Skocz do zawartości

Crysis 2


TomisH

Rekomendowane odpowiedzi

Po ukończeniu kampanii stwierdzam, że to jedna z najciekawszych gier obecnej generacji. Niektóre oskryptowane akcje po prostu masakrują i aż chce się je ujrzeć ponownie. Uralo, co do Twoich zarzutów w stronę Crysis 2 to po części Cię rozumiem. Dokładnie ograłeś pierwszą część oraz WarHead, więc automatycznie zareagowałeś na zawarte w grze uproszczenia względem poprzedniczek. Jednak sam Cevat Yerli (CEO Crytek) w licznych wywiadach cały czas powtarzał, że Crysis 2 był opracowywany przede wszystkim na konsolach (pewnie także dlatego zdecydowano się na tereny miejskie, bo tak zagęszczona dżungla mogłaby wyglądać nieciekawie).

 

Czasem faktycznie z niewiadomych przyczyn postać zacinała się przy ścianie i za cholerę nie mogłem się ruszyć (po kilku minutach już dało radę). Czasami jednostki wroga kręcą się w miejscu lub obijają się o siebie. Mimo wszystko Crysis 2 w moich oczach zasługuje przynajmniej na 8+. Za możliwości taktyczne, nanosuit, całkiem fajny scenariusz (choć tutaj w paru chwilach odniosłem wrażenie, że przydałaby się znajomość pierwszej części) oraz wykonanie i nieziemsko świetny soundtrack (Hans Zimmer ponownie pokazał klasę).

 

Teraz przyszła kolej na ogrywanie mulit ale to dopiero za jakiś czas. Muszę na razie odpocząć od FPS'ów bo z Killzone 3 przeskoczyłem od razu na Crysisa. A to nie jest zbyt dobre.

Edytowane przez NEMESIS US
Odnośnik do komentarza

Matko z córką! Genialne gra... znaczy multi :) Singiel widać, że ma potencjał być fajny o ile komuś będzie się chciało grać kozacko i korzystać z możliwości nano. Bo jeśli ma się to w pupie to zamienimy C2 w sratatata strzelankę. Ale ja nie o tym! MULTI! Dawno nie grałem w grę przez 2 dni praktycznie non-stop. Mapy są zaprojektowane przez geniuszy, nieustanne rozwijanie wszystkiego i dostawanie punktów za wszystko nie pozwala zrobić siku (patent z CoD, ogólnie cała rozgrywka czerpie garściami z tuzuów gatunku), nanosuit i jego możliwości sprawiają, że doświadczamy akcji jak w żadnym innym FPSie. Najlepsze jest natomiast niszczyć po(pipi)ków co przyszli ze świata CoD - chowa się taki po kątkach i nabija killstreaky.. A TU NAGLE (pipi)!!! Kalinho spada z nieba niczym WSZECHMOGĄCY BÓG i rozpierdala typka miazguniąc go nalotem z piąchy!! To jest tytuł w który będzie się grało do premiery BF3. K3, CoDy - wszystko przy C2 wydaje się teraz nudne i płaskie. POLECAM!

Edytowane przez Kalinho_PL
Odnośnik do komentarza

Zagrałem i ja w ten zacny tytuł i... Średnio... Biednie czasami... Sztuczna inteligencja - dramat. Przeciwnicy ładują z połowy planszy, a stojąc 5 metrów ode mnie już mnie nie widzą. Teleport i chód jak Dracula (na niewidocznej deskorolce) to norma, przeciwnik skacze na murek i nagle pojawia się kilka metrów dalej, w innym miejscu niż logika, fizyka i normalność by wskazywała. Animacja śmierci to kolejny dramat - można na YouTube poszukać trailera "Killzone 2 Dance of Death" i porównać. Smugi pocisków wyglądające jak rurki do piwa przenikające przez ściany, zasłony, filary - żart. Fizyka - kpina. Strzelam do kolesia ze śrutówki, ten wybija się z 5 metrów do góry, odbija się od drzewa, ląduje na glebie i zaczyna do mnie strzelać... Przeciwnicy pojawiający z czapy za plecami - standard. Grafika - poza REWELACYJNYM oświetleniem obiekty to proste bryły ze średnimi teksturami. Polecam przy pierwszym spotkaniu z Gouldem spojrzeć przez lunetę - PSX jak się patrzy. Nie podoba mi się sterylność grafiki, po prostu. Design pojazdów - helikoptery, autobusy, samochody stojące na ulicach to też bez rewelacji. Ziarnistość Killzone czy nawet Battlefield: Bad Company dużo bardziej mi leży. Wszechobecne błędy, glitche i inne takie. Skrypty i owszem, fajne, ale nie ratują niestety tej gry. Były już fajniejsze, a że będą jeszcze bardziej to jestem pewny. Spadki animacji już każdy widział, więc pominę. Drzewa pojawiają się i znikają, obiekty podobnie. Dubbing na przekór początkowym lamentom i ogólnemu jęczeniu uważam za dobry. Czasami powtarzające się teksty nudzą i irytują, ale generalnie wyszło bardzo dobrze. Bluzgi są na swoim miejscu, aczkolwiek artyzmu w użyciu przekleństw jaki jest Bulletstormie nic dłuuuuuuuugo nie przebije. Pewnie dopiero Bulletstorm 2. Multi naprawdę słabe - spadki animacji na porządku dziennym, lagi norma, system trafień jakiś taki dziwny... Ładuję do gościa serię w klatę mając włączony pancerz, on we mnie wywala 3 kulki i po mnie. On nie miał włączonego pancerza - na kill cam dokładnie się przyglądałem. Ta gra to jakaś wczesna beta sprzedawana za cenę pełnego produktu. Sorry, ale argument że robili grę na 3 platformy i że mieli dużo roboty do mnie nie trafia.

