Skocz do zawartości

Metal Gear Solid: Peace Walker


Rekomendowane odpowiedzi

@McQueen

Odblokowałeś piąty rozdział? Nie pamiętam kurde czy Chico miał coś tam jeszcze do powiedzenia. W każdym razie jeśli na pewno odsłuchałeś wszystkie jego dialogi, udaj się do 29 Extra Ops, po czym wykonaj ją i udaj się na plażę. Nie ma bata, Trenya musi się pokazać. Co do walki z PW zabierz ze sobą dwie najmocniejsze wyrzutnie i jeden karabin o bardzo pojemnym magazynku. Gdy mech włączy pole siłowe (lub zabraknie Ci ammo do rakietnic) naparzaj z karabinu, który zadaje spore obrażenia. Tym samym zaoszczędzisz markery.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Czytając wcześniejsze posty to widzę czepianie się że PW przeciwnicy mają taki super armor a w dziejącej się dekadę później jedynce dresy zwykłe. Szukaćie problemu. Warto się skupiać na takim czymś a nie na głównej osi fabularnej? Dla mnie produkt bardzo dobry. Lubię tak zakrecone fabuły i oddziaływanie na emocje. Komuś jakieś baloniki przeszkadzają a innemu coś nie pasuje bo jakaś pierdoła mu się nie zgadza. Przykre osoby z was trochę. Jeżeli coś wam tak bardzo nie pasuje to nie grajcie lub nie kupujcie. Proste. Dziękuję,dobranoc.

Odnośnik do komentarza

Jeżeli już tacy drobiazgowi jesteśmy to każdy mgs miał fabułę nie najwyższych lotów. Wg mnie mgs4 fabularnie był super. Przypomnijcie sobie mgs2 i jakie jaja tam były. Kompletnie do dupy wątek,kolację oraz postacie. W mgs pw historia jest spoko. Trochę nie przemawiają do mnie te rekrutację i baloniki ale można to olać. Jak na psp to dobra gra,warta uwagi. Porównania z mgs3 są nie na miejscu. Długość przerywników nie pasuje? No to jest jedna z cech mgs. Mi bardzo przyjemnie zapełniały czas. Wyjaśniły kilka spraw. Ost sprawa to nie ma tam nic trudnego do ogarnięcia. Więc nie rozumiem wypowiedzi że fabuła nie zrozumiała itd

Odnośnik do komentarza

Trochę offtop się robi, ale dołączę mimo wszystko - MGS2 nie uważam za jakieś arcydzieło pod względem fabuły (za dużo absurdów i głupoty, nawet jak na sci-fi), ale w moich oczach jego urok tkwił w łączeniu ze sobą faktów, analizowaniu dialogów, dyskusji, powiązań. Snuło się rozmaite teorie, lepsze i gorsze, i choć z pewnością wiele z nich nie było dokładnie tym "co autor miał na myśli", to mimo wszystko działało na plus gry.

 

Wszystko jednak zepsuł MGS4, który przy swojej próbie usilnego powiązania końca z końcem wszystko uprościł, naciągnął, w wyniku czego jakoś nie patrzę na dwójkę tak samo jak kiedyś. Podano mi wszystko jak na talerzu i nagle całość zbrzydła w mgnieniu oka. Kojima albo nie miał wcale żadnego wyjaśnienia dla MGS2, albo nie miał czasu podczas pisania scenariusza czwórki aby to jakoś powiązać, co by miało ręce i nogi.

Odnośnik do komentarza

mgs2 fabularnie jest bardzo wysoko w rankingu mgs'ów. to, ze wątek fabularny jest skomplikowany i wielowatkowy nie znaczy, ze jest słaby.

Tym bardziej trzeba się zapoznać z pełną wersją.

 

oczywiscie, ze jest warta tej kasy - niewiele gier posiada tyle contentu i starcza na ponad 20h grania.

Jak każdy MGS pewnie zapewnia wiele godzin grania.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...