
Opublikowano 9 maja 200915 l Tak jak myślałem. Masz Leoparda i działa, ehhh... Opisałem już problem na forum projektu.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.