Opublikowano 12 stycznia 200817 l Jak sprawa wygląda, jeśli chodzi o wibracje w grach z PSX i PS2. Jeśli już takie pytanie było , to sorki. No i co najważniejsze dla mnie. Jak sa zrobione triggery? Dalej zjezdzają z nich palce. Dla mnie jest to szczególnie uciążliwe, jak za R1/L1 odpowiada palec wskazujący a za R2/:2 palec środkowy. Poprawili to, czy jest tak samo jak w Sixaxis'ie? Wolałbym wogóle, żeby było jak w DS2, ale niestety tak nie jest ;/. Już to pisałem wcześniej. Kształtem i działaniem przycisków DS3 niczym nie różni się od SIXAXIS.
Opublikowano 12 stycznia 200817 l Kiepsko, mogli zrobić wklęsłe triggery, bo teraz cały czas palce zjeżdżają.... w DS2 taki kształt się sprawdzał, ale tutaj nie daje rady, bo triggery przechylają się dół i palce spadają.
Opublikowano 12 stycznia 200817 l Po 4h dalej pelna bateria - 3 paski... wiec mozna byc spokojnym...ale zauwazylem ejdna roznice po takim czasie... analogi sie szybko wyrobily, tzn na sixaxisie jest weikszy opor taki jak od nowosci i jakos wole czuc lekkie tarcie nic taki luzny analog..
Opublikowano 14 stycznia 200817 l Kiepsko, mogli zrobić wklęsłe triggery, bo teraz cały czas palce zjeżdżają.... w DS2 taki kształt się sprawdzał, ale tutaj nie daje rady, bo triggery przechylają się dół i palce spadają. To już nie problem bo wklęsłe triggery można sobie kupić całkiem tanio na Allegro.
Opublikowano 17 stycznia 200817 l No to teraz ja coś napisze o DS3 bo mam go od paru dni: Wibracje działają w grach z PS1, PS2 i niektórych z PS3( Folklore, Resistance i demo Uncharted). Na pewnym forum gość napisał że w UDF w zależności od tego gdzie sie dostanie strzała to sie w danym punkcie trzęsie to miejsce w padzie i odrazu to moge zdementować bo wibracje są identyczne co w DS2 no chyba że ja nie widze różnicy, i jeszcze jedno: nie wiem czemu ale w DS3 gałki analogowe są jeszcze luźniejsze od tych w Sixaxisie.
Opublikowano 18 stycznia 200817 l Potwierdzam informacje o luzniejszych galkach ( wczensiej juz to pisalem). Martwi mnie ta sprawa bo opr taki jak w sisaxisie jest lepszy .
Opublikowano 20 stycznia 200817 l skoro taki jest problem z analogami, to znaczy, ze jedno dodali, a drugie spieprzyli
Opublikowano 22 stycznia 200817 l Mam pytanie, wie ktos moze czy po premierze duala3 w europie, bedzie on dostepny caly czas tylko jako osobny dodatek do kupienia czy po jakims czasie, bedzie standardowo, przy kupnie ps3, w pudelku??
Opublikowano 22 stycznia 200817 l Podobno ma zastapic Sixaxisa, ale jego posiadacze beda mogli kupic DS3 osobno. Przydala by sie wymiana z jakas niewielka doplata
Opublikowano 23 stycznia 200817 l Nom. Moglby on na stale zastapic Sixaxisa. Ciekawe co sony zrobi w tym temacie w najblizszym czasie.
Opublikowano 23 stycznia 200817 l Nom. Moglby on na stale zastapic Sixaxisa. Ciekawe co sony zrobi w tym temacie w najblizszym czasie. Będzie tak jak w przypadku pierwszego Dualshocka. Najpierw był do kupienia osobno a później Sony już dawało go do każdej PSONE. Stary Sixaxis przestanie być produkowany, pytanie tylko kiedy. Nie wiem co wy macie z tymi gałkami analogowymi. Mi działają cały czas tak samo dobrze w DS3 jak i w Sixaxis.
Opublikowano 24 stycznia 200817 l Nom. Moglby on na stale zastapic Sixaxisa. Ciekawe co sony zrobi w tym temacie w najblizszym czasie. Nie wiem co wy macie z tymi gałkami analogowymi. Mi działają cały czas tak samo dobrze w DS3 jak i w Sixaxis. Chodzi o to że gałki analogowe w DS3 chodzą luźniej niż w Sixaxis. No ale grać sie da
Opublikowano 25 stycznia 200817 l Mi bardzo odpowiada że gałki chodzą lżej. Wydaje mi się że ma się większą kontrolę nad tym co się robi. Nie wiem dlaczego niektórzy pisali że martwa strefa jest większa, bo ja czuję że jest ewidentnie mniejsza.
