Opublikowano 24 września 200816 l BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie?
Opublikowano 25 września 200816 l Mógłbyś podać jakieś linki do fotek tych aut? Chodzi mi zwłaszcza o BMW bo z tego co się orientuje E46 robili do roku 2K4. Nie są to samochody na ktore z chęcią wydałbym taką kase, ale jeśli już bardziej przemawia do mnie ferrari, dzięki swojej niepowtażalności oraz dzięki temu ze to... ferrari
Opublikowano 5 października 200816 l 4 pytanka: 1. Ile kosztuje orientacyjnie pomalowanie maski? 2. Ile KM ma Peugeot 205 z silnikiem 1.6? 3. Co oznacza 16V, 6V itp. (jestem żółtodziobem ) 4. Rozwińcie mi sktóry GSI i GTI ?
Opublikowano 5 października 200816 l 1. Zależy od zakładu lakierniczego i samej maski (jej stanu np.), ale od 300 zł do 1000 zł nawet w bardzo kul zakładach (a i może więcej, no ale za 500 zł powinni pomalować w takim 'normalnym' warsztacie). 2. Nie chce mi się szukać 3. 16v -> 16 valve, 16 zaworów, nie spotkałem się z 6v ale pewno są takie wynalazki, ale pewnie chodziło Ci o v6 - jest to z kolei oznaczenie w pewnych kręgach kultowego rozwiązania budowy silnika jakim są "fałki" 4. Nie umiem tego wyguglować, ale ogółem GTi nie jest tym samym w każdej marce (a znajduje się w wielu), lecz np. w Alfach GTA rozwija się jako Gran Turismo Allegerita, i w niektórych markach GT rozwija się po prostu jako Gran Turismo + dodatek tamten, ale w np. VW jest to całkiem co innego bo to Niemcy więc raczej po włosku by nie pisali No ale nie wiem, a ciężko mi idzie coś szukanie dziś. Edytowane 5 października 200816 l przez Oran
Opublikowano 5 października 200816 l 4 pytanka: 1. Ile kosztuje orientacyjnie pomalowanie maski? 2. Ile KM ma Peugeot 205 z silnikiem 1.6? 3. Co oznacza 16V, 6V itp. (jestem żółtodziobem ) 4. Rozwińcie mi sktóry GSI i GTI ? do 1 jak u lakiernika to cena jest "od elementu" srednio 350zl mozna trafic taniej jak i drozej zalezy gdzie do 2 205 z 1.6 pewnie chodzi ci o GTIka to ma albo 105KM albo 115KM zalezy od rocznika silniki bardzo podobne roznia sie wartoscia sprezania. roznicy w osiagach raczej nie ma TIP: jak 205 to tylko 1.9GTI roznica miedzy 1.6 a 1.9 jest spora 3 bylo wytlumaczone do 4 GTI - Gran Turismo Injection; okreslenie sportowych modeli (w VW, Peugeocie, nissanie) zapoczatkowane przez VW modelem Golf w roku 76 GSI - Grand Sport Injection; zapoczatkowane przez OPLA w modelu Kadett (wersja E) sportowa odmiana, skrot stos. jeszcze w astrach potem zaginol i zostal zastopiony innymi np. OPC;
Opublikowano 6 października 200816 l BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie? gdzieś Ty widział ferreari za 90k????
Opublikowano 6 października 200816 l Mimo wszystko "trochę" droższe są - http://auto-usate.shop.ebay.it/items/Auto_...286Q2ec0Q2em282. Poza tym koszty utrzymania czegoś takiego będą niewyobrażalne (części, serwis, spalanie nie spadnie poniżej 20 litrów).
Opublikowano 6 października 200816 l BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie? tak ferrari 456 za 100 tys. pln to chyba tylko u soniaka. (u innych jest za ok.70-80 tys. usd) i pewnie na gaz bys przerobil. koszty eksploatacji by cie zmiotly. maserati mozna kupic w podobnych pieniadzach ale to konkretne auto i uzytkowanie go bedzie pewnie tez konkretnie kosztowalo ;]
Opublikowano 9 października 200816 l Mógłby mi ktoś wytłumaczyć po krótce jak jeździ się samochodem z automatyczną skrzynią biegów ? Nigdy nie miałem okazji Edytowane 9 października 200816 l przez Hubi.
