Skocz do zawartości

Splinter Cell: Conviction


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

porządnych strzelanek również. Same gówienka nie warte wydania złotówki. Takiego chciałem Fishera, i jest. Dzięki opatrzności zmienili mu ten pedalski emo fryz. Ma być twardo i z polotem. A takie specyfiki niech siedzą w jrpgach.

Edytowane przez ChevChelios
Odnośnik do komentarza

No nie wiem czy brakuje porządnych strzelanek (Gearsy, RE5, Dead Space, jakieś Kolofdiuty, zapowiedziane Red Faction, Bioshock 2), na pewno nie tak jak brakuje skradanek (w tej chwili nie potrafię wymienić nic prócz stareńkiego Double Agent i MGS'a 4 PS3). Conviction może zawierać kilka etapów rozwalankowych, jednak wolałbym, żeby pozostał grą stealth-action nastawioną bardziej na stealth niż na action.

Odnośnik do komentarza

Pewnie że strzelanek nie brakuje tych jest aż nadto ale nowy SC kompletnie nie przypomina typowej strzelanki. W gameplayu który nam został pokazany, wszystko jest ze sobą idealnie wymieszane to znaczy action-stealth. Sam-owi zabili córkę, jest wkur.wiony, chcę się zemścić to wystarczające powody żeby nie zrobić z tej gry typowej skradanki. To nie misja w której po cichu ma wyeliminować jakiegoś typa-przewódcę czy coś takiego. To ma być pełną gębą konkretny action z elementami stealth. Grając w nowego Splinter-a chcę czuć w(pipi).ienie-złość-gniew Sama, co już ewidentnie pokazuje pierwsza akcja w kiblu. No brak mi słów po prostu po tym 3 minutowym gameplayu; jestem w niebie-MOC!!! Chyba opłacilo się czekanie...

Edytowane przez Slupek88
Odnośnik do komentarza

Panowie to była tylko prezentacja i zakładam, że w grze da się przechodzić levele także na full stealth. Sama gra moim zdaniem to numer jeden tegorocznego E3. Z Alana Wake'a nie pokazali wiele nowego, a Heavy Rain był nieobecny. Mnie rozwaliła filmowość zaprezentowanego gameplay'u, więc jest duża szansa na wciągającą i emocjonującą historię, których na obecnej generacji nieco brak(Gears of War - nyga pliz). Warto było czekać, warciej będzie ciułać kasę. Bo jest kurna na co.

 

P.S. Co było złego w poprzednim fryzie Fischer'a? Jednakże w mojej opinii teraz prezentuje się lepiej.

Odnośnik do komentarza

Mi własnie ten najbardziej się podobał obok CT. Był ciekawy, dobry graficznie miał wszystko co poprzednie SC i jeszcze więcej. I zawsze mnie ciekawiło czemu jadą to grę.

 

Chev długie włosy to emo ci'pa od razu, lol.

Odnośnik do komentarza
Co było złego w Double Agent?

Głównie bugi, masa irytujących bugów (zaznaczam że grałem w wersję PC). Prócz tego ten nowatorski schemat rozgrywki nie bardzo mi podpasował. Misje w siedzibie JBA ssały pałkę. Misje klasyczne też nie zachwycały, jedyna misja która mi się podobała to ten wieżowiec w Shanghaiu. Dla mnie Splinter Cell to mrok i deszcz, a w Double Agent przeważała ładna pogoda i dzień.

 

Całkowicie nie zgadzam się z opinią 2razyjot, Double Agent był zupełnie inny od poprzedników, chcieli odświeżyć serię wprowadzając zmiany. A wyszedł moim zdaniem najsłabszy Splinter, swoją drogą i tak dużo lepszy niż inne gry akcji. Myślę że ludzie jadący po tej grze mają na myśli właśnie porównanie do poprzednich części, a nie że gra jest zła i do bani.

Odnośnik do komentarza

Nie trzymało się kupy bo polecieli telenowelą i z córką Rybaka. Poprzednie części nie miały tych bzdet i czuło się jakby czytało się książki Toma. DA zawiodło pod tym względem i historia lepiej opowiedziana była w DA ale na pastgeny. Wersja Xklockowa była świetna.

Odnośnik do komentarza

Double Agent w porównaniu do CT czy PT to popłuczyny chociaż...nie był taki najgorszy przeszdłem raz i pozbyłem się a grafika na 360 to jakas kpina wogole była ta gra w stosunku do CT miala podniesioną jedynie rozdziałke poza tym tekstury czy efekty świetlne wyglądały jak na starym Xie.

 

Conviction zapowiada się niezle.Przypomina mi trochę Bonda po obejrzeniu tego gameplayu.Graficznie też niczego sobie ale myślę że furrory nie zrobi już ta seria.

Odnośnik do komentarza

Gameplay z E3 ryje beret bez dwoch zdań, ale daje się zauważyć tendencję w Ubisofcie do upraszczania rozgrywki podobnie jak w ostatnim Prince of Persia. Niby nabrało to wszystko dynamizmu i filmowości, grać się będzie przez te kilka/kilkanaście godzin może i przyjemnie, ale cały ten system egzekucji nasuwa mi skojarzenia z Rainbow Six i oby rozgrywka nie sprowadzała się w głównej mierze na schemacie dziurka od klucza ---> ustawienie celów ---> but ----> eliminacja.

 

 

W Double Agent nie grałem.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...