Opublikowano 14 grudnia 201014 l Niech dadzą przynajmniej nocne wyścigi, więcej tras (chociaż te z 1-ki)i model jazdy z 2-ki,a będe zadowolony.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Niech dadzą przynajmniej nocne wyścigi, więcej tras (chociaż te z 1-ki)i model jazdy z 2-ki,a będe zadowolony. na trailerze można przez chwilę wyłapać ,,zmierzch'' fragment gry z Fordem GT/czy na silniku gry, więc nocka/zmienny cykl pór dnia pewnie będzie. Edytowane 14 grudnia 201014 l przez bigdaddy
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Niech dadzą przynajmniej nocne wyścigi, więcej tras (chociaż te z 1-ki)i model jazdy z 2-ki,a będe zadowolony. na trailerze można przez chwilę wyłapać ,,zmierzch'' fragment gry z Fordem GT/czy na silniku gry, więc nocka/zmienny cykl pór dnia pewnie będzie. Oby tak było, bo lepsza grafa to za mało. Edytowane 14 grudnia 201014 l przez Hipolos
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Ee jakby dali betonowe 30 fps to bym nie płakał. F1 jest niezwykle dynamiczne, a hula w 30 i rwie. A betonowe 30 i mega grafa to byłoby coś.
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Myślę, że w 30 klatkach to jednak nie byłoby już to samo. Ostatnio wróciłem do Forzy po F1, i różnica w płynności obrazu jest kolosalna. Edytowane 14 grudnia 201014 l przez Michał102
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Ale w takim Hot Pursuit juz zupelnie nie przeszkadzan Glownie dlatego ze to 30FPS w F1 nie jest niestety stale. Forza pierwsza tez hulala w 30 klatkach i zupelnie mi to nie przeszkadzalo...zatem wcale nie obrazilbym sie na ten kompromis jesli daliby za(pipi)isty deszczyk. No ale Fm4 i tak pojdzie w 60fps wiec nie ma sie co zastanawiac co by bylo gdyby
Opublikowano 14 grudnia 201014 l Nie wiem czy dobrze kombinuję, ale im więcej FPS tym mniejszy lag, a w sim'ie to szczególnie istotne. 30 FPS i fajerwerki graficzne niech zostawią dla PGR5 Edytowane 14 grudnia 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 15 grudnia 201014 l Fpsy i lag nie mają ze sobą nic wspólnego don Hot Pursuit ma 30 FPS, a jego lag jest rekordowo niski
Opublikowano 15 grudnia 201014 l Hmmm... jak masz 60 FPS to klatki zmieniają się co 16,6 ms w porównaniu do 33 ms przy 30 FPS więc siłą rzeczy ta sama gra zrobiona w 60 FPS będzie zdziebko szybciej reagować - przynajmniej tak mi się wydaje
Opublikowano 15 grudnia 201014 l Don, dobrze Ci się wydaje. Orion podał za przykład nowego NFSa... ok, jak na 30 FPSów gra reaguje rekordowo szybko, ale ta sama gra na PC w 60 klatkach reaguje jeszcze szybciej
Opublikowano 16 grudnia 201014 l Don, dobrze Ci się wydaje. Orion podał za przykład nowego NFSa... ok, jak na 30 FPSów gra reaguje rekordowo szybko, ale ta sama gra na PC w 60 klatkach reaguje jeszcze szybciej Pozatym np. ja chce miec wrazenie jazdy samochodem, a nie relacje TV ;]. Dlatego w wyscigu 60 fps, na replayach moze byc mniej. Pierwsza Forza byla fajna, ale z racji 30fps nie przysiadlem nad nia na dluzej.
Opublikowano 16 grudnia 201014 l A ja chcę graficznego zabójcę i basta Exclusive to Exclusive Jeżeli będzie graficzny zabójca, to coś uproszczą w zamian, nie ma bata. Choć chciałbym się mylić.
Opublikowano 16 grudnia 201014 l http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/10/21/driving-the-dirtfish.aspx Ekipa T10 o swoich wrazeniach z jazdy po luznej nawierzchni...coraz bardziej zaczynam wierzyc ze mnie zaskocza i dadza jednak wyscigi na szutrach.
Opublikowano 16 grudnia 201014 l Jak chcą się brać za nowe ficzery to niech tylko nie odwalą maniany, że coś będzie tylko na 2 trasach itp.