Opublikowano 9 października 200816 l odpalasz auto , wciskasz hamulec i wrzucasz bieg . Puszczasz hamulec i auto zaczyna sie samo toczyć przed siebie .... wciskasz gaz i jedziesz ... gaz , hamulec,gaz ,hamulec,gaz,hamulec .... nie potrzebujesz lewej nogi ....
Opublikowano 9 października 200816 l Jest tylko pedal gazu i hamulca. Sprzeglem operuje sobie sama skrzynia. Z biegow najczesciej do wyboru jest R N D 1 2 3.
Opublikowano 9 października 200816 l To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO używać, odkładamy ją na nadkole i tam spoczywa cały czas. Ruszanie pod górę nie stanowi żadnego problemu, auto nie stoczy się nawet o milimetr PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni.
Opublikowano 9 października 200816 l R N D 1 2 3. Jakieś krótkie wytłumaczenie ? Jeszcze nigdy nie jeździłem automatem, ale jednak wydaje mi się, że większa radocha i kontrola jest gdy ma się manualną skrzynie biegów.
Opublikowano 10 października 200816 l To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO używać, odkładamy ją na nadkole i tam spoczywa cały czas. Ruszanie pod górę nie stanowi żadnego problemu, auto nie stoczy się nawet o milimetr PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni. W BMW7 i Omedze B 2.5TD zamula. Takie jest moje wrazenie. Ten odglos jakby 'przetrzymywania' na obrotach jest poprostu paskudny. Niby slychac, ze kreci sie wyzej a tu auto tylko sie toczy. Wku rwia mnie takie cos. Co do oznaczen: R- reverse N - neutral D - drive 1,2,3 to zwykle biegi ktore mozna wybrac 'recznie'.
Opublikowano 11 października 200816 l To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni. W BMW7 i Omedze B 2.5TD zamula. Takie jest moje wrazenie. Ten odglos jakby 'przetrzymywania' na obrotach jest poprostu paskudny. Niby slychac, ze kreci sie wyzej a tu auto tylko sie toczy. Wku rwia mnie takie cos. BMW7 też z 2.5td? Z takim motorem to i manul ssie IMO 8) Miałem okazję jeździć starą siódemą (E32, 735) w automaci i nic nie zamulało. Ten dźwięk wkręcania na obroty bez przyśpieszenia toraczej wina sypiącej się skrzyni lub diesla, który jak wiadomo szybko robi się głosny Edytowane 11 października 200816 l przez wilku00034
Opublikowano 11 października 200816 l BMW bylo z jakas wieksza benzyna - nie wiem jaka bo jechalem tylko raz tym modelem. Nie chodzi mi o typowe wkrecanie sie bez przyspieszania tylko ogolnie o to buczenie automatow ktore slychac jak przejezdza wlasnie siodemka albo inne limo. Widocznie kiedys automaty tak mialy i tyle. Albo wszystkie maja zepsute skrzynie
Opublikowano 12 października 200816 l Chyba łapię o co Ci chodzi, ale w mercu tego nie uświadczyłem mimo wiekowości tej konstrukcji. Może dlatego że tam silnik słychać dopiero przy wysokich obrotach, lub gdy przekroczy się pewną prędkość (około 170km/h), choć i tak nie słychać takiego przeciągania na obrotach, tylko piękny pomruk
Opublikowano 12 października 200816 l dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu: umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos?
Opublikowano 12 października 200816 l co polecacie do kwoty 18-20 tys. ? raczej klasa srednia. ew. srednia- wyzsza :]
Opublikowano 12 października 200816 l dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu: umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos? Jedna część (nadkole), czyli 200 klepańsko, 200 malowanie. Może ktoś Ci to taniej wyklepie, ale raczej licz się z wydatkiem 350-500 zł.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.