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Ja sprawdzialem jeszcze SIXAXISa na PC i wychodzi na to, ze sprzetowo pad prawie NIE MA martwej strefy na analogach. Wystarczylo dotknac analoga i juz bylo widac, ze sie wskaznik przesuwa (ten do kalibracji w ustawieniach kontrolera). To wszystko zalezy od gry, np. w samochodowkach i przygodowkach bedzie wieksza Martwa Strefa, a w strzelankach prawie jej nie bedzie
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Ja sprawdzialem jeszcze SIXAXISa na PC i wychodzi na to, ze sprzetowo pad prawie NIE MA martwej strefy na analogach. Wystarczylo dotknac analoga i juz bylo widac, ze sie wskaznik przesuwa (ten do kalibracji w ustawieniach kontrolera). To wszystko zalezy od gry, np. w samochodowkach i przygodowkach bedzie wieksza Martwa Strefa, a w strzelankach prawie jej nie bedzie Jak zwyklego Dualshocka 2 podlacze do PC to jest identycznie: zero 'martwej strefy'. Wniosek jest taki, jak poprzednik pisze: 'martwa strefa' zalezy tylko od tego jak gra jest zaprogramowana. Moj DualShock 3 powinien do mnie przybyc w ten poniedzialek. Kupiony w www.yesasia.com za 60 $ + 0$ za przesylke . A cos czuje ze cena w EU bedzie 60 euro. Edytowane 26 stycznia 200817 l przez mrynk
Opublikowano 27 stycznia 200817 l Mam mały problem wiec zwracam sie do was z nim. Mam kase ale nie wiem czy już teraz kupować DS3 JAP wersje czy czekać az wyjdzie europejska wersja tego kontorolera. Chyba róznic pomiedzy nimi nie bedzie bo i tak wszystkie MADE IN CHINA wiec jakbyście mogli mi pomóc i doradzić jakimiś dobrymi argumentami z góry dzieki za pomoc Edytowane 27 stycznia 200817 l przez polaki899
Opublikowano 27 stycznia 200817 l Mam mały problem wiec zwracam sie do was z nim.Mam kase ale nie wiem czy już teraz kupować DS3 JAP wersje czy czekać az wyjdzie europejska wersja tego kontorolera. Chyba róznic pomiedzy nimi nie bedzie bo i tak wszystkie MADE IN CHINA wiec jakbyście mogli mi pomóc i doradzić jakimiś dobrymi argumentami z góry dzieki za pomoc Jedyny argument "za" jest taki, że będziesz mógł poczuć w grach wibracje a co przez to idzie lepiej wczujesz się w grę. Innych argumentów nie znalazłem.
Opublikowano 27 stycznia 200817 l MI bardziej chodziło o to czy teraz juz kupic japonska wersje pada czy poczekac na europejska
Opublikowano 27 stycznia 200817 l MI bardziej chodziło o to czy teraz juz kupic japonska wersje pada czy poczekac na europejska A nie wiesz po co? Genialny tok rozumowania... poczekaj na Afrykanska,galki beda wykonane z bambusa.
Opublikowano 28 stycznia 200817 l Ja jeszcze nawiążę do tych gałek itd. Jedni piszą tak, drudzy inaczej. Prawda leży pośrodku. Jest zapewne tak jak z DualShock'ami 2. Wiem z doświadczenia, że zależnie od egzemplarza pady działały nieco inaczej. Różnice było widać zarówno w działaniu gałek jak i w czułości przycisków. Pewnie tak samo jest z DS3/SIXAXIS.
Opublikowano 31 stycznia 200817 l MI bardziej chodziło o to czy teraz juz kupic japonska wersje pada czy poczekac na europejska DS z Japonii kosztuje ok 200zł. Daty premiery europejskiej jeszcze nie ustalono, ceny też nie. Patrząc po cenie SA (jakieś 160 w normalnym sklepie) to DS będzie kosztował u nas koło 180-190 zł. Jak widzisz różnica w cenie jest niewielka więc nie ma sensu czekać... Możesz też spróbować szczęścia na eBay'u i znaleźć za jakieś 150zł, ale jakoś nie mam zaufania do eBay'a (po drodze giną paczki, celnicy dowalają cło, więc lepiej kupić w kraju). Ja zamówiłem w sklepie PE i z przesyłką dałem 205 i jestem zadowolony.
Opublikowano 2 lutego 200817 l Luźniej w sensie że mniejszy opór mają? Tak, ale mi to pasuje. Łatwiej mi się dzięki temu steruje (przynajmniej w FIFA'08)
Opublikowano 4 lutego 200817 l Wykonanie pada jest jakies100x lepsze od SIXa...wspolczuje Wam grac na Sxach..."luznosc' galek oceniam na plus..jak ktos ma kase to zakup obowiazkowy:)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.