Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Gameplayowo zabrakło mi więcej możliwości Nanosuit, bo tak naprawdę są trzy opcje podczas walki: zrobię to po cichu lub wbiję jak czołg i rozpier.dolę wszystko co się rusza, albo połącze obie taktyki. Po pewnych czasie staje się to trochę monotonne, zwłaszcza, że przy każdym starciu jest całkiem spora przestrzeń do dyspozycji. Mogli wrzucić trochę liniowych korytarzy i od razu byłoby dynamiczniej i ciekawiej.

Moim zdaniem niepotrzebnie sie czepiasz. C2 prezentuje ciekawy gameplay, gdzie mozemy kombinowac i tak naprawde levele rozgrywac w rozny sposob. Sa otwarte lokacje, ktore umozliwiaja roznorodnosc w podejsciu do przeciwnika to jest zle, gdyby byly korytarze to by nazwany byl korytem i nasladowca CoDa, nastawionym ciagle na rozwalke.

 

;)

 

Acha, by the way. Jezeli komus sie spodobalo intro, to spodoba sie tez pewien level :)

Edytowane przez VoytecCFC
Odnośnik do komentarza

Trzeba zbierać tagi.

 

Czyli cod pełną gębą, osom, da się to wyłączyć w custom grach?

Trzeba zebrać 3 tagi POD RZĄD. Akurat killstreiki są bardzo fajnie pomyślane. W customach można wszytsko wyłączyć, ale w grach rankingowych tez masz mecze bez killstreików czy możliwości kombinezonu. Biegamy tylko z bronią.

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza
Moim zdaniem niepotrzebnie sie czepiasz. C2 prezentuje ciekawy gameplay, gdzie mozemy kombinowac i tak naprawde levele rozgrywac w rozny sposob. Sa otwarte lokacje, ktore umozliwiaja roznorodnosc w podejsciu do przeciwnika to jest zle, gdyby byly korytarze to by nazwany byl korytem i nasladowca CoDa, nastawionym ciagle na rozwalke.

No jak dla mnie Nanosuit to miał być główny punkt programu, więc trzy opcje i mało zróżnicowany gameplay to jednak zawód, ale źle też nie jest. Jest po prostu dobrze.

Odnośnik do komentarza

Gameplayowo zabrakło mi więcej możliwości Nanosuit, bo tak naprawdę są trzy opcje podczas walki: zrobię to po cichu lub wbiję jak czołg i rozpier.dolę wszystko co się rusza, albo połącze obie taktyki. Po pewnych czasie staje się to trochę monotonne, zwłaszcza, że przy każdym starciu jest całkiem spora przestrzeń do dyspozycji.

 

No właśnie nie licząc już grafiki i kwestii technicznych (z tego co piszecie to chyba cud, że jednak full lepiej wygląda od dema :o chodzi o multi) to najbardziej zastanawia mnie jak to jest z tym free romem/otwartymi przestrzeniami. Filmiki tego nie oddadzą choć z tego co widzę to o korytarzach raczej nie ma mowy.

 

Dosyć duże/rozległe są tereny? Bodajże GI pisze-porównuje Crysisa jeżeli chodzi o free roam do Batmana: AA, prawda to?

Jest kilka ścieżek do celu?

 

@Crying Wolf

 

Ile zajęło Ci przejście singla i na jakim poziomie? Jak wypada poziom trudności w ogóle? Są jakieś znajdźki do zbierania?

Odnośnik do komentarza

O free roamie nie może być jednak mowy bo dostajesz do dyspozycji chapter i punkt do ktorego masz dojsc. Sa fragmenty stricte liniowe i przejscie w budynku z gory nakreslone przez tworcow. Wychodzac na ulice, pole manewru sie powieksza. Mozesz pojsc w prawo i ropoczac dywersje, zakrajsc sie i obejsc calosc od tylu, nie zabijajac nikogo, uzywajac tylko cloaka. Nie wiem czy zostalo to ograniczone w stosunku do pierwszego Crysisa, bo w niego nie gralem, ale jest jak kombinowac. I to mi sie najbardziej podoba, ze dostaje level, opadoszczekowe skrypty i pole do manewru, jak chce ten level rozegrac.

Zobaczyc jak przed nosem rozwala sie most albo w sciane wparowywuje helikopter miazdzac wszystko? Bez spadku frejmrejtu!

Odnośnik do komentarza
Ile zajęło Ci przejście singla i na jakim poziomie? Jak wypada poziom trudności w ogóle? Są jakieś znajdźki do zbierania?

Jakoś tak 9h, tylko że cut-scenek jest bardzo mało i praktycznie przez cały ten czas gramy.

