Opublikowano 28 listopada 201014 l Toyota Yaris 1.3 prawie 90 koników, chyba najlepsza w swojej cenie minus taki że dosyć popularna
Opublikowano 28 listopada 201014 l Autor Już mnie ch*j strzela więc piszę tutaj, bo już nie mam pomysłu. Mam punto 1.1 ze starą instalacją gazową. Jeszcze jakiś rok temu auto paliło ok. 8-9 litrów w mieście. Potem podskoczyło do 10-11 więc wymieniłem kable WN, świece, wszystkie filtry, dałem auto do gazownika do regulacji (jakieś 10 miesięcy temu to było). I nic, spalanie utrzymywało się wciąż na tym samym poziomie. Pogodziłem się z tym. Jednak niedawno spalanie wyniosło 12 l. Znowu wymieniłem filtry i tym razem sondę lambdę, bo stara po sprawdzeniu okazała się niesprawna. O dziwo, wynik mnie zaskoczył- 14 litrów. Myślałem, że się zayebie. Sprawdź datę produkcji reduktora (zwanego też parownikiem). U mnie spalanie przed zeszłą zimą było normalne, natomiast na wiosnę wzrosło o ok 3 litry na 100km. Wymieniłem świece,palec,kopułkę,przewody,filtry byłem na regulacji i nic, co prawda silnik lepiej pracuje i wydaje się być mocniejszy, ale to nie to samo. Ostatecznie skończyło się na tym, że mój reduktor już dawno stracił swoje właściwości. Nowy to koszt 250zł (400 z wymianą o_0), ale śmiało można kupić zestaw do regeneracji za ok 60zł i będzie jak nowy. Objawy zużytego parownika: -większe spalanie -spadek mocy względem PB (ponad normę) -intensywny zapach gazu z wydechu/nawiewu -trudności z regulacja -problem z obrotami na jałowym -podczas przyspieszania silnik zachowuje się jakby dostawał za dużo paliwa Membrany zużywają się w sposób naturalny, podobno u mnie w reduktorze BRC nawet co 2 lata zaleca się wymianę, proces degradacji znacznie przyspiesza odpalanie w zimę samochodu na gazie, bądz zbyt wczesne przełaczanie pb>lpg. Silnik nie ma odpowiedniej temperatury, przez co płyn chłodniczy nie jest w stanie ogrzać parownika i nie zachodzi proces zmiany LPG z fazy ciekłej na lotny. Oprócz tego może pojawić się problem z mikropęknięciami rur od gazu, zostaw jesli masz możliwość, samochód w garażu i po nocy poniuchaj przy silniku czy czuć gaz.
Opublikowano 1 grudnia 201014 l Pisałem Suzuki, Seat , Opel corsa, chyba nic innego w takim przedziale nie ma. Tak do 30k. Cholernie cieżko znaleźć auto z salonu które jest ok. Chyba do nowego trzeba będzie dozbierac Może taka mazda ? Jedynie polski egzemplarz trzeba by poszukać.
Opublikowano 1 grudnia 201014 l Pajda- niestety parownik był już regenerowany, jak również wymienione zostały membrany. Wypróbuje patentu z garażem, dzięki
Opublikowano 4 grudnia 201014 l Sprawdź bezpieczniki, wypnij kostke od wiatraka, nasraj wd40 i wepnij spowrotem, sprawdź czy węże od chłodnicy się grzeją i czy sam chłodnica sie grzeje, jak chłodnica pozostaje zimna to termostat mógł się zwiesić.
Opublikowano 4 grudnia 201014 l obstawiam ze termostat wciaz zamkniety. zobacz czy waz wplywowy do chlodnicy robi sie wogole cieply. w zimie ciecz ochlodzi sie nawet bez wentylatora jesli krazy po "duzym obiegu".
Opublikowano 5 grudnia 201014 l Propsy dla Yacka i Wahlera. Kupiłem taki termostat zeszłej zimy i działa do dziś jak nówka, absolutnie zero problemów (dla mojego wozidła kosztował chyba 49 zł). Pytanie: co oznacza rozlegający się czasem lekki (jakby elektryczny) gwizd spod maski, zwłaszcza przy dodawaniu gazu na 2gim i 3cim biegu (przy innych biegach się z tym się nie spotkałem, ten dźwięk tylko czasami słychać)? Czytałem już różne opinie - że to napinacz paska rozrządu (który jeszcze nie był wymieniany, a mam najeżdżone prawie 92tyś km - wg książeczki obsługi trzeba wymianę po 120tyś dopiero zrobić, czy lepiej wcześniej?), pęknięta obudowa alternatora lub jego łożyska zużyte aż po zepsuty silniczek wentylatora. Jakieś propozycje?
Opublikowano 5 grudnia 201014 l Gwizd to może turbo wydawać. Ale jak chodzi o Sienę, to raczej odpada :potter:
Opublikowano 6 grudnia 201014 l W Sienie/Palio dodatkowo swiszczy skrzynia biegow i to przy nie duzym juz przebiegu rzedu 100k.
