Skocz do zawartości

NINJA GAIDEN SIGMA 2


darkknight

Poziom trudnosci Trofeow  

33 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak oceniasz poziom trudnosci pucharkow w NGS2?

    • Bardzo latwe
      1
    • Latwe
      1
    • Srednie
      1
    • Trudne
      4
    • Bardzo trudne
      26


Rekomendowane odpowiedzi

Jak zaliczę misję z ayane, a Daniel nie będzie w stanie mi pomóc, to Ty mi pomożesz :P Albo inny trofeowy onanista - nie odpuszczę :D A jak nie, to będę pierwszym na świecie człowiekiem, który zrobił platynę w NGS2 sam, offline - Daniel może bić rekordy i robić to, co było niewykonalne, to ja też mogę ;) ;) ;)

 

A tak w ogóle to cieszę się z tej grupy wsparcia tutaj. Chyba wreszcie rozumiem istotę istnienia takich organizacji jak AA ;):D

 

chciałem zameldować, że los się nade mną ulitował i przeszedłem ptasich Tengu ;)

 

teraz, kiedy mam ich za sobą chyba mogę powiedzieć, nie narażając się na śmieszność, że w tej walce mieliśmy przeciw sobie nie dwóch, a trzech przeciwników; dwóch to wiadomo, a trzeci to kamera; ilość zgonów, które zaliczyłem bo nie mogłem zlokalizować drugiego przeciwnika idzie w grube dziesiątki; do tego liczne zacięcia i problemy z ustawieniem się (czasem ujęcie kamery nie pokazuje nic - ani naszej postaci, ani przeciwników, jedynie puste pole);

 

zły jestem, że tak prosta taktyka nie mogła mi wejść w krew i cały czas robiłem błędy, ale powiem szczerze, że to co robiłem teraz w szóstym i siódmym rozdziale grając już jako Ryu to niebo a ziemia w porównaniu do tego, co wyczyniałem przed etapem Momiji; mam o wiele większą kontrolę nad polem walki, udało mi się wykrzewić w dużej mierze chaos, który cały czas towarzyszył w walkach z większą ilością przeciwników; po prostu - chapter 5 sporo mnie nauczył :)

 

a teraz chwila dla masochisty... nie mogę doczekać się chaptera Ayane :D

tymczasem wracam, bo czeka zły wilk :D

 

[EDIT:] złego wilka pochowali; nawet nie zdążył dotrzeć do domku babci ;)

 

oooooojjj! mam kryzys; trochę czasu brakuje, ale jak już go znajdę i siądę do gaidena to... zaczyna mnie męczyć... chyba się wypaliłem ;/

skończę master ninja, ale chyba platynowanie zostawię na bliżej nieokreśloną przyszłość...

Edytowane przez TakeshiX
Odnośnik do komentarza

siła tej gry - na każdym kolejnym poziomie trudności każdego bossa i trudniejszą nawalankę trzeba rozkminiać zupełnie od podstaw; co z tego, że zedoniusz na wariorr zajął mi z godzinkę, na mentorze z pół, skoro na master ninja okazuje się, że w ogóle z nim nie potrafię walczyć; z trudem unikam jego fireballi;

 

mam nerwowy okres w życiu, co nie sprzyja graniu w ngs'a; wczoraj wyłaczyłem konsolę z zamiarem nie odpalania tej gry nigdy więcej;

czy muszę dodawać, że dziś już zdążyłem się rozmyślić? :rolleyes:

 

powiedzcie mi, jak koleś robi to combo lunarem, bo nie mogę do tego dojść: http://www.youtube.com/watch?v=xpqfl6wHjSw

próbowałem też walczyć z użyciem enma fang: unik przed fireballem, charge, UT, ale non stop dostaje pier.ol z powietrza, albo kopa na jaja :confused: co polecacie?

