Skocz do zawartości

N czy Cyfra +

Featured Replies

Opublikowano

Ok dziś sami dzwonili z działu utrzymania klienta :)

 

Umowa na 12 miesięcy 53 zł za wszystkie kanały i do tego paczka C+ :) Dziękuję nie mam pytań ;)

  • Odpowiedzi 646
  • Wyświetleń 142,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Cyfra wprowadziła usługę "cyfra+online" , po zalogowaniu się na stronie można całkiem za darmo oglądać kanały : planete,kuchnia,domo,MiniMini,Hyper.Dodatkowo dla tych którzy posiadają pakiet canal+: C

  • Ja mam umowę w N do listopada i przy takiej zostaję . Ale poszukam co piszą o C+ i jak się sprawa ma u was to ci napiszę.

  • Niewidoczny
    Niewidoczny

    Musza działac w jednej sieci (przez ethernet lub Wi-fi)

Opublikowano

Ok dziś sami dzwonili z działu utrzymania klienta :)

 

Umowa na 12 miesięcy 53 zł za wszystkie kanały i do tego paczka C+ :) Dziękuję nie mam pytań ;)

gdyby takie oferty dostawali nowi, ktorzy chca wpasc do n mimo tej nagonki :D

Opublikowano

Chyba tez wysle wypowiedzenie, chociaz wcale nie mam zamiaru rezygnowac :D

Opublikowano

Chyba tez wysle wypowiedzenie, chociaz wcale nie mam zamiaru rezygnowac :D

 

Od lat robiłem tak w przypadku N i zawsze nie miałem zamiaru rezygnować ;) od taki sprytny manewr taktyczny :)

Opublikowano

Chyba tez wysle wypowiedzenie, chociaz wcale nie mam zamiaru rezygnowac :D

Bez tego zapomnij o jakiejś atrakcyjnej propozycji. Dla nieopornych mają straszną bidę ale dogadać się tam jest jednak trudno bo tak jak wspomniałem jeden konsultant zaprzecza drugiemu.

Opublikowano

Ja za to mam taki problem, że od czasów fuzji z tymi masonami, mam problemy z nagrywaniem, co nagrywanie praktycznie jest zesrane. Np ze 120 min nagra się albo 37 min. 

 

Mam dekoder cyfry plus Philips z dyskiem 250  giga.  Ktoś też ma podobne problemy ostatnio ?

Opublikowano

Zrezygnowałem z N na rzecz Cyfry Plus, i uważam to za największą abonamentową pomyłkę, zaraz po podpisaniu umowy na Internet radiowy. Teraz, dzięki zmianie oferty programowej i fuzji w NC+ nareszcie mogę się tego dziadostwa pozbyć. Mimo tego, że Cyfra nie wysłała jeszcze listów do swoich abonentów, wyczytałem w sieci że jest możliwość rozwiązania umowy bez konsekwencji. Tak też zrobiłem. Dwa dni już do mnie dzwonią i proszą żebym został. Z uwagi na to, że wyjeżdżam nie jest mi to potrzebne. Fart!

Opublikowano

Ja z kolei olewam cyfrę (korzysta aktualnie rodzinka, umowa jest na mnie), martwi 3-miesięczny okres wypowiedzenia, ale jakoś to można przeboleć.

Opublikowano

Ledwo co zmigrowałem  co NC+  a wczoraj  już dzwonili czy  nie chciał bym  dobrać sobie  paczki C+    :). odmówiłem .

Opublikowano

Witam. Wydzwaniają do mnie od kilku dni z działu utrzymania. Pytają za każdym razem czemu wypowiedziałem i że mają lepszą ofertę. A więc na tę chwilę mam tv n oraz wpt+hbo+npremium za 69. ich najlepsza oferta to 59 zł +canal+ cała paczka+hbo+6msc za free na fllmbox bądź cinemax do wyboru. Podziękowałem gdyż nie są w stanie przesłać mi nowych warunków na maila bądź pocztą w formie pisemnej. Ide do polsatu niestety:(

Opublikowano

Paradoksalnie zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Konsultanci kłamią w żywe...ucho. Wielokrotnie okazuje się, że to co mówią a to co dają to dwie diametralnie różne rzeczy.

Mi dali dekoder którego dać nie mogli. Przez telefon. Potem się okazuje, że się "pomylili" biedaczki....bandyctwo. Tyle mogę napisać.

