Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Skoro już była mowa o wyborze najlepszej nowej marki w tej generacji to osobiście stawiam na Assassin's Creed oraz dwie odsłony Uncharted. Bioshock'a jeszcze nie zaliczyłem, choć leży na mojej półce z grami od listopada zeszłego roku (wstyd).

 

Pytanie w temacie pierwszego Crysis:

 

Czy to prawda, że to wciąż jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie gier? Pytam, bo właśnie jestem w trakcie lektury książki "Cyrfowe Marzenia" P.Mańkowskiego (świetna lektura dla graczy, polecam) i tam przypadkowo w jednym fragmencie wyczytałem, że Crysis wprowadził wiele technologicznych nowinek. A mi zawsze się zdawało, że głównym atutem tej gry była grafika. Dlatego pytam, może ktoś z Was miał z nią do czynienia?

Edytowane przez NEMESIS US

  • Odpowiedzi 9,4 tys.
  • Wyświetleń 187,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Szał na PS3 slim zaczął się od września i jakoś dwa miesiące po premierze nie może upaść. Kto śledzi wyniki sprzedaży na bieżąco ten wie. A na horyzoncie premiera jeszcze większych killerów... FF XIII

  • Kocham ten temat   Edit: plus zostałem zminusowany przez Majora za to, że dałem link potwierdzający, że Sonyslave'y się mylą

  • olaboga minusiki mi poleciały w profilu <beczy> nikt mnie nie lubi :<   a ja dawno nikomu nie dałem minusika... trzeba to zmienic! _______________ tej? kiedys były jakies plany stworze

Opublikowano

Najlepsze nowe marki na tą generację ? ... Uncharted,Bioshock,Mass Effect i Gears of War.. ;)

Opublikowano

Co przy okazji pokazuje, że ta generacja jest taka sobie. Niewiele nowego na wysokim poziomie, kiedyś było lepiej.

Opublikowano

Co? Przeciez jest masa swietnych pozycji, reszta to sentyment.

Opublikowano

kazdy wie ze najlepsze jest Halo..i wlasciwie mozemy zakonczyc temat

Opublikowano

Co? Przeciez jest masa swietnych pozycji, reszta to sentyment.

 

Z poprzedniej generacji można spokojnie wymienić np Devil May Cry, God of War, Shenmue, Okami, ICO, Shadow of the Colossus, Burnout, Splinter Cell, Beyond Good & Evil, Bully czy nawet Halo, Forzę, Psychonauts itd :]

 

Co ciekawe, na GCN nie wyszło chyba nic nowego nie licząc Eternal Darkness, cała reszta to sequele/remake'i z poprzednich generacji. :)

Opublikowano

No chyba jeszcze było Viewtiful Joe, które potem ukazało się także na PS2.

Opublikowano

moim zdaniem warte uznania jest niewystepujace tu jak dotad left 4 dead, ladny coop fpp z pompujacymi adrenaline nawalnicami zombiakow. ladnie oddane bronie, duzo funu, tylko troszke malo specjalnych zombie, przez co wkrada sie lekka monotonnia, ale jaka gra jej nie ma?

Opublikowano

Aha, no to lepsza kopia, z bardziej różnorodnym gameplayem.

 

A Gearsy ze swoim coverem to kopia tego.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9UaM-b3pvJk

 

nie wiem czy lepsza. Feeling strzelania w Uncharted jest równie "fajny" co w Army of Two.

 

Gearsy pod tym względem miażdżą.

Opublikowano

To chyba nie grałeś w Uncharted 2 czy chociażby AoT, bo ten "feeling" strzelania jest całkiem inny w tych grach :teehee:

Opublikowano

 

Oficjalny film z "first playa" Psyko i Barta. :potter::teehee:

Edytowane przez Wiolku

Opublikowano

Co do wcześniejszej dyskusji. Gears of War uda się prawdopodobnie to co dla większości serii jest nieosiągalne - każda kolejna gra w trylogii jest/będzie mega kozakiem.

 

PS. Pamiętajcie dzieci, że kolejny odcinek jednej z najlepszych gier tego roku wychodzi już jutro :thumbsup:

 

http://www.youtube.com/watch?v=UqhvW2wN9Rg

Opublikowano

Don chciałeś konkretne wyniki porównania Castlevanii.

Post z B3D autorstwa ps360 (koleś robi tam masę porównań)

Cut Scene

360 Avg:21.024fps Min-Max:15.0-26.0fps Tear:0.000%

PS3 Avg:22.572fps Min-Max:16.5-31.0fps Tear:0.000%

 

GamePlay

XBOX360 Avg:23.968fps Min-Max:17.5-29.5fps Tear:0.000%

PLAYSTATION3 Avg:27.035fps Min-Max:21.5-35.0fps Tear:0.000%

Przyznam, że jestem zaskoczony. Różnica nie jest ogromna, ale biorąc pod uwagę fakt, że gra chodzi na UE3 (który jak wiadomo radzi sobie zdecydowanie lepiej na X360) jest to i tak bardzo nietypowe zjawisko.

Opublikowano

Różnica jest dosyć spora jeśli chodzi o gameplay bo średnio 3FPS. Ciekawe, że nie ma urwanych klatek. Rwanie wkurza najbardziej.

 

Niech mi ktoś teraz powie, że takie Dante's Inferno jest słabe technicznie np. w porównaniu do innych gier gatunku. Kuźwa 60 FPS i zero rwania :)

 

PS. Dobry "kanał" zapiszę sobie.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Gry które nie maja 60 fps powinny być bojkotowane. Bo co to kurka ma być?

Opublikowano

Różnica jest dosyć spora jeśli chodzi o gameplay bo średnio 3FPS. Ciekawe, że nie ma urwanych klatek. Rwanie wkurza najbardziej.

 

Niech mi ktoś teraz powie, że takie Dante's Inferno jest słabe technicznie np. w porównaniu do innych gier gatunku. Kuźwa 60 FPS i zero rwania :)

 

PS. Dobry "kanał" zapiszę sobie.

 

Ale oprawa w Dante's Inferno jest znacznie słabsza niż w takim GOW3, które również się nie krztusi. :]

Opublikowano

Nie krztusi jednak w stałych 60 FPS nie chodzi. Ale mniejsza z tym. Porównywanie gry od rozwiniętego wewnętrznego studia Sony, które ma dostęp do lepszych "narzędzi" i wsparcia z grą od Visceral jest trochę nie na miejscu.

 

Prędzej można porównać do ładnej Bayonetty, która ma skoki FPS i screen tearing.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

gdzie niby GoW3 chodzi nie płynnie?ja tam spadek klatek widzę w tej grze jedynie w jednym momencie gdy Gaja na początku rozwala most za pomocą Leviathana. Reszta gry chodzi wg mnie ultra płynnie i wybaczcie,że moje oko nie dostrzega spadków z 60fps do 55fps :P

 

Ogółem gdzieś czytałem porównanie U2 i GoW3 i ponoć z punktu widzenia technicznego zdecydowanie prowadzi GoW3. Wielkim plusem U2 jest fakt,że gra trzyma przez całą grę równy niesamowicie wysoki poziom(nie licząc etapu w Stambule) a GoW3 ma jednak parę momentów które ewidentnie są bardziej dopracowane niż reszta.

 

A Dante Inferno niech i chodzi w 60fps ale wygląda jak gów.no :P

Edytowane przez Ficuś

Opublikowano

I Stambuł jest dobry, zawstydza przy okazji słabego MGS4.

Opublikowano

MGS4 to fail tej generacji jeśli chodzi o technologie. Sama gra jest super ale technologicznie...instalacja co akt,loadingi co chwilę,framerate skaczący w przedziale 20-60fps, słabe tekstury, niezbyt rozbudowana architektura lokacji...własnoręcznie przy okazji zatłukł bym kolesia który zdecydował się nie umieścić w tej grze opcji instalki całości czy tych śmiesznych reinstalacji (choćby nawet 40gb) by zaoszczędzić tych żenujących sytuacji :/

 

Zresztą do dziś mam swoją teorię,że ta gra nigdy nie ukazała się na x360 tylko i wyłącznie dlatego,że team Kojimy potrzebowałby chyba pół wieku by przenieść ten engine na x360...a i tak pewnie zaczęli by ją pisać od początku na nowym enginie :P

 

Graficznie to w MGS zapierające dech w piersiach do dziś są scenki(ale tu też duża zasługa reżyserii) i modele postaci(choć wiadomo,że też już zostały pobite)

 

Wielka szkoda bo MGS1 do dziś to jedna z najładniejszych gier na psx, podobnie jak MGS3 na ps2.

Edytowane przez Ficuś

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.