[EDIT:]

aha, jak to jest, że na tych filmikach widuję bardzo liniowe zachowanie się bossów i kolesie potrafią ich załatwiać robiąc to jednym combosem, a ja cały czas spotykam się z tym, że boss koniecznie chce mi pokazać wszystkie sztuczki, jakich nauczył się w szkole dla demonów matko(pipi)ców? :/

Edytowane przez mr_pepeush
Odnośnik do komentarza

Po co sie chcesz meczyc tym lunarem jak mozesz to dwa razy szybciej zrobic dwoma mieczami na tym etapie gry juz je masz. Bo trzyma sie blisko Bossa dlatego inaczej sie zachowuja boss. Dwa miecze i 360+trojka jak zaczyna spadac na ziemie Zed a kopa dostajesz bo za duzo go bijesz:P Sam sobie robisz hardcore w tej grze jesli dobierasz do walki z bossem takie (pipi). Blokowanie firebali to unik kwadrat+x, trojkat,R2,Trojkat jak masz dwa miecze to po kazdym wykonany combie zeda bij 4 razy trojkatem szybciej go zabijesz niz tym lunarem lol:P

Odnośnik do komentarza

Jak ja Cię nienawidzę :)

Dziękuję :)

Kolejna banalnie prezentująca się taktyka, której tydzień się będę uczył.

Mam rozumieć, że to "blokowanie fireballi" o którym piszesz, mam wykonywać tak jak opisałeś, ciurkiem: unik, gilotyna, /\, R2, /\. Zakładam, że sekwencja /\ r2 /\ ma za zadanie powstrzymać go przed dalszymi działaniami, tak?

Uniki próbowałem robić unik, skok, unik, skok - to najszybszy ruch w wykonaniu Hayabusy, który występuje we wszystkich filmikach na jakie się natknąłem. Masz jakiś film z tym patentem na Zedo?

 

Jedna rzecz, która mnie męczy, to kolejna walka z Zedo na chapter challange. Tam na wyspach w lawie wykminiłem patent, który bardzo ułatwił mi zaliczenie tego dupka. Po prostu spieprzałem na drugą wysepkę nie rozwalając jego pomagierów. On leciał za mną, a kurduple ślinili się i machali do mnie uroczo łapkami :) na challange to nie przejdzie :(

Odnośnik do komentarza

Tak, to combo na uniknięcie fireball;a musisz wykonać w jednej sekwencji (ciurkiem :) ) - zrobisz nad nim pirueta w górze i jak spadniesz to Zed skończy swój popis.

Możesz też, gdy jesteś blisko, zrobić Flying Swallow i wtedy przerwiesz fireball'a - wtedy Zed przysiądzie na ziemi i zacznie ściemniać, że niby jest martwy, jak podejdziesz za blisko to cie fajnie złapie :)

 

Nie ma różnicy czy to kampania czy ChapterChallange - na wyspę możesz w obu przypadkach uciec - zresztą tak to się robi.

Odnośnik do komentarza

pytanie głównie do Daniela, ale Działkowiec chyba też powinien wiedzieć, po powyższej reklamie combo dash, X + [], /\, R2, /\ ;)

 

jak wspomniane combo powinno się kończyć, jeśli zostało wykonane prawidłowo? Zed ma usiąść na (pipi)e i płakać, czy po prostu jego celem jest A) uniknięcie fireballi B) chluśnięcie go kataną pionowo przez łeb?

w ogóle zacznę od tego, że specjalnie włączyłem chapter challange na akolicie, żeby poćwiczyć to combo, bo Zed nie dawał mi szansy na wykonanie go na master ninja; i teraz tak... na tysiac wykonanych prob, z dwie skonczyly sie tym, ze Zed siadl i spuscil glowe (ja płaczę tak rzewnie!); ale na ogół jedyne co zyskuję tym combosem to to, że odbieram mu jakąś ilość energii, ale nie przerywa to jego kombo; więc jak - ten łancuszek uderzen powinien go spacyfikować, czy tylko jest to obejście gardy i wepchnięcie się z ciosem przez blokadę jego razów?

