Skocz do zawartości

MAG


grzes_l

Rekomendowane odpowiedzi

W MAG nie będzie trybu single player:

http://www.gram.pl/news_8gjjJOC6_MAG_100_c...ltiplayera.html

 

W Massive Action Game nie będzie singla. Zero. Nulla. H???. Rien. Rei. Cała gra ma być zorientowana na multi. Właśnie ten fakt ma wyróżniać dzieło Zipper Interactive spośród grona pozostałych dostępnych shooterów.

"MAG jest stuprocentową grą multiplayer od samego początku. To pozwoliło nam na poświęcenie wszystkich zasobów na stworzenie bogatszego trybu wieloosobowego, który będzie zawierał rozgrywkę podobną do tej z COD-a. Jednak jest to jedynie część fundamentów tego, co szykujemy (...) Call of Duty jest wspaniałą marką i oczekujemy, że (twórcy tej serii - dop. red.) będą nadal robić świetne strzelanki. To, co odróżnia MAG od CoD-a i innych shooterów dostępnych na rynku, jest nasze skupienie na trybie multiplayer".

Odnośnik do komentarza

Taaaa tworcy Frontlines tez dawali takie spiewki, a wyszlo co wyszlo - fascynacja inna marka a sama gra kupa.

Z tym brakiem singla wcale sie nie dziwie, ale mogliby go w sumie "na potem" dodac jako DLC - to tez moglby byc ciekawy pomysl.

Fajnie, PS3 ma juz 2 gry do zaszalenia tylko w online Warhawk i MAG :).

Odnośnik do komentarza

To ja może zacznę powoli zbierać ludzi do klanu? :D Jeżeli to wszystko wypali i będzie dało się grać lajtowo w 256graczy to klany będę musiały mieć po 128 graczy w składzie podstawowym i jeszcze kilkanaście osób na rezerwie w razie zastępstwa :D

 

Drugą sprawą jest marketing związany z grą. Gra musi się na prawdę sprzedać w bardzo dużej ilości żeby wykorzystać swój potencjał bo może się okazać że zabraknie graczy na serwerach -_+

Odnośnik do komentarza

MAG - nowe informacje

http://www.kikoo.pl/news/2104-1/Massive-Ac...owe-informacje/

 

* Od 2 do 256 graczy na serwerach,

* Planowanuje się 30 klatek animacji na sekundę, ale obecnie zdarzają się dropy,

* Dedykowane serwery z nową architekturą sieciową w celu wyeliminowania lagów,

* Czas oczekiwania pomiędzy meczami zostanie zredukowany,

* Wszystkie sygnały dźwiękowe (np. przelatujące samoloty, czy syreny) są wywołane przez gracza, przeprowadzającego jakąś akcję. Może się ona odbywać w innym regionie, a sygnały będą słyszane z odległości.

* Zaawansowane wykrywanie cheat'ów,

* Widok pierwszoosobowy (FPS),

* Akcja gry rozgrywa się w przyszłości (ok. 20 lat), w wojnie biorą udział trzy organizacje wojskowe,

* 3 Frakcje, na razie zapowiedziano tylko dwie: Raven (wysoka technologia broni, najlepiej wyszkoleni żołnierze na świecie; coś dla fanów Halo i Resistance) oraz Sver (bojownicy z Bliskiego Wschodu i Centralnej Azji; nie przestaną walczyć dopóki nie zginą),

* Tryb Domination na 256 graczy. Atakujący I broniący. Dwie warstwy do obrony – wewnętrzna I zewnętrzna. System przeciwlotniczy oraz radary są bardzo przydatne. Wygrana frakcja zdobywa punkty doświadczenia oraz perki.

