Skocz do zawartości

Bioshock 2


Shakeawake

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 268
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Uwielbiam to, znamy szczątkowe informacje o 2giej części ale już prorocy wiedzą, że gra będzie do bani, bo zobaczyli Big Sister (podobnie było w przypadku 1szej części -> "małe dziewczynki?bleee, fear'owate to i w ogóle na japońską modłę"

Ty tak sobie mówiłeś, że przykład dajesz? Ja uwielbiam Bioshocka i nigdy nie narzekałem przed jego premierą bo po rpsotu mnie symbioza LS i BD urzekła. Ale jednocześnie wiem, że cześć pierwsza była hermetyczna, nie pozwalająca na stworzenie bezpośredniej kontynuacji historii bo kwintesencją Bio było Rapture, obłąkani mieszkańcy, art-deco oraz słynny duet LS-BD. Widząc jakieś sucharskie plotki o BS (Jak na okładce GI jest BS to raczej takie coś spotkamy w B2) mam wrażenie, że IG nie ma pomysłu na dwójkę. Zresztą nie dziwię się. Bioshock jest jedną z tych nowych gier, które powinny zostać pojedyńczym produktem a nie serią.

 

Chill, nigdzie nie napisałem, że to Ty (egocentryku) tak twierdziłeś ;) Po prostu pamiętam jakie były głosy przy okazji pierwszej części (również po szczątkowych informacjach), teraz widzę analogiczna sytuację. Zgodzę się z Tobą, że historia mogłaby się zakończyć wraz z creditsami BioShock'a, ale tak się nie stało. Powstaje druga część i kropka, jest szansa, że zostaniemy mile zaskoczeni (marzenia ściętej głowy? nie sądzę). Zalecam zatem odrobinę cierpliwości, na sądy jeszcze przyjdzie pora, ale ocenianie gry na podstawie jednego arta i jakichś tam insynuacji jest po prostu śmieszne i niepoważne.

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Ciekawe gdzie będzie się rozgrywała akcja. Na arcie z Wielką Siostrą widać charakterystyczną zabudowę Rapture. Myślę jednak, że odwiedzimy inne środowisko. Może jakieś tereny na świeżym powietrzu? Sequele z reguły przestawią coś nowego, to czego nie było w poprzedniczce.

Odnośnik do komentarza

Nowe wieści dotyczące Bioshock 2.

 

- Takes place 7 years after the original. The main character is Jake Abbott, a private investigator searching for one of the girls kidnapped by Big Sister.

 

- Two-player co-op is added.

 

- New enemies include spliced up dogs and bipedal robots, which like other mechanical enemies can be hacked to assist the player.

 

- Two of the new plasmids were revealed. One slows down time for a few seconds. The more interesting one is Telepathy, which you can use to eavesdrop on the thoughts of NPCs and gain information. For example, you can use Telepathy to uncover the combination to a keypad or gain insights into enemy weaknesses which translate into damage bonuses and new tonics.

 

- Epic boss battles and underwater gameplay. Much of Rapture is now flooded and you will need to don a diving suit to explore these areas as well as venture outside Rapture itself. An underwater boss fight was shown with a gigantic squid, which can cloak itself and use its massive tentacles to smash into Rapture and hurl debris. One of the concept artworks hinted at a boss battle with a mutated, spliced rhino in Rapture's zoo.

 

- Jake won't be the only one investigating Rapture. At some point in the story, Soviet agents arrive from a submarine, hoping to acquire Adam and use it to gain an advantage over the Americans in the Cold War. Soviet enemies will be much smarter than splicers, using cover and flanking maneuvers and working in groups. As the game progresses they will begin splicing themselves and be able to use plasmids against you. The Soviets and splicers will fight against each other and the player can use that to their advantage.

 

Link do pełnego artykułu http://www.psu.com/BioShock-2-details-emer...-a006677-p0.php

Edytowane przez Sep
Odnośnik do komentarza
No wieści dotyczące Bioshock 2.

 

Dzięki za info :) Przełożę na polski.

 

- Takes place 7 years after the original. The main character is Jake Abbott, a private investigator searching for one of the girls kidnapped by Big Sister.

 

Przekład: Akcja ma miejsce 7 lat po wydarzeniach z pierwszej części. Główny protagonista to Jake Abbott, który prowadzi śledztwo w sprawie jednej z dziewczyn porwanych przez Big Siss.

