Skocz do zawartości

Mass Effect 2


Zeratul

Rekomendowane odpowiedzi

Musi być, na to licze!

Okładka ze zbroją N7 była pierwsza jaka widzialem, mialem nadzieje ze taka dadza wszedzie a tu sie okazuje ze z jakiegos powodu dostaniemy okladke jak z taniego komiku. Niby żadna tragedia ale troche szkoda.

Teraz taka moda na bojkoty i petycje, że jak dadzą ten kicz na PALu to sie nie zdziwie jak się kolejny zacznie (no ok, może troche przesadzam). Okładka ze zbroją N7 była pierwsza jaka widzialem, mialem nadzieje ze taka dadza wszedzie a tu sie okazuje ze z jakiegos powodu dostaniemy okladke jak z taniego komiku. Niby żadna tragedia ale troche szkoda.

Odnośnik do komentarza

W filmikach zamieściłem nowy gameplay Adepta, a niżej link do wywiadu:

 

http://xbox360.ign.com/articles/104/1049370p1.html

 

Po wymaxowaniu mocy będzie można ją ewoluować w jedną z dwóch form (np. zwiększenie długości trwania czy zasięgu). Super, przy aż 5 mocach daje to ogromne możliwości! Jestem zachwycony. Cooldown na każdą z mocy poszedł się kochać i teraz mamy global cooldown. Z tego co widziałem na filmiku będzie można walić mocami jak z karabinu.

 

W tym wywiadzie potwierdzono również, że importując jakąś postać można zmienić jej klasę na początku gry.

 

 

Odnośnik do komentarza

Ja rozumiem Bioware i to co chcieli osiągnąć dodając wspólny cooldown dla wszystkich mocy oraz ograniczając czas jego trwania. Chcieli stworzyć mistrza biotyki panującego nad swymi mocami w stpopniu bardziej zaawansowanym niz jakakolwiek inna klasa. Dzięki temu, co widać na filmiku, Adeptem mozna grać tak aby nie wytrzelić ani jedengo naboju z pistoletu. To "walenie mocami jak z karabinu" w przypadku adepta, który opierać swoją siłę bojowa powienien na dostępnych mocach i możliwości ich wykorzystania rozumiem w pełni. W końcu ta klasa postaci nie ma teraz i nie miała w jedynce żadnego wyszkolenia w używaniu broni. W ME, tak jak Normana powiedziała, biotyk częściej używał broni niż umiejętności biotycznych przez długi cooldown i mało mało mocy na początku rozgrywki. Chcieli to zmienić i zrobili to co widzimy na filmiku.

 

BTW

Ciekawi mnie jak rozwiązali sprawę używania różnych mocy jedna po drugiej bez włączania koła wyboru. Albo teraz do tego słuzy D-pad albo, wzorem Dragon Age, w czasie walki przycisku Y, X i B są podczepione pod wybrane przez nas moce i dzięki nim mamy wybór pomiędzy trzema umiejętnościami.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Ja też nie mam nic przeciwko małego cooldownowi, bo przynajmniej dzięki temu można się poczuć jak biotyk, a nie jak namiastka biotyka z pistoletem. Dziwi mnie natomiast podejście "będziecie mogli nosić każdy pancerz, używać każdej broni, i we wszystkim będziecie za(pipi)iści". Duża zmiana w stosunku do części pierwszej.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
"będziecie mogli nosić każdy pancerz, używać każdej broni, i we wszystkim będziecie za(pipi)iści"

Pokaż mi angielski odpowiednik tego tekstu bo czytając tamten wywiad nie zauważyłem takich słów.

 

EDYTA: Faktycznie jest mowa o możliwości założenia każdego armora przez adepta i skutecznego używania każdej broni bez wydawania pkt umiejętności na szkolenie. trochę kicha bo co to za fun gdy adept ma przepotężne moce do dyspozycji (którymi ponadto strzela jak z karabinu) i jeszcze potrafi skutecznie z granatnika przypie.rdolić ;) Moim zdaniem pojechali za bardzo w stronę shootera.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Mam nadzieje, że będzie więcej możliwości do walki bo w pierwszej części za długo po cytadeli i innych kosmicznych mieścinkach się latało. Ogólnie gra pod względem fabularnym ryła beret ale momentami traciła na dynamice. I z czasem denerwujący motyw jazdy tym 6-cio kołowym czołgiem czy co to było. Ale gra i tak znajdzie się pod moim dachem;)

Odnośnik do komentarza

Po jedynce zostal mi pewien niesmak... Bylo bardzo fajnie, rozwijanie postaci, strzelanie, moce, dialogi itp.

 

Ale jakos fabula nie zapadla mi w pamiec... bylismy Spectre, gonilismy jakiegos zlego goscia, na koniec cos nas zaatakowalo, rozwalilismy zlego ziomka i happy end... prawie...

 

Jakos mam male cisnienie na kolejna czesc, choc raczej ja sprawdze. Filmik z tego goscia z tylko mocami mnie troche przekonal. Zawsze lubilem taka klasa typu wlasnie mag czy tu ten adept :P, gdzie uzywa roznych umiejetnosci, a nie tylko macha caly czas mieczem czy strzela z guna :)

 

Mam nadzieje ze jakos poprawia strukture miast, bo wkurzajace bylo jak musielismy chodzic od ludzika do ludzika a to zabieralo z parenascie minut, bo co chwile byly jakies strasznie dlugie przejazdzki winda :D Jakby byly te ludziki blizej siebie nie musialoby sie co chwile ladwowac...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...