Opublikowano 24 sierpnia 201014 l "Tony" nowych informacji wkrotce: http://www.vg247.com/2010/08/24/tons-of-announcements-coming-for-motorstorm-apocalypse-says-developer/
Opublikowano 24 sierpnia 201014 l Nie zauważyliście, że dużo dobrych gier ma premiery także na początku roku? W tym roku też było podobnie (BF:BC2, HR, BioShock 2, Dantes Inferno- przykłady).
Opublikowano 24 sierpnia 201014 l Nie zauważyliście, że dużo dobrych gier ma premiery także na początku roku? W tym roku też było podobnie (BF:BC2, HR, BioShock 2, Dantes Inferno- przykłady). Nie zauważyłeś, że jest to temat odnośnie Motorstorm: Apocalypse, a nie dat premier dobrych gier . A co do news'a od spirte, to pewnie nowe informacje się wysypią podczas TGS. Liczę na jakieś konkretne info, bo na razie nic szczegółowo nie omawiali, pokazali dwie trasy i destrukcje otoczenia. A w sumie oficjalnie to mamy tylko jeden trailer. Ja poproszę gameplay z prawdziwego zdarzenia (HD), a nie nagrywany kamerą na pokazach.
Opublikowano 25 sierpnia 201014 l http://www.vg247.com/2010/08/25/motorstorm-apocalypse-inspired-by-a-number-of-west-coast-cities-says-evolution/
Opublikowano 27 sierpnia 201014 l http://www.gamersyde.com/stream_motorstorm_apocalypse_gc_gameplay-16712_en.html Gamersyde jak zwykle ma jakieś unikatowe materiały. Ten filmik rozwiewa wszelkie wątpliwości. Nowy MS jest tak samo świetny a miejscami nawet lepszy niż poprzednie części. Edytowane 27 sierpnia 201014 l przez rkBrain
Opublikowano 27 sierpnia 201014 l http://www.gamersyde...y-16712_en.html Gamersyde jak zwykle ma jakieś unikatowe materiały. Nie takie unikatowe, ppe miał już je tydzień temu . http://ppe.pl/news-2412-Apokalipsa_w_ruchu.html
Opublikowano 27 sierpnia 201014 l Teraz pozostaje martwić się o płatne trasy. Najlepiej jakby to olali jak w przypadku Pacific Rift. Dzięki temu nie było prze pół roku problemów kto ma a kto nie ma danej trasy.
Opublikowano 2 września 201014 l Multiplayer - Interview http://www.gametrailers.com/game/motorstorm-apocalypse/13326
Opublikowano 11 września 201014 l taka mała dygresja mineło 5 lat , mamy 3 MS i nadal sporo brakuje do tego http://www.gametrailers.com/video/sony-press-motorstorm/5841 ciekawe kiedy gry osiagnal taki poziom..
Opublikowano 12 września 201014 l taka mała dygresja mineło 5 lat , mamy 3 MS i nadal sporo brakuje do tego http://www.gametrailers.com/video/sony-press-motorstorm/5841 ciekawe kiedy gry osiagnal taki poziom.. spoko z K2 tez byl lewy trailer I co wkoncu dorównali do tego poziomu
Opublikowano 12 września 201014 l taka mała dygresja mineło 5 lat , mamy 3 MS i nadal sporo brakuje do tego http://www.gametrailers.com/video/sony-press-motorstorm/5841 ciekawe kiedy gry osiagnal taki poziom.. chwila! aktualnie mamy 2 MS a Apokalipsa jest w środkowej fazie produkcji i prezentuje się przeza(pipi)iście jak na kod alfa, dla mnie jest pewne że to będzie najlepszy arcade racer na PS3, ale uczciwie trzeba przyznać że poziom trailera jest chwilowo nie osiągalny.
