Skocz do zawartości

Wasz pierwszy samochód


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

z tym peugotem miesiac temu nie wyszlo ;]

 

Ale już zarezerwowałem u kumpla brata inna brykę, do serwisu i przekazania dojdzie za tydzien, wiec poki co chetnie poznam zdanie kogos kto sie orientuje.

Czy warto i na co zwrocic uwage pomimo serwisu przed kupnem.

 

Passat b5 kombi

Tdi 1.9 dieselek 110 koni zchipowane na 120

podgrzewane siedzenie działą u pasażera

bez alufelg

klimatyzacja klimatronic plus klimatyzowany schowek

wymieniony rozrzad i zawieszenie w przeciagu roku

opony tylko zimowe

szyberdach

klocki ponoc szykuja sie przednie do wymiany bo lekka zaczynaja piszczec

4 poduszki plus dwie kurtynki powietrzne

ocac jeszcze na dwa miechy

elektr. szyby i lusterka

centralny zamek

ogolnie zadbany

250 000 przebiegu, trzeci własciciel

 

 

8000 zł.

 

Coś mała ta cena.

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

z tym peugotem miesiac temu nie wyszlo ;]

 

Ale już zarezerwowałem u kumpla brata inna brykę, do serwisu i przekazania dojdzie za tydzien, wiec poki co chetnie poznam zdanie kogos kto sie orientuje.

Czy warto i na co zwrocic uwage pomimo serwisu przed kupnem.

 

Passat b5 kombi

Tdi 1.9 dieselek 110 koni zchipowane na 120

podgrzewane siedzenie działą u pasażera

bez alufelg

klimatyzacja klimatronic plus klimatyzowany schowek

wymieniony rozrzad i zawieszenie w przeciagu roku

opony tylko zimowe

szyberdach

klocki ponoc szykuja sie przednie do wymiany bo lekka zaczynaja piszczec

4 poduszki plus dwie kurtynki powietrzne

ocac jeszcze na dwa miechy

elektr. szyby i lusterka

centralny zamek

ogolnie zadbany

250 000 przebiegu, trzeci własciciel

 

 

8000 zł.

 

Coś mała ta cena.

 

wynegocjowałem z 10 000

Odnośnik do komentarza

zayebiście żeś mi zakrył posta imigrancie :mad:

 

 

powtórka:

 

z tym peugotem miesiac temu nie wyszlo ;]

 

Ale już zarezerwowałem u kumpla brata inna brykę, do serwisu i przekazania dojdzie za tydzien, wiec poki co chetnie poznam zdanie kogos kto sie orientuje.

Czy warto i na co zwrocic uwage pomimo serwisu przed kupnem.

 

Passat b5 kombi

Tdi 1.9 dieselek 110 koni zchipowane na 120

podgrzewane siedzenie działą u pasażera

bez alufelg

klimatyzacja klimatronic plus klimatyzowany schowek

wymieniony rozrzad i zawieszenie w przeciagu roku

opony tylko zimowe

szyberdach

klocki ponoc szykuja sie przednie do wymiany bo lekka zaczynaja piszczec

4 poduszki plus dwie kurtynki powietrzne

ocac jeszcze na dwa miechy

elektr. szyby i lusterka

centralny zamek

ogolnie zadbany

250 000 przebiegu, trzeci własciciel

 

 

8000 zł.

 

Jaki rok? Zarejestrowany?

 

- 110 kucy zrobione na 120? Ma papiery na to? Cokolwiek? Wykres z hamowni? Nikt nie pakuje ponad 1000 zł na wirusowanie po to żeby dostać 10 koni :/ z tego lekko można zrobić 140.

- czemu nie działa ogrzewanie u pasażera? pooglądaj fotel dokładnie

- Opony - czemu nie ma letnich?

- Co znaczy wymienione zawieszenie? Co było robione? Jakieś papiery na to?

- Sprawdź poduszki !!! Zobacz czy się w ogóle uzbrajają. Po przekręceniu kluczyka MUSI zapalić się lampka od AIR-BAGa. Po chwili gaśnie. Jak masz dostęp do laptopa z VAGiem to podłącz. Jak coś zawsze można pdjechać nim do serwisu. Podłączą Cię za 50-60 zł i odczytają błędy

- Skąd sprowadzony? I kiedy?