Poziom trudności naprawdę daje radę, normal to taki normal z poprzedniej generacji, czyli nie jest łatwo i nie jest megatrudno, ale przy większych starciach trzeba się pilnować. Zdecydowanie gra jest bardziej wyśrubowana niż KZ3, czy CoD BO.

Znajdźki są i to chyba aż trzy rodzaje. Odblokowują flashbacki Propheta i dodają jakieś dane do przeglądania.

 

A tereny to ciężko mi powiedzieć, musisz sam zobaczyć i ocenić.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

Gram od wczoraj i z perspektywy osoby która przechodziła obie części na pc , mogę spokojnie polecić Crysisa na ps3 , oprawa wygląda LEPIEJ niż w demie , mamy większość efektów cry engine (świało,woda wybuchy) tyle że odpowiednio dostosowanych do konsol , jedyna rzecz jaka mnie denerwuję trochę to ta rozdziałka (gra sama skaluję się do 1080p ) no ale z drugiej framerate jest naprawdę przyzwoity (przynajmniej w pierwszej połowie) a tego się najbardziej obawiałem na konsolach heh .Najważniejsze że zachowano styl Crysisa ,"podchody" w NYC smakują podobnie jak w jedynce i określenie "miejska dżungla" z okładki sprawdza się w 100% (poziom weteran daję popalić) . Najważniejsze że mam w końcu swojego Crysisa na ps3 heh , multi jeszcze nie włączałem .

Odnośnik do komentarza

O boże proszę cię , czepiasz się choć wspomniałem że oceniam singla , jeżeli ci mówię że jest dobrze to jest dobrze , multi musiał by wyglądać o wieeele gorzej , nawet go nie zapuszczałem bo nie chce psuć sobie singla , a LAGI ze stricte grafą mają nie wiele wspólnego więc lepiej poczekać do piątku na pre i wtedy zabrać się za testy multi. No chyba że są dwa osobne cry enginy , do singla i multi heh . Edit : http://www.ps3site.p...prawione/66982/ masz @Q-Jot

znalazłem ci "publicystykę' do lanchu heh

Edytowane przez dc1982
Odnośnik do komentarza

No i znowu kompleks Kz3 heh , według mnie to własnie produkcji GG zdecydowanie należy się ten tytuł , jest to exclusiv na jeden system , a wersja Crysis 2 (jedynka jeszcze bardziej) na pc miażdży obie wersje konsolowe razem wzięte i choć jestem naprawdę pełen podziwu ile udało się wcisnąć z tego silnika to jednak moim zdaniem nie ma oszukiwać się gdzie jest najładniej heh

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Ale z miazga bym nie przesadzal. Miala byc przepasc a jej nie ma. Co jest wazne na PC? Rozdzielczosc, a na konsoli mniej. Wada jest ze nie ma pelnego 720p, ale to jest rozdzialka ktora w zupelnosci wystarcza w tej generacji. Na PC natomiast, kiedy monitor/matryca ma rozdzielczosc wieksza od 1280x800, 720p nie wystarcza. Siedzi sie blisko i roznice sa widoczne. To czym wersja pecetowa przewaza nad konsolowa to jeszcze wieksza szczegolowosc jezeli chodzi o oswietlenie i rozdzielczosc tekstur a takze troche wieksza plynnosc, bo jak zaznaczalem, mam wrazenie ze jest stale 25 klatek. Z tego co jeszcze zauwazylem to nie ma takiego blura przy obracaniu postacia.

 

Widomo, ze nie ma sie co oszukiwac, ze na PC jest gorzej. Nie, jest najlepiej ale miazgi nie ma :) Dlatego napawa mnie to optymizmem przed BF3 na konsolach, bo jezeli DICE uda sie tak zoptymalizowac gre na konsole to bede wniebowziety ;)

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No fakt , takie różnice w BF3 jak najbardziej . Może mnie poniosło z tym określeniem miazga , ale musiałem odpowiedzieć na te słabe prowo z Killzonem , to już kolejny raz (ostatnio był Bulletstorm) kiedy wyczuwa się autentyczny kompleks Kz3 wśród niektórych posiadaczy x-a , skończy się na tym że i za pół roku korona nie spadnie heh (przez konsolowe porty Bf3, Mw3czy co tam jeszcze wydadzą)

  • Plusik 3
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Na VGC w recenzji piszą, że kampania w zależności od skill'a i poziomu trudności zajmuje od 10 do 15 godzin.