 

druga sprawa to ground pound w wykonaniu Zeda; kiedy wylatuje do góry, by zaraz na mnie wpaść, to 29 na 30 razy wali mnie po łbie, a ten jeden pozostały raz to właśnie udane zrobienie twista przez 360 + /\; nie potrafię tego zrobić; jakiś inny sposób na uniknięcie fali uderzeniowej? wiem ze czasem skutkuje x + dash, lub dash +x; z głupa zupełnie, przypadkiem czasem mi to wpadało; jak inaczej go uniknąć? ;/

Odnośnik do komentarza

Głównym jego zadaniem jest A, ale jak zrobisz to w określonym miejscu to i B wejdzie. Czasami wychodzi mi też B, no ale to nie problem akurat, zanim to zrobisz on już dawno wystrzela swoje kule. Powodem tego, że zadajesz mu cios w łep jest to, że Ryu spada mieczem w dół kończąc kombo - jeśli trafisz w ziemię, to będzie to A, a jeśli trafisz w łep, to będzie to B

To, że kombo ci nie wychodzi powodów może być kilka - zły timing, zbyt daleko jesteś od bossa, zbyt wolno robisz kombo

 

 

Kombo masz tutaj

 

 

Innym sposobem na uniknięcie spadania Zed'a tego jest kwadrat+x - ale tutaj także timing jest potrzebny - wg mnie lepsze będzie 360/\ jeśli walczysz dwoma mieczami, musisz ćwiczyć, nie ma łatwo :)

Edytowane przez dzialkowiec
Odnośnik do komentarza

360/\ na razie jest dla mnie awykonalne; mam wrazenie, ze trzeba zrobic to tuz przed tym, jak on wybije sie w górę, poza zasięg pola widzenia (np na starcie: rusza walka, walę ninpo, żeby pozbyć się trzech leszczy, a po tym od razu 360/\ - wtedy wchodzi 100/100; jednak kiedy startuję z tym kiedy on się wybija to niestety, ale nawet jeśli Ryu już wyskoczy w górę, rozpoczynając tym samym combo, to Zed wali go od góry i przerywa mojego twista :confused:

 

dzięki za przyłączenie się do dyskusji :)

 

a tak w ogóle, to ciężko mi wybrać dobrą taktykę: jeśli chcę dual kataną po combosach walić 4 x /\ jak pisał Daniel, to pomimo tego, że cały czas trzymam się na wyciągnięcie ręki do Zeda, jedzie mnie fireballami, a z tej pozycji ucieczka przed nimi wydaje się być niewykonalna; z kolei jeśli próbuję na zmianę podejśc blisko, walnąć 4 x /\ i odejść, to potrafi mi zaserwować serie ground pound x 3 i żegnaj piękny świecie; jeszcze trochę i chyba jedna wrócę do tego co widziałem w sieci: uniki przed fireballami to X, dash, X, dash, a po tym chargowanie UT Enma Fanga i ogień kiedy tylko Zed ruszy małym palcem;

 

niesamowite jest to, że kiedy ogląda się walki nagrane przez innych, to widać w nich taką lekkość, że aż ciężko uwierzyć, że to master ninja; a kiedy próbuje się powtarzać te schematy... ło dżizas!

 

[EDIT:]

Zed's dead Baby! Zed's dead...

vlcsnap-2011-02-14-18h17m33s165.png

 

żadnego combo na unik, którego nie byłem w stanie w sobie "zaprogramować"... siedziałem mu na nosie, przed fireballami uciekałem dash, x, dash, x. ciosy zadawalem tylko po tym, jak wykonywal ruch, ktorym normalnie łapie Ryu i kroi w plasterki (ruch wygląda jak uppercut). dziękuję Daniel za podpowiedź z dual katana - już raz mnie na to namówiłeś, przyznałem, że to za(pipi)ista broń, po czym kuźwa zapomniałem o tym. unik przed wspomnianych łapaniem, 4 x /\, ninpo kiedy pojawiali się pomagierzy, a że miałem ninpo w liczbie 6, to nie stanowili żadnego problemu;