 

OC/AC jest w ogóle nie istotne bo Ty i tak masz miesiąc na przerejestrowanie auta

Odnośnik do komentarza

zayebiście żeś mi zakrył posta imigrancie :mad:

 

 

powtórka:

 

z tym peugotem miesiac temu nie wyszlo ;]

 

Ale już zarezerwowałem u kumpla brata inna brykę, do serwisu i przekazania dojdzie za tydzien, wiec poki co chetnie poznam zdanie kogos kto sie orientuje.

Czy warto i na co zwrocic uwage pomimo serwisu przed kupnem.

 

Passat b5 kombi

Tdi 1.9 dieselek 110 koni zchipowane na 120

podgrzewane siedzenie działą u pasażera

bez alufelg

klimatyzacja klimatronic plus klimatyzowany schowek

wymieniony rozrzad i zawieszenie w przeciagu roku

opony tylko zimowe

szyberdach

klocki ponoc szykuja sie przednie do wymiany bo lekka zaczynaja piszczec

4 poduszki plus dwie kurtynki powietrzne

ocac jeszcze na dwa miechy

elektr. szyby i lusterka

centralny zamek

ogolnie zadbany

250 000 przebiegu, trzeci własciciel

 

 

8000 zł.

 

Jaki rok? Zarejestrowany?

 

- 110 kucy zrobione na 120? Ma papiery na to? Cokolwiek? Wykres z hamowni? Nikt nie pakuje ponad 1000 zł na wirusowanie po to żeby dostać 10 koni :/ z tego lekko można zrobić 140.

- czemu nie działa ogrzewanie u pasażera? pooglądaj fotel dokładnie

- Opony - czemu nie ma letnich?

- Co znaczy wymienione zawieszenie? Co było robione? Jakieś papiery na to?

- Sprawdź poduszki !!! Zobacz czy się w ogóle uzbrajają. Po przekręceniu kluczyka MUSI zapalić się lampka od AIR-BAGa. Po chwili gaśnie. Jak masz dostęp do laptopa z VAGiem to podłącz. Jak coś zawsze można pdjechać nim do serwisu. Podłączą Cię za 50-60 zł i odczytają błędy

- Skąd sprowadzony? I kiedy?

 

OC/AC jest w ogóle nie istotne bo Ty i tak masz miesiąc na przerejestrowanie auta

 

Szczerze, to za te pieniądze nikt takich pytań nie powinien zadawać. Ze sprawdzaniem lampki airbaga też nie ma co - są 4 różne rodzaje obejścia problemu jej niezaswiecenia po dzwonie, łącznie z dołożeniem przekaźnika, który gasi lampke po kilku sekundach. Za tą cene to typowy passat, którego historii może lepiej nie znać aby nie psuć sobie nastroju. Owszem, może popytać o te 120km, o opony, o podgrzewanie, tylko po co jak na 99% cena jest ceną i tu się nienegocjuje już tylko bierze to co stoi.

Odnośnik do komentarza

zayebiście żeś mi zakrył posta imigrancie :mad:

 

 

powtórka:

 

z tym peugotem miesiac temu nie wyszlo ;]

 

Ale już zarezerwowałem u kumpla brata inna brykę, do serwisu i przekazania dojdzie za tydzien, wiec poki co chetnie poznam zdanie kogos kto sie orientuje.

Czy warto i na co zwrocic uwage pomimo serwisu przed kupnem.

 

Passat b5 kombi

Tdi 1.9 dieselek 110 koni zchipowane na 120

podgrzewane siedzenie działą u pasażera

bez alufelg

klimatyzacja klimatronic plus klimatyzowany schowek

wymieniony rozrzad i zawieszenie w przeciagu roku

opony tylko zimowe

szyberdach

klocki ponoc szykuja sie przednie do wymiany bo lekka zaczynaja piszczec

4 poduszki plus dwie kurtynki powietrzne

ocac jeszcze na dwa miechy

elektr. szyby i lusterka

centralny zamek

ogolnie zadbany

250 000 przebiegu, trzeci własciciel

 

 

8000 zł.

