Skocz do zawartości

The King Of Fighters XII


ornit

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 239
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Co z tego, że mają świetną animację skoro je##e po oczach kontrast między tłem a postaciami.

W sumie jak tak teraz nad tym myślę to oni mogli KOFa XII wypuścić na PSP. Ładnie by to wyglądało, nie miało by konkurencji w postaci BlazBlue (które notabene wygląda lepiej od KOFa na filmiku ściągniętym z neta:/)

Gdybyś ty wiedział jak w BB (pipi)ie kontrast po oczach :lol:

 

Ja proponuję poczekać rok na nowego KOFa (choć patrząc na to co robi teraz SNK ze swoimi tytułami...powinni ograniczyć się do konwersji swoich starych hitów na xbla :lol: ), dodadzą kilka nowych potaci i 2 kolejne tła. Może też zmienią na TAGa (co za (pipi) :lol: )

Odnośnik do komentarza
Dobra zapisywanie zapisywaniem bo w już w prekursorze bijatyk online na x0 czyli DoA4 można to robić, ale czy w takim BlazBlue da się później te walki wysłać na serwer aby mógł je oblukać taki Shinji w Japonii i pozlewać się z biednego poziomu?:).

 

Jak przegladasz rankingi w BB to mozesz obejrzec filmiki kazdego kolesia (ale na serwer idzie tylko jeden filmik).

Odnośnik do komentarza

Taka sobie ciekawostka z SRK, czyli co jeszcze znajduje się na płytce z grą

 

data:827B0660 RoleNameTbl: .long aElisabeth_0 # DATA XREF: GetRoleNameById+10o

.data:827B0660 # GetRoleNameById+18o ...

.data:827B0660 # "elisabeth"

.data:827B0664 .long aDuolon_0 # "duolon"

.data:827B0668 .long aShen_0 # "shen"

.data:827B066C .long aKyo_0 # "kyo"

.data:827B0670 .long aBenimaru_0 # "benimaru"

.data:827B0674 .long aDaimon # "daimon"

.data:827B0678 .long aIori_0 # "iori"

.data:827B067C .long aMature_0 # "mature"

.data:827B0680 .long aVice_0 # "vice"

.data:827B0684 .long aTerry_0 # "terry"

.data:827B0688 .long aAndy_0 # "andy"

.data:827B068C .long aJoe_0 # "joe"

.data:827B0690 .long aAthena_0 # "athena"

.data:827B0694 .long aKensou_0 # "kensou"

.data:827B0698 .long aChin_0 # "chin"

.data:827B069C .long aKim_0 # "kim"

.data:827B06A0 .long aHwa_0 # "hwa"

.data:827B06A4 .long aRaiden_0 # "raiden"

.data:827B06A8 .long aRyo_0 # "ryo"

.data:827B06AC .long aRobert_0 # "robert"

.data:827B06B0 .long aTakuma_0 # "takuma"

.data:827B06B4 .long aRalf_0 # "ralf"

.data:827B06B8 .long aClark_0 # "clark"

.data:827B06BC .long aLeona_0 # "leona"

.data:827B06C0 .long aAsh_0 # "ash"

.data:827B06C4 .long aBoss_chara # "boss_chara"

.data:827B06C8 .long aDarkash_chara # "darkash_chara"

.data:827B06CC .long aMai_0 # "mai"

.data:827B06D0 .long aKing_0 # "king"

.data:827B06D4 .long aYuri_0 # "yuri"

.data:827B06D8 .long aIori98_0 # "iori98"

.data:827B06DC .long aBilly_0 # "billy"

.data:827B06E0 .long aBadAllocation # "bad allocation"

.data:827B06E4 .long aBadAllocation # "bad allocation"

.data:827B06E8 .long aBadAllocation # "bad allocation"

.data:827B06EC .long aBadAllocation # "bad allocation"

.data:827B06F0 .long aBadAllocation # "bad allocation"

.data:827B06F4 .long aBadAllocation # "bad allocation"

.data:827B06F8 .long aBadAllocation # "bad allocation"

Odnośnik do komentarza

Wychodzi na to ze juz mozna przypuszczac co dostaniemy w tych DLC konkretnie.