Opublikowano 16 grudnia 201014 l http://forums.forzamotorsport.net/blogs/turn_10s_forza_motorsport_blog/archive/2010/10/21/driving-the-dirtfish.aspx Ekipa T10 o swoich wrazeniach z jazdy po luznej nawierzchni...coraz bardziej zaczynam wierzyc ze mnie zaskocza i dadza jednak wyscigi na szutrach. Mogą być i szutry,jestem za. Mam tylko nadzieję że chłopaki z T10 wiedzą co robią.
Opublikowano 16 grudnia 201014 l A ja chcę za(pipi)iście wykonane auta. Może być nawet 300-400 tylko żeby były wycyckane jak premiumy w GT5.
Opublikowano 16 grudnia 201014 l orion, chcesz 5 lat czekać? mi w zupełności wystarczy dobrze podrasowana FM3, pogoda, tryb dnia a przede wszystkim więcej urozmaicenia w karierze. przydałoby się dać więcej oficjalnych (bądź mniej) lig - DTM, V8, WTCC itd. nawet Kia Cee'd Cup bym nie pogardził
Opublikowano 16 grudnia 201014 l Panowie z T10 są w stanie to zrobić. Jestem pewien, że nad autami do Fm4 grzebią od co najmniej dwóch lat - dlatego auta do Fm3 robiła zewnętrzna firma i dlatego kokpity były średnie. Ot taka mała teoria spiskowa Chciałbym karierę na wzór tej z GT. Zawody producentów, firm itp. w Fm3 niby coś było, ale prawie niewypuklone. Chcę więcej (pipi)anego blichtru Edytowane 16 grudnia 201014 l przez orion50
Opublikowano 16 grudnia 201014 l orion50 każdy by zapewne chciał tego co ty nie ma się co jednak napalać żeby się niemiło nie rozczarować.
Opublikowano 17 grudnia 201014 l Panowie z T10 są w stanie to zrobić. Jestem pewien, że nad autami do Fm4 grzebią od co najmniej dwóch lat - dlatego auta do Fm3 robiła zewnętrzna firma i dlatego kokpity były średnie. To nie jest kwestia dlubaniu przy samych autach lecz silniku ktory mialby to uciagnac podczas rozgrywki. Same modele fur na poziomie zblizonym do do premiumow w wiekszosci przypadkow T10 ma od dawna w FM3 (modele z garazu/showroom). Jedyna rzecz ktora sprawia ze nie wygladaja tak naturalnie jak u konkurencji to oswietlenie/odblaski (ktore jak widac na przykladzie Forda GT zostaly solidnie poprawione ). Naturalnie modele sa obcinane podczas gameplayu/powtorek ale uwazam ze to jest sluszna droga. Po co marnowac ogromne iosci polygonow na mega szczegolowe modelowanie reflektorow ktorych i tak nie dostrzezemy podczas rozgrywki gdyz kamera niegdy nie jest wystarczajaco blisko. Czyz nie lepiej to przeznaczyc na otoczenie? Gdyby wrzucili modele "high poly" na trase to moglibysmy zapomniej o wykonaniu tras w stylu Camino Viejo czy Amalfi...tym bardziej betonowych 60FPS. Co do wnetrz to jestem przekonany ze tu bedzie widoczna duza poprawa. Samo T10 przyznalo ten element w trojce byl wrzucony na ostatnia chwile....ba... przeciez na pol roku przed premiera (E3 09) nie bylo wogole oswietlenia i gra chodzila w zaledwie 30fps. W finalnej wersji czesc wnetrz byla naprawde ladna....inne z kolei byly ochydne. Bylo po prostu cholernie nierowno. Mysle ze 2 lata to wystarczajaco duzo czasu by wykonac wiekszosc na podobnym poziomie. Jesli wszystkie wnetrza beda zrobione na tym poziomie: to mi w zupelnosci wystarczy
Opublikowano 17 grudnia 201014 l Paskudne te wnętrza. Zero faktury materiałów. Ja chcę kozackich tekstur i kopiącego dupę oświetlenia nawet w (pipi)owym Szifcie kokpity mega dają radę
Opublikowano 17 grudnia 201014 l No Shift ma moim zdaniem ogolnie najlepsze kokpity (no i do tego kapitalnie animowane)....szkoda ze sama gra jest co najwyzej srednia
Opublikowano 17 grudnia 201014 l Jeśli oni wrzucili kokpity na ostatnią chwilę, to i tak wyszło b. dobrze Niektóre wnętrza były słabe głównie za słabą oświetlenia, które dawało wrażenie strasznego plastiku.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.