 

Jaki rok? Zarejestrowany?

 

- 110 kucy zrobione na 120? Ma papiery na to? Cokolwiek? Wykres z hamowni? Nikt nie pakuje ponad 1000 zł na wirusowanie po to żeby dostać 10 koni :/ z tego lekko można zrobić 140.

- czemu nie działa ogrzewanie u pasażera? pooglądaj fotel dokładnie

- Opony - czemu nie ma letnich?

- Co znaczy wymienione zawieszenie? Co było robione? Jakieś papiery na to?

- Sprawdź poduszki !!! Zobacz czy się w ogóle uzbrajają. Po przekręceniu kluczyka MUSI zapalić się lampka od AIR-BAGa. Po chwili gaśnie. Jak masz dostęp do laptopa z VAGiem to podłącz. Jak coś zawsze można pdjechać nim do serwisu. Podłączą Cię za 50-60 zł i odczytają błędy

- Skąd sprowadzony? I kiedy?

 

OC/AC jest w ogóle nie istotne bo Ty i tak masz miesiąc na przerejestrowanie auta

 

Szczerze, to za te pieniądze nikt takich pytań nie powinien zadawać. Ze sprawdzaniem lampki airbaga też nie ma co - są 4 różne rodzaje obejścia problemu jej niezaswiecenia po dzwonie, łącznie z dołożeniem przekaźnika, który gasi lampke po kilku sekundach. Za tą cene to typowy passat, którego historii może lepiej nie znać aby nie psuć sobie nastroju. Owszem, może popytać o te 120km, o opony, o podgrzewanie, tylko po co jak na 99% cena jest ceną i tu się nienegocjuje już tylko bierze to co stoi.

 

czy ja wiem czy brać takiego trolla?

Odnośnik do komentarza

do jazdy sie chyba nadaje :potter:

 

Jedyne z czym sie zgodze to warto sprawdzić system air bag bo od tego może zależeć nasze zdrowie.

Odnośnie zawieszenia to po jeździe próbnej sie dowie czy coś klepie czy jest porobione (a co go obchodzi czy gałka była wymieniona czy nie i tak śmieszne zamienniki wytrzymują 6-12 miesięcy)

W fotelu mogła sie mata już wypalić, typowa usterka

Opony letnie pewnie były slicki i wywalił, po co ma kupować nowe skoro sprzedaje auto

jakie ma znaczenie skąd sprowadzony? chyba, ze masz na myśli angola:)

 

AC na takiego zabytka kosztuje majątek

Edytowane przez Dud.ek
Odnośnik do komentarza

do jazdy sie chyba nadaje :potter:

 

Jedyne z czym sie zgodze to warto sprawdzić system air bag bo od tego może zależeć nasze zdrowie.

Odnośnie zawieszenia to po jeździe próbnej sie dowie czy coś klepie czy jest porobione (a co go obchodzi czy gałka była wymieniona czy nie i tak śmieszne zamienniki wytrzymują 6-12 miesięcy)

W fotelu mogła sie mata już wypalić, typowa usterka

Opony letnie pewnie były slicki i wywalił, po co ma kupować nowe skoro sprzedaje auto

jakie ma znaczenie skąd sprowadzony? chyba, ze masz na myśli angola:)

 

AC na takiego zabytka kosztuje majątek

 

AC do tego nic nie kosztuje bo pewnie nie załatwisz :)

A skąd sprowadzony? Bardzo ważne. Z każdego miejsca w EU auta są w innym stanie. Więc to czy auto jest z Niemiec czy z Włoch czy z Anglii jest ważne :) A może krajówka?

Ale w skrócie - diesel nie jest tani w utrzymaniu. I pchanie się w taniego diesela wg mnie jest bez sensu. Chcesz oszczędzić na paliwie ale nadrobisz kosztownymi naprawami.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Chyba przesadzacie, kupuje 14 latka niemca za 8 tysiaków od kumpla ktory wiem ze mnie nie porobi jak jakiegos przyjezdnego z drugiej polkuli polski, dodatkowo 2 tysiaki taniej niz u jakiegos cwaniaka ktory wcisnie mi wszystko ,bo ja sie ch,uja znam.

w pon. jade do serwisu z nim, dam sianko, niech sprawdza co z nim jest.

