Skocz do zawartości

Dead or Alive 5

Featured Replies

Opublikowano

Widać postęp technologiczny : cycki "bujają" się teraz niezależnie od siebie. Wcześniej to cała klata chodziła równo :D

  • Odpowiedzi 265
  • Wyświetleń 87,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Legendary jest od ciuchów specjalnych tzn dla postaci Lisa , Christie , Tina , tzn Tiną trzeba ukończyć arcade bez kontynuacji na Legend , Christie tak samo a lisą w Survival , a jeśli chodzi o te no

  • Pojawil sie patch oznaczony numerkiem 1.02. Z nowosci jakie do tej pory wylapali gracze       Nic nie wiadomo jeszcze o zmianach w Survival

  • Jaka postać dla noobka będzie w miarę ok? Póki co zupełnie nie ogarniam reversali, bo każdy ma inaczej. Niektórzy przechwyty na nogi robią z przodem, niektórzy z tyłem. Strasznie to skomplikowane.  

Opublikowano

Wiadomo kiedy mniej więcej gra ma mieć swoją premierę? Grałem w wiele różnych bijatyk ale akurat Dead of Alive jeszcze nie miałem okazji i warto by było w końcu to nadrobić.

Opublikowano

Wiram, ogarne 5min dema alpha, po genialnym Ultimate, dobrej 4rce, mamy beznadziejnie zapowiadajace sie DoA5, przedewszystkim stupid friendly. Counter attack tylko na tył, nie ma mid na przod, czyli znow wracamy do czasow gdzie nowicjuesz loja jak chca "na farta", AA w grze kuleje, wiem ze to alpha, moze dlatego wydaja demo w takiej wersji aby jeszcze w razie zniesmacenia to zmienic, lecz nie widze tego dobrze. Hitomi ewidentnie ma zeza:D

Opublikowano

no to nie dobrze liczyłem na postęp względem czwórki a oni ją spłycają .... czyli tak jak spłycili ninja gaiden tak sięga to serie doa , mam nadzieje ze fani sie zbuntuja i beda chcieli zmian

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jedyne co mnie niepokoi, to że intensywność akcji wokół aren dosyć szybko zacznie męczyć. Póki co wydaje mi się, że pojechali o jeden krok za daleko w tej kwestii, ale co by nie powiedzieć, wykonanie jest kapitalne.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

pobrałem sobie demko i szykuje się cholernie dobry szpil.

 

grafa wygląda solidnie, zadyma na arenie daje radę (chociaż mnie wkurzają te "wybuchowe" pułapki - ot, taki urok miejscówki)

 

do wyboru ryu, hayate, hitomi i ayane (buuu.... kasumi brak)

 

nie za bardzo podoba mi się nowe zagranie "super combo" - trzepiesz jakąś serię, dajesz RB i postać wykonuje efektowną sekwencję ciosów + możliwość wyboru miejsca w którą możesz posłać przeciwnika zadając ostateczny cios.

pewnie walki będą wyglądały na zasadzie: seria ciosów, wybicie przeciwnika w powietrze + "super combo" + dobicie

 

mnie osobiście cieszy powrót przechwytów znanych z doa3 - niestety system z doa4, doa:u nie do końca mi się podobał i jakoś tak nie mogłem się przestawić - teraz czuję się jak w domu

 

co do przechwytów - cholernie ciężko wchodzą (albo ja mam problemy z wbiciem się w odpowiedni moment)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Tecmo zdecydowało sie na cztero poziomowy system revelsali znany z Doa 4 http://www.joystiq.c...nt-hold-system/

 

Turniej na E3 -12 postaci do wyboru 5 aren bedzie live stream http://www.doaworld....ro-leagues-r240

 

Robi sie ciekawie , i pozytywnie ze wracają do systemu 4 poziomów revelsali no i na E3 zobaczymy sporo nowych postaci i aren

Edytowane przez nie versal

Opublikowano

No i takie podejście do fanów serii mi sie podoba z ich strony, oby po drodze czegoś innego sobie nie ubzdurali...

Opublikowano

Ej no ale na dobrą sprawę to w którym miejscu ten podział reversali na mid był zbalansowany?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Zamiast kolejnego faceta, to mogli dać choćby Momiji, wcale bym się nie obraził...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

A ja się zapytam gdzie jest demo? Pierwotnie miało być na płycie z NG3, czy jest w ogóle gdzieś dostępna wersja demo?

Opublikowano

demo można zassać z neta i za pomocą małego programiku wrzucić na pena/nagrać na płytkę

(to jest to demko z ng3)

 

klik

Edytowane przez maciekww28

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wygląda na to, że gra będzie dobra, jednak dlaczego nie będzie paru postaci? Eliot, Gen Fu, Helena, Leon. O ile trzech panów może nie być, to dlaczego wycięli Helenę? To czołowa postać. Jedna z najważniejszych.

Opublikowano

Dlaczego miałoby ich nie być? po prostu jeszcze ich nie potwierdzili wszystko w swoich czasie maja jeszcze 2 miesiące do premiery

Opublikowano

nie chce wyjść na czepiacza, ale czy ta gra nie cierpi na to samo co MGS? czyli animacje rodem z poprzednich części? wręcz animacje z DOA1? co prawda w doa 3 i 4 chyba nie gralem, ale patrzac na te fillmiki przypominają mi sie czasy jedynki, mam wrazenie ze animacja prawie wcale nie jest zmieniona, czy tez macie takie wrazenie?

 

 

poogladalem sobie wlasnie gameplay z DOA1, i widać wyraźną różnice w szybkości, ale sama animacja ciosów jest bardzo podoba (a juz napewno bardzo praktycznie taka sama jak w doa4)

 

oczywiscie inne bijatyki tez zwykle nie mają jakichś drastycznych zmian , ale mam wrazenie ze soul calibur i tekken bardziej sie zmieniły od czasów psx (chociaż ich animacja mnie nie zachwyca ale domyslam sie ze jest troche wymuszona stylem gry i zasadani ktore muszą w niej panować zeby dalo sie grac, zwlaszcza na turniejach)

Edytowane przez Yano

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.