 

przerwa na relaks, a potem miss Ayane Pain'in'ass; bydzie cieńżko :/

Edytowane przez mr_pepeush
Odnośnik do komentarza

W misji Ayane mozna troche oszukac:) i znikna Przeciwnicy. Ten moment to jak zabijesz 2 wilkolakow i idziesz waski przejsciem odslaniasz przeciwnikow i szybko uciekasz na poczatek planszy prawie wszyscy znikna tylko czasem Magik zostaje jak bedziesz wracal to powoli bo bedzie probowal zlapac cie i w ten sposob jestes przy pierwszym checkpoint bez wiekszych nerwow:P

 

 

Ps. Olki dolki :D O zjadlbym polskiej wiejskiej kielbaski:D

Jak masz problem pisz zawsze cos doradze:D

Edytowane przez DaniDevil
Odnośnik do komentarza

4 godziny!!!

tyle trwalo przejscie misji Ayane, razem z przerwa na zrobienie herbatki i jeszcze wyjsciem z psem na spacer. czyli z 3,5h rzeczywistego grania, przy czym uwaga: 1-1,5h to dojscie do ostatniego save point, okolo 2h przechodzenia dwoch fal przeciwnikow przed bossem i jakies 20-40 min na ubicie bossa...

i zeby nie bylo, nie dzialal mi glitch o ktorym pisal Daniel... co wiecej na YT tez nic takiego nie znalazlem - nie nabrales mnie przypadkiem? :D[b/]

kutfa, nie wierze, ze tak szybko mi to poszlo... balem sie tej misji jak cholera, nie wiedzialem czy w ogole jest sens grac w master ninja przez ten lvl, a on zajal mi tyle, ze chyba dluzej trwalo dojscie do pierwszego save point'a w misji Momiji. pierwszy etap poszedl mi blyskawicznie.

 

technicznie: (moze nastepnym masochistom sie przyda...)

spamowalem flying swallow. magowie rzygajacy fireballami przy dobrze wykonanym flying'u odchodza w zapomnienie po jednym razie. to samo red ninja, zlote smoki. tylko cholerni spider ninja sa na to odporni. jako ze Ayane blyskawicznie pozbawia oponentow konczyn, to czesto pomiedzy jednym a drugim flying swallow kilkakrotnie uderzalem [] po czym juz zostawalo tylko OT i jednego problemu mniej. no i w koncu zrozumialem po co jest O ;)

zaczynajac rozdzial, mialem na liczniku zabojstw Ayane jakies 450... przed samym koncem wpadl trofik za 1000...

 

ileż to daje frajdy... :D

Odnośnik do komentarza

A ja sobie kupiłem ponownie tą walniętą grę :) (sprzedałem ją od razu jak zrobiłem platynę, na wszelki wypadek żeby jej już nigdy nie włączyć :)

Mam zioma, który mnie męczy a ma strasznie słabe łącze, także będziemy lecieć u mnie na 2 konsole. Kazałem mu przejść najpierw Master Ninja, także jest szansa że w ogóle nie zagramy :D

 

Daniel ty masz jakieś inne PSN ID teraz? Bo nagle wyparowałeś z mojej listy? WTF?

Edytowane przez mashter
Odnośnik do komentarza

psn id Daniela masz w jego stopce ;)

mogę liczyć na pomoc, jeśli Daniel nie da rady?

 

widziałem kiedyś, że ludzie robili platynę w ngs2 poniżej 100h; ja wczoraj wszedłem na czas i się przeraziłem... 97h mam na liczniku, a jestem na 13tym rozdziale master ninja dopiero, zrobiłem 80% team missions mozliwych do zrobienia solo i z 15-17 rozdziałów w chapter chellange... f chooy pracy przede mną i chyba nawet 150h nie styknie; (największy problem czasowy będzie z gilotine throw :/)

Odnośnik do komentarza

Zacząłem w tą gre grać 2 lata temu, rok temu zrobiłem platynę. Odłożyłem grę, bo miałem jej dość. Jednak ciągle o niej myślałem i stwierdziłem przecież - to, że mam ten puchar, to nie oznacza, że ja potrafię w tą grę grać.