Pociesza mnie ze ma wymienione wszystko to co pisza ze sie najczesciej psuje, a ze samochod to skarbonka to kazdy wie ;]

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Poszukiwania kilkunastoletniego bezwypadkowego,serwisowanego, zadbanego samochodu za kwote mniejszą jak 10tyś raczej nie wypalą. Zdarzają się takie przypadki,ale to raczej w rodzinie,odkupując bryke od wujka itp.

 

Jak sprzedawałem swoje Audi( http://allegro.pl/audi-80-b4-2-0-z-gazem-lpg-i1591947248.html) to wypisałem wszystko co ją boli, sprzedałem bez problemu i to za cene w pełni mnie zadowalającą. Chociaż powiem Wam,że 90% ludzi woli kupic auto,które jest podobno niczym igła z fabryki. Szkoda tylko,że później wszystko wychodzi,łącznie z rdzą. Rozbrajały mnie pytania o bezwypadkową historię samochodu i o to czemu przebieg jest taki duży (około 260tyś). Odpowiadałem,że Audi była conajmniej 2 razy bita,albo uczestniczyła w karambolu,a przebieg i tak jest o połowe zaniżony :]

 

Sam dałem się tak złapać, znalazłem Alfe koło miejsca zamieszkania, tak mi się wkręciła,że już chciałem ja kupić. Ojciec odradził, doszło do tego,że się z nim pokłóciłem. Gdy kupiłem tą którą mam teraz, widzę jaka to kurewska mina była, wszystko było rozk.urwione,a samochód pomalowany lakierem z palety jakiegoś japońca : )Oczywiście ktoś ją kupił.

 

Tak więc Milan, ciesz się Passkiem, nawet jeśli był bity,najważniejsze,żeby to nie była mina. A to,że współczesny samochód to najgorsza inwestycja każdy wie i doświadcza na własnym portfelu.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

 

Tak więc Milan, ciesz się Passkiem, nawet jeśli był bity,najważniejsze,żeby to nie była mina. A to,że współczesny samochód to najgorsza inwestycja każdy wie i doświadcza na własnym portfelu.

 

 

A auto bite = mina?

Zdefiniuj minę?

 

Jeżeli pasek ma wystrzelone poduszki to wiedz, że coś się z nim działo :) I teraz trzeba się dobrze doszukać gdzie i jak mocno dostało. Ale wystrzelone poduchy to nic dobrego. Bo przy byle uderzeniu nie wystrzelą

Odnośnik do komentarza

To,że auto i motocykl miało przygodę nie przekreśla go w moich oczach. Oczywiście możecie miec inne podejście. Szukając motocykla i sprawdzając "bezwypadki" o mało nie osiwiałem.W Polsce przyjeło się,że bezwypadek to nie auto bez stłuczki tylko takie które w momencie sprzedaży nie jest rozwalone. Wolałem więc kupić motonga po szlifie,gdzie przynajmniej wiedziałem co z nim było nie tak. Tak więc, jeśli elementy nośne samochodu nie zostały pogięte,cięte,spawane, wszystko zostało naprawione to nie widzę przeszkód żeby użytkować taka bryke.

 

Miną więc dla mnie nie jest samochód,który kiedyś miał dzwona, tylko taki,gdzie po miesiącu użytkowania okazuje się studnią bez dna, bądź wprost nie nadaje się do bezpiecznego użytkowania. Posiada wady ukryte.Oczywiście nie mówie o skrajnościach,jak w warsztacie obok mojego domu. Z 2 rozbitych BMW 525 zrobiona jedną, a wszystkie spawy prowadzono symetrycznie,nawet jeśli nie było takiej potrzeby,tylko po to,żeby po wjeździe na kanał wyglądało na "fabrykę". Z mechanicznego punktu widzenia autko/a było ok, tylko jak taka bryła zachowa się przy wypadku?

 

Jeśli chodzi o poduszki,to myślę,że nie głupim pomysłem jest sprawdzenie czy w ogóle są na miejscu.

