Skocz do zawartości

inFamous


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Gość donsterydo

Nie ma w tym nic dziwnego, że raz na jakiś czas spodoba Ci się gra z generalnie innego nurtu niż ten co preferujesz bo coś Ci "podpasi" w konkretnej grze. Ja np. nie gram w slashero-podobne gry, ale takie diablo 1 to przeszedłem 7 razy pod rząd i nawet nie mam pojęcia co mi się w tej grze tak podobało.

 

 

\/--- Ambitne gry, heh. Śmiać mi się chce za każdym razem jak ktoś o tym wspomina ;-)

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza
izon: To Ty jesteś największym ignorantem. Każdy lubi co innego, a każdy rynek ma swoją specyfikę. Kupili ci co lubią takie gierki, a cała reszta słusznie olała.

 

To w takim razie ja sie boje jak branza bedzie wygladac za pare lat skoro takie gry jak Uncharted albo inne co bardziej ambitne produkcje mozna olewac a dobrze to sie sprzedaja tylko gry pokroju Halo albo Wii Fit..

Odnośnik do komentarza

175k to nie jest żaden dobry wynik. Na rynku amerykanskim jest 7.7mln PS3, co w porownaniu z Wii (~20mln) ktore startowalo w tym samym okresie jest wynikiem biednym. Do tego trzeba pamietac, ze z tego 7.7mln IMO przynajmniej 10-20% ludzi kupilo PS3 jako tani odtwarzacz BD bo nie mozna zapominac, ze Sony tez i tak pozycjonowalo swoja konsolę. Do tego wszystkiego dochodzi fakt, że Infamous miał słabą promocję... o grze głośniej się zaczęło robić dopiero w drugim tygodniu maja, a to za późno by wytworzyć hype.

 

A już w ogóle na dobitkę... to Crackdown który miał premierę w lutym 2k7 sprzedał się w liczbie 427k. Biorąc pod uwagę, że Xbox 360 miał w lutym 2k7 podobną bazę w US jaką ma obecnie PS3, to dzieło Sucker Punch osiągnęło biedny wynik.

 

W czerwcu w ogóle Infamous nie ma szans na dobry wynik, bo pojawia się prototype, który był tytułem głośniejszym niz Infamous.

 

Wielką zagadką pozostaje dlaczego nikt nie kupuje gier na PS3... w szczególności, że w przypadku KZ2 i Infamous mamy do czynienia z naprawdę świetnymi grami, których konkurencja może zazdrościć.

Odnośnik do komentarza

Hype'u w ogóle nie było, może trochę na kilka dni przed premierą, ale był bardzo słaby. Nie liczyłem, że InFamous sprzeda się rewelacyjnie, ale na pół miliona szacowałem. Samo Sony przecież wierzyło w te grę...

 

"Wiążemy z inFamous duże nadzieje, które są poparte bardzo pozytywnymi recenzjami ze znanej, specjalistycznej i popularnej prasy".

 

Może słabo się sprzedało też przez to, że na początku, po pierwszych prezentacjach tytuł ten był krytykowany, dopiero w późniejszym czasie pojawiła się większa ilość pozytywnych opinii. A często liczy się pierwsze wrażenie, które zostaje na długo w głowach. Sama premiera też przeszłą bez echa a InFamous jest nową marką. 175 tys. w tydzień w USA to mierny i biedny wynik. Na świecie poszło nie wiele więcej.

Edytowane przez Lukas_AT
Odnośnik do komentarza

Odpowiedz jest bardzo prosta i wielokrotnie tu o tym dyskutowalismy.

 

Sony ma spiep.rzony marketing.

Nie ma globalnie sterowanego marketingu, dopasowanego do lokalnych potrzeb. Sa w krajach lokalne grupy, ktore sa po prostu slabe, choc bywaja wyjatki - jak chyba Polska gdzieniegdzie. Przynajmniej ostatnio widze poprawe tu i tam - stojaki, promocje, wreszcie odpowiednie polki wybrane i zaczyna dbac sie o ekspozycje. Nie rozumiem tylko dlaczego demonstracyjne PS3 nie sa pilnowane, by zawsze na nich bylo cos ciekawego i nowego. No i niestety sa miejsca, gdzie nowych gier po prostu nie ma...

 

Dodam, ze niektorzy troche zwlekaja z zakupem Infamous (na przyklad ja). A to dlatego, ze na okres wakacyjny (i tak az do listopada) niewiele bedzie mocnych tytulow (beda jakies w ogole?) wiec chwilowo dokanczam co mam (nawet NGSa choc w zyciu bym w to nie uwierzyl jakis czas temu, moze nawet i GTA4 dokoncze), by na wakacje kupic sobie wlasnie Infamous, pewnie Sacred 2 i Wolverine.

 

Infamous byl kompletnie nie reklamowany. Hype'u nie bylo, bo trudno oczekiwanie na forach nazywac hypem.

 

Fraza "Marketing Sony" ma synonim - "porazka". Infamous jest kolejnym doskonalym przykladem.

 

Mysle jednak ze demo na PSS, martwy okres jesli chodzi o silne tytuly spowoduje ze Infamous sie bedzie dobrze sprzedawal i w dlugim terminie osiagnie przyzwoity wynik...

