Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Forum PSX Extreme

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

MotorStorm: Apocalypse

Featured Replies

  • Odpowiedzi 554
  • Wyświetleń 62,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • filmik (chyba juz byl tutaj) http://www.ps3site.pl/apokalipsa-ta-wirtualna-wideo/66300/   japonczycy grając na tej trasie poczują sie jak w domu xD

  • Peter, you can't believe everything you read on the internet.

  • Właśnie przejrzałem parę poprzednich stron tego tematu i aż się zdziwiłem tą falą krytyki. Wczoraj dostałem wersję recenzencką (promo) od Sony, pograłem na razie dwie godzinki i podoba mi się, po czym

Opublikowano

Nie zauważyliście, że dużo dobrych gier ma premiery także na początku roku? W tym roku też było podobnie (BF:BC2, HR, BioShock 2, Dantes Inferno- przykłady).

Opublikowano

Nie zauważyliście, że dużo dobrych gier ma premiery także na początku roku? W tym roku też było podobnie (BF:BC2, HR, BioShock 2, Dantes Inferno- przykłady).

 

Nie zauważyłeś, że jest to temat odnośnie Motorstorm: Apocalypse, a nie dat premier dobrych gier :no: .

 

A co do news'a od spirte, to pewnie nowe informacje się wysypią podczas TGS. Liczę na jakieś konkretne info, bo na razie nic szczegółowo nie omawiali, pokazali dwie trasy i destrukcje otoczenia. A w sumie oficjalnie to mamy tylko jeden trailer. Ja poproszę gameplay z prawdziwego zdarzenia (HD), a nie nagrywany kamerą na pokazach.

Opublikowano

Michael Bay Racing Game Movie :blink::blink:

Opublikowano

Teraz pozostaje martwić się o płatne trasy. Najlepiej jakby to olali jak w przypadku Pacific Rift. Dzięki temu nie było prze pół roku problemów kto ma a kto nie ma danej trasy.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

taka mała dygresja

 

mineło 5 lat , mamy 3 MS i nadal sporo brakuje do tego

http://www.gametrailers.com/video/sony-press-motorstorm/5841

 

ciekawe kiedy gry osiagnal taki poziom..

spoko z K2 tez byl lewy trailer :D I co wkoncu dorównali do tego poziomu

Opublikowano

taka mała dygresja

 

mineło 5 lat , mamy 3 MS i nadal sporo brakuje do tego

http://www.gametrailers.com/video/sony-press-motorstorm/5841

 

ciekawe kiedy gry osiagnal taki poziom..

 

chwila! aktualnie mamy 2 MS a Apokalipsa jest w środkowej fazie produkcji i prezentuje się przeza(pipi)iście jak na kod alfa, dla mnie jest pewne że to będzie najlepszy arcade racer na PS3, ale uczciwie trzeba przyznać że poziom trailera jest chwilowo :) nie osiągalny.

Opublikowano

ja sie boje że wcale nie ebdzie taki cudowny bo bedą musieli go pociąć pod 3D (żeby miał stałe 120fps) , no chyba że zrobią 2 wersje jedna full detal, a druga full FPS

Opublikowano

ja sie boje że wcale nie ebdzie taki cudowny bo bedą musieli go pociąć pod 3D (żeby miał stałe 120fps) , no chyba że zrobią 2 wersje jedna full detal, a druga full FPS

 

No tak jedyne rozwiązanie :D

 

ES popełnia błąd że kaleczy MS3 na rzecz 3D!, jasne fajna sprawa zagrać w trójwymiarze tylko ile graczy od razu po premierze zagra w takim luksusie?? powyżej 4%?? <_<

Edytowane przez PRQc

Opublikowano

Nie 120fps tylko 60fps (po 30 na każde oko) ;)

Co i tak jest marnotrawieniem sprzętu... chyba, że w trybie 2D będzie więcej detali i np. lepszy AA.

Opublikowano

Nikt niczego nie kaleczy i już parę razy było to w różnych tematach omawiane. Każda gra w trybie 3d jest okrajana by konsola ją pociągła( np WHD w 3d to 720p,30fps i brak aa, MS PC 3d to obraz w sd itp). Dla posiadaczy zwykłych tv nie ma cięć, po prostu na potrzeby 3d gry będą mieć jak gdyby dwie wersje na płycie - full detale dla 2d i okrojona dla 3d. No chyba że w przyszłości nowe konsole będą miały specjalne procki i rozwiązania by konsole wyświetlały obraz w podwójnej liczbie klatek bez zająknięcia.

 

edit:

 

do tego z relacji z targów wiemy też,że Killzone 3 w 3d chodzi bez AA( w trybie 2d ma mieć MLAA czyli ten mega aa z gow3) i prawdopodobnie też obniżoną rozdzielczość, choć to akurat prealpha więc nie wiadomo co ostatecznie będzie w fullu.

 

GT5 w 3d też podobno jest okrojony z masy efektów i ma gorsze tekstury w tym trybie.

 

Co i tak nie zmienia faktu,że pomimo cięć każda z tych gier w 3d po prostu miażdży wykonaniem z racji tego,że z prędkością karabinu maszynowego są nam serwowane efekty "wychodzące" z tv (oprócz oczywiście głębi),które tak rzadko stosowane są w filmach w Imaxie (taki avatar miał ich raptem kilka)

Edytowane przez Ficuś

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

nie podoba mi sie, ciagle o cos mozna sie wyyebac, nie lubie takiego czegos, wraki, lampy, a idzcie w pisdu :(

Opublikowano

nie podoba mi sie, ciagle o cos mozna sie wyyebac, nie lubie takiego czegos, wraki, lampy, a idzcie w pisdu :(

 

I o to chodzi! zawsze w MotorStormie tak było :) (ale w mniejszym stopniu) , ja jestem zachwycony, widać po wszystkich tych gameplayach że twórcy nie zamierzają zaniżyć poziomu trudności i znów jak w poprzednich częściach będzie niezła nerwówa w przechodzeniu Festivala, i bardzo dobrze!

Opublikowano

Dla mnie to strasznie kiczowata jest ta gra obecnie. :ninja:

 

kiczowata? :blink:

dziwni jesteście :D, można spytać dlaczego kiczowata?

Opublikowano

Szczerze powiedziawszy na tym etapie gra prezentuje się paskudnie :P Dym, ogień, kartonowe budynki, potrącane manekiny - ho, ho - czegoś takiego, po za(pipi)istej marce jaką jest MotorStorm, bym się nie spodziewał... :whistling: Sam koncept od początku mi się nie spodobał - co raz dalej odchodzono od założeń znanych z pierwszej części (moja prognoza na czwartą odsłonę - MotorStorm Future, w kosmosie ofc).

Opublikowano

czy wy czasem nie mylicie słabej jakosci filmiku ze słabą grafa gry?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.