Edytowane przez Pajda
Odnośnik do komentarza

To,że auto i motocykl miało przygodę nie przekreśla go w moich oczach. Oczywiście możecie miec inne podejście. Szukając motocykla i sprawdzając "bezwypadki" o mało nie osiwiałem.W Polsce przyjeło się,że bezwypadek to nie auto bez stłuczki tylko takie które w momencie sprzedaży nie jest rozwalone. Wolałem więc kupić motonga po szlifie,gdzie przynajmniej wiedziałem co z nim było nie tak. Tak więc, jeśli elementy nośne samochodu nie zostały pogięte,cięte,spawane, wszystko zostało naprawione to nie widzę przeszkód żeby użytkować taka bryke.

 

Miną więc dla mnie nie jest samochód,który kiedyś miał dzwona, tylko taki,gdzie po miesiącu użytkowania okazuje się studnią bez dna, bądź wprost nie nadaje się do bezpiecznego użytkowania. Posiada wady ukryte.Oczywiście nie mówie o skrajnościach,jak w warsztacie obok mojego domu. Z 2 rozbitych BMW 525 zrobiona jedną, a wszystkie spawy prowadzono symetrycznie,nawet jeśli nie było takiej potrzeby,tylko po to,żeby po wjeździe na kanał wyglądało na "fabrykę". Z mechanicznego punktu widzenia autko/a było ok, tylko jak taka bryła zachowa się przy wypadku?

 

Jeśli chodzi o poduszki,to myślę,że nie głupim pomysłem jest sprawdzenie czy w ogóle są na miejscu.

 

Z moto to inna jazda. Szlif to pól biedy. Chociaż w przypadku szlifiery naprawa plastików to 1/3 ceny dobrego moto :)

Co do definicji auta bezwypadkowego to się z Tobą zgodzę.

 

Z miną jest taka akcja, że możesz kupić auto 100% nie bite. Z niemiec :D 1 właściciel w PL. Przykładowo Audi A6 2.5. No i polak nawalił pod 250 kkm. Kupujesz bo myślisz, że igła a tam leci po kolei. Wałki, dwumas, skrzynia. Ale buda jest cała.

 

Nie ma co tu dyskutować. Naściągałem tego g.owna w cholerę od naszych sąsiadów. Zaczynając od Corsy Be poprzez różne Passaty dla ludu.

 

Gdzie jest ten gostek co miał wrzucić zdjęcia tego trolla :)

Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

bylem w serwisie, ziomy posprawdzaly wszystkie zbiorniczki, czy nie ma opiłków, czy rzeczywiscie wszystko wymienione, no i ogolnie :

-wszystkie wahacze nowe

- rozrzad nowy

-przepływomierz nowy

 

Jedna rzecz im sie nie podobala, ze z turbiny troche olej wycieka, no ale jak stwierdzili , nie mozna wymagac od 14 letniego niemca za duzo, ale i tak jest niezle, poza tym na tej turbinie moge pojezdzic jeszcze rok, nawet 5 lat, ajak dojdzie do wymiany to około 500 zł trzeba bedzie wyłożyc, plus wymiana.

 

Jest dobre radyjko, jest plynna jazda, jest przyspieszenie, wszystko dziala, oprocz tego podgrzewania kierowcy, jest bardzo ok, w tygodniu finalizuje kupno, dziekuje wszystkim za komentarze i rady.

Odnośnik do komentarza

Ch uj tam, niech będzie spawany nawet z 3 - jeśli dobrze się nim jeździ to tak ma być i niech tak zostanie. Co prawda za 500zł turbiny nie naprawisz ale i tak temat da się ogarnąć więc jeśli auto Ci pasi i nie robi 4 śladów to należy się cieszyć. Airbaga w ogóle nie ma co brać pod uwagę bo znając polskie fatum to i tak byś zginął w Audi A8 z 24 poduszkami powietrznymi a wbijając się starą Corsą pod tira wyszedłbyś cało.

Jest dobre radyjko, jest plynna jazda, jest przyspieszenie, wszystko dziala, oprocz tego podgrzewania kierowcy, jest bardzo ok - i to się liczy

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...