Opublikowano 5 czerwca 201311 l @up Może sytuacja jak z Bethesdą, która robiła Skyrima, a zewnętrzny dev. zajmował się w tym czasie New vegas?W każdym razie rozczarowanie tygodnia, jak nie miesiąca (tu E3 jednak coś pokaże i wypowie się na temat tej "nagrody")
Opublikowano 5 czerwca 201311 l Wielka szkoda, ze to nie next genowy Deus. Na niego trzeba bedzie poczekac moim zdaniem z 3 lata jeszcze. Coz, w The Fall zagram na bank. Na pierwszego iPada sie jednak nie nastawiam, ze bedzie brany pod uwage.
Opublikowano 7 czerwca 201311 l Jest trailer tej gierki na sprzęty mobilne. Nawet nieźle się to prezentuje jak na uproszczone kopiuj/wklej z HR. W ogóle główny bohater wygląda jak Leon Zawodowiec. xD
Opublikowano 7 czerwca 201311 l Przegenialny tytuł - cudowna oprawa dźwiękowa, masa drobiazgów i "bzdet" do czytania, fabuła już na początku bardzo mnie zaciekawiła, a po 5h ledwo wyszedłem z głównej siedziby ... i wtedy padła mi konsola. Pewnie już nigdy tej gry nie przejdę bo od momentu zakupu nowej włączałem Deusa 5 razy, próbowałem ile sił wczuć się w klimat, przechodziłem kawałek danego etapu i wyłączałem. Ale geniuszu jej nie odmówię i mam nadzieję, że jak najprędzej wyjdzie sequel, który uda mi się już ukończyć.
Opublikowano 8 czerwca 201311 l Na PSNie jest polska wersja HR? Bo może bym przeszedł jeszcze raz, a widze że cena atrakcyjna (23 zł). Edytowane 8 czerwca 201311 l przez Kre3k
Opublikowano 12 czerwca 201311 l Wersja rozszerzona Deusa też na PS3 i Xboxa 360. http://www.ppe.pl/news-22709-odswiezona_wersja_deus_ex__human_revolution_takze_na_x360_i_ps3_.html Edytowane 12 czerwca 201311 l przez MYSZa7
Opublikowano 23 października 201311 l Trailer z nowej wersji. Zamierza ktoś to kupić? Najbardziej mnie ciekawią poprawione walki z bossami i ng+, którego wcześniej brakowało.
Opublikowano 23 października 201311 l Ja już mam swoją zwykłą, ale kiedyś kto wie czy nie wymienię. Chyba, że te DLC będą na kodach, a nie płycie to niech ich szlag wtedy. ;d
Opublikowano 25 października 201311 l Tak mniej więcej wyglądają przemodelowane walki z bossami. Ogólnie jednak nic specjalnego, jest pokazany sposób jak ustawić przeciw niemu wieżyczki.
Opublikowano 3 listopada 201311 l Te nowe walki z bossami są przekombinowane. Jak się nie ma odpowiednich zdolności odblokowanych, to i tak nie otworzy się tych drzwi i nie zhackuje wieżyczek. Jest nawet gorzej niż w oryginale. Wcześniej wystarczyło trochę pobiegać do okoła, podnieść jakiegoś shotguna czy kilka granatów i była zabawa. W wersji reżyserskiej Barret ma znacznie mniej energii i praktycznie stoi w miejscu. Do nowych pomieszczeń w ogóle nie wchodzi. Wystarczy rzuciś w niego 3 beczkami i po sprawie. Bez sensu.
Opublikowano 3 listopada 201311 l Dobre i to. W poprzedniej wersji walki z bossami to big fuckin' joke.
Opublikowano 3 listopada 201311 l Dobre i to. W poprzedniej wersji walki z bossami to big fuckin' joke. No nie wiem. Przynajmniej trzeba było się natrudzić, żeby ich pokonać. Barret w wersji reżyserskiej to straszna ciotka. Drepcze w miejscu, nawet nas nie szuka, rzuca granatami gdzie popadnie. Ja nie miałem zarzutuów co do oryginału. Najwięcej marudzili ci co nie potrafią grać, jak zwykle z resztą. Jak się nie miało broni wystarczyło podnieść trochę granatów, shotguna i było po sprawie. Nie wiem w czym był problem?
Opublikowano 3 listopada 201311 l Nigdy nie zrozumiem tych narzekań na bossów w tej grze. Ile tych walk jest na te 25 godzin gameplayu, 4, 5? I co, one naprawdę są takie trudne? Parę razy trzeba walkę potwórzyć i już się ludzie gubią, heh, co za śmieszne czasy. Pewnie zaraz ktoś napisze, że nie pasują one do konwencji tytułu. Spoko, tylko to jest co najwyżej godzina z tych 25 godzin o których pisałem wyżej. Najzabawniejsze jest to, że z nowymi grami jest o wieele więcej bardziej poważnych problemów jak np. bzdurna filmowość zabraniająca mi sterować postacią tak jak się powinno często przez i pół gry, ale branża wzięła sobie pod lupę akurat to. Możecie być przynajmniej pewni, że w Deus Ex 4 po takim hejcie nie będzie ani jednej przymusowej walki z kimkolwiek. Znając życie będzie jednak w zamian tego masa innych uproszczeń o wiele bardziej psujących gameplay, ale do tego oczywiście mało kto się przyczepi. Edytowane 3 listopada 201311 l przez Kre3k
Opublikowano 3 listopada 201311 l W wersji pierwotnej walki z bossami to góra jedna minuta na najwyższym poziomie trudności. Barret i Yelena - pistolet obezwładniający, tylko się kiwają i jęczą aż d zgonu, zero ataku. Namir - jeden cios i pada. Yun Ru - miotacz laserowy, 5 sekund i po sprawie. Tak, bossowie w Deus Ex to big fuckin' joke. Inna sprawa, że gra mnie kompletnie pochłonęła i jest najzwyczajniej w świecie boska.
