Skocz do zawartości

Metal Gear Solid: Peace Walker


Rekomendowane odpowiedzi

Kończę właśnie PW i uważam to za udaną część, ma kilka patentów które czynią z MGS-a coś więcej niż MGS-a. Ogółem podoba mi się to zróżnicowanie. Gra zacnie rozbudowana, polecam każdemu. Co do fabuły, to jednak PW wyklucza PO.

Poniekąd przecież Big Boss rozliczył się z prawdą o The Boss w PO, a PW traktuje jego traumę z The Boss jakby w ogóle nie była ruszana po MGS3. Nie wspomnę, że Snake nazywa swojego mecha Metal Gear Zeke, tłumacząc to bodajże określeniem Sokolova, a przecież walczył z Metal Gear Raxa w PO, który notabene mógł przelecieć na rakiecie balistycznej potrzebny teren i dokonać ataku nuklearnego na terytorium wroga. Szkoda, że PO pominięte w kanonie, bo

miał lepszych bossów, pokazywał przemianę BB w dowódcę, oraz łączył go z ważnymi postaciami - dr Clark i Donaldem Andersonem, a także z Campbellem, no i wyjaśniał skąd Ocelot dostał schedę po Filozofach... :)

 

 

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Peace Walker do kupienia za 29 zł w PSN więc się skusiłem. Gra się sto razy lepiej niż na PSP. Ten dodatkowy analog robi swoje. Misje może i krótkie, ale i tak gra się bardzo przyjemnie. Klimacik jest, szczególnie gdy spotyka się

roboty, które śpiewają to

. Czuć wtedy że to MGS. Nie mam jednak głowy za bardzo do tego organizowania członków MSF, ale dobrze że przynajmniej jest funkcja auto assign bo za nic by mi się nie chciało samemu ich dopasowywać. Wolę się skupić na misjach.

 

Portable Ops jest wliczane do kanonu, gdyby nie to Peace Walker nie zaczynałby się w momencie gdy Big Boss ma już zrekrutowanych żołnierzy pod szyldem MSF.

Odnośnik do komentarza

W marcu br byl wywiad z kojima i jesli chodzi o kanonicznosc PO powiedzial mniej wiecej to:

 

Is Metal Gear Solid: Portable Ops canon or not?

 

Kojima considers this a difficult question to answer. While he did produce the game, he didn’t write the story himself, so some of the details are a bit off. The main storyline is part of the official timeline, but some of the details are not. He makes a distinction between games he only produced and games he wrote and directed as well.

 

Nie zaprzeczyl, nie potwierdzil, wiec mysle ze mozna jednak zalozyc ze jest canon.

Edytowane przez Bansai
Odnośnik do komentarza
Gość Kasias

Czyli masz słabsze wyrzutnie, ale na to też jest sposób. Skoro już znasz momenty, w których Peace Walker rozpoczyna odliczanie, to trochę wcześniej musisz zawsze zamówić zrzut amunicji, żeby w momencie odliczania mieć do wpakowania w jej łeb dużo rakiet. Żadna filozofia, słabszą bronią też można ją spokojnie pokonać.

Edytowane przez Kasias
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Skończyłem wczoraj na ps vita (wersja z psp). Od roku miałem na karcie ale bałem się zabrać. Grafika straszna a sterowanie toporne. Co z tego jak historia wciąga i gra trzyma do końca.

 

Powiem tak watch dogs męczyłem 2 miesiące i wymeczylem łącznie chyba tylko 5 h a peace walkera skończyłem w 5 dni.

 

Po przejściu tej gry zrobiłem coś co zarzekałem się że nie zrobię. Kupiłem demo mgs 5 (akurat promocja jest) bo chcę poznać dalsze losy bohaterów. Mam też nadal głód mgsa.

Odnośnik do komentarza

Znajomemu kiedyś zniszczyłem hype na PW jak z freezowałem wszystkich strażników w lokacji za pomocą "banana" xD Do dzś dziwi mnie ile musiał Kojima dostać w łapę aby wydać PW na PSP. I Monster Hunter i MGS bez drugiej gałki to jak dla mnie totalne nieporozumienie i psucie całego gameplayu.

Odnośnik do komentarza
  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

witam , pytanie moje brzmi :) , jak jest rozwiązane sterowanie na ps3 , ogólnie chodzi mi o przyciski , gram teraz w snake eater hd i szlag mnie trafia że muszę wcisnąć kwadrat potem R1 żeby w kogoś trafić , na ps2 grę przeszedłem ale teraz gdzie w większości gier  celuje się L1 strzela R1 już się odzwyczaiłem , mam zamiar kupić peace walker , ale jak tam jest podobne sterowanie to nie zamierzam się denerwować , bo nie o to w graniu przecież chodzi :)

Odnośnik do komentarza

Mnie się właśnie podoba to celowanie w Snake Eater, musisz namierzać przeciwnika stojąc w miejscu w FPP i mieć idealnie muszkę i szczerbinke w jednej linii przed głową strażnika. Kamera z nad prawego ramienia plus widoczny na ekranie celownik zbyt by ułatwiały grę. Poza tym w odróżnieniu od mgs2 nareszcie można bezproblemowo biegać i strzelać zza ramienia (choć należy być na tej samej liniii wysokości co przeciwnik). To plus kamera tpp dodana w wersji Subsistence naprawdę uczyniły gameplay satysfakcjonującym.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...