* 3 inne tryby gry: Acquisition (128 graczy, należy przejąć dwa opancerzone transporty i dostarczyć do bezpiecznej strefy). Sabotage (64 graczy, najpierw chroń dwóch punktów, a następnie zniszcz cel, który zostanie wskazany), Suppression (typowy team deathmatch na 64 graczy),

* KJustomizacja twarzy, głosu, pancerza,

* Brak klasy żołnierza, ale istnieje możliwość zapisania trzech zestawów uzbrojenia, które potem można zmieniać w czasie rozgrywki, w zależności od tego, jak ona wygląda,

* Snajperzy otrzymają więcej doświadczenia, jeśli zabiją w określonych strefach,

* Zdobywanie poziomów daje nowe bronie, perki, wyższą pozycję w tabeli rankingowej,

* 8 graczy w składzie, 4 składy w plutonie, 4 plutony w drużynie (Armia US)

* Konkretne zadania dla składów/plutonów, np. wysadzenie mostu,

* Wyższe rangi pozwalają na wydawanie rozkazów składowi, plutonowi, a potem nawet całej drużynie,

* Kanał komunikacyjny jedynie dla oficerów, aby mogli naradzić się co do przebiegu bitwy,

* Gra jest tworzona dla wszystkich, ale zawiera sporo elementów tylko dla graczy hardcore'owych,

* Gra obsługuje 256 graczy od listopada zeszłego roku, planuje się otwarte, jak I zamknięte betatesty.

Odnośnik do komentarza

brzmi rewelacyjnie i innowacyjne tylko,że jestem pewien ,że w praniu to nie wypali....czemu?Chyba kązdy z nas miał styczność z multi w grach fps,większość graczy to nooby i dzieci biegający po okolicy,strzelający do swoich,nie wykonujących żadnych działań i nie wiedzący na czym dany tryb polega i co trzeba zrobić.Nie wyobrażam sobie jakie zamieszanie będzie przy 256 graczach i jaki chaos i nieskoordynowanie będzie w działaniach.Chyba serio całe forum psx extreme będzie musiało się ugadać i wbić na jeden serwer by gra była sensowna.

 

btw.nie wierzę w wyeliminowanie dropów-256 ludzików na ekranie,wybuchy,rzuty granatów,jakieś wsparcie lotnicze i to wszystko w jednym momencie-to nie wiem jaki by musiałby być kod gry by to chodziło w 30fps.

Odnośnik do komentarza
.......

btw.nie wierzę w wyeliminowanie dropów-256 ludzików na ekranie,wybuchy,rzuty granatów,jakieś wsparcie lotnicze i to wszystko w jednym momencie-to nie wiem jaki by musiałby być kod gry by to chodziło w 30fps.

 

 

w zasadzie to nie powinno być problemów bo tych 256 graczy nigdy nie spotka się na raz i nie zaczną rzucać granatami. Zapewne mapa będzie na tyle duża że cały ten tłum gdzieś się zgubi :) No i z tego co napisał lothronik to trwają prace nad trybem dla 256graczy, a te tryby które już są obsługują w większość 64 graczy.

 

nie wiem czy była już okładka

http://i526.photobucket.com/albums/cc348/g...lr/MAG1copy.jpg

Edytowane przez Wiśnia San
Odnośnik do komentarza
Klan razem z ludzmi na zastepstwo bedzie musial liczyc z 150 osob

W takim razie mówimy tu o istnym mmo. Zastanawia mnie jednak jak będzie z samą grą, czy będzie ceniona na tyle że będzie wszędzie i zawsze taka kupa ludzi na serwerach ?? (bo póki co gra sama w sobie wydaje mi się posucha niczym developing Frontlines).

Odnośnik do komentarza

Taaaa beta będzie zacna :P.

Ej może nawet na otwartą betę będzie można co liczyć ?? (no bo TYLU graczy skądś wykombinować trzeba, a na jakąś cichą zamkniętą tylko betę to trochę za duże przedsięwzięcie).

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Dobry Boze ... .

Przeciez to przebija BF'y z PC ! (a przynajmniej ilosc graczy!) wnioskuje ze gra zachowa identyczny model rozrgywki co w wspomnianych grach (a to juz cos, moze to da Dice do myslenia ?, ze stara formula nie byla jednak taka zla).

Teraz wszystko juz zalezy jak to bedzie zrownowazone, gra moze byc juz tylko potencjalnym hitem albo skonczonym shitem, nie ma innej drogi.

Coz wroze tworcom olbrzymi sukces, bo to 1 takiego rodzaju przedsiewziecie na konsolach, przedsiewziecie ktore w sumie ostatecznie zblizy wymiar rozgrywki z PC, byc moze bedzie sie u nas mowilo o takich grach > Halo, GeoW, KZ2, COD i MAG ??.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...