Opublikowano 26 lutego 201411 l Na początku lutego pojawił się news, że wreszcie wyjdzie pełna wersja fanowskiego filmu Deus EX: Human Revolution. Trailer/teaser wygląda tak: http://youtu.be/zqmgV3bHA8g ma to wyjść spod ręki Machinimy - niby już już, ale nigdzie nie widzę pełnej wersji filmu tutaj link do pełnej obsady filmu: http://www.dcodefilms.com/hr-credits.html news numer dwa: przyglądam się i czekam z niecierpliwością aż skończą pracę nad Revision - jest to mod, który ma umożliwić pogranie w klasycznego Deus Ex w nieco lepszej wersji graficznej: http://www.pcgamer.com/2014/02/22/deus-ex-revision-mod-building-a-new-future-for-a-classic-game/ http://www.dx-revision.com/website/media/gallery/ choć raczej się nie doczekam
Opublikowano 26 marca 201411 l 25 marca - wczoraj była premiera. Pełny, fanowski film wygląda tak: http://youtu.be/LO2Rx8YlSWY
Opublikowano 30 listopada 201410 l Kiedyś grałem trochę tę grę i szybko przestałem, ale pamiętam, że miałem taki świetny rewolwer. Teraz zacząłem znów grać, 3h godziny gry za mną i nigdzie nie mogę jednego znaleźć, wtf? Gdzie go mogę kupić?
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Ta bron pojawia sie pozniej w grze. Na pewno nie po 3h bo pewnie jeszcze w Detroit siedzisz.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Ta bron pojawia sie pozniej w grze. Na pewno nie po 3h bo pewnie jeszcze w Detroit siedzisz. Sprawdziłem w necie z ciekawości, na tamtym starym save'ie musiałem zabić Sandersa podczas konfrontacji z nim w fabryce podczas misji z odzyskiwaniem tajfunu , bo to jest jak się okazuje jedyny sposób zdobycia tej broni na początku gry. Szkoda że jak teraz zdecydowałem się grać "na poważnie" to go oszczędziłem, nie mam żadnej dobrej broni do otwartej walki, do cichego eliminowania mam karabin ogłuszający i pistolet z tłumikiem, a tak to jest na razie tylko nudny karabin, jeszcze nudniejszy pistolet maszynowy oraz strzelba z masakrycznie małym zasięgiem. No i szkoda, że w mojej cyfrowej wersji jest tylko język polski, ale tak to dość podoba mi się ta gierka, nie ma w niej nic wyjątkowego, ale przyjemnie się wykonuje sidequesty i skrada po szybach wentylacyjnych.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l rewolwer mają głównie ci kolesie: ja tam w ogóle nie powiększałem mu standardowego magazynka, ani żadnych lamerskich celowników laserowych, jedynie pokusiłem się o wybuchową amunicję <Dity Harry Style> No i szkoda, że w mojej cyfrowej wersji jest tylko język polski dubb czy tylko napisy? w ogóle bardzo opłaca się inwestować w ulepszaniu poziomu hakerskiego, bo bez tego można bezpowrotnie przeoczyć parę quetsów w Detroit
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Gra ma przede wszystkim wyjątkowy klimacik i design. Szczerze mówiąc, to poza walkami z bossami nie wystrzeliłem z żadnej broni palnej ani razu, prawilne zaliczenie DE to pełny stealth i nie zabijanie (mały wpływ, ale jednak, na zakończenie). W zupełności wystarczają ataki melee. No i fakt, warto inwestować w hakerskie augmentacje, tylko nie w dodatkowe prezenty za hakowanie itd. bzdury. Jeśli mam coś sugerować, to olej typhoona, olej przebijanie się przez ściany i olej gadżety typu podgląd zasięgu wzroku strażników/licznik do zakończenia stanu alarmowego. Bo na wszystko nie starczy, to mówię od razu.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Ja gre przeszedlem tylko po cichaczu a jako primary weapon rozbudowywalem pistolet. Nim tez eliminowalem bossow. Ale gra ogolnie "zmusza" do skradania co widac po ilosci xp za stealth i przydatnosci broni.
Opublikowano 1 grudnia 201410 l Gra ma przede wszystkim wyjątkowy klimacik i design. Szczerze mówiąc, to poza walkami z bossami nie wystrzeliłem z żadnej broni palnej ani razu Ja raczej też nie używam, ale kula na ryj nielubianym npc wchodzi z satysfakcją. dubb czy tylko napisy? Głosy angielskie, napisy polskie. Czuję, że dużo tracę przez to tłumaczenie. No i od razu rzucają sie w oczy te słynne uproszczenia względem oryginalnego Deus Exa wynikające z mniejszej ilości przycisków na padzie niż na klawiaturze, ale nie jestem z tych, co nie grają w grę przez to.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.