Skocz do zawartości

Forza Motorsport 3


Gość Albert Wesker

Rekomendowane odpowiedzi

Na padzie wielu rzeczy "nie da" się dobrze wykonać, np. trzymanie gazu na pół gwizdka, po jednym wyścigu to pewnie palcem wskazującym bym nie mógł ruszać dlatego oba mi latają jak u rewolwerowca :) Tak samo skręcanie na gałce jest szczególnie uciążliwe jak się redukuje z dużej prędkości przy ciasnym zakręcie, ciężko wyczuć, a im mniejszy ekran tym trudniej.

Heh...ja podobnie jak tomsecrt nie mam z tym najmniejszych problemow...zarowno z precyzyjnym operowaniem gazem jak i skretem kol. Ale jak Tom slusznie zauwazyl...pewnie duzy wklad w to miala FM2 ktora byla znacznie bardziej wymagajaca w tej kwesti.

Odnośnik do komentarza

Ja mam wyłączone (po Waszych radach) wszystkie wspomagacze, nie licząc linii hamowania, oraz włączone SI na hard. Gram na automatycznej skrzyni i veyrnonem daje radę w R3, gorzej z opanowaniem furek z tej klasy. Jaka jest najłatwiejsza w prowadzeniu? Co należy zmienić, by przy starcie nie kręcić się w miejscu? Jak daje gaz na pół gwizdka, to zostaje w tyle. Coś przy biegach trzeba pogrzebać?

 

edit. jakaś dobra, średnio droga kierownica?

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza

Ja mam wyłączone (po Waszych radach) wszystkie wspomagacze, nie licząc linii hamowania, oraz włączone SI na hard. Gram na automatycznej skrzyni i veyrnonem daje radę w R3, gorzej z opanowaniem furek z tej klasy. Jaka jest najłatwiejsza w prowadzeniu? Co należy zmienić, by przy starcie nie kręcić się w miejscu? Jak daje gaz na pół gwizdka, to zostaje w tyle. Coś przy biegach trzeba pogrzebać?

 

edit. jakaś dobra, średnio droga kierownica?

 

Co do startu z miejsca, to staraj się tuż po skończeniu odliczania depnąć ostrzej, by po chwili popuścić gaz aby koła nie straciły przyczepności. Następnie musisz wyczaić ten moment, kiedy należy znów "docisnąć" gaz do dechy (lecz trza to robić płynnie). Potrenuj dłużej, a dasz radę ;)

 

Co do fury prostej w prowadzeniu w klasie R3, to chyba będzie to Porsche 911 GT3.

 

PS. O kierownicach masz wyżej, oraz w temacie im poświęconym.

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

Co do startu to Michal ma w 100% racje ;)

Z R3 rzeczywiscie Porsche jest dosc latwe w prowadzeniu. Najlepsze czasy wykrecam Viperem (Team Oreca), tyle ze ta fura wymaga dosc drastycznego usztywnienia przodu (+miekki tyl) co by tyl mu uspokoic. Tyle ze nawet po poprawkach bedzie wymagal umiejetnego operowania gazem.

Moja sugestia to zupdatuj Reventona do R3 (chocby automatycznie). Autko jest duzo bardziej neutralne od 911stki...rzeklbym nawet ze zbyt podsterowne ale dzieki temu na wyjsciach z zakretow mozesz dac gaz do oporu bez obaw ze tyl zacznie Ci tanczyc.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

100 % kariery na hardzie i padzie ha ! ;-).Na Camino Viejo w klasie R1 i hardzie (bez wspomagaczy z wyjątkiem trakcji) miałem raz nawet przewagę jakieś 45 sekund :)Wprawdzie chyba wtedy ci za mną się pozderzali bo tracili po 5 sekund na każdym okrążeniu no ale się da ;).Natomiast by wygrywać na hardzie nie można mieć samochodu słabszego niż najlepszy w danej klasie-wtedy jest to łatwiutki poziom.Ewentualnei samochód moze byc słabszy ale mieć przerobioną całą trakcję +zawieszenie,bez tego nie ma co próbować.Wyjątkiem jest klasa S gdzie bezsensownei wsadzono wszędzie Bugatti i wygranie z nim jest bardzo trudne a na trasach z prostymi odcinkami graniczy z cudem-wtedy da się wygrać tylko Veyronem albo fantastycznym wręcz Saleenem

Edytowane przez Skyline
Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

Pierwsza przesiadka z pada na kierownicę może być dość bolesna :D

Jednak po dłuższym treningu i załapaniu "o co chodzi" do pada nikt nie chce wracać ;)

 

dokładnie, po pierwszym kontakcie z kierownicą się wystraszyłem jak na tym można grać :potter: ale po kilku godzinach już sobie nie wyobrażałem by powrót do pada dał mi tyle frajdy

Odnośnik do komentarza

Kolejna paczka aut w drodze : Autoweek car show pack

http://www.youtube.com/watch?v=mfDGCtPvfWw

Audi RS6

2009 Audi R8-LMS

2010 Ford Shelby Mustang GT-500

Holden HSV W427 / Saleen S5S <- ciekawe, ktore auto bedzie dla europy, stawiam na Saleena.

2009 Lotus 2-eleven

2010 Pagani Zonda-R

2010 BMW M6

2010 Aston Martin one-77

2010 Porsche Boxster S

2010 Corvette Grandsport

Screeny pewnie beda sie sukcesywnie pojawiac.

W kolejnej paczce mam nadzieje na pare bardziej przyziemnych aut, np Golf/Scirocco R i w koncu jakies nowe Mietki AMG - C63/E63.

Edytowane przez Bartg
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...