Skocz do zawartości

Pytania różne, różniste


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

1. Zależy od zakładu lakierniczego i samej maski (jej stanu np.), ale od 300 zł do 1000 zł nawet w bardzo kul zakładach (a i może więcej, no ale za 500 zł powinni pomalować w takim 'normalnym' warsztacie).

 

2. Nie chce mi się szukać

 

3. 16v -> 16 valve, 16 zaworów, nie spotkałem się z 6v ale pewno są takie wynalazki, ale pewnie chodziło Ci o v6 - jest to z kolei oznaczenie w pewnych kręgach kultowego rozwiązania budowy silnika jakim są "fałki" :)

 

4. Nie umiem tego wyguglować, ale ogółem GTi nie jest tym samym w każdej marce (a znajduje się w wielu), lecz np. w Alfach GTA rozwija się jako Gran Turismo Allegerita, i w niektórych markach GT rozwija się po prostu jako Gran Turismo + dodatek tamten, ale w np. VW jest to całkiem co innego bo to Niemcy więc raczej po włosku by nie pisali :D

 

No ale nie wiem, a ciężko mi idzie coś szukanie dziś.

Edytowane przez Oran
Odnośnik do komentarza
4 pytanka:

 

1. Ile kosztuje orientacyjnie pomalowanie maski?

2. Ile KM ma Peugeot 205 z silnikiem 1.6?

3. Co oznacza 16V, 6V itp. (jestem żółtodziobem :))

4. Rozwińcie mi sktóry GSI i GTI :) ?

 

do 1

jak u lakiernika to cena jest "od elementu" srednio 350zl mozna trafic taniej jak i drozej zalezy gdzie

 

do 2

205 z 1.6 pewnie chodzi ci o GTIka to ma albo 105KM albo 115KM zalezy od rocznika silniki bardzo podobne roznia sie wartoscia sprezania. roznicy w osiagach raczej nie ma ;)

 

TIP: jak 205 to tylko 1.9GTI roznica miedzy 1.6 a 1.9 jest spora :)

 

3 bylo wytlumaczone :D

 

do 4

GTI - Gran Turismo Injection; okreslenie sportowych modeli (w VW, Peugeocie, nissanie) zapoczatkowane przez VW modelem Golf w roku 76

 

GSI - Grand Sport Injection; zapoczatkowane przez OPLA w modelu Kadett (wersja E) sportowa odmiana, skrot stos. jeszcze w astrach potem zaginol i zostal zastopiony innymi np. OPC;

Odnośnik do komentarza
BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie?

 

gdzieś Ty widział ferreari za 90k????

Odnośnik do komentarza
BMW M3 E46 (Nowa wersja - 2005 rok) vs Ferrari 456 (1996 rok). Cena ta sama czyli do 90-95 K PLN. Ostatnio dyskutowałem na temat tych samochodów z kumplem gdyż są piękne i (jak na swoją klasę) niedrogie. Czy możecie podać swoje za i przeciw na temat tych samochodów. Jakieś bezstronne opinie?

tak ferrari 456 za 100 tys. pln to chyba tylko u soniaka. (u innych jest za ok.70-80 tys. usd)

i pewnie na gaz bys przerobil.

koszty eksploatacji by cie zmiotly.

maserati mozna kupic w podobnych pieniadzach ale to konkretne auto i uzytkowanie go bedzie pewnie tez konkretnie kosztowalo ;]

Odnośnik do komentarza

To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO używać, odkładamy ją na nadkole i tam spoczywa cały czas.

Ruszanie pod górę nie stanowi żadnego problemu, auto nie stoczy się nawet o milimetr :)

 

PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni.

Odnośnik do komentarza
To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO używać, odkładamy ją na nadkole i tam spoczywa cały czas.

Ruszanie pod górę nie stanowi żadnego problemu, auto nie stoczy się nawet o milimetr :)

 

PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni.

 

W BMW7 i Omedze B 2.5TD zamula. Takie jest moje wrazenie. Ten odglos jakby 'przetrzymywania' na obrotach jest poprostu paskudny. Niby slychac, ze kreci sie wyzej a tu auto tylko sie toczy. Wku rwia mnie takie cos.

 

Co do oznaczen:

 

R- reverse

 

N - neutral

 

D - drive

 

1,2,3 to zwykle biegi ktore mozna wybrac 'recznie'.

Odnośnik do komentarza
To jest podstawowa zasada. Lewej nogi NIE WOLNO PS: przekonanie że automat "zamula" jest IMO nieprawdą. Miałem kadetta 1.6i (72KM) w automacie i autko sprawowało się naprawde nieźle. Dynamiki faktycznie nie miało zbyt wielkiej, ale to raczej wina nikłej mocy niż skrzyni.

 

W BMW7 i Omedze B 2.5TD zamula. Takie jest moje wrazenie. Ten odglos jakby 'przetrzymywania' na obrotach jest poprostu paskudny. Niby slychac, ze kreci sie wyzej a tu auto tylko sie toczy. Wku rwia mnie takie cos.

 

BMW7 też z 2.5td? Z takim motorem to i manul ssie IMO 8) Miałem okazję jeździć starą siódemą (E32, 735) w automaci i nic nie zamulało. Ten dźwięk wkręcania na obroty bez przyśpieszenia toraczej wina sypiącej się skrzyni lub diesla, który jak wiadomo szybko robi się głosny ;)

Edytowane przez wilku00034
Odnośnik do komentarza
dobra Panowie, przydarzyla sie i mi w koncu przygoda - na parkingu:

 

umowilem sie z babka ze jutro podjade z nia do blacharza i zaplace za klepanie - ile takie cos moze kosztowac, tzn na ile m/w moge sie nastawic? Wie ktos?

 

Jedna część (nadkole), czyli 200 klepańsko, 200 malowanie. Może ktoś Ci to taniej wyklepie, ale raczej licz się z wydatkiem 350-500 zł.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...