Skocz do zawartości

Starcraft II


Rekomendowane odpowiedzi

EMP to wystarczająco przegięta umiejętność vs protoss (zabiera całą manę casterom i shielda wszystkim unitom) grając protossem dostaję kur.wicy, natomiast o de-cloaku nie wiedziałem ohmy.gif

 

 

Działa to w obie strony, HT ma większy zasięg od Gohsta z empem, a duch schodzi w dosłownie sekunde. :q Musisz po prostu szybciej kliknąć i problemem jest to że musisz wytargetować, empem nie. Jednak kontre masz i to za(pipi)istą.

Edytowane przez bobi
Odnośnik do komentarza

Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta.

Odnośnik do komentarza
Działa to w obie strony, HT ma większy zasięg od Gohsta z empem, a duch schodzi w dosłownie sekunde. :q Musisz po prostu szybciej kliknąć i problemem jest to że musisz wytargetować, empem nie. Jednak kontre masz i to za(pipi)istą.

 

Bobi zważ jednak że HT jest powooolny i widzialny w przeciwieństwie do ghosta, dodatkowo damage psionic storma w porównaniu do celnego EMP to nikły procent (15%?), lepsza kontra to speedzeal+colossi+inicjatywa, głowę daję że HT wzmocnią w jakimś paczu

Odnośnik do komentarza

Imo, HT jaki gohst powinni znefrować niż wzmaniniać, Storm zadaje zdecydowanie szybciej dmg (115) niż miało to miejsce w jedynce, Gohst ma instantowego empa (vesla dało się uniknąc i trzeba było celować z wyprzedzeniem) Jak dla mnie obie te jednostki są w jakimś stopniu przegięte.

 

Swoją drogą miałem na myśli Feedbacka, nic Cię nie kosztuje, a niszczy gohsta na strzała((zasięg większy niż jego emp) więc speed nie ma tu nic do rzeczy, królową zresztą również.

Odnośnik do komentarza

Ano, obecnie moim zdaniem Tech-Terran jest cholernie mocny, sidż rownież giga dmg, jak kiedyś dało się mass lingów/Zele posłać mikrować i niszczyć tak teraz jest to problemem, moja rada na terrana który idzie w techa i zajmuje po kawałku mape rozkładając sidże. Pokazać mu że robisz expa na złotych a w 95% pójdzie armią go bić, nie wiem czemu ale działa to na innych jak płachta na byka : D

Vikingi też sprawiają mi dużo problemu nie dość że niszczą wszystkie moje zwisy to potem rozkładają się w bazie i niszczą drony : | a ground mode chodzą tak samo szybko jak latają co jest chore.

 

Osnośnie HT najpierw miał duży zasięg (2) potem dali mu jedn a obecnie ma chyba 1,5 o ile się nie myle. Templar i Infestor to jest najtrudniejsze jednostki do microwania ze wszystkich.

Edytowane przez bobi
Odnośnik do komentarza

nom terranie wydaja sie obecnie najsilniejsi. ale pozostale rasy az tak daleko w tyle tez nie sa. nerfy i boosty jeszcze beda i to nie raz nie dwa.

a feedback kosztuje 50 enetgi zdaje sie co jest 2/3 storma :P bardzo fajna zdolnosc choc jeszcze nie trafilem na terrana ktory by szedl w ghosty (z wyjatkiem jednego ktory skipnol wszystkie inne jednostki i potem mial zonk jak mu ekipa z 4 warpgatow wpadla)

Odnośnik do komentarza

Heh, ja tam rozegrałem się protosami (brązowa liga) i w końcu znalazłem środek na terranów.

 

Moja taktyka: 3x brama + zdolność przywoływania jednostek = spam którym zalewałem pomniejsze bazy i je szybko niszczyłem (od groma niszczyłem ich robotników). Jednocześnie budowałęm te void raye i atakowałem od tylca główną bazę. Z jednym był większy opór, jeden przegrałem a drugiego zniszczyłem. I tak progres jak na nooba jak ja.

 

No i skończył mi się trial :(

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Jest jakas dobra kontra na void ray'e? Dwa razy mialem sytuacje, gdyz koles nieudolnie mnie atakowal i moj defense sobie swietnie radzil z jego marnymi atakami. Moglem dzieki temu wybudowac armie 12 void rayow i nie bylo co zbierac... wyrwalem chwasta.

 

zależy od rasy. void ray (szczególnie z upem do prędkości) jest najsilniejszą jednostką tossa.

kontr jest dużo: toss: tak jak było napisane=mass stalkery z blinkiem, nie wiem jak się sprawują phonixy w tej kwestii; zerg: mass hydry, no i corruptory.

terek ma chyba najwięcej opcji: na początku na pewno marins, później vikingi i thory.

co do mocy voidów i kontr ze strony terka polecam wczorajszy finał turnieju intela, a szczególnie ostatnią grę: http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/34975

 

Imo, HT jaki gohst powinni znefrować niż wzmaniniać, Storm zadaje zdecydowanie szybciej dmg (115) niż miało to miejsce w jedynce, Gohst ma instantowego empa (vesla dało się uniknąc i trzeba było celować z wyprzedzeniem) Jak dla mnie obie te jednostki są w jakimś stopniu przegięte.