Opublikowano 7 grudnia 201014 l Chce załozyc sobie centralny zamek do mojego Polo. Na allegro widze pelno roznych wynalazkow, kupilbym komplet 4 silownikow z pilotem ( z racji tego ze mam 3D to jeden silownik pojdzie do bagaznika ). Pytanie, jakie byscie polecili? Bo ofert jest duzo. Czy wtedy bede mogl zamykac i otwierac samochod tylko i wylacznie z pilota? Poratujcie fachowcy
Opublikowano 7 grudnia 201014 l Chce załozyc sobie centralny zamek do mojego Polo. Na allegro widze pelno roznych wynalazkow, kupilbym komplet 4 silownikow z pilotem ( z racji tego ze mam 3D to jeden silownik pojdzie do bagaznika ). Pytanie, jakie byscie polecili? Bo ofert jest duzo. Czy wtedy bede mogl zamykac i otwierac samochod tylko i wylacznie z pilota? Poratujcie fachowcy Opcje sa dwie. Kupic centralny ze szrotu + rurki albo silowniki. Ja kupowalem sama centralke + 2 piloty i podlaczylem to pod seryjny centralny ktory jest nie do zarzniecia. Jak sie sprawuja te silowniki z allegro to ciezko powiedziec. Raz, ze maja inna zasade dzialania (silniczki elektryczne) dwa, ze to "polska-chiny-trzy-godziny" wiec w zasadzie moze juz od razu przyjsc w paczce zje bane, zepsuc sie po miesiacu, albo po dwoch latach. Wolalbym kupic chyba fabryczny centralny VW ze szrotu albo z forum polo/golfa i samemu zamontowac. fabryczny jest na pompke i powietrze i jest nie do zajechania. Kupowalem piloty i centralke tu: stig.pl Piloty ocenie 7/10, do oryginalnych scyzorykow od VW im daleko ale znowu wydawac 250zl na oryginalny pilot VAG to troche przesada jak na 16 letniego golfa tak wiec generalnie daja rade. Centralka rowniez zamontowana i dzialajaca bez problemu, prosta i czytelna instrukcja. Edytowane 7 grudnia 201014 l przez Yacek
Opublikowano 7 grudnia 201014 l czyli jak jest w aucie centralny zamek z kluczyka to wystarczy do tego osprzęt pod piloty i będzie działać?
Opublikowano 7 grudnia 201014 l Ja tak mam w Golfie3 - fabryczny centralny po kluczyku i dolozylem do tego otwieranie/zamykanie przez pilota z kluczykiem (scyzoryk). Kupilem Stiga za kolo 100zl. Instalacja bardzo prosta: centralke latwo umiescic na przednim lewym slupku, gdzies za bezpiecznikami a kabelkami wpinasz sie we wiazke ktora idzie wlasnie w tym slupku i przez lewy prog pod plastikowa nakladka. Lutujesz, izolujesz i juz. Max1h roboty. Edytowane 7 grudnia 201014 l przez Yacek
Opublikowano 5 stycznia 201114 l A ja dalej auta szukam. http://otomoto.pl/seat-ibiza-1-4-16v-excelente-stan-idealny-C16700097.html takiego seata znalazlem, wszystko idealnie mi pasuje, ale sprzedawca to niby komis bez swojego placu sie dzwoni i umawia pod makdonaldem :| Czyli zwykly handlarz. Tak mysle, co moze byc z tym autem nie tak? Teoretycznie ktos sie chcial szybko pozbyc auta i sprzedac mogl mu i tyle. Z drugiej strony auto moglo byc skasowane i ten sobie je odnowil i sprzedaje. Niby przebieg7,5 niby serwisowany w aso, a czemu slowa o gwarancji nie ma? W tym roku powinien byc na przegladzie(co rok albo co 15k) i pewnie nie byl i gwary nie ma. Za dobra okazja. Co radzicie? Jakies opinie?
Opublikowano 5 stycznia 201114 l no ja bym go wzial do salonu seata na generalny przeglad - kosztuje to kolo 300zl a wszystkiego sie dowiesz IMO 40 kawalkow to za duzo zeby w ciemno brac "niepewne" auto, ale to pewnie wiesz
Opublikowano 5 stycznia 201114 l a pytałeś sprzedawce o gwarancje i przegląd tegoroczny? co Ci odpowiedział? BTW Mam problemy z moim punciakiem i moje podejrzenia padły na immobilaiser. Otóż mam niby go zamontowanego w kluczyku (pigułka). Zawsze jak się przekręcało na zapłon, zapalała się żółtka ikonka CODE (z rysunkiem kluczyka) po czym zaraz gasła. Jednak ostatnio pojawił się problem- ikonka w ogóle nie gasła, wciąż się świeciła. Dodatkowo nie załączała się pompa paliwa (normalnie ją słychać po przełączeniu na zapłon a teraz cisza)- i co za tym idzie nie dało się odpalić samochodu. Od kręcenia i holowania na światłach padł akumulator więc go odłączyłem i podładowałem- po tym "zabiegu" wszystko działało jak dawniej. Pomyślałem, że może po prostu reset spowodowany odłączeniem akumulatora pomógł. Jednak teraz znowu czasem pojawiają się te problemy- ikonka nie gaśnie i pompa się nie załącza. Trzeba kilka razy włączyć i wyłączyć zapłon żeby wszystko wróciło do normy. Co z tym zrobić?
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Dlaczego ciężarówki na przedniej osi mają wypukłe koła, a na każdej kolejnej - wklęsłe?
Opublikowano 6 stycznia 201114 l Jedź do elekryka, ściągnie ci go albo wymieni pastylke w kluczyku Pigułka nie jest tu problemem bo na drugim zestawie kluczyków auto zachowuje się tak samo. Mówisz że bez problemu można zdjąc zabezpieczenie u elektryka?
Opublikowano 6 stycznia 201114 l No ale potem bedzie możliwość odpalenia twojej limuzyny śrubokrętem. Ja miałem problem z immo w lexie to wolałem, żeby elektryk doszedł z tym do ładu i zaprogramował wszystko tak jak powinno być bo nie dało sie ściągnąć zabezpieczenia całkowicie. Ale z puntem nie powinno być żadnych problemów
Opublikowano 14 stycznia 201114 l Nie chce nikt kupić oryginalnej lotki ze stopem do golfa III? W kolorze niebieskim, ale do polakierowania oczywiście.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.