Opublikowano

Witam. Wydzwaniają do mnie od kilku dni z działu utrzymania. Pytają za każdym razem czemu wypowiedziałem i że mają lepszą ofertę. A więc na tę chwilę mam tv n oraz wpt+hbo+npremium za 69. ich najlepsza oferta to 59 zł +canal+ cała paczka+hbo+6msc za free na fllmbox bądź cinemax do wyboru. Podziękowałem gdyż nie są w stanie przesłać mi nowych warunków na maila bądź pocztą w formie pisemnej. Ide do polsatu niestety:(

Ale warunki i regulamin masz taki sam jak obecnie w N ... bo NC+  przejęła  regulamin Nki  więc jak  jesteś posiadaczem N to nic się nie zmienia ... co innego abonenci Cyfry + dla nich zmiany w regulaminie są dość spore.

 

Paradoksalnie zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Konsultanci kłamią w żywe...ucho. Wielokrotnie okazuje się, że to co mówią a to co dają to dwie diametralnie różne rzeczy.

Mi dali dekoder którego dać nie mogli. Przez telefon. Potem się okazuje, że się "pomylili" biedaczki....bandyctwo. Tyle mogę napisać.

Czy dobrze zrobił ... ?   osobiście uważam ze nie  dostał dobrą ofertę  za dobrą  cenę  ,a jak by się nieco potargował  to dostał by w tej cenie  cinemaxy/filmbox  na okres całej umowy .

 

Co do konsultantów  na infolini  ogólnej  to oni nie moga nic  ,to są zwykłe pionki które  mają klepać regułkę  z kartki  i nawijać makaron na uszy .Ich obiecanki i zapewnienia   ze dostatniemy nowy dekoder czy jakiś kanał  mozna wsadzić w bajki .

Co innego  dział utrzymania klienta czy dział promocji  ich decyzje są  wiążące  i jak Ci coś proponują  /utargujesz z nimi to będziesz to miał .

 

Co do umowy przechodząc  na NC+ jakoś na początku kwietnia   za pośrednictwem działu promocji    gość mnie zapewniał ze  umowę wraz z regulaminem  otrzymam   na piśmie  w ciągu 2 miesięcy od przejścia .

Zapewnienie to otrzymałem   4 krotnie  podczas rozmowy ,wszystko nagrane  więc  w razie "W "  jest się na co powołać

Opublikowano

Mam pytanie:

chce zalożyć sobie ncplus z multiroom. Dekodery będą od siebie oddalone o parenascie metrów. Więc ciągniecie kabla ethernet odpada.

Przy podlaczeniu wifi potrzebuje zakupic jeszcze routher, skonfigurować a potem normalnie dekodery wpiac do sieci i wszystko bedzie trybic czy trzeba jakies inne cuda wianki?

lub tez jakis dekoder posiada wbudowana antene wifi i on AP a inne dekodery beda sie laczyc do niego? 

Opublikowano

 

Witam. Wydzwaniają do mnie od kilku dni z działu utrzymania. Pytają za każdym razem czemu wypowiedziałem i że mają lepszą ofertę. A więc na tę chwilę mam tv n oraz wpt+hbo+npremium za 69. ich najlepsza oferta to 59 zł +canal+ cała paczka+hbo+6msc za free na fllmbox bądź cinemax do wyboru. Podziękowałem gdyż nie są w stanie przesłać mi nowych warunków na maila bądź pocztą w formie pisemnej. Ide do polsatu niestety:(

Ale warunki i regulamin masz taki sam jak obecnie w N ... bo NC+  przejęła  regulamin Nki  więc jak  jesteś posiadaczem N to nic się nie zmienia ... co innego abonenci Cyfry + dla nich zmiany w regulaminie są dość spore.

 

Paradoksalnie zrobiłeś najlepiej jak mogłeś. Konsultanci kłamią w żywe...ucho. Wielokrotnie okazuje się, że to co mówią a to co dają to dwie diametralnie różne rzeczy.

Mi dali dekoder którego dać nie mogli. Przez telefon. Potem się okazuje, że się "pomylili" biedaczki....bandyctwo. Tyle mogę napisać.

Czy dobrze zrobił ... ?   osobiście uważam ze nie  dostał dobrą ofertę  za dobrą  cenę  ,a jak by się nieco potargował  to dostał by w tej cenie  cinemaxy/filmbox  na okres całej umowy .

