Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Przy wymianie klamotów starajcie się pierw wymieniać takie podzespoły jak zawieszenie oraz skrzynia biegów. Seryjne klamoty często nie nadają się na określone typy torów, wymieniając je na wyścigowe zyskamy możliwość dowolnej ich regulacji. Tyczy się to głównie samochodów seryjnych, bo w wyczynowych maszynach te części mamy w "standardzie" :D

Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

No pograłem trochę. Nie będę się wypowiadał o jeździe od strony technicznej bo nie mam o tym zielonego pojęcia, ale wiem jedno gra daje tony radochy, nie chce się odchodzić od konsoli. Samochody wyglądają świetnie, tak samo jak i tory.

 

Nawet mam swojego bota, który mi kasę i punkty doświadczenia zarabia za mnie - moją siostrę :P

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Kolejny dodatek w drodze, podobno tak bedzie wyglądać lista:

 

2010 Aston Martin 0ne-77

 

2009 Audi RS6

 

2009 Audi R8 LMS

 

2010 BMW M6 Coupe

 

2010 Corvette GS

 

2010 Mustang GT500

 

2009 HSV w427

 

2009 Lotus 2-11

 

2010 Zonda R

 

2010 Boxster S

 

2010 S5S Raptor

Odnośnik do komentarza

Mazzeo - dokładnie jest tak, że po wyścigu możesz sprawdzić wyniki innych na tej trasie w tej samej klasie samochodu. Nie w danym evencie. Tak było w FM2. Tutaj jest bardziej ogólnie. Szkoda. Takie ogólne statystyki można było sobie sprawdzić na stronie Forzy lub w menu gry. Choć nie zawsze to działało prawidłowo. Tutaj mamy tylko Trasa-Klasa samochodu.

Odnośnik do komentarza

pytanko - co podrasowane z klasy S jeździ najlepiej? Veyrona sie nie da modować bo jest na szycie klasy S a wszystko inne fabryczne nie ma szans. Nie chce mi się pchać kasy w tuning Salena np aby sie przekonać że kupa. R8 trochę za słaba jednak. GT-R z DLC niby by dawał rade ale prz podobnym przyspieszeniu jest już w klasie r3.

Odnośnik do komentarza

Ferrarka FXX jest dobra fhuj mówię wam. Dostaje się ją za 35 albo 36 level jakoś. Przy okazji jakie macie włączone ułatwienia? Ja gram ze wszystkimi absami, tcesami, itp. wyłączonymi, ręczna skrzynia i SI na średnim. Trudny jest dla mnie za trudny i pierwszego typa nie mogę dogonić w większości przypadków mimo 25 restartów i cofania czasu. Na średnim jest za łatwo, odjeżdżam im i po okrążeniu, dwóch już nie widać ich w lusterku.

Edytowane przez tomsecret1993
Odnośnik do komentarza

pytanko - co podrasowane z klasy S jeździ najlepiej? Veyrona sie nie da modować bo jest na szycie klasy S a wszystko inne fabryczne nie ma szans. Nie chce mi się pchać kasy w tuning Salena np aby sie przekonać że kupa. R8 trochę za słaba jednak. GT-R z DLC niby by dawał rade ale prz podobnym przyspieszeniu jest już w klasie r3.

Porownalem sobie czasy moich "esek" (nie mam ich zbyt duzo) na Circuit de Catalunya. Trasa ta zawiera 2 proste, delikatne luki, wolne zakrety i szykane, wiec jest swietna do porownania osiagow auta...

Veron rzeczywiscie pozera na prostych wszystkie fury ze swoje klasy...i to zdecydowanie. Ma za to bardzo slabe hamulce i jest baardzo podsterowny. Generalnie na zakretach wydaje sie ociezaly i tam wlasnie traci sporo. Probowalem kilka fur z klasy S i ciezko bylo sie zbliczyc do czasy Bugatti na mniej niz 2 sekundy. Okazalo sie za to ze takie Audi R8 ktore jest o klase gorszy rowiez jest w stanie zblizyc sie na mniej niz 2 sekundy do Verona...jest przy tym latwy w prowadzeniu i czasy sa bardzo konsekwentne. Gdyby zupdatowac go "S" mysle ze spokojnie zrobilbym czas zblizony do Verona. Co zreszta sie udalo przerobionym Mercem SL65 AMG (tylko o 0.1 wolniej)..przy czym klasa S ma limit 700 "punktow" a Merc mial 670..moglbym wiec jescze cos dokupic i pozostac w klasie. Tyle ze SL-ka jest mocno nadsterowna i trzeba jednak zmienic to i owo w ustawieniach. Niemniej jestem pewien ze najbardziej oplaca sie przerobic Audi R8...biorac pod uwage latwosc prowadzenia, powtarzalnosc czasow w wyscigu to najlepszy wybor na wiekszosc torow (oczywiscie procz Le Mans lol)

