Skocz do zawartości

MotorStorm: Pacific Rift


YETI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj próbowałem się dołączyć do gry online i po wyborze tej opcji przez 15 minut wisiał komunikat o komunikowaniu się z serwerem. Po czym zrezygnowałem, bo mnie nie połącztyło. Też tak macie? Czy tylko u mnie tak jest? PS Store i przeglądarka internetowa działa bezproblemowo.

 

Przy okazji mam drugie pytanie. Czy w grze da się włączyć inną muzykę niż ta w oryginalnym soundtracku, np. jakiś album wgrany na konsolę?

Odnośnik do komentarza

pewnie to DLC,a kupując dodatek kiedy pojawi się w PS Store będziesz ściągać zajmujący tylko kilka kilobajtów plik do uaktywnienia tego dodatku.

 

Taką praktykę stosują m.in. w Burnoucie, w każdym nowym patchu umieszczają dlc,a w sklepie kupujesz tylko prawie nic nie zajmujący pliczek,który go uaktywnia.

Odnośnik do komentarza

Troche z nudow wlaczylem sobie przed chwila pierwszego MotorStorma. Z tej okazji napisze kilka uwag odnosnie MS:PR.

Wiedzialem juz o tym duzo wczesniej... ale z jakiegos powodu o tym nie pisalem... teraz sobie przypomniałem więc.. ;)

Ciekawy jestem ile osob oprocz mnie zauwazylo te rzeczy.

Zaczne od modelu jazdy. Tez jest raczej kwestia gustu. Rozni sie dosyc mocno miedzy obiema czeciami. Pewne jego aspekty byly lepsze w MS, inne sa lepsze w MS:PR... najlepsze byloby ich polaczenie/usrednienie.

Teraz element dosyc wazny dla serii czyli.. bloto ;)

Sam jego wyglad stoim mniej wiecej na rownym poziomie w obu czesciach, ale jego reakcje wypadaja ZNACZNIE lepiej w jedynce. Tam slady na blocie pozostawiaja wszelkie obiekty (kola pojazdow, czesci nadwozia a nawet kierowca), zas w PR slady zostawiaja TYLKO kola.

Kolejna sprawa to fakt, ze w jedynce auto zakopywalo sie w tym blocie (wyraznie widac jak auto sie zakopuje oraz jak jedziemy po koleinach powoli jak pracuje zawieszenie). W PR nie ma tego w ogole :/

Na koniec system brudzenia pojadów. W PR auto zawsze brudzi się tak samo. Jest jeden zestaw tesktur, który ładnie (bo ładnie) płynnie zmienia swój wygląd. Można to zobaczyć w garażu. W jedynce błoto było narzucane na auto w randomowy sposób (przynajmniej do pewnego stopnia). Jak jechalismy za kimś ten, mógł chlapnąć na nas błotem i ślad zostawał na aucie. Tutaj tego nie ma.

Z jednej strony fajnie, że mamy świetnie zrealizowaną roślinność, ale chciałbym nastęnego MotorStorma bez takich kompromisów (połączenie roślinności z PR i błota z MS1).

 

Swoją drogą ciekawy jestem ilu z was zauważyło te ubytki ;)

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Dokładnie, błotko które jest tak ważne w PR wypada gorzej. Tak jak wspomniałeś, wizualnie jest to samo, ale np. gdy jedziemy w jedynce z kamerą nad maską, a przed nami jedzie przeciwnik, to błoto dosłownie zalewa nam ekran, pięknie pokrywając maskę. Efekt jest niesamowity, niemal jak z rendera, a w PR tego w ogóle nie. Nie wiem czemu z tego zrezygnowali.

 

PS. Jutro też z ciekawości odpalę sobie jedynkę, a później PR.

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...