 

ja tam nie widzę potrzeby nerfowania. obecnie wszystkie 3 rasy są równo reprezentowane w czołówce.

zarówno ghost jak i ht są bardzo łatwo do wyjęcia, a przy dobrym mikro i strorm i emp są do uniknięcia przynajmniej częściowego.

jedyną przegiętą jednostką jest Infestor z możliwością spamowania infester marines będąc zakopanym!?

 

tyle że cała zabawa w HT odcina tech-branch kolosów ;/

 

jak odcina? w sc2 nie ma czegoś takiego jak odcięcie techa... w late game przy kilku expach stać Cię na to i na to. ważne tylko żeby nie próbować na początku budować wszystkiwgo

 

 

Moja taktyka: 3x brama + zdolność przywoływania jednostek = spam którym zalewałem pomniejsze bazy i je szybko niszczyłem (od groma niszczyłem ich robotników). Jednocześnie budowałęm te void raye i atakowałem od tylca główną bazę. Z jednym był większy opór, jeden przegrałem a drugiego zniszczyłem. I tak progres jak na nooba jak ja.

 

proponuje spróbować od razu 4x warpgate -

Edytowane przez luk_ash
Odnośnik do komentarza

swoje repy można wrzucać i na gosugamers.net i na terran.pl.

tyle, że najlepiej się uczyć od najlepszych i imho lepsze są tutoriale z komentarzem niż same repy.

 

 

 

 

 

 

 

tak jak wcześniej polecam kanały hdstarcraft i huskystarcraft na yt.

masa repów z świetnym komentarzem z najważniejszych imprez=najwyższy poziom, wiele stratów i bulidów.

 

dla tossów przykładem mogą być gry pro-gamerów takich jak: White-Ra, Tester, HuK czy Nazgul.

zergiem obecnie najlepiej grają: Idra, Sen, Dimaga i Haypro.

co do terka to polecam gry graczy takich jak: Morrow, Strelok, DeMuslim, QXC czy jedynego obecnie Polaka w czołówce - Tarsona.

oczywiście jest jeszcze masa koreańczyków, tyle że do ich repów jest ograniczony dostęp.

Edytowane przez luk_ash
Odnośnik do komentarza

Jak kogoś interesuje to w tesco na górczewskiej w warszawie jest sc2 po 169 pln. Trochę żałuję bo kupiłem z netu klucz za 149, a tak 2 dyszki więcej i byłoby pudełko.

 

Zeratul trafiłęś w samo sedno :(

 

Człowiek teraz pogra trochę i ma wyrzuty sumienia, że nie zrobił czegoś innego - a wcześniej nocki w sc 1 się zarywało po lanie :) To były czasy - teraz internet zabija multiplayera he he bo nie widzę przeciwników

Edytowane przez redundantor
Odnośnik do komentarza

Gdyby ktoś czaił się na jakąś promocję SC2: dziś w thehut.com po wpisaniu kodu MONSTER10 w koszyku wszystkie produkty 10% taniej wychodzą. Pudełkowy SC2 po angielsku z wliczoną wysyłką do Polski wychodzi jakieś ~162zł.

 

A ja kurde dwa dni temu zamówiłem grę po normalnej cenie :|. Wiedziałem, że tak będzie, no wiedziałem.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

nie gralem za bardzo zergami i sie wczoraj zdziwilem jak mi koles pod baza nydusem wyjechal... poslal tego latajacego by zrobic creep i walnal nydusa? Tepy jednak jestem i nie skumalem w pore... kuwa.

 

Storm High Templara ma mniejszy zasieg czy mi sie wydaje

Odnośnik do komentarza

Ludki do sklepu marsz! Taka gra nie wychodzi od tak raz kiedyś, to ewenement na który warto wlepić nawet te 190pln w dniu premiery. Jeśli chcesz sprawdzić jak chodzi, jaki single - TPB Po kody ludzie ustawiają się w kolejce ponad 1500 postów http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=138748 nie warto żebrać, kaman

 

Edyta: Swoją drogą dziwię się czemu ludzie nie podbijali w czasie trwania bety o invite'y, było ich od zaje.bania ;/ z obawy przed rejpem? meh

Edytowane przez GRIZZ
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

nie gralem za bardzo zergami i sie wczoraj zdziwilem jak mi koles pod baza nydusem wyjechal... poslal tego latajacego by zrobic creep i walnal nydusa? Tepy jednak jestem i nie skumalem w pore... kuwa.

 

Storm High Templara ma mniejszy zasieg czy mi sie wydaje

Do nydusa nie potrzeba creepu ;) Niektorzy mysla ze trzeba, a wystarczy brak mgly. Co do storma, to jest za(pipi)isty mimo mniejszego razenia. HT to wcale nie taka trudna jednostka do microwania, bo jest inny system castingu. Uwielbiam combo HT+zety.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...