Skocz do zawartości

Soul Calibur IV

Featured Replies

  • Odpowiedzi 723
  • Wyświetleń 75,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Miodzio początek walki zaczyna się tak samo jak w SC ;D

  • Oby nie było , nie mów hop di :biggrin: jak na razie jest dobrze , postać wykonane są genialnie (Mitsu!!!) ,masa detali ,ruchome elementy strojów - nie przesadzili z kolorystyką , animacji postać m

  • A moim jest i w przeciwieństwie do Ciebie nie wypisuje głupot ( tekst z Di rządzi ;D ) i super powodzenia nikt Ci nie broni.

Opublikowano
  • Autor

uber go.wno.

Edytowane przez Aramis

Opublikowano

właśnie rozmawiałem z kolesiem z Cenega.pl

stwierdził że premiera Soul Calibur 4 jest przesunięta na 15 sierpnia,

oczywiście potwierdził mi że nie chodzi tylko o wersję kolekcjonerską a zwykłą też... <_<

Opublikowano
właśnie rozmawiałem z kolesiem z Cenega.pl

stwierdził że premiera Soul Calibur 4 jest przesunięta na 15 sierpnia,

oczywiście potwierdził mi że nie chodzi tylko o wersję kolekcjonerską a zwykłą też... <_<

 

Może to chodzi o wersje wydawaną przez cenege który jest głownym dystrybutorem na polske ale wiele sklepów jak PSX Extreme czy Ultima mają własnych dostawców którzy nie są uzależnieniu od polskiej premiery gry.

 

Oczywiście wszystko sie moze zdarzyć ale nie martwił bym sie tym na razie. Trzeba by zapytać cłopaków z psx extreme czy sklep ultima, gameover czy wirtus

Opublikowano

Dzisiaj dostalem odpowiedz z Ultimy, ze sprowadzaja gre od zagranicznego dostawcy i bedzie dostepna na poczatku sierpnia.

Opublikowano

chłopaki z psx extreme upierają sie że grę wysyłają 30-31 lipiec, mam nadzieje że tak będzie..

Opublikowano

Są może w Polsce namiary na kupno zestwawu SCIV+ten AS od Hori? (x360).

Edytowane przez ragus

Opublikowano

Nie ma i wątpię, żeby kiedykolwiek te sticki były dostępne w Polsce, nie licząc sztuk sprowadzanych z USA czy z play-asia. Jakiś czas temu był na Allegro stick do X360, ale za 300 zł.

Opublikowano

A ja mam takie pytanie, nie chce mi się przeglądać wszystkich stron więc zapytam.

Czy Soul Calibur 4 będzie miała możliwość gry przez neta? :)

Opublikowano

Tak, ale jakość będzie taka, jak w Dark Resurrection.

Opublikowano

Ale Di niew podkreslil ze dotyczy to tylko pewnie PS3 i choojowego PSN bo XO na live bedzie pewnie na poziomie VF czyli dobre lacze = zero lagow ...

Opublikowano
Tak, ale jakość będzie taka, jak w Dark Resurrection.

 

Oby wersja na 360 byla taka, jak VF5 - zadne albo szczatkowe lagi.

Opublikowano

Eh szkoda. Przestałem grać w Tekkena DR przez lagi na playstation network. Liczyłem że Soul bedzie pierwszą dobrą bijatyką w która mozna spokojnie pograc online. Mam nadzieje że szybko to połatają poniewaz inaczej gra bedzie sie kurzyła i odpale ją tylko jak wpadną znajomi

 

 

Ukyo_Tachibana z tego co jest napisane na tej stronce opinie dotyczą xboxa 360

 

http://www.caliburforum.c...&threadid=33449

Edytowane przez hitokiri

Opublikowano
As long as you are playing with anti(pipi)ation of having fun, trying out crazy stuff, showing off custom outfits and such, you will be good. But for those who wish to attain rank and the subsequent "status" from being "good" online, will find themselves in a frustrating rut.

I have only played the 360 version online so far, as the servers for it are active. The ladder is already at 80+ players. I do not know if they will have a release day patch or update, but online mode is unstable at even close distances.

 

 

First let's go over the good things about online play:

-You get to meet and play all the names you have come to know in the sc community.

-you can make private rooms to chill, chat and test shit in.