Odnośnik do komentarza

Magik - byłbym wdzięczny :> co do veyrona to może i jest szybki ale niestety na krętych trasach jest do dupy. Wyścigi z klasy r3 robię Ferrari Fxx bo trzyma się dużo lepiej drogi niż veyron - problem jest jeszcze taki że fury z klasy S (właśnie veyron) stunowany do r3 będzie jeździł gorzej niż słaby r3. Słabiej skręca, hamuje itd. Jeżdżę bez wspomagaczy i na manualu i dla mnie ma to duże znaczenie.

 

Edit - Magik - r8 próbowałem ale przy prostych trasach (Sebring, Lemans np) jest problem. Znaczy da się zrobić ale AI jakoś nie ma kłopotów ze skręcaniem tym czołgiem albo zapamiętaniem całej Nürburgring Nordschleife :>

Edytowane przez mozi
Odnośnik do komentarza

Ferrarka FXX jest dobra fhuj mówię wam. Dostaje się ją za 35 albo 36 level jakoś. Przy okazji jakie macie włączone ułatwienia? Ja gram ze wszystkimi absami, tcesami, itp. wyłączonymi, ręczna skrzynia i SI na średnim. Trudny jest dla mnie za trudny i pierwszego typa nie mogę dogonić w większości przypadków mimo 25 restartów i cofania czasu. Na średnim jest za łatwo, odjeżdżam im i po okrążeniu, dwóch już nie widać ich w lusterku.

 

Aby wygrywać na hardzie, musisz znać każdy tor na wylot, opanować idealną linie przejazdu, i praktycznie każde okrążenie musi być kalką poprzedniego. Nie ma mowy o jakichkolwiek błędach.

Wszystkie wspomagacze oczywiście na off, bo bardzo spowalniają samochód. Oczywiście trybu hard nie wyobrażam sobie na padzie - moje zdolności manualne są za słabe, aby w pełni opanować furę za pomocą gałki i spustów :P

 

Szkoda, że T10 nie pokusiło się o odwzorowanie w pełni wyścigu LeMans 24h (czas nie koniecznie musiałby być ustawiony na 24h), z kwalifikacjami itp. Bardzo mi czegoś takiego brakuje.

Bolidy LMP1 aż same proszą o ten legendarny wyścig :)

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza
Gość donsterydo

W jazdę bez wspomagaczy na padzie od klasy A czy tam S to ja się pobawię jak skończę całą karierę... za jakieś 2 miesiące :P Na padzie wielu rzeczy "nie da" się dobrze wykonać, np. trzymanie gazu na pół gwizdka, po jednym wyścigu to pewnie palcem wskazującym bym nie mógł ruszać dlatego oba mi latają jak u rewolwerowca :) Tak samo skręcanie na gałce jest szczególnie uciążliwe jak się redukuje z dużej prędkości przy ciasnym zakręcie, ciężko wyczuć, a im mniejszy ekran tym trudniej. No i mogliby wprowadzić jakiś poziom trudności między normal a hard (na ten drugi nie mam nerwów :P).

Edytowane przez donsterydo
Odnośnik do komentarza

Ja gram na padzie :D Może mi łatwiej bo Forza 2 urwała mi spory kawał życia i tam też grałem na padzie. Teraz w trójce wygrywam na hardzie z botami ale tylko na torach dobrze mi znanych właśnie z dwójki (Sebring, Tsukuba, Road Atlanta, Mugello, itp.) Gorzej z nowymi trasami (w szczególności disc 2 - oprócz Nurburgring Nordschliefe, który znam na pamięć). Na padzie też da się gazować "na pół gwizdka" i analogi można wyczuć ale potrzeba trochę czasu ;)

Edytowane przez tomsecret1993
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...