 

Mój komentarz: Nareszcie wiemy na czym stoimy. Szału nie ma, wszystko zależy od twórców, jak rozwiną tę historię (ale widze potencjał).

 

- Two-player co-op is added.

 

Przekład: Kooperacja ;)

 

Mój komentarz: Jeśli jako alternatywa to spoko, dla mnie najważniejszy jest single.

 

- New enemies include spliced up dogs and bipedal robots, which like other mechanical enemies can be hacked to assist the player.

 

Przekład: Nowi wrogowie: Splicer-pies oraz dwunożne roboty (podatne na hack'owanie ;) )

 

Mój komentarz: Psiaki- super, brakowało mi w Rapture zwierzyny. Namiastkę robotów mieliśmy już w postaci Security Bots'ów, kolejna potencjalna ofiara Hackera ;)

 

- Two of the new plasmids were revealed. One slows down time for a few seconds. The more interesting one is Telepathy, which you can use to eavesdrop on the thoughts of NPCs and gain information. For example, you can use Telepathy to uncover the combination to a keypad or gain insights into enemy weaknesses which translate into damage bonuses and new tonics.

 

Przekład: Dwa nowe plasmidy: pierwszy zatrzymuje czas na parę sekund a drugi, bardziej interesujący (Telepatia), pozwala na poznanie myśli NPC'ów w celu zebrania pewnych informacji. Na przykład, możesz użyć Telepatii w celu zdobycia kombinacji klawiszy do panelu dostępu albo poznania słabych stron przeciwnika, w postaci zwiększenia obrażeń albo tonic'ów.

 

Mój komentarz: Nowe plasmidy :) "Bullet Time" plasmid to w sumie stary dobry patent (troszkę kotlet) ale Telepathy brzmi obiecująco, kombinacja aparatu i notatek umożliwiających dostęp do ukrytych miejsc (jeśli zrezygnują z hack'owania oraz "wykup dostępu" za ca$h).

 

- Epic boss battles and underwater gameplay. Much of Rapture is now flooded and you will need to don a diving suit to explore these areas as well as venture outside Rapture itself. An underwater boss fight was shown with a gigantic squid, which can cloak itself and use its massive tentacles to smash into Rapture and hurl debris. One of the concept artworks hinted at a boss battle with a mutated, spliced rhino in Rapture's zoo.

 

Przekład: Epickie walki z boss'am oraz podwodny gameplay. Duża część Rapture jest teraz zalana wodą, więc będziemy musieli wdziać (:)) kostium do nurkowania aby zwiedzić te miejsca oraz pokszątać się trochę na zewnątrz zabudowań. W skrócie: będzie walka z gigantyczną kałamarnicą oraz zmutowanym Splicerem-nosorożcem (w miejskim zoo).

 

Mój komentarz: Ciekawe pomysł z tym kombinezonem oraz eksploracją zatopionego Rapture. Na bank zobaczymy stare miejscówki pod wodą ale, co najciekawsze, patent ten umożliwi również dostęp do nie zbadanych w jedynce miejsc :) Jesli chodzi o boss'ów to... takich właśnie walk brakowało w 1szej części :D

 

- Jake won't be the only one investigating Rapture. At some point in the story, Soviet agents arrive from a submarine, hoping to acquire Adam and use it to gain an advantage over the Americans in the Cold War. Soviet enemies will be much smarter than splicers, using cover and flanking maneuvers and working in groups. As the game progresses they will begin splicing themselves and be able to use plasmids against you. The Soviets and splicers will fight against each other and the player can use that to their advantage.

 

Przekład: Jake nie będzie jedynym badaczem Rapture. W pewnym momencie pojawią się sowieccy agenci, chcący znaleźć Adama aby zdobyć przewagę w Zimnej Wojnie nad Chameryką. Ruskie będą znacznie mądrzejsi od Splicer'ów (chowanie sie za osłonami, działanie w grupach). W pewnym momencie zaczną mutować, co umożliwi im używanie plasmid'ów. Ruskie będą walczyli przeciwko Splicer'om, a gdzie dwóch się bije... ;)

 

Moj komentarz: Dla mnie bomba :) ta walka przeciwko zorganizowanym grupom zapowiada się naprawdę obiecująco :D Licze na większą eksploatację plasmid'ów oraz większy nacisk na taktykę.

