Opublikowano 8 marca 20178 l żeby nie było tu zbyt cukierkowo to powiem że jeździłem zarówno tym clio jak i peugeotem 208 zarowno pod wzgledem feelingu z jazdy jak i wykonczenia i designu w srodku subaru 208 wypadlo sporo lepiej, niestety clio jezdzilem dieselem a 208 w benzynie 1.2, mulowaty ale gang z glosnikow byl dobry ;D
Opublikowano 8 marca 20178 l Zupełnie rozumiem, przynajmniej komfort lepszy. To i tak 17 na oko. 245/45/18
Opublikowano 8 marca 20178 l 1,2. głównie do miasta i na 23 km trasę. Cena sporo podwyższona o assistance, panel dotykowy z radiem i nawigacją (a może samą nawigację?) oraz...kolor Edytowane 8 marca 20178 l przez Kosmos
Opublikowano 8 marca 20178 l żeby nie było tu zbyt cukierkowo to powiem że jeździłem zarówno tym clio jak i peugeotem 208 zarowno pod wzgledem feelingu z jazdy jak i wykonczenia i designu w srodku subaru 208 wypadlo sporo lepiej, niestety clio jezdzilem dieselem a 208 w benzynie 1.2, mulowaty ale gang z glosnikow byl dobry ;D Mam wątpliwości co do tych zegarów w nowych Peugeotach, ale 208 GTi bym przygarnął. Nie jeździłem, ale w testach 208 miał rzeczywiście miał bardzo wysoko ocenione właściwości jezdne.
Opublikowano 8 marca 20178 l Brat ma 208, 120 km. Mówi, że dobrze się jeździ, do miasta i tras 100km ok, aczkolwiek jak wsiadłem na miejsce pasażera to niezbyt komfortowo się czułem. No i ta kierownica bekowa, taka malutka, prawie jak w gokarcie. Nie lubię takich udziewnień.
Opublikowano 9 marca 20178 l Takiego kupilem, bo zona, bo dziecko zaraz na swiat przyjdzie, ze niby rodzinny i na lepszy mnie poki cos nie stac XD
Opublikowano 10 marca 20178 l Leza w garazu 17" Dynamic (standardowe) i czekaja na pierwsze przebisniegi.
Opublikowano 13 marca 20178 l Miałem przyjemność siedzieć - niestety nie jeździć z oczywistych względów - i we wnętrzu urzekają fotele, genialne, idealnie dopasowane kubły. I dźwignia zmiany biegów też fajnie chodzi, bardzo "mechanicznie".
Opublikowano 13 marca 20178 l Boli elektroniczny ekran, ten obrotomierz elektroniczny, ale jak analogowy. W cyfrach są kilometry. Te Rtype to asfalt zrywają, ale cenowo zapora dla mnie. X to 70tys za 1,0..... 1,5 to już 99/110 w wersji Sport, a dokładniej z pakietem Sport. Rtype czuję że będzie w granicach 150-180. Dużo. IX Rtype to teraz 90. Edytowane 13 marca 20178 l przez iluck85
Opublikowano 13 marca 20178 l Wersja TypeR jest poza moim zasięgiem... ale umawiam się na jazde próbną wersją sport która ma coś koło 185 kunia i ładnie wyposażona :) W sumie już widać spadki cen poprzedniej wersji... a po lifcie nawet zwyczajna wersja potrafi przykuć oko :)
Opublikowano 14 marca 20178 l No ja raczej na IX się skusze. Ale poczekam sobie na rozwój sytuacji. Hondy strasznie cen trzymają. Ale czuję że 50/60 wywalę na coś sensownego- 2 letnie. Strasznie podoba mi się ten mały mercedes- jedynka
Opublikowano 14 marca 20178 l Fajne są w wersji 4x4, ale płacić za średnio mocnego hatchbacka taki hajs to trochę słabo.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.