Graficznie do Killzone 3 dużo brakuje. Multi Killzone 3 + Move na razie nie ma realnego konkurenta. Nie myślałem że to napiszę, ale Bulletstorm ma lepszy gameplay. Moim zdaniem Bulletstorm to gra na 2 razy żeby wszystko zobaczyć, a Crysis 2 to niestety na wymęczony 1 raz.

Edytowane przez Kris77
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza

Multi Killzone 3 + Move na razie nie ma realnego konkurenta.

Mimo iz mam inne zdanie, to tutaj zgadzam się w 100%.

 

Do multi ciężko mi przywyknąć po K3 i wkurza mnie niesamowicie zwalona detekcja trafien. Wale w typa serie, on we mnie 3 kulki i leze. Design mapek mi sie podoba, ale gameplayowo musze sie na nowo wrzyzwyczajac bo jest szybko jak w CoDzie.

 

No i spora wada jest AI przeciwnikow, po swiezo po K3, gdzie jest jedno z lepszych AI moim zdaniem w FPSach, cholernie mierzi taka glupota.

Edytowane przez VoytecCFC
Odnośnik do komentarza

Potwierdzam,:

- gra na raz z marnym AI.

- z biednym frameratem który czasami nie wie co się dzieje na ekranie.

- przeciwnicy to undeady.

- punkty kontrolne rozmieszczone są beznadziejnie.

- nie które lokacje moją okrutnie słaby "dizajn"

- bugi

- pojazdy, po co komu to?

 

Graficznie jest git, gra ma momenty trzeba przyznać choć też należy do grona osób które uważają, że KZ3 wygląda lepiej.

 

A co do gameplayu, król może być tylko jeden i póki co w tym roku rządzi BulletStorm!

Edytowane przez Soul
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Skrypty i owszem, fajne, ale nie ratują niestety tej gry.

Grę ratuje gameplay i to wystarczy. Poza tym nie będziesz oryginalny pisząc jakieś bzdury. Może faktycznie ściągnąłeś betę z internetu.

Króla Bulletstoram jakoś nie widzę, jako przegranego tego roku na bank.

Edytowane przez da$io
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dajcie spokoj z Bulletstormem - fajna gra, ale KZ3 i C2 sa o klase lepsze.

 

PS. Panowie czy wersja na PS3 tez ma ten dziwny problem z "ziarnem" ? Sporo osob na X360 doswiadcza tego efektu, ktory psuje bardzo oprawe. Dobrze, ze mozna samemu pozbyc sie tego glitcha i nie trzeba czekac na patcha.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza
Gość mevek

zablokowalem sie w misji:

"Chron Goulda i ucieknij(...)"

 

jestem w windzie i nie wiem co zrobic?

p.s

gra ma wiele bledow i niedociagniec, tak wiec gram tylko i wylacznie dla oprawy muzycznej, graficznej - jestem ciekaw kolejnych lokacji. ot co.

poza tym bez zachwytu.