Wręcz przeciwnie - noob jestem straszny, na team mission się kręciłem Rachel (raaany, jakie to jest upokarzające!!! Jeszcze nigdy żadna gra mnie tak nie upokorzyła - palce bolały, ślizgały się po padzie) - Powiedziałem sobie, nigdy więcej czegoś takiego robić nie będę. Nie będę się kręcić jak pi...da.

Zacząłem grać dla funu nie patrząc na jakieś puchary, przechodząc jeszcze kilka razy MN.

Przecież ta gra ma tyle możliwości - jeśli opanujesz dwa miecze, zostają ci inne bronie, inne postacie - grać można 2000h a i tak nie jest gwarantowane, że osiągniesz w tej grze wszystko.

Mam 400h na liczniku i co? Wg mnie nadal nie potrafię dobrze grać w tą grę - taki już urok Ninja Gaiden Sigma 2 :)

 

@mr_pepeush - które team misje ci zostały, no i czy umiesz się kręcić Rachel?

Odnośnik do komentarza

no właśnie z tym twirlem to nie wiem czy to dobrze robie; coś tam zaczynałem się kręcić, ale mam wrażenie, ze w filmiku "twirl tutorial" na youtube koleś jakoś szybciej się obraca; już kilka razy miałem o to pytać: jak te analogi trzeba ustawić? (wiem, że trzeba jeszcze l1 czy r1 wciskać)

 

a team missions zostały mi wszystkie trudne... na mentorze zrobiłem z dwie, dwie jeszcze sam powinienem podołać, a mentor 5 podobno też jest koniecznie na multi; oczywiscie master i ultimate ninja wszystkie :) nie brałem się za to na poważnie dotąd, jak Daniel przykazał, tylko próbowałem zostać madafaką ;)

 

(przydałoby się już skończyć tę grę, bo moja narzeczona miewa już dość bluzgów na przemian z okrzykami radości - widok jej jak przychodzi śmiejąc się w głos i gratuluje mi przejścia bestii, bezcenne... chyba ma w tych chwilach wątpliwości, czy chce się ze mną hajtać ;D)

Odnośnik do komentarza

Do TeamMission uważam, że powinno się skończyć kampanie i chaptery na poziomie MN - chociażby dlatego, byś uniknął śmierci bossa, gdy nagle ci to kręcenie wypadnie z rytmu - Daniel lub ktoś inny nie będzie w stanie zawsze ci pomóc, gdy będzie młócił przeciwników lub innego bossa po drugiej stronie areny. Nawet najlepszym zdarza się zginąć z rąk Elizki, wtedy musisz wiedzieć jak postawić na nogi gracza a zarazem nie zginąć.

 

Twirla poćwicz w misji z Rachel, na początku misji masz dość spory plac do treningu. Są różne metody - mniej lub bardziej zaawansowane by się kręcić Rachel. Kręcenie trudne nie jest, ale najważniejsze jest, byś potrafił szybko zacząć się kręcić, gdy wypadniesz z rytmu. Gwarantuje ból palców :)

Odnośnik do komentarza

Najpierw ustaw w opcjach 2 kamery na najszybsze, bedzie ci to potrzebne.

Czytaj http://www.ps3trophi...ions-guide.html

Zaopatrz sie w gumowa rekawice, jakas cienka, bedzie ci potzrebna do krecenia tych kolek. Palce bola po jakims czasie od ciaglego trzymania tych samych kierunkow.

 

Najtrudniejsza jest rzecz jasna UN1, tutaj poradnik dla tych, co chca przez nia przejsc jako Rachel - http://www.ps3trophies.org/forum/ninja-gaiden-sigma-2/133899-if-you-want-help-un01-read.html

 

Daniel napisze ci wiecej, siedzi w tym po uszy.

Ja juz raczej do tej gry nie wroce, za duzo nerwow stracilem.

Edytowane przez Ken Marinaris
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...