 

Ok. Posiadam już jeden abo w cp za 40zł z którego korzysta moja matka mieszkająca w sąsiednim budynku. A teraz biorąc opcje za 90 złoty u nich z multi w cenie. Mój abo wychodzi 50 dyszek. Sportu generalnie nie oglądam oprócz f1. Więc oszczędzam 10 zł. Wiec jak dla mnie to spory plus. Jedynym minusem jest utrata turborecordera na rzecz modułu cam. A i jeszcze jedno ktoś kiedyś robił wyliczenia i dekoder nki zużywał msc prądu za około 15 zł. Więc wychodzi 25 zł :P

Co do regulaminu dlaczego konsultanci nic mi o tym nie wspomnieli? Jakby było to proste tak jak piszesz to bez problemu dostałbym tą oferte na maila. A oni że tak to nie da rady. Więc sayonara!!! Niestety nie miałem możliwości nagrywać rozmowy, ale z tego co się słyszy to później mają msc na rozpatrzenie reklamacji. A mi dodatkowych nerwów nie potrzeba.

Opublikowano

 

Co do regulaminu dlaczego konsultanci nic mi o tym nie wspomnieli? Jakby było to proste tak jak piszesz to bez problemu dostałbym tą oferte na maila. A oni że tak to nie da rady. Więc sayonara!!! Niestety nie miałem możliwości nagrywać rozmowy, ale z tego co się słyszy to później mają msc na rozpatrzenie reklamacji. A mi dodatkowych nerwów nie potrzeba.

 

 

Tak  jak pisałem  ...  kolsuntanci  na  oficjalnej info  to  szkolone "małpy " mają    info   i klepią klepią je każdemu     jak leci zadzwon do centrum promocji  numer podałem kilka postów wyżej    gadka bedzie od razu inna  .

Niestety  ale na oficjalnej infolinii   passą  się  na ludzkiej nie wiedzy  .

Opublikowano

Rezygnację przyjęli. Jest im bardzo przykro z tego powodu. Będe twardy i oddam im to pudło. Kupie jakąś telewizje na karte bo i tak mało oglądam tv a stary abonament w kwocie 109,- pln to tylko strata jak oglądam ze trzy kanały z oferty.

Opublikowano

W kwietniu 3 razy dzwonilem do tych baranow by potwiedzic przejscie na stara umowe czyli Full N ... po polnocy wlaczyli mi pakiet Universe + ...

Opublikowano

Ja już mam ich powoli dość. Człowiek wziął u nich multiroom myślał, że normalnie wystarczy podłączyć i będzie grało, a tu lipa. 3 dni już się z tym badziewiem męczę. Specjalnie kupiłem nową antenę, mam skrosowany kabel ethernet (bo podobno to też mogła być wina nieskrosowanego, jednak lipa) sprawdzałem 3 razy czy numery się karty i dekodera sprawdzają, wprowadzałem ręcznie adres ip też lipa, automatycznie zresztą też. W końcu do nich się dodzwoniłem i niby mają mi wysłać jakieś demo które ma pomóc by dekoder zaskoczył. Normalnie mam ochotę wyje.bać te dekodery za okno.

Opublikowano

U mnie multiroom dziala bez problemu. Podlaczylem scrossowanym do routera oba dekodery i zaskoczyly po 30 sekundach.

Opublikowano

Do osób, które rezygnowały z cyfry+

Ile czekaliście na jakąkolwiek odpowiedź po wysłaniu rezygnacji (poleconym oczywiście)? I czy taka odpowiedź była, czy muszę na infolinię dzwonić? 

Opublikowano

Umowa kończyła mi się w maju, ale wypowiedznie wysłałem już w marcu. Zadzwonili do mnie z nową ofertą dopiero kilka dni przed końcem umowy.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W kwietniu 3 razy dzwonilem do tych baranow by potwiedzic przejscie na stara umowe czyli Full N ... po polnocy wlaczyli mi pakiet Universe + ...

 

Ogolnie po tych calych jazdach z powrotem do starej umowy zrezygnowalem gdy konsultant zadzwonil w tej sprawie i powiedzial, ze mozna wrocic ale 6 kanalow z paczki canal + (planete, axn spin, hyper itp) beda wylaczone. Olalem wiec i zostalem na zwyklym Universe + za 49zl. Co ciekawe jedyne co mi wylaczyli to vod i hbo. Tak wiec na chwile obecna mam:

 

- Universe+

- Canal+ (wszystkie)

- Cinemaxy

- Filmboxy

- History HD

 

Za 49 ;P

 

Ciekawe kiedy (o ile w ogole) sie zorientuja xD

Opublikowano

Zainteresowani pewnie słyszeli o magicznych pakietach universe + paczka c+ za 59zł (w porywach do 69). Moje wypowiedzenie skutkuje z końcem lipca, a do tej pory mamią mnie "wspaniałą ofertą - tylko dla mnie", nc+ platinum za 99 zł. : / Jeśli u Ciebie Ins te dodatkowe kanały nie znikną to ofertę masz bajeczną. Chociaż obstawiam, że to tylko promocja miesięczna. Niestety.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.