Opublikowano 12 września 201014 l ja sie boje że wcale nie ebdzie taki cudowny bo bedą musieli go pociąć pod 3D (żeby miał stałe 120fps) , no chyba że zrobią 2 wersje jedna full detal, a druga full FPS
Opublikowano 12 września 201014 l ja sie boje że wcale nie ebdzie taki cudowny bo bedą musieli go pociąć pod 3D (żeby miał stałe 120fps) , no chyba że zrobią 2 wersje jedna full detal, a druga full FPS No tak jedyne rozwiązanie ES popełnia błąd że kaleczy MS3 na rzecz 3D!, jasne fajna sprawa zagrać w trójwymiarze tylko ile graczy od razu po premierze zagra w takim luksusie?? powyżej 4%?? <_< Edytowane 12 września 201014 l przez PRQc
Opublikowano 12 września 201014 l Nie 120fps tylko 60fps (po 30 na każde oko) Co i tak jest marnotrawieniem sprzętu... chyba, że w trybie 2D będzie więcej detali i np. lepszy AA.
Opublikowano 12 września 201014 l Nikt niczego nie kaleczy i już parę razy było to w różnych tematach omawiane. Każda gra w trybie 3d jest okrajana by konsola ją pociągła( np WHD w 3d to 720p,30fps i brak aa, MS PC 3d to obraz w sd itp). Dla posiadaczy zwykłych tv nie ma cięć, po prostu na potrzeby 3d gry będą mieć jak gdyby dwie wersje na płycie - full detale dla 2d i okrojona dla 3d. No chyba że w przyszłości nowe konsole będą miały specjalne procki i rozwiązania by konsole wyświetlały obraz w podwójnej liczbie klatek bez zająknięcia. edit: do tego z relacji z targów wiemy też,że Killzone 3 w 3d chodzi bez AA( w trybie 2d ma mieć MLAA czyli ten mega aa z gow3) i prawdopodobnie też obniżoną rozdzielczość, choć to akurat prealpha więc nie wiadomo co ostatecznie będzie w fullu. GT5 w 3d też podobno jest okrojony z masy efektów i ma gorsze tekstury w tym trybie. Co i tak nie zmienia faktu,że pomimo cięć każda z tych gier w 3d po prostu miażdży wykonaniem z racji tego,że z prędkością karabinu maszynowego są nam serwowane efekty "wychodzące" z tv (oprócz oczywiście głębi),które tak rzadko stosowane są w filmach w Imaxie (taki avatar miał ich raptem kilka) Edytowane 12 września 201014 l przez Ficuś
Opublikowano 13 września 201014 l Motorstorm Apocalypse will allow players to create their own gameplay modes and share them via PSN in a similar fashion to LittleBigPlanet. http://www.vg247.com...shared-via-psn/ Edytowane 13 września 201014 l przez sprite
Opublikowano 11 października 201014 l Najnowszy pokaz gameplayu Motostorm: Apocalypse pochodzący z tegorocznego Eurogamer Expo http://www.youtube.com/watch?v=jIUYdeGBYTU&feature=player_embedded
Opublikowano 11 października 201014 l nie podoba mi sie, ciagle o cos mozna sie wyyebac, nie lubie takiego czegos, wraki, lampy, a idzcie w pisdu
Opublikowano 12 października 201014 l nie podoba mi sie, ciagle o cos mozna sie wyyebac, nie lubie takiego czegos, wraki, lampy, a idzcie w pisdu I o to chodzi! zawsze w MotorStormie tak było (ale w mniejszym stopniu) , ja jestem zachwycony, widać po wszystkich tych gameplayach że twórcy nie zamierzają zaniżyć poziomu trudności i znów jak w poprzednich częściach będzie niezła nerwówa w przechodzeniu Festivala, i bardzo dobrze!
Opublikowano 13 października 201014 l Dla mnie to strasznie kiczowata jest ta gra obecnie. kiczowata? dziwni jesteście , można spytać dlaczego kiczowata?
Opublikowano 13 października 201014 l Szczerze powiedziawszy na tym etapie gra prezentuje się paskudnie Dym, ogień, kartonowe budynki, potrącane manekiny - ho, ho - czegoś takiego, po za(pipi)istej marce jaką jest MotorStorm, bym się nie spodziewał... Sam koncept od początku mi się nie spodobał - co raz dalej odchodzono od założeń znanych z pierwszej części (moja prognoza na czwartą odsłonę - MotorStorm Future, w kosmosie ofc).
Opublikowano 14 października 201014 l czy wy czasem nie mylicie słabej jakosci filmiku ze słabą grafa gry?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.