 

Damn! Już się nie mogę doczekać :song:

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza
Ludzie, nie dawajcie tak łatwo wiary tym informacją - 2K dementuje plotki, Game Informer twierdzi że nie należy wierzyć w nie w całości. http://kotaku.com/5169361/bioshock-2-featu...es-%5Bupdate%5D

 

Aczkolwiek, wspomina się o jednej Big Sister, nie wielu - a jeśli tak to hmm...

Dr. Tanenbaum?

 

Spoko, przyjrzyjmy się tym doniesieniom "na zimno". Tło fabularne znajduje swoje potwierdzenie tutaj -> http://somethinginthesea.com/. Kooperacja rzeczywiście brzmi jak plotka i nie obraziłbym się gdyby taką pozostała :) Nowi wrogowie i plasmidy, według mnie, pojawią się na 100% (może nie koniecznie w takiej formie). Eksploracja okolic Rapture wprowadziłaby nowe lokacje. Wkroczenie do akcji sowietów, jako kontynuacja wątku Zimnej Wojny, jest bardzo prawdopodobne. Podsumowując informacje te nie brzmią jakby były całkowicie wyssane z palca :)

 

PS: a w to, że w drugiej części nie uświadczymy ani jednego Big Daddy'iego osobiście nie wierzę, gdyż ta postać jest ikoną, wraz z LS, swoistą maskotką BioShock'a (i kto jak kto, ale chłopaki z 2K o tym wiedzą). Pojawi się, być może jako smaczek, ostatni boss albo nasz body guard... ale się pojawi ;)

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Nie grałeś w jedynkę że nie wiesz jak się czujesz grając Mr. Bubbles'em?

 

Ta ekskluzywność to musi być fake - chodzi raczej o ekskluzywny artykuł - 2K nie ma żadnych bliższych stosunków z Sony, a jak wiadomo polityka S jest przeciwna dawaniu kasy wydawcom z ekskluzywność. 2K musiałby robić to z dobroci serca (*ironia), albo, co byłoby prztyczkiem w nos M$, tylko PS3 uciągnie zalane Rapture. W drugim argumencie jest tyle prawdy, że PS3 doskonale radzi sobie ze skomplikowaną fizyką, w tym wody (jak się nazywa ta gra, w której głównym przeciwnikiem i bronią bohatera jest właśnie woda? - jej autorzy mówią że fizyka wody jest do zrealizowania tylko na chlebaku - stąd analogia do podwodnego Rapture)

Odnośnik do komentarza

Ja po przeczytaniu tego info jestem zawiedziony... zapowiada się nieciekawie.. miałem nadzieje na coś świeżego.. nie wiem inwazje genofagów na powierzchnie.. a nie walkę z starszą "superszybką" siostrą w prastarym "mega wolnym" pancerzu.

 

Mam cichą nadzieję że to o czym piszą będzie jedynie prologiem do gry właściwej.. coś al'a Tankowiec w MGS2

Odnośnik do komentarza

Skoro mamy oficjalne informacje, to pokuszę się o komentarz :)

 

Jesteśmy tym kim jesteśmy... w sumie jeśli zbalansują siłę i możliwości naszej postaci to będzie dobrze (pierwsza część była zbyt łatwa a tu taka heca). Jeśli chodzi o tło fabularne to jest intrygująco (liczę na jakiś zwrot akcji... ;)). Za postacią głównego protagonisty (oraz antagonistki) na pewno będzie stała ciekawa historia. Bycie Big Daddy'm pozwoli nam (tak jak spekulowano) na opuszczenie zabudowań ale co najważniejsze, rozwinie wątek relacji z LS, co mnie bardzo cieszy (szkoda tylko, że podobnie jak w pierwszej części, będziemy zmieniać siostrzyczki jak zużyte rękawiczki ;)). Vita Chambers pozostają, co mi osobiście jest w sumie obojętne, podobnie sprawa się ma z kooperacją (jeśli elementy te będą alternatywą). Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony, oficjalne info przebija wcześniejsze spekulacje. Jestem zdecydowanie "na tak", pozostaje trzymać kciuki :)

 

PS: skan z siostrzyczką rozwiewa wątpliwości co do statusu plejstejszynowego exclusive'a tej części (Xbox'owe ikonki):

 

67819763.jpgbioshocksaveharvest.jpg
Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...