Edytowane przez grzes_l
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

Przypomniało mi się jak na E3 facet od Sony mówił, że widzi jak wszyscy są zmęczeni i to pewnie przez to, że zagrywali się ostatnio w inFamous. A połowa z nich pewnie sobie pomyślała "WTF... Co to do cholery jest inFamous ???" <-------- Tak można podsumować marketing Sony. Powinni do marketingu zatrudnić jakiegoś Polaka bo jak mówi porzekadło "Polak mądry po szkodzie", a to znaczy, że nie pozwoliłby sobie na serię kontynuujących się wpadek jakie oglądamy. Ile KZ2 zajęło doczłapanie się do poziomu 1.5 mln, a debiutowało o wiele lepiej niż inFamous.

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza
Mysle jednak ze demo na PSS, martwy okres jesli chodzi o silne tytuly spowoduje ze Infamous sie bedzie dobrze sprzedawal i w dlugim terminie osiagnie przyzwoity wynik...

Też tak sądzę, zresztą wiele tytułów na PS3 sprzedaje się nieźle dłuższy czas po premierze. Chyba najlepszym przykładem jest LBP czy Uncharted. Nie zmienia to faktu, że PS3 ma zazwyczaj bardzo dobre ekskluzywne tytuły, które sprzedają się średnio.

 

PS. Ciekawy jestem jak poradzi sobie PS3 wersja Prototype.

Odnośnik do komentarza
Też tak sądzę, zresztą wiele tytułów na PS3 sprzedaje się nieźle dłuższy czas po premierze. Chyba najlepszym przykładem jest LBP czy Uncharted.

Jak przy premierze sprzedaje sie ~200-400k jednostek i jest to slabo, to jak mozesz podawac, ze po premierze sprzedaja sie niezle jak nie zblizaja sie nawet do tej granicy? Nie wspominajac o fakcie, ze zarowno Uncharted i LBP byly zbundlowane.

Odnośnik do komentarza

Ma racje. Oczywistym jest że sprzedaż ma wpływ na przyszłe tytuły. MS:PR sie nie sprzedał i następną czesć mamy na PS2 w tej chwili. Wii zmiótł wszystko i teraz obie pozostałe firmy robią jakieś ustrojstwa do machania.

Mnie niepokoi dość mocno niska sprzedaż gier wydawanych przez SCEE i mam nadzieje, że Uncharted 2 zamiecie koło 4baniek. Na Heavy Rain nie ma co liczyć.

Odnośnik do komentarza
Zastanawiam się nad jednym. Czy przeszkadza Wam w cieszeniu się grą fakt że nie sprzedała się wybitnie? Kurde, Sony jakoś to przełyka, inni wydawcy też... gry wciąż się robią, w dodatku coraz lepsze i nie ma żadnej groźby że przestaną. A Wy siedzicie i o cyferkach gadacie, jakby były one cokolwiek warte.

 

Warte są tylko Waszych kłótni. ;)

Mnie zasadniczo zwisa i powiewa co się jak sprzedaje, ale słaba sprzedaż InFamous może zadecydować, że np. nie będzie kontynuacji.

A zakończenie gry wskazuje, że takowa jest możliwa

 

Odnośnik do komentarza

no i teraz gdy nadeszly wakacje, razem z nimi przyszedl czas na przejscie inFamous ;) gre kupilem za 140 zl, mysle ze to dobra cena, hmm?

 

odnosnie gry mam do was pytanie. poziom trudnosci ustawilem na Hard na dachu u Zake'a na samym poczatku gry. czy to nie za pozno, skoro chce zdobyc trofeum zwiazane z przejsciem gry na tym poziomie, bez zmian na nizszy?

Odnośnik do komentarza

Nie. Filmik po creditsach jest inny.

 

odnosnie gry mam do was pytanie. poziom trudnosci ustawilem na Hard na dachu u Zake'a na samym poczatku gry. czy to nie za pozno, skoro chce zdobyc trofeum zwiazane z przejsciem gry na tym poziomie, bez zmian na nizszy?

Za późno. Mi nie zaliczyło.

Edytowane przez estel
Odnośnik do komentarza

Nie ma czegoś takiego jak 'przechodzenie misji jako dobry/zły'. Ważne, żebyś wybierał misje poboczne odpowiedniej karmy(i tylko tej jednej inaczej nici z jednego z trofeów - za wymaksowanie dobrych/złych mocy) - wykrzykniki na niebieskim tle dla dobrej karmy, a czerwonej dla złej. To, że po zakończeniu jakiejś misji wyskoczył Ci czerwony komunikat oznacza tyle, że podczas jej wykonywania zrobiłeś zadymę/wybrałeś ścieżkę zła w momencie karmy(Dla samej fabuły i trofeów kluczowych momentów karmy jest zaledwie kilka). Spokojnie można to nadrobić np. lecząc ludzi na ulicy - maksymalna dobra/zła karma powinna wpaść już na drugiej wyspie.

 

Ustaw poziom trudny i zacznij nową grę. Powinieneś zacząć na trudnym od razu.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...