 

I bardzo dobrze. Mam już dość FPS-ów, w których tryb fabularny zajmuje do 7h max. Crysis 2 jest mocno taktycznym shooterem i całkiem wymagającym jak na dzisiejsze standardy. Energia nanokombinezonu szybko się wyczerpuje i nawet używając kamuflaża al'a Predator trzeba szybko myśleć w szeregach wroga. Sami przeciwnicy potrafią nas zauważyć bardzo szybko (czasem nawet przy włączonym kamuflażu, jeśli podejdziemy zbyt blisko). Świetnie wypada także sposób kustomizacji broni i upgrade'owania nanosuit. Dziś jak grałem to rozwalily mnie motywy z zestrzeleniem statku obcych i walący się most pod nogami. To wygląda masakrycznie, niby skryptowane ale z jaką brawurą..

 

Jak tak dalej pójdzie to produkcja Crytek w moich oczach przebije Killzone 3 (nie chodzi mi o oprawa audiowizualna bo to inny styl graficzny ale o sam fun z rozrywki). Chciałem też zagrać w multi ale nie wyszukało mi żadnych graczy... :confused:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

No a jak w końcu z multi i mapką z dema? Dalej taka nędza graficzna, doczytujące się po kilku sekundach tekstury/obiekty i spadki płynności?

Tak, dalej taka nędza, grafika rodem z PS2. Nie kupuj, bo nie ma sensu.

 

 

Wczoraj jak przysiadłem do multi po 23, to skończyłem o 3:00. Od czasów Resistance 1 nie bawiłem się tak dobrze z fpsem na PS3.

  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Yeti już druga twoja taka głupia wypowiedź,gdy ktoś się pyta czy jest różnica między demem a grą właściwą.Nie umiesz odpowiedzieć człowiekowi,który nie ma tej gry to nie odpowiadaj,może jest na forum ktoś kto gra i zechce udzielić sensownej odpowiedzi.

boze jest roznica gra sie o wiele lepiej czasem laguje ale to pewnie przez to ze w europie jutro premeria dopiero i same hosty z ameryki są i muli:) single player tylko czasem wolno wczytuje otoc zenie z mutli nie ma takiego problemu

 

 

 

Odnośnik do komentarza

zacznę od tego ze przeszedłem już całą kampanię na WETERAN i pewnie zabiore sie za SUPERSOLDIER. Rzeczywiście ponad 10h jak nie 12h mi ona zajeła - ogromny +. Gameplay to mistrzostwo wśród FPS'ów, K3 w ogólne mnie nie jarał(choc i tak zdobyłem platynę). Znakomite możliwości podejscia do danego fragmentu kampanii czylią ja jeszcze lepszą. Grafika moim skromnym zdaniem lepsze niż KZ. Nie wiem mam takie dziwne wrazenie ze zeby dostrzec kunszt K3 to trzeba sie zatrzymac na spokojnie i sie wpatrzec w to i owo, natomiast w C2 ten feeling masz prez caly czas. Pimio tego dostrzegłem sporo bugów: nie chcialo mi wybrac RPG albo C4 z ekwipunku, upgrady broni znikneły itp.

 

Świetnie że upgrady zostają na kolejne przejscie in +. Jednak co mi sie nie specjalnie podoba to to jak zorganizowano upgrady tego kombinezonu. Mozna wybrac tylko jeden upgrade z kazdej kategorii zeby byl włączony, a posortowane sa tak, że wszystkie najprzydatniejsze sa w jedenej kategorii(oprócz maskowania)- i bądz tu teraz mądry. Sledzenie kroków czy ostrzeganie przed przeciwnikani to (pipi) które chetnie zamienilbym na ktoryś inny jednak jest to niemożliwe.

 

Teraz do tych co już grają:

1. Da się jakoś właczyć wiecej niż jedna umiejętność z każdej kategorii?

2. Czy mam racje że ODDBICIE wzieksze pancerz 2X, natomiast pierwsza umiejętność z pancerza tylko przedłuża jego działanie dwukrotnie w mometach kiedy do ciebie nie strzelaja a jest on włączony?

3. Który w taki razie sie bardziej przydaje przy wymianach ognia bo pomimo tego ze powinno ODBICIE to mam co do tego pewne watpliwości(jakby schodzilo troche szybciej - a nie powinno)?

Edytowane przez QTF
Odnośnik do komentarza

Miałem jeden nieprzyjemny moment, przy walce z bosem na koncu 11 chapteru. 3 razy, kiedy do niego podszedłem, przez około 4-5 sekund miałem pokaz slajdów. Pierwszy raz miałem dropa. Moze to byc wina tego, że konsola chodziła 3 godzine i naprawde byla dosc rozgrzana?

Edytowane przez VoytecCFC
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...