-You can read players you meet's bios and see if they are from your area, and attract them to tournies and gatherings. Help build your player base.

-You can help build the sc community online by being a diplomat to new players.

 

Now let's go over the flaws of online play in SC4:

-The ranking system is based purely on wins and the players you win against. So (ALREADY EVEN) players can disconnect before you are about to win a match, and they get NO PENALTY for it. It doesn't keep track of disconnects or round wins. So if they drop, they get off scott free and you get nothing but wasted time.

-Latency (so far) is an issue. In my estimation anything within 300 miles with similar connects, should be fine. But outside that, the lag gets heavy to the point where you can experience up to 3-5 second delays from input to screen.

-Ranked matches cannot be observed or have replays saved.

-Player match rooms are up to 4 players, and it gets very laggy if mics are activated

-The ranking system is easily subject to player score boosting, as you can search for friends ranked matches.

 

There are only current rankings for:

-Ranked VS levels

-Total Ranked Wins

-Special Ranked wins

-Special VS levels

-Tower of Souls (descent only)

-Arcade mode scores

 

So all in all. I look forward to meeting some players I have never gotten to face in the past and chilling with friends. I sincerely hope they patch it or make it better somehow.... but right now, it's just not competative.

 

You can bet your bottom dollar there will be braggarts and faceless online scrubs who act like it is serious, will consider themselves top players and consider online as a legit format. It is up to you to coax them out to a tourney and put their money where their mouth is. Don't give in to online flameswars about this crap, it will just be a circular argument. and we will all lose from the splintering it will cause between the two groups of players.

Any mode of play where lag is a factor in inputs (NO MATTER HOW SMALL), is inherently flawed. Period.

 

cya online!

 

cha cha

Opublikowano
Eh szkoda. Przestałem grać w Tekkena DR przez lagi na playstation network. Liczyłem że Soul bedzie pierwszą dobrą bijatyką w która mozna spokojnie pograc online. Mam nadzieje że szybko to połatają poniewaz inaczej gra bedzie sie kurzyła i odpale ją tylko jak wpadną znajomi

 

 

Ukyo_Tachibana z tego co jest napisane na tej stronce opinie dotyczą xboxa 360

 

http://www.caliburforum.c...&threadid=33449

 

Cool tylko ta strona nie dziala No Proof ?? did not happen !!

Opublikowano

Kwestia jak to rozwiążą.

Jeśli postawią dedykowane serwery w miarę gęsto, to może być dobrze.

Jeśli to jednak będzie jakieś syfne p2p, by tylko oszczędzić kasę, to nie pogra się za dużo.

Opublikowano

Nie postawia dedytkowanych serwerow dla PS3 jest psn ktore jest choojowe i darmowe ... i na tym sie skonczy Sony nie ulepszy tego bardzo z prostego wzgledu PS3 nie jest najpopularniejsza konsola swiata serwery kosztuja mase kasy a SC4 nie sprzeda sie na tyle dobrze zeby nawet te koszta pokryc wniosek ... dopoki psn bedzie darmowe dopoty bedzie do dupy i tyle ;p

Opublikowano
Eh szkoda. Przestałem grać w Tekkena DR przez lagi na playstation network. Liczyłem że Soul bedzie pierwszą dobrą bijatyką w która mozna spokojnie pograc online. Mam nadzieje że szybko to połatają poniewaz inaczej gra bedzie sie kurzyła i odpale ją tylko jak wpadną znajomi

 

 

Ukyo_Tachibana z tego co jest napisane na tej stronce opinie dotyczą xboxa 360

 

http://www.caliburforum.c...&threadid=33449

 

Cool tylko ta strona nie dziala No Proof ?? did not happen !!

 

 

Sorki już podaje dobry link

 

http://www.caliburforum.com/forums/showthr...?threadid=33449

Opublikowano

Z tego co wiem, to wersji PAL nie można jeszcze nigdzie dostać. Jeśli to z UK, to prawdopodobnie NTSC zdobyte w taki sposób, w jaki ja będę zdobywał ;)

Opublikowano

ale myślisz że sc4 jest region free?

rozmawiałem z kolesiem twierdzi że to wersja PAL

Edytowane przez raVen20

Opublikowano

Gry na PS3 są region-free, nie wiem jak jest z X360.

 

Może coś wyciekło, ale ja nie słyszałem o tym.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.