 

Ornit - Nie jestem ekspertem (nie wiem tez czy ty jestes XD), ale czy na podstawie tych danych mozna wysunac wniosek ze te rzeczy znajduja sie juz w grze, czy to tylko "informacje" (tzn ze te postacie znajduja sie rzeczywiscie na plycie czy raczej bedziemy musieli je pobierac ? <poniekad na jedno wychodzi, ale moze da sie cos z tym zrobic, w najlepszym wypadku bedziemy kupowac "unlockery" o wadze 6 kb :lol:>), moze znajduja sie tam pliki z postaciami do ktorych nie mamy normalnie dostepu.

 

Moze cos z tego KOF XII jeszcze bedzie - prawda ze kupujac to otrzymujemy faila, ale ta gra imo nie ma takich wad ktore nie naprawilby DLC.

Odnośnik do komentarza
Właśnie próbowałem zobaczyć zawartość płyty. Czym to obadałeś? Wiedziałem że tam będą charki dodatkowe, normalna akcja. Za to SNK ma dodatkową krechę mendy jedne!

To nie ja, ten topic pojawił się na srk.

 

 

Nie wiem jaka jest zależność systemowa między automatem (chociaż wątpię, że arcade'y mają te same "brakujące ogniwa", tam dotąd nie pojawiła się Mature i ta druga postać) a konwersją na konsole*, więc wolałbym się nie wypowiadać na ten temat. Są jednak dwie hipotezy:

 

- Szykuje nam się w przyszłości DLC (tak jak napisał drCzekolada, zapłacimy za "unlockery")

- Pozostałości (śmieci/odrzuty) w kodzie. Być może mieli zamiar pierwotnie wypuścić KOFa z większą ilością postaci, zmienili zdanie i tak już pozostało. My nic na to nie poradzimy a takie akcje zdarzały się już w przeszłości. Zresztą, kolejny dowód, że nie bez powodu nazywamy "dwunastkę" niedokończoną grą.

 

BTW Capcom jeszcze lepiej zabłysnęło pod tym względem gdyż zażyczyło sobie opłat za dodatkowe stroje do SF4, coś co od początku dostępne było na automatach (ale i tak nie ma porównania, bo DL stroju to nie to samo co DL postaci do nie-tak-też-znowu-popularnej-gry)

 

*zupełnie się na tym nie znam więc nie wiem czy mój tok rozumowania jest prawidłowy dlatego nie będę kontynuował tego wątku :lol:

 

LOL Obadajcie wywiad z jakimś kolesiem z Ignition (wydawca KOFa) :lol:

Edytowane przez ornit
Odnośnik do komentarza

To ja się wypowiem. Ilość tego niby "śmieciowego" materiału nie pozostawia złudzeń. Zapłacimy za unlockery. Klucz kilka kb i wartość 14 zł, miło się robi. Co innego stroje w SF4, a co innego CAŁE POSTACIE. Jeśli się jednak okaże jakimś cudem, że to są śmieci to...postrawiam panów którzy tworzyli tą grę, większej ekipy partaczy nie widziałem.

Odnośnik do komentarza

Tyle, ze to nie sa zadne dane, tylko 4 bajtowe zmienne (dlugie slowa), w ktorych kij wie co sobie moga trzymac, byc moze adres na plycie (sektory) i byc moze poprostu z kilku postaci zrezygnowali lub na plycie sa ew. dane postaci. z w/w nic nie mozna wywnioskowac, obie wersje moga byc poprawne. no ale flame leci ; ).

 

DLC ma wady i zalety. Coz - ale nikt nie zabroni prawa producentowi zarobic - zdecydujcie sie - kazdy chce duzo zarabiac nie? nie znam osoby, ktora nie chcialaby duzo zarabiac. no ale DLC zle, bo ktos inny zarabia. klasyk podejscie).