Edytowane przez mevek
Odnośnik do komentarza
Gość mevek

Próbowałeś się rozejrzeć czy można gdzieś wskoczyć, lub po prostu czy w środku nie ma przełącznika? :P

to byl poprostu kolejny bug ot co.:diablo:

zaczelem grac od nowa ta misje i okazalo sie, ze kraty od windy sa uchylone, a droga prowadzi w innna zupelnie strone :blink:

zupelnie nie kumam, czemu po wznowieniu cofnelo mnie do zamknietej windy bez wyjscia?

gram dalej... tylko z czystej ciekawosci graficznej - nawet pucharkow nie zbieram :down:

________________________________________________

od poczatku gram na poziomie supersoldier

Edytowane przez mevek
Odnośnik do komentarza

Jednak Crytek nie udało się obejść bez koniecznych ograniczeń podczas tworzenia gry z myślą o konsolach. Podczas developingu pierwszego Crysisa poszli na całość. Tworzenie gry typowo pod PC de facto nie wiążę się z żadnymi ograniczeniami (jednak ma to skutek podczas bilansu sprzedaży, co boleśnie dotknęło Crytek po premierze Crysis). To dlatego ta gra wciąż tak wygląda.

 

Być może fani pierwszej części i Warhead w pewnym stopniu poczuli się zawiedzeni pewnymi uproszczeniami (o czym pisał Ural i w zasadzie zastanawiam się czemu jego post został zminusowany, skoro wyraził swoje danie jako fan Kryzysów). Teraz już wiem jak mniej więcej prezentowałby się Crysis gdyby ukazał się na konsolach. Co nie zmienia w moich oczach faktu, że Crysis 2 to świetny shooter i gra warta swojej ceny. Niebawem zacznę przygodę na poziomie Superżołnierza.

Odnośnik do komentarza

Dajcie spokoj z Bulletstormem - fajna gra, ale KZ3 i C2 sa o klase lepsze.

 

PS. Panowie czy wersja na PS3 tez ma ten dziwny problem z "ziarnem" ? Sporo osob na X360 doswiadcza tego efektu, ktory psuje bardzo oprawe. Dobrze, ze mozna samemu pozbyc sie tego glitcha i nie trzeba czekac na patcha.

 

 

Crysis 2 suffers grain filter glitch only on Xbox

 

Graficznie na pewno, ale gameplayowo jestem innego zdania, zaś co do samego C2:

 

Gram właśnie drugi raz, poziom najwyższy z możliwych :) pojawiło się parę nowych spostrzeżeń.....Graficznie gra wygląda momentami kapitalnie(trudno mi ocenić czy lepiej od KZ3, na pewno tak samo dobrze) na 100% najładniejsza gra na X360. Oświetlenie, woda, efekt ognia pyły dymu to pierwsza klasa IMO nigdzie nie widziałem lepszych, tekstury na b.dobrym poziomie, na prawdę pod tym względem C2 ma się czym chwalić, cholernie podoba mi się efekt gdy jesteśmy pod wodą. W pomieszczeniach gra wygląda foto realistycznie, na pewno lepiej niż w KZ, za to na zewnątrz KZ bardziej do mnie przemawia choć jest grą bardziej zamkniętą, trudno powiedzieć, bo HDR i samo oświetlenie w C2 robi kapitalną robotę, fajnie się patrzy w niebo jak i w kałuże. Boli jednak framerate, który w KZ wypada lepiej, co do gameplayu to ten w C2 też ma dużo więcej do zaoferowania, można pokombinować.

Odnośnik do komentarza

Mnie najbardziej boli to, ze Crytek nie postaralo sie o dopracowanie walki wrecz. Pod tym wzgledem Killzone 3 wygrywa (nie wspominam juz nawet o takim BF3). Szkoda, bo technologia jaka oferuje CryEngine 3 w tym aspekcie mogla sie sprawdzic kapitalnie. Odglosy strzalow to tez nie poziom Bad Company ale i tak jest bardzo dobrze.

 

W jednym z leveli na samym poczatku nie doczytaly mi sie tekstury, dopiero po kilkunastu seknudach miale pelny obraz sytuacji. Takie bledy sa troche nie na miejscu, i to w tak zaawansowanej produkcji.

Odnośnik do komentarza

Szukam jakiegoś poradnika, gdzie leżą wszystkie pamiątki, emaile itd... Może ma ktoś link? :P

Do znajdziek używam tego i moge go polecic ;)

 

http://www.msxbox-world.com/features/Crysis-2/index.php

 

A co do stanu technicznego Crysisa to moge powiedziec, ze w grze jest sporo bugow, fatalne bledy AI, nierowne FPS ale to i tak nie zmienia faktu, ze jest to techniczny kolos. Przy tak dalece zaawansowanym silniku to co osiagnal Crytek jest godne pochwaly.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Tutaj chyba bardziej chodzi o rodzaj TV. Ja mam w domu dwa razy Full HD i na jednym z nich gry wygladaja ZNACZNIE lepiej niz na drugim. Chodzi glownie o to jak sobie taki TV radzi z odbiorem sygnalu w rozdzielczosci nizszej niz natywna.

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...