Te zle to takie przeginki, ala RE5. Ale jak widze jakis kozak DLC do mojej ulubionej gry (np. Valkirie Chronicles) i potem jakies (pipi)[n]niete pokemony, ktore nie maja wlasnego zdania tylko sa kierowane "mysleniem tlumu" jezdza po forach jacy to producenci zli, bo maja w ogole czelnosc planowac do jakiejs gry DLC to nie wiem czy smiac sie czy plakac czy nie odpuscic sobie czytanie komentarzy pod tego typu newsami.

 

Ile razy jak gralo sie w jakas ulubiona giere, czekalo sie z jezorem latami na jakies dodatki (ew. mody) do starcrafta, diablo czy innych bajer. Ile razy po rozwaleniu na 50 sposobow ulubionej gry na konsoli chcialoby sie "JESZCZE JESZCZE!". Ale bylo jeszcze. Teraz wychodzi taki Tekken 6 i na sama mysl o DLC sie kur[w]a ciesze, bo dostane A kozacka giere, z komepltem bajer. A pozniej byc moze nie wiem - nowe custom itemy, kto wie, moze nowe mapy? Genialne byloby otrzymac mapy np. z T5/T5:DR odrestaurowane w HD, nie? No ale DLC to zlo.

 

Oczywiscie przegiete DLC - neich spier*. Ale generalnie - nie czaje - nie chcesz nie kupuja. Wolny rynek. KOFXIII z opisow wyglada biednie (malo zawartosci), wiec nie kupuje nawet. Wolny rynek. RE5 pomimo tego DLC, mial wszystko co chcialbym miec. A moze producent zatrudnil 10 dodatkowych osob, tworzac maly team, ktory machal ten DLC (i pozniej dal na plytke, aby nie bulic soniaczowi i microsfotwo za download DLC, o za kazdy 1GB downloadu producent placi). NO ale jakby zrobil "po staremu", czyli siedzimy robimy gre. Wydajemy,. Potem siedizmy i robimy gre. Wydajemy. O wtedy banda krzykaczy jest zadowolona. A jak zrobia nowoczesniej - z gory wiemy, ze jest mozliwosc dodania DLC (bo mamy xbox live i PSN) - to zatrudniamy dodatkowe osoby i walimy na plyte wszystko, nie wrzucamy tego w cene gry, bo bedzie za duza - walniemy DLC (oczywiscie przy okazji zarabiajac troche wiecej, ale chyba na tym polega biznes) - to juz leca wszyscy z japa jacy Ci producenci zli.

 

A mi sie DLC podoba. Kiedys do ulubionych gier moglem liczyc tylko i wylacznie na MODy, o ile komus sie chcialo robic (dobrze, ze quake mial duze community; ). Do gier konsolowych moglem zapomniec o czymkolwiek. A teraz jak mam gre ktora mi sie podoba i chce mi sie nia grac (a duzo ostatnio takich gier nie ma) - to DLC dla mnie jak znalazl. Bo zamiast kolejnej gry, ktora mnie znudzi po godzinie grania, wole wydac kilkadziesiat zl dla DLC do gry, ktora mi sie podoba.

 

sie rozpisalem.. [/ot] ; )

Odnośnik do komentarza

Moja teoria jest taka : Z początku KOF XII miał być w założeniach tytułem oferującym na starcie znacznie więcej niż ta płatna beta - jednak te postacie (a areny zapewnie także !!) mogły być zbyt przegięte (przy okazji powycinali ciosy, bo uznali że lepiej zrobić zubożony produkt, a potem do niego doklejać, niż napakować w głupoty), SNK postanowiło na nie "póki co" zlać i "doszlifować" resztę.

Takie ruchy to żadna nowość ihmo ;).

 

Słowem tak jak mówiłem - KOF XII nie jest wcale stracony (jeszcze).

 

PS: Przynajmniej wiemy że będzie Mai, ale gdzie moja Vanessa kurfa ! >:| .

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza
Gość Kasandra

Grałem wczoraj trochę w tego KoFa i jak dla mnie to jest bieda.

Jak zobaczyłem ząbkowane krawędzie postaci, to nie mogłem w to uwierzyć (filtry wiele tutaj nie pomagają).

Śmiechu warta jest liczba plansz, liczba zawodników.

 

Granie po sieci mija się z celem, próbowałem kilka razy z ludkami, z którym wyświetlało się mi się dobre połączenie i straszna kupa, sloł mołszyn.

 

Czekam na BlazeBlue na X'a

Odnośnik do komentarza
Moja teoria jest taka : Z początku KOF XII miał być w założeniach tytułem oferującym na starcie znacznie więcej niż ta płatna beta - jednak te postacie (a areny zapewnie także !!) mogły być zbyt przegięte (przy okazji powycinali ciosy, bo uznali że lepiej zrobić zubożony produkt, a potem do niego doklejać, niż napakować w głupoty), SNK postanowiło na nie "póki co" zlać i "doszlifować" resztę.

Zauważ, że dotąd (tak do KOFXI) spritey postaci pochodziły z 96 roku (w KOF 94 i 95 były inne lol). Nie było więc problemu z dodawaniem kolejnych zawodników do roostera (bo co to za wysiłek stworzyć kilka nowych twarzy w low-resie raz do roku, których animacja ogranicza się do dwóch klatek na krzyż). Tym razem jednak mieli do narysowania wszystkich od początku. To wbrew pozorom kupa roboty dla animatorów. SNK po prostu spieszyło się z wydaniem swojej gry w 2009 roku i teraz pozostaje mieć nadzieje, że będzie już tylko lepiej kiedy z każdą kolejną odsłoną dodawać będą po kilka nowych postaci.

Odnośnik do komentarza

Mnie dziwi czemu sie tak spieszyli, bo prawde mowiac wakacje to wcalenie nie najlepszy moment na sprzedawanie gier. Najlepszy jest okres przedswiateczno-swiateczny. Prezenty od kogos, kasa w prezencie wiec zakup gry itp, itd. Jedyna odpowiedz, jaka moge sobie wyobrazic to premiera Tekkena ktorej sie bali chyba. Nic w kazdym razie nie zmienia faktu, ze gra sprzedala sie bardzo kiepsko, bo po prostu jest slaba. Na poczatku byly sygnaly tego faktu ale w prasie raczej nie specjalistycznej (Xbox Official Magazine) ale potem juz niestety od magazynow na poziomie (Famitsu) i to chyba odstraszylo potencjalnych kupcow. Seria KOF to nie seria SF a do tego, jesli wylazi SF po latach i dostaje super recki to nawet dla kogos kto zna obie serie wybor bedzie oczywisty.

 

A propos tych danych z plytki to jak ktos tu pisal, to zmienne a nie jakies konkrety, stawiam, ze DLC nie bedzie a to sa pozostalosci z pierwotnych zalozen. Takie jest moje zdanie.

 

P.S. Z tego wywiadu od Ornita:

 

SB: Yes, weâre aware, for example, of Blazblue using GGPO, and we would definitely look to use that middleware for future fighting games if possible because it eliminates a lot of the problems from traditional Japanese setups.

 

KE? WTF? GGPO?

Edytowane przez NemoKOF
Odnośnik do komentarza

Na różnych forach pojawiły się screeny z postaciami występującymi w najnowszej części oraz trzema nowymi, które nie znalazły się:

 

http://i95.photobucket.com/albums/l147/Dar...ix/P1000729.jpg

http://i95.photobucket.com/albums/l147/Dar...ix/P1000738.jpg

 

Odpowiedź nasuwa się jednoznaczna. Wstępnie ta gra miała być kontynuacją fabuły z Kof XI i 2K3 (tak jak było z orochii saga - kof 95-97), a wyszło kolejne podsumowanie sagi (tak było w przypadku kof 98 i 2k2) z niepełnym zestawem bohaterów, którzy pojawili się w poprzednich częściach. Można strzelać, że pojawią się odpowiednie, darmowe dodatki z arenami i postaciami (oraz scenariuszem), albo za pół roku dostaniemy wzbogaconego Kof